Hop til indhold
cassanova

Uden kondom , hvor ofte smittet?

Recommended Posts

Et spørgsmål til GP brugerne herinde , som IKKE bruger kondom ved GP besøg 1. Har i været smittet med kønssygdomme i forbindelse med GP besøg? Hvor længe har i besøgt GP og måske hvor mange gange besøg uden at være smittet? Svar ærligt, please.  Baggrunden for at jeg spørger er at jeg ikke er helt afvisende hvis chancen for sex uden kondom byder sig til.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, for 13 minutter siden:

Et spørgsmål til GP brugerne herinde , som IKKE bruger kondom ved GP besøg 1. Har i været smittet med kønssygdomme i forbindelse med GP besøg? Hvor længe har i besøgt GP og måske hvor mange gange besøg uden at være smittet? Svar ærligt, please.  Baggrunden for at jeg spørger er at jeg ikke er helt afvisende hvis chancen for sex uden kondom byder sig til.

 

 

 

Halløj 

du går bare nede til D Dyr. Og siger du har haft sex med en mand 3 gange inden for de sidste 2 måneder. Også er du på rette vej med noget af det ; )  

Redigeret af Farvel25

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, jeg er udelukkende blevet smittet af unge danske sugardaters. Klamydia og mikroplasma. Faktisk så mange gange, at jeg nu kun ses med en fast (uden issues). Jeg har to gange haft ubeskyttet sex med en klassisk prostitueret, men uden der skete noget. 
I Afrika har jeg haft rigtigt meget ubeskyttet sex (efter vi begge tog kvik hiv-test). Aldrig blevet smittet med noget. Veluddannede unge kvinder i Afrika er uhyre forsigtige med usikker sex (dog i mindre grad med hvide mænd). I Asien tør jeg ikke have ubeskyttet sex med mindre jeg har et indgående kendskab til personen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej har aldrig haft en kønssygdom -er godt op i 50erne... Når lejligheden byder sig, har jeg det lige som dig -bliver fristet. Jeg har haft det mange gange i thailand -dog aldrig med nogen der sælger sex. I dk. har jeg også haft det med nogen gp.

Jeg er meget bevist om hvem jeg gør det med, det er også nogen jeg ikke samleje med (mavefornemmelse) Men det er en chance at tag uden kondom. Det sikreste er jo at holde sig fra sex med andre -medmindre man har sådan en "kneppekusse" det smitter næppe... 

For mit vedkommende er det et bevist valg (har været heldig indtil nu) Men det er også det med hvornår kommer kondomen på -holder den hele vejen -har mange gange været udsat for det gik i stykker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror jeg havde været mere nervøs for en evt graviditet.. 

Jeg har aldrig med min gode vilje haft nogle former for sex uden kondom (pånær oralsex til mig) med så meget som en eneste gæst og jeg har alligevel haft en omgang gonore.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har endnu den første gang ubeskyttet sex med en GP tilgode, men det kommer nok en dag.

Har dog gjort det adskillige gange med piger, jeg har mødt på Victoria Milan og Sugar dating, samt Tinder.

Men også ved arrangerede GB med andre swingere, som jeg kender.

Har ikke været smittet med nogen sex sygdom endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøger i 99,5 % tilfælde thaisteder. Jeg vil sige at jeg ofte har sex uden gummi og har gjort det løbende igennem de sidste 10 år uden gummi. Har besøgt steder jævnligt de sidste 25 år. Hvis det er et sted der reklamerer med at man kan tilkøbe sex uden kondom afholder jeg mig fra at besøge stedet. På samme måde, hvis det er et sted der bliver skrevet om at man kan få sex uden gummi, så enten bliver jeg væk eller også er der gummi på når jeg besøger stedet. 

En gang inden for det sidste år har jeg oplevet en let omgang svamp ellers aldrig en kønssygdom efter besøg i Danmark. Jeg er til gengæld kommet hjem med en dårlig efter besøg til Thailand.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig haft sex med en GP uden kondom. Blowjob er sjældent med kondom. Aldrig haft en eneste kønssygdom relateret til et besøg hos en GP. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, for 4 timer siden:

Et spørgsmål til GP brugerne herinde , som IKKE bruger kondom ved GP besøg 1. Har i været smittet med kønssygdomme i forbindelse med GP besøg? Hvor længe har i besøgt GP og måske hvor mange gange besøg uden at være smittet? Svar ærligt, please.  Baggrunden for at jeg spørger er at jeg ikke er helt afvisende hvis chancen for sex uden kondom byder sig til.

 

 

 

Jag är väl inne på mitt 34:e år med att regelbundet besöka olika GP:er världen runt. För oralsex så har nästan alla besök varit utan kondom. För ungefär 15 år sedan började jag också knulla (det vill säga regelrätta vaginala samlag) GP:er utan kondom för det är så mycket skönare. Om jag har räknat rätt så har jag nog i ungefär 80% av besöken knullat utan (jag har faktiskt blivit överraskad hur gärna kondomlösa samlag erbjuds bara man förstår signalerna) och i enbart 20 % av besöken använt kondom under de åren. I år har jag ännu inte använt kondom och i fjol använde jag kondom endast en gång om jag minns rätt. Jag har ännu inte fått någon könssjukdom vare sig med GP:er eller med andra flickor (piger). Det enda som har hänt är en oplanerad graviditet och det skedde vid användning av kondom som dock gick sönder!

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, for 3 timer siden:

Baggrunden for at jeg spørger er at jeg ikke er helt afvisende hvis chancen for sex uden kondom byder sig til.

Det er klogt af dig at gøre dig nogle overvejelser på forhånd om, hvad du gerne vil og ikke vil, for når du først er i situationen, går det ret tjep og det kan være vanskeligt at insistere på kondomet, hvis pigen ligger kåd og klar og bare VIL have dig her og nu.

Jeg er faldet for fristelsen tre gange og har hver gang rundet Bispebjerg efterfølgende, heldigvis uden sygdomme. To af gangene var førstegangsbesøg hos en for mig ny thaipige.

Men i perioden mellem sex og testresultatet foreligger, gør man sig alle mulige små-nervøse tanker om, hvad man måske fejler. Det skal du være forberedt på nok også vil ramme dig i et eller andet omfang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja før aidsen “blev opfundet” købte jeg sex uden kondom, krav om kondom fra GP, bestød nej tak fra mig, da aids kom frem til Danmark, så var det med kondom til alt, - i dag, kun med kondom ved penetration, blow job altid uden kondom, krav om kondom til blowjob så smutter jeg, uden at købe service. Aldrig smittet. Nu besøger jeg alene thaimassøser, og er der ikke et blowjob som afslutning, uden kondom så er der 0 busines. Aldrig smittet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte på et tidspunkt en temmelig lækker trans. Kondomet lå ved siden af klar til at blive pakket ud. Hun legede med pikken der pludselig var smurt ind i glidecreme, og hun vrikkede frækt med måsen og så slog hjernen fra. Jeg ville lige stikke den en anelse indenfor, mens kondomet blev pakket ud bare sådan for sjov men jeg kunen ikke stoppe og endte med at komme. 

Det var mega frækt.

Vi talte lidt om det og hun sagde hun var på prep piller som er mere sikre end kondomer. Sådan noget pladder. Der findes også andet end HIV.

Det var en fed fornemmelse bagefter at sige farvel til hende, med viden om der var efterladt gave inde i hende. Men så kom hjernen tilbage, og så havde jeg det dårligt i flere uger efter, indtil en HIV test mv kunne tages. Var heldigvis negativ på alt, men idag er jeg ret opmærksom på at det ikke gentager sig. Det var bare ikke mange ugers nervøsitet værd hvor man når og tænke mange tanker.

Og helt ærlig hvis I andre fik HIV ville det så være den halve time værd? Så kan man se tilbage på det de næste mange år og ærge sig over man ikke kunne undvære den halve time.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kneppowitch skrev, for 4 timer siden:

Og helt ærlig hvis I andre fik HIV ville det så være den halve time værd? Så kan man se tilbage på det de næste mange år og ærge sig over man ikke kunne undvære den halve time.

Det er tit min tanke.. Efter min omgang gonorré er jeg blevet steril.. Heldigvis havde jeg allerede der de børn jeg ønskede mig, men der har da været tidspunkter i løbet af de sidste 5 år hvor jeg har overvejet en efternøler.. Det kommer jo i hvertfald ikke til at ske uden en masse bøvl hvilket jeg på ingen måder er indstillet på..

Det korte af det lange: Det er ikke kun jeres eget helbred i bør tænke på.. Det er alle fremtidige sexpartnere.. Igen så har jeg ALDRIG med min gode vilje - eller viden - ønsket af dyrke ubeskyttet sex med en sexkøber.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har aldrig været smittet har været til et utal af gangbangs uden kondom og også ved gp men er ansvarlig omkring det bliver testet før et nyt møde og efter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, den 16.1.2024 at 15:53:

Et spørgsmål til GP brugerne herinde , som IKKE bruger kondom ved GP besøg 1. Har i været smittet med kønssygdomme i forbindelse med GP besøg? Hvor længe har i besøgt GP og måske hvor mange gange besøg uden at være smittet? Svar ærligt, please.  Baggrunden for at jeg spørger er at jeg ikke er helt afvisende hvis chancen for sex uden kondom byder sig til.

 

 

 

@cassanova Tak for et meget ærligt indlæg, realiteten er dog at du ikke kan bruge den anekdotiske data du får ved at spørge her på EG til at træffe en rationel beslutning. Hvis du vil have reelle data så gå ind på steder som https://www.cdc.gov/   https://www.nhs.uk/ eller https://www.ssi.dk/ hvor de har reelle data for hvad din objektive risiko er.

Jeg mener også at du bør være helt afklaret med om du kan leve med at du kan blive smittet med en sygdom som du må leve med i lang tid. Dette mener jeg ikke moraliserende, men som et godt råd -i tråd med hvad flere andre har skrevet.  Ender du med at være afklaret og parat, så held og lykke med det. ;) Selv er jeg meget forsigtig og modtager også oral sex med kondom og det fungerer fint for mig, men jeg har forståelse for at mange andre kun vil have det uden. For mig handler det om at træffe oplyste valg.

Ærbødigst, DrMabuse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne tråd er lige så idiotisk som alle de andre tråde som handler om uden kondom og dertil ? Om smitte, man ku nærmest ligeså godt ha spurgt, vinder jeg på i lotto.

Uden kondom er ikke noget man kan diskutere og da slet ikke herinde. Uden er noget som sker pludseligt og mest u forventet og i disse tilfælde er det som regel noget med kemi at gøre, så derfor er det klart noget man ikke kan sætte sin næse op efter på forhånd. Så hvis mændene herinde skriver, hende xxx på Strandgade gør det uden, ja så er nok ikke lige der man skal komme uden kondom = plat tråd :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helboen skrev, for 14 timer siden:

Denne tråd er lige så idiotisk som alle de andre tråde som handler om uden kondom og dertil ? Om smitte, man ku nærmest ligeså godt ha spurgt, vinder jeg på i lotto.

Uden kondom er ikke noget man kan diskutere og da slet ikke herinde. Uden er noget som sker pludseligt og mest u forventet og i disse tilfælde er det som regel noget med kemi at gøre, så derfor er det klart noget man ikke kan sætte sin næse op efter på forhånd. Så hvis mændene herinde skriver, hende xxx på Strandgade gør det uden, ja så er nok ikke lige der man skal komme uden kondom = plat tråd :ph34r:

Kære @Helboen jeg håber at du har det bedre, nu hvor du har fået det ud af systemet og fint at du ikke forfalder til at være fordømmende, men bringer interessante nuancer ind i debatten ;)

Ærbødigst, DrMabuse

Del dette indlæg


Link til indlæg

I takt med at jeg er blevet ældre og er blevet mindre potent, er jeg blevet mindre og mindre glad for kondomer. Jeg går helt uden om de piger, som ikke lader mig bruge et kondom (Skyn large), der virker for mig. Men efter en operation/behandling - der ikke ligefrem har forbedret potensen - jeg er også begyndt at knalde uden kondom. Ikke ofte, men det kan ende med at være uden kondom eller slet ikke. Og så bliver det altså uden.

Jeg har altså kun gjort det 4-5 gange uden, og "kun" fået en mindre svampeinfektion, som kan være kommet alle mulige andre steder fra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er 49 år og har som udgangspunkt sjældent benyttet mig af beskyttelse. De seneste 10 år aldrig benyttet mig af gummi. 

Har haft én smitte med klamydia da jeg var 19 og før jeg benyttede mig af købesex. 

Ellers har jeg aldrig været smittet med noget. 

Meeeeen hvad vi andre har oplevet betyder jo ikke at du ikke kan være uheldig med den første og bedste. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamle hest

Er aldrig blevet smittet hos proffer og bruger altid kondom - ikke fordi jeg er bange for eget helbred - udelukkende af respekt for pigen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

7-9-13 som man siger. 
Har aldrig været så uheldig.

Har prøvet sprunget condom 3 gange med forskellige piger i mine yngre dage.

Havde så igennem nogle år da jeg boede i Flensborg, en fast thai massagepige som jeg mødte tit for at få massage med mere, en dag under vor frække efterspil endte hun dog med at glide ned over mig og vi havde den lækreste sex i alle 3 huller, fik efterfølgende taget en tst som var negativ og dagen efter lå jeg igen i ske med hende og siden da dette mange gange, hver gang altid uden og stafig aldrig fået noget med hjem.

Nu har vi ikke set hinanden i 2-3 år, sms lidt sammen og må snart afsted sydpå da jeg faktisk har lyst til at se hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...