Hop til indhold

Uden kondom , hvor ofte smittet?

Featured Replies

Skrevet

Tal fra Netdoktor.

Risikoen for hiv ved ubeskyttet sex med en der har ubehandlet hiv.

• Ubeskyttet sex, det vil sige sex, hvor der ikke bruges kondom. Risikoen for smitte ved vaginal samleje er cirka 0,1 procent, men kan ved analt samleje være op til 6 procent, hvis man er den modtagende part.

• Svar 50
  • Visninger 15.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Et spørgsmål til brugerne herinde: Hvor mange af jer der har levet mere end 60 år har fået cancer? Baggrunden til at jeg spørger er at jeg ikke er helt afvisende til at fortsætte leve, hvis chancen by

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg tror jeg havde været mere nervøs for en evt graviditet..  Jeg har aldrig med min gode vilje haft nogle former for sex uden kondom (pånær oralsex til mig) med så meget som en eneste gæst og je

• Besøgte på et tidspunkt en temmelig lækker trans. Kondomet lå ved siden af klar til at blive pakket ud. Hun legede med pikken der pludselig var smurt ind i glidecreme, og hun vrikkede frækt med måsen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.