Hop til indhold
cassanova

Uden kondom , hvor ofte smittet?

Recommended Posts

cassanova skrev, den 16.1.2024 at 15:53:

Et spørgsmål til GP brugerne herinde , som IKKE bruger kondom ved GP besøg 1. Har i været smittet med kønssygdomme i forbindelse med GP besøg? Hvor længe har i besøgt GP og måske hvor mange gange besøg uden at være smittet? Svar ærligt, please.  Baggrunden for at jeg spørger er at jeg ikke er helt afvisende hvis chancen for sex uden kondom byder sig til.

 

 

 

Tak for dit indlæg. Det er efterhånden et af de klassiske emner herinde. Sex med eller uden kondom. Jeg vil til enhver tid sige, at man aldrig bør have sex med en GP uden kondom. Nu går dit spørgsmål godt nok på, om hvor ofte folk der har haft sex uden kondom med GP’er er blevet smittet.

 

Men af flere årsager – ikke kun kønssygdomme – ville jeg ikke anbefale, at man skal have sex med en GP uden kondom. Desuden er det selvfølgelig ikke så mange GP’er, der tilbyder det – i hvert fald officielt i annoncerne.

 

Den_glade_amatør skrev, den 16.1.2024 at 21:25:

Det er klogt af dig at gøre dig nogle overvejelser på forhånd om, hvad du gerne vil og ikke vil, for når du først er i situationen, går det ret tjep og det kan være vanskeligt at insistere på kondomet, hvis pigen ligger kåd og klar og bare VIL have dig her og nu.

Jeg er faldet for fristelsen tre gange og har hver gang rundet Bispebjerg efterfølgende, heldigvis uden sygdomme. To af gangene var førstegangsbesøg hos en for mig ny thaipige.

(…)

Jeg gør det, som jeg også har skrevet tidligere ikke så meget i thai-piger. Men nu må vi ikke lokke manden alt for meget i fordærv. Overvejelser på forhånd eller ej… En del herinde der har gjort det uden med GP’er har vist fanget lidt.

 

Pointen er: Det er selvfølgelig op til folk selv. Men jeg vil af flere årsager helt sikkert ikke anbefale det – det har jeg vist også skrevet en del steder tidligere :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 6 timer siden:

En del herinde der har gjort det uden med GP’er har vist fanget lidt.

Endnu et eksempel på, at du tager udgangspunkt i dine egne antagelser. Ud fra kommentarerne at dømme, så har du ikke ret heri. Ret mange har skrevet, at de netop ikke har “fanget noget”.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamle hest

Jeg kan ik la vær; 

Ta nu det gummi på!!!

Ja for helvede 99% af alle mænd bliver lige som de der er tæt på ringen i ringenes herre, når vi får muligheden for at 30 sekunders udladning af sæd ubeskyttet op i fissen! 

Det primitive ego tager magten, 350000 års evolution har ikke hjulpet og øjeblikket er magisk - måske meningen med selve livet.- og så er det en gratis omgang russisk roulette - here gud, hvis nu uheldet var ude og vi vel at mærke finder ud af det fordi vi får ondt i pikken - ja så skal vi blot ha en pille.

Konsekvenserne for de piger der sælger en ydelse og stiller sig til rådighed for vores primitive liderlighed er helt anderledes. Ta nu og mand dig op få selvrespekt og respekt for andre og brug kondom.

Venligst 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gamle hest skrev, for 30 minutter siden:

Jeg kan ik la vær; 

Ta nu det gummi på!!!

Ja for helvede 99% af alle mænd bliver lige som de der er tæt på ringen i ringenes herre, når vi får muligheden for at 30 sekunders udladning af sæd ubeskyttet op i fissen! 

Det primitive ego tager magten, 350000 års evolution har ikke hjulpet og øjeblikket er magisk - måske meningen med selve livet.- og så er det en gratis omgang russisk roulette - here gud, hvis nu uheldet var ude og vi vel at mærke finder ud af det fordi vi får ondt i pikken - ja så skal vi blot ha en pille.

Konsekvenserne for de piger der sælger en ydelse og stiller sig til rådighed for vores primitive liderlighed er helt anderledes. Ta nu og mand dig op få selvrespekt og respekt for andre og brug kondom.

Venligst 

 

 

 

 

 

Jeg kan ikke la vær heller ;

Hold nu op og pas dig selv :mrgreen:

Og ja du har helt ret med alle argumenter. Men når muligheden er der, så tager man den. Kondom er simpelthen en oplevelses dræber.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 15 timer siden:

 Jeg vil til enhver tid sige, at man aldrig bør have sex med en GP uden kondom.

ville jeg ikke anbefale, at man skal have sex med en GP uden kondom.

 jeg vil af flere årsager helt sikkert ikke anbefale det – det har jeg vist også skrevet en del steder tidligere :)

Nu har du i hvert fald skrevet det tre gange i samme indlæg. Et indlæg, der ikke indeholdt så meget andet - bortset fra dit ubegrundede gætteri. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, den 16.1.2024 at 15:53:

Baggrunden for at jeg spørger er at jeg ikke er helt afvisende hvis chancen for sex uden kondom byder sig til.

Du kan ikke bruge svarene til en skid. Hvem har lyst til at indrømme at de tit knepper gp uden og bliver smittet? 

Jeg har én anekdote, som er en thai der hoppede på mig uden gummi. Jeg smed hende ikke af, når nu hun var i gang. Bagefter fik jeg symptomer og testede positiv for klamydia. Før det havde jeg én gang været uden for en gp, der sagde jeg skulle smide gummiet (fordi det var besværligt). Hun var så ung og uskyldig, så jeg ikke kunne modstå. Så risikoen er 50%? Nej, vel?

Kan du overhovedet bruge det til noget? Tjah, klamydia er meget udbredt og smitter let, så min historie er ikke så overraskende. Andre har besøgt masser af gp'er uden gummi og uden at blive smittet med noget.

Det du mest skal frygte er herpes, hpv og klamydia. De to første beskytter gummi faktisk ikke så effektivt mod.

drmabuse skrev, den 18.1.2024 at 13:25:

så gå ind på steder som https://www.cdc.gov/   https://www.nhs.uk/ eller https://www.ssi.dk/ hvor de har reelle data for hvad din objektive risiko er.

Nej, de har statistik, men det siger ikke noget om "objektiv risiko".  GP, der knepper uden, er ikke repræsentative for hele befolkningen. De har usandsyligt meget mere risikoadfærd end fru gennemsnits-Jensen, så det er man nødt til at tage højde for, hvis man vil estimere risiko. De sites har ikke risikogruppe-statistik, så udbredelsen i befolkningen siger ikke så meget om risiko hos en gp, der knepper uden  - bortset fra for de sygdomme der er meget udbredte allerede - dem jeg nævner ovenfor.

Kneppowitch skrev, den 17.1.2024 at 12:16:

Sådan noget pladder. Der findes også andet end HIV.

Præcis. Det er rationelt set absurd så meget folk fokuserer på den sygdom, som der er relativt lav risiko for. Følelsesmæssigt er det selvfølgelig meget forståeligt, fordi den er uhelbredelig - som resten af dit indlæg viser. Men hvis man kun fokuserer på det farligste, så overser man alt det andet. HPV kan give kræft og det er meget sværere at beskytte sig imod, hvis man ikke er vaccineret.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et spørgsmål til brugerne herinde: Hvor mange af jer der har levet mere end 60 år har fået cancer? Baggrunden til at jeg spørger er at jeg ikke er helt afvisende til at fortsætte leve, hvis chancen byder sig. Men hvis risikoen at få kræft er overhængende skal jeg muligtvis lade være. Især prostatakræft ville være kedeligt, og det siges at en mand som lever tilstrækkeligt længe vil få prostatakræft - selv om han dør af noget andet.
Et andet spørgsmål: hvor mange af jer som er indgået i ægteskab er blevet skilt? Baggrunden til at jeg spørger er at den her dejlige dame jeg har mødt gerne vil giftes, men hvis risikoen at blive skilt er overhængende, skal jeg muligtvis lade være. Svar nu ærligt please, da Eroguides statistiske grundlag er hvad jeg har at stole på.

I 1992 var der to svenskere som døde i et uheld i Italien og 2001 var der 3 st svenskere som døde i Spanien. Alt siden har jeg ikke besøgt Italien eller Spanien, og jeg lever stadig. Så der findes andledelse at tage den slags alvorligt. Det er jeg et levende bevis for.

Når IRA og ETA hærgede som værst i London og i Spanien, blev nogle amerikanske turister slået ihjel af bomber. De efterfølgende par år sank den amerikanske turismen i Europa med mere end 15 procent grundet angst for at blive slået ihjel af bomber. En matematikere (husker ikke navnet) prøvede at forklare at statistiskt, var risikoen at blive skudt ihjel af en blind kvinde hjemme i USA, mange gange større end at blive bombet ihjel i Europa.
Sådan fungerer statistik sammen med en menneskelig hjerne; d.v.s. ikke overhoved.

Med alt det sagt, bukker jeg mig i støvet for empirismen på Eroguide.
Er i ikke blevet skilt, bliver nok heller ikke jeg. Har i ikke fået kræft så får nok heller ikke jeg. Og er i ikke blevet smittet af ubeskyttet passion, så bliver nok heller ikke jeg.

Uanset hvad så skal jeg ikke giftes, og heller ikke nyde ubeskyttet sex - mere end en gang om måneden. Jeg har nemlig regnet det hele ud: Hvis jeg knalder 30 forskellige kvinder uden beskyttelse hver dag i en måned, så er risikoen (min bedømmelse) cirka 70 procent at jeg får et eller andet. Men hvis jeg knalder de 29 med kondom, og kun en uden, så er risikoen reduceret med 29/30-dele, dvs med 96.6 procent. D.v.s risikoen er næsten nul (helt nul bliver den jo aldrig).

Så - med reservation for at jeg hverken er statistiker eller matematiker - så kører jeg nu et skema hvor jeg knalder uden den første i hver måned. Med det system kan jeg statistiskt set næsten ikke blive smittet.

Hvis jeg ikke er uheldig. Som svenskerne i Italien og Spanien var, og amerikanerna i Europa.

Hm... Måske burde jeg købe en traktor istedet for pengene? Er der nogen som har haft uheld med en traktor?


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 13 timer siden:

Endnu et eksempel på, at du tager udgangspunkt i dine egne antagelser. Ud fra kommentarerne at dømme, så har du ikke ret heri. Ret mange har skrevet, at de netop ikke har “fanget noget”.

Tak for din kommentar. Jeg skrev “en del”, ikke “ret mange”. Her er et eksempel på en, der åbenbart har fået det fra en sugar baby og ikke en GP, hvor risikoen ellers måske kan være større, da vedkommende har flere klienter: 

 

bighead skrev, den 16.1.2024 at 16:11:

Hej, jeg er udelukkende blevet smittet af unge danske sugardaters. Klamydia og mikroplasma. Faktisk så mange gange, at jeg nu kun ses med en fast (uden issues). Jeg har to gange haft ubeskyttet sex med en klassisk prostitueret, men uden der skete noget. 
I Afrika har jeg haft rigtigt meget ubeskyttet sex (efter vi begge tog kvik hiv-test). Aldrig blevet smittet med noget.

(…)

Her er et eksempel på en GP, der på trods af aldrig at have dyrket ubeskyttet sex med en klient alligevel åbenbart fik gonorré:

 

JenniferRomantica skrev, den 16.1.2024 at 16:35:

Jeg tror jeg havde været mere nervøs for en evt graviditet.. 

Jeg har aldrig med min gode vilje haft nogle former for sex uden kondom (pånær oralsex til mig) med så meget som en eneste gæst og jeg har alligevel haft en omgang gonore.. 

Så er der endnu et medlem, der kommet med et eksempel her med klamydia efter jeg har skrevet min kommentar:

 

Bebop skrev, for 4 timer siden:

(…)

Jeg har én anekdote, som er en thai der hoppede på mig uden gummi. Jeg smed hende ikke af, når nu hun var i gang. Bagefter fik jeg symptomer og testede positiv for klamydia. Før det havde jeg én gang været uden for en gp, der sagde jeg skulle smide gummiet (fordi det var besværligt). Hun var så ung og uskyldig, så jeg ikke kunne modstå. Så risikoen er 50%? Nej, vel?

(…)

Du er et af de erfarne medlemmer herinde. Jeg kan se, at du skriver, at tager udgangspunkt i mine egne antagelser. Det er der sikkert nogle mennesker der gør. Men sig det til dem. Det andet tenderer, som jeg forhåbentlig har illustreret nu desværre til lidt noget personfnidder. Jeg kunne måske dog have været mere specifik og skrevet, at jeg også tænkte på både denne tråd og tidligere tråde.


 

Bebop skrev, for 5 timer siden:

Nu har du i hvert fald skrevet det tre gange i samme indlæg. Et indlæg, der ikke indeholdt så meget andet - bortset fra dit ubegrundede gætteri. 

Tak for din kommentar. Som det står her, så kommenterer du kun på, hvad jeg skriver og siger, at det er gætteri. Jeg har to steder i to forskellige svar sagt det ikke er en god ide og så har jeg lavet en afrunding.

 

Jeg vil gerne endnu engang sige det samme: Jeg vil af flere årsager – ikke kun kønssygdomme – anbefale folk til ikke at have sex uden kondom med en GP. Det skyldes bl.a. risikoen for kønssygdomme. Jeg tillader mig at citere fra en artikel fra CDC:


“Persons who exchange sex are at increased risk of getting or transmitting HIV and other sexually transmitted diseases (STDs) because they are more likely to engage in risky sexual behaviors (e.g., sex without a condom, sex with multiple partners) and substance use. “

 

Artiklen kan læses her:

https://www.cdc.gov/hiv/group/sexworkers.html

 

Jeg tror vist også, der er nogle landeområder med større sandsynlighed for at få en sex-sygdom. F.eks. Afrika og Asien. Så det er også lidt sjovt, at det ene medlem har hygget sig i et af de lande en del uden kondom.

 

Så inden du siger, det er alt for meget gætteri – så tænker jeg måske at vi lige skal passe lidt på. Kunne det tænkes at du laver lidt gætteri her? Jeg kan også se du igen er i gang med at kommentere på min person.

 

Bebop skrev, for 4 timer siden:

Du kan ikke bruge svarene til en skid. Hvem har lyst til at indrømme at de tit knepper gp uden og bliver smittet? 

Jeg har én anekdote, som er en thai der hoppede på mig uden gummi. Jeg smed hende ikke af, når nu hun var i gang. Bagefter fik jeg symptomer og testede positiv for klamydia. Før det havde jeg én gang været uden for en gp, der sagde jeg skulle smide gummiet (fordi det var besværligt). Hun var så ung og uskyldig, så jeg ikke kunne modstå. Så risikoen er 50%? Nej, vel?

(…)

Det er da et meget relevant indlæg fra trådstarter, @cassanova, tænker jeg? 
 


Igen jeg vil stærkt fraråde sex uden kondom med en GP af flere årsager, men det må jeg være op til den enkelte, og det er ikke noget jeg ønsker at blande mig i. Jeg tror også, en del GP’er er trætte af at blive spurgt om det :)




/TheLion

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nøjes med sige flere piger er begyndt tilbyde åbent de til uden, uden et super gebyr dejligt man kan vælge om man ønsker den ægte vare  og vide pigen vil nyde det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
salla123 skrev, for 8 minutter siden:

og vide pigen vil nyde det.

Ah, er det ikke for naivt tænkt, mon ikke det for at optimere forretning.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 11 timer siden:

Jeg vil af flere årsager – ikke kun kønssygdomme – anbefale folk til ikke at have sex uden kondom med en GP. Det skyldes bl.a. risikoen for kønssygdomme.

Aha, ikke kun på grund af kønssygdomme, men bl.a. på grund af risikoen for kønssygdomme? Meget hjælpsomt.

Derefter citerer du fra en artikel, der siger det samme jeg allerede har skrevet: Folk der sælger sex uden er en risikogruppe. Det skrev jeg, så hvorfor citerer du det som svar til mig?

Artiklen, som du henviser til generaliserer dog over en meget divers gruppe. Sexsælgere er ikke ens. En gammel dansk undersøgelse af kvinder, der solgte sex på danske bordeller, viste, at de var mindre tilbøjelige til at være smittet end en aldersmæssigt sammenlignelig gruppe i befolkningen i øvrigt. Så der er stor forskel.

TheLion skrev, for 11 timer siden:

Igen jeg vil stærkt fraråde sex uden kondom med en GP

Til lykke, du er nu nede på to gange pr. indlæg. Med lidt øvelse kan du måske nå ned på en gang?

TheLion skrev, for 11 timer siden:

det er ikke noget jeg ønsker at blande mig i.

Could have fooled me!

TheLion skrev, for 11 timer siden:

Jeg kan også se du igen er i gang med at kommentere på min person.

Overhovedet ikke. Jeg forholder mig til dit indlæg, ligesom i dette svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 12 timer siden:

Baggrunden til at jeg spørger er at jeg ikke er helt afvisende til at fortsætte leve, hvis chancen byder sig. Men hvis risikoen at få kræft er overhængende skal jeg muligtvis lade være.

Jeg sætter altid pris på din humor.

Når jeg nævner risikoen for kræft som følge af sex, så er det for at understrege to ting: Kondomer hjælper ikke særligt godt mod hpv. Derfor er alle promiskuøse, herunder os hyppige købesexkunder faktisk i forhøjet risiko. Men vaccine virker. Så man kan gøre noget, der er bedre end at huske kondomet.

Jeg argumenterer altså ikke for, at man skal afstå fra den form for nydelse, man prioriterer. Jeg gør obs på en risiko og påpeger at man mindske den uden andet kompromis end en lille økonomisk udgift.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 6 timer siden:

Jeg sætter altid pris på din humor.

Når jeg nævner risikoen for kræft som følge af sex, så er det for at understrege to ting: Kondomer hjælper ikke særligt godt mod hpv. Derfor er alle promiskuøse, herunder os hyppige købesexkunder faktisk i forhøjet risiko. Men vaccine virker. Så man kan gøre noget, der er bedre end at huske kondomet.

Jeg argumenterer altså ikke for, at man skal afstå fra den form for nydelse, man prioriterer. Jeg gør obs på en risiko og påpeger at man mindske den uden andet kompromis end en lille økonomisk udgift.

Og jeg sætter altid pris på din stringens og sarkasme.

Ved det her tilfælde var dog mit skriv ikke rettet mod dit skriv om kræft, men om diskussionen i almindelighed og ikke mindst det oprindelige spørgsmål. Hvad i al verden skal man bruge information til,  om hvis nogen herinde er blevet smittet eller ikke?

"Svar nu ærligt for jeg har lyst at knalde uden.... " Jeez Louise som vi siger her i byen når grisebonden praler om sine idéer om preventionsmiddel. Sidst var det ricinusolie i missen som skulle være både stensikkert mod graviditet og en dejlig  smørelse. Han har nu 17 børn heromkring, den gamle grisen. Og lige forbavset bliver han hver gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 8 timer siden:

(…)

Derefter citerer du fra en artikel, der siger det samme jeg allerede har skrevet: Folk der sælger sex uden er en risikogruppe. Det skrev jeg, så hvorfor citerer du det som svar til mig?

Artiklen, som du henviser til generaliserer dog over en meget divers gruppe. Sexsælgere er ikke ens. En gammel dansk undersøgelse af kvinder, der solgte sex på danske bordeller, viste, at de var mindre tilbøjelige til at være smittet end en aldersmæssigt sammenlignelig gruppe i befolkningen i øvrigt. Så der er stor forskel.

(…)

Tak for dit svar. Det virker som om, at du er inde på flere forhold her. Jeg har valgt også at bringe en artikel i spil fra det statslige amerikanske CDC, Centers for Disease Control and Prevention. Når jeg har gjort det, er det for at understrege og udbygge den pointe, som allerede selv nævnte til at starte med og før din kommentar: At jeg ikke vil anbefale sex uden kondom.


Kønssygdomme rammer desværre bredt. Alle sexarbejdere er i større risikozone end den den øvrige befolkning. Det er sådan set uanset typen. Besøger du en GP, der dog tager sine forholdsregler – altså sørger for at beskytte sig selv etc. Så er risikoen selvfølgelig mindre. Man kunne f.eks. mistænke, at GP’er i den dyrere prisklasse tog flere forholdsregler. Men igen – så er der netop heller ikke tale om sex uden kondom. Så når du skriver, at artiklen generaliser er det nok ikke helt korrekt – den beskriver måske mere udgangspunket. Jeg taler for øvrigt ikke om oralsex uden her, men penetration/“almindelig” sex uden kondom. Analsex uden er for øvrigt selvfølgelig det med allerstørst risiko.


 

Bebop skrev, for 8 timer siden:

Aha, ikke kun på grund af kønssygdomme, men bl.a. på grund af risikoen for kønssygdomme? Meget hjælpsomt.

(…)

Jeg er ikke sikker på, hvad du mener her? Der er forskel på de to udsagn. Jeg vil netop ikke anbefale sex med en GP uden kondom på grund af bl.a. risikoen for kønssygdomme. Man får det jo ikke nødvendigvis, hvis man netop har sex med en GP uden kondom. Jeg kunne dog også have brugt den anden formulering – den er bare lidt mere “grov” i det, så det er derfor jeg skriver risikoen for det. Om det er hjælpsomt eller ej, at jeg gør opmærksom på det, må vel være op til den enkelte at vurdere. Jeg tænker dog, det netop er værd f.eks. at se lidt på den artikel om emnet, som jeg har refereret til i min tidligere kommentar. Bl.a. er brug af stoffer eller alkohol hos GP’en også en meget stor risikofaktor i forhold til risikoen, som artiklen også kommer ind på. Igen så er det måske nemlig ikke helt korrekt, at artiklen bare generaliserer. Den beskriver mere udgangspunktet og derudover hvilke forhold der ellers kan spille ind. Jeg tænker igen, at det måske også kan spille ind hvilket prisleje af GP’er vi er i – det nævner artiklen dog ikke. Men den er nok også skrevet ud fra en mere sundhedsfaglig vinkel.

 

Min pointe er netop: Jeg vil ikke anbefale sex uden kondom med en GP. Det er der flere årsager til, men det skyldes bl.a. risikoen for at få en kønssygdom/kønssygdomme. Desuden ved jeg, at en del GP’er har brokket sig over klienter, der netop spørger om sex uden kondom, når det vel og mærke ikke står i annoncen. Det er desuden de færreste GP’er, der officielt udbyder det. Jeg synes dog netop, at det må være op til den enkelte, hvad de gør, og det er ikke noget jeg ønsker at blande mig i. Så om det netop er hjælpsomt eller ej, hvad jeg skriver. Ja, det må være op til den enkelte. Men ud fra bl.a. et sundhedsfagligt perspektiv er det nok ikke anbefalet med sex uden kondom med en GP.

 

Men inden det hele kommer til at handle om kønssygdomme og den slags, så er det måske også lidt sjovere at få talt om alle de skønne GP’er eller andet :)


 

/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft 3 oplevelser, hvor kondomet sprang, de 2 gange opdagede jeg det inden jeg var færdig. 2 gange hvor jeg decideret har gået efter sex uden. og derudover 50 besøg, hvor der var kondom efter forskrifterne. Har aldrig haft nogen infektioner.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde første deep throat oplevelse for 3 uger siden, uden kondom, mangler at blive testet for HIV, men indtil videre et meget dumt sats!!

Fik Gonore, Klamydia og imorges kunne jeg konstantere begyndende blære på pikhovedet=herpes… så bare til orientering vil jeg af egen erfaring sig DONT DO IT!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
domedk skrev, for 12 minutter siden:

Havde første deep throat oplevelse for 3 uger siden, uden kondom, mangler at blive testet for HIV, men indtil videre et meget dumt sats!!

Fik Gonore, Klamydia og imorges kunne jeg konstantere begyndende blære på pikhovedet=herpes… så bare til orientering vil jeg af egen erfaring sig DONT DO IT!!

Ja smitter også ved blowjob og øv for en du blev udsat for :(

ved godt du ikke må sige noget om pigen.  
men kan du fortælle, og ved du om pigen ved det. ? 
og ved du om hun holder pause eller forsætter hun bare ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uanset hvad andres erfaringer er med ubeskyttet sex med GP’er, så løber du en risiko. At nogen har har haft ubeskyttet sex uden smitte betyder ikke at det beskytter dig. 

Udover både mindre eller mere alvorlige kønssygdomme, så er der også risikoen for en uønsket graviditet. 

Endeligt er der følgesygdomme du kan påføre dig selv eller en fremtidig partner.

Til trods for gode medikamenter og behandlingsmuligheder, så kan der være alvorlige følger ved smitte. 

Med det sagt, så skal jeg ikke bestemme eller gøre mig selv bedre end andre. Jeg har også haft ubeskyttet sex med GP’er. Både efter eget valg og som en overraskelse. 

Jeg er heldigvis aldrig blevet smittet med noget. 

Du må træffe dit eget valg og selv leve med evt konsekvenser. Bare pas på eventuelle andre menneskerne dit liv, som jo ikke har valget, hvis du ikke beskytter dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, den 16.2.2024 at 17:50:

Nej, de har statistik, men det siger ikke noget om "objektiv risiko".  GP, der knepper uden, er ikke repræsentative for hele befolkningen. De har usandsyligt meget mere risikoadfærd end fru gennemsnits-Jensen, så det er man nødt til at tage højde for, hvis man vil estimere risiko. De sites har ikke risikogruppe-statistik, så udbredelsen i befolkningen siger ikke så meget om risiko hos en gp, der knepper uden  - bortset fra for de sygdomme der er meget udbredte allerede - dem jeg nævner ovenfor.

 @Bebop Jo, statistiske oversigter angiver netop den objektive risiko, men jeg var ikke præcis nok i min formulering. Jeg mener, helt som du gør, at de GP'er der tilbyder samleje uden kondom udviser en meget høj grad af risikoadfærd og derfor må der formodes at være en overnormal risiko for smitte. De statistikker og oversigter jeg henviste til viser risikoen for smitte, ved forskellige former for sex, med en smittet partner, det skulle jeg have skrevet mere tydeligt.

 

BrandmandSam skrev, for 12 timer siden:

Uanset hvad andres erfaringer er med ubeskyttet sex med GP’er, så løber du en risiko. At nogen har har haft ubeskyttet sex uden smitte betyder ikke at det beskytter dig. 

Udover både mindre eller mere alvorlige kønssygdomme, så er der også risikoen for en uønsket graviditet. 

Endeligt er der følgesygdomme du kan påføre dig selv eller en fremtidig partner.

Til trods for gode medikamenter og behandlingsmuligheder, så kan der være alvorlige følger ved smitte. 

Med det sagt, så skal jeg ikke bestemme eller gøre mig selv bedre end andre. Jeg har også haft ubeskyttet sex med GP’er. Både efter eget valg og som en overraskelse. 

Jeg er heldigvis aldrig blevet smittet med noget. 

Du må træffe dit eget valg og selv leve med evt konsekvenser. Bare pas på eventuelle andre menneskerne dit liv, som jo ikke har valget, hvis du ikke beskytter dem. 

 @BrandmandSam fuldstændig enig, andres smitteoplevelser eller mangel på samme er anekdotisk og ikke velegnet til at træffe beslutninger ud fra.

 

Ærbødigst, DrMabuse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nydelsen af at mærke safterne om pikken  pigen der nyder den ægte vare  nogle piger er bare mere liderlig om tanken at de snart får en skøn klat dybt i dem  og  holder mig til få    og der snakkes ikke om gummi  men grines   når   hun leger med fissen klistret i sperm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du bestemmer selv hvad du vil. Vil du på hende uden, så hop på hvis hun tilbyddr det.

Du skal bare være klar til at stå ved eventuelle konsekvenser der kunne være bagefter.

Sex uden kan også være kuren på ellers ret hårdnakkede sygdomme så som ægteskab og parforhold.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lægens råd!!! Brug altid kondom, konen kunne jo også have slæbt noget med hjem.

Der er ca. 100 nye hiv smittede i Danmark om året, hvoraf langt de fleste er mænd der har sex med mænd.

Der er ca. 300 nye lotto/spil millionærer i Danmark om året, så det er heldigvis lettere at blive rig end at blive smittet med hiv.

Det er folks eget valg. Derfor spiller jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trol skrev, for 21 timer siden:

Der er ca. 100 nye hiv smittede i Danmark om året, hvoraf langt de fleste er mænd der har sex med mænd.

Der er ca. 300 nye lotto/spil millionærer i Danmark om året, så det er heldigvis lettere at blive rig end at blive smittet med hiv.

Der er ikke belæg for din konklusion. Du mangler tal for antal ubeskyttede samlejer og antal spil for at kunne konkludere, hvad der er lettest. Men selv hvis du havde de tal, var det ikke nok. For jeg kan øge sandsynligheden for at blive smittet med hiv gennem hvem jeg vælger at have ubeskyttet sex med. Jeg kan intet gøre for at øge eller mindske sandsynligheden for at vinde i fx lotto ud over at øge spilfrekvensen (enkelte andre spil kan påvirkes af viden).

Der spilles omkring 8.000.000 lottorækker om ugen.Det er ca. 700.000 personer, der gør det. Dvs. hver person spiller i gennemsnit lidt over 11 rækker om ugen. 11 samlejer om ugen er pænt mange, og det var bare lotto. Jeg tror det er meget lettere at blive smittet med hiv, hvis man gør sig bare en lille smule umage. Tallene tyder på det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tallene kan jo fremlægges på mange måder, alt efter hvilken pointe man forsøger at fremhæve. Jeg synes bare at oddsene for at vinde en million på spil er for dårlige og derfor spiller jeg ikke.

Oddsene for at få hiv ved ubeskyttet sex varierer meget afhængig af hvilken risiko profil du har. Har du ubeskyttet anal sex med afrikanske sex arbejdere så må du regne med en høj risiko. 

Jeg skal ikke moralisere over for folk. Det er deres eget ansvar og valg. Der er risiko ved alting. Trafik, spiritus, tobak, ja sågar ris. Alle skal dø på et tidspunkt, det vælger du ikke selv. Men du vælger selv hvordan du vil leve imens du er i live...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...