Hop til indhold
yrghh

pålidelige anmeldelser?

Recommended Posts

yrghh skrev, for 18 minutter siden:

Nej det ville ikke være godt. Mange af dem, jeg regner som de mest pålidelige anmeldere, ville få problemer med en validering. Og et par af dem, jeg regner som de mest attraktive GP'er ville også være meget modvillige. En del af åbenheden og ærligheden bunder netop i anonymiteten, så den bør fastholdes.

Men man kunne måske godt have en intern rating, så en anmelders pålidelighed bedømmes af andre brugere - og ikke kun gennem antallet af "reaktioner" på et opslag, som er en ret flertydig måde at bedømme folk på.

Man kan jo godt være anonym selvom man bliver valideret med fx MitID? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
yrghh skrev, for 5 minutter siden:

Hvordan bliver en til 25?

Og har redigeret den så der ikke kommer unødvendig drama. Tvivler på der vil komme flere ideer fra andre brugere herinde hvis der kom en debat ud af mit svar til dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 1 minut siden:

Man kan jo godt være anonym selvom man bliver valideret med fx MitID? 

spørge nok dumt. Men kan det lade sig gøre på en gratis side med forums hvor alle kan melde sig som dette?. Umiddelbart kan jeg kun komme i tanke om MITid skal bruges til din eboks og diverse hos lægen og din bank og betaling sider. Men det er da gratis her på EG.

Del dette indlæg


Link til indlæg
yrghh skrev, for 3 minutter siden:

Hvordan bliver en til 25?

enig med @peterbrusebad der var to sure jyder der afskrev mig som ren røvslikker forleden herinde så mangler jeg bare at pisse 23 andre herinde af og den klares let ved at ytre sine holdninger nok herinde. ;) :P Da jeg lavede min anmeldelse af hende fra Randers var der også en bruger der påstod indtil admins smed ham ud af tråden at min anmeldelse var fake selvom tre til fire andre brugere bekræftede at de havde oplevet deres besøg på præcis samme måde som mig i kommentarerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 3 minutter siden:

spørge nok dumt. Men kan det lade sig gøre på en gratis side med forums hvor alle kan melde sig som dette?. Umiddelbart kan jeg kun komme i tanke om MITid skal bruges til din eboks og diverse hos lægen og din bank og betaling sider. Men det er da gratis her på EG.

Det kan det. Men jeg siger ikke det skal implementeres og bestemmer slet ikke hvad en side som EG skal eller ikke skal. Nu var det blot for at pointere at selvom man validerer sig med fx MitID, så kan man fortsat være anonym. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 14 minutter siden:

enig med @peterbrusebad der var to sure jyder der afskrev mig som ren røvslikker forleden herinde så mangler jeg bare at pisse 23 andre herinde af og den klares let ved at ytre sine holdninger nok herinde. ;) :P Da jeg lavede min anmeldelse af hende fra Randers var der også en bruger der påstod indtil admins smed ham ud af tråden at min anmeldelse var fake selvom tre til fire andre brugere bekræftede at de havde oplevet deres besøg på præcis samme måde som mig i kommentarerne. 

Jeg valgte lige at søge "randers" og finde den anmeldelse du snakkede om . Det er faktisk et godt eksempel på hvad jeg mener. Ham som der virkede som en *** derinde og var forkert på den, ham vil jeg til hver en tid give dårlig rating når jeg læser noget som det han skrev. Men den person deltog i en anden tråd hvor jeg var enig med alt han sagde. Derfor jeg ikke synes man skal give rating, for man er enig og uenig og tvivler på en person går ind og læser alle personens tråde før man giver personen en rating. Det vil simpelthen være for nemt og ende i folk ikke turde at skrive herinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

The tactic "treat me well, and I will give you a good review" is more common that you would think!

In this category is also a very well-reputated member of this forum (only with foreign GP's)

Imagine the pressure and situation on a GP!

Redigeret af Jessy
Speaking Mistake

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lover at i altid kan stole på anmeldelser skrevet af mig. Det er selvfølgelig ikke objektivt da jeg tager udgangspunkt i hvad jeg selv har følt under besøget, og en neutral observatør kan muligvis beskrive det anderledes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øhh bare lige for at bringe et par ting på plads.

Jeg har anmeldt GP'er herinde, positivt fordi jeg virkelig var glad for oplevelserne ( ja jeg anmelder ikke en GP baseret bare på et besøg). Det kan da godt være at jeg lyder mere begejstret end de skeptikere der er herinde mener er berettiget og derfor tror jeg har en anden dagsorden.

Jeg anmelder kun kvinder jeg har fået lov at anmelde (ja jeg spørger om de har noget imod at jeg gør det, og ja der er nogen der frabeder sig det) og nej jeg har ikke spurgt for at få ekstra ydelser, dem havde jeg fået allerede inden anmeldelsen, :) det var jo derfor jeg ville skrive en anmeldelse.

Jeg har også oplevet at andre har anmeldt den samme kvinde med et fuldstændigt andet resultat. Så sådan er vi så forskellige, men det viser bare at vi ikke oplever verden (og kvinderne) ens. Begge opfattelser kan jo være rigtige, set ud fra den enkeltes synspunkt.

Der er så 2 kategorier tilbage, de ligegyldige oplevelser som jeg skriver på 'Nå' kontoen, been there done that but i didnt get the T-shirt, og så de dårlige oplevelser. Og hvorfor skriver jeg så ikke om de dårlige anmeldelser ? Fordi jeg jo ikke kom igen, mine anmeldelser er baseret på flere besøg, og fordi jeg ved nærmere øjekast jo godt kunne se at jeg havde ladet det 'lille' hoved tænke for mig. Advarselslamperne havde jo blinket, men liderligheden tog over.

Det med advarselslamper er et godt fingerpeg om hvordan oplevelsen bliver. Stol på jeres intuition og fornemmelser, når jeg ser de rigtig grimme (læs dårlige) anmeldelser og jeg feks. checker annoncen bag så er det ofte ikke kvinder jeg ville besøge.

Hvorfor ikke ? Jamen alene annoncen eller billederne giver mig nogle advarselslamper og derfor kommer de ikke forbi mit filter.

Og af samme grund som ovenfor, nemlig at vores opfattelse af den samme kvinde kan være så forskellige, anvender jeg ikke anmeldelser til at vælge de kvinder jeg vil besøge. Alene mit indtryk fra annoncen og oplevelsen i kontakten, hvadenten det er sms, mail eller telefon er afgørende for mit valg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Giver ingen mening, ikke at være pålidelig, når man skriver en anmeldelse -ligesom alle andre steder i livet -gider ikke være falsk eller lyve om noget som helst. Får tit at vide jeg er for ærlig og direkte -og det kan også give nogen over snotten -men helle det end leve på en løgn.

Som udgangspunkt tror jeg på, hvad folk skriver og giver udtryg for, men det har jo vist sig, at det ikke altid stemmer. Man kan sige fra eller vælge, at ignorer sandheden og acceptere det som komme ud af det. Når mennesker mødes er det altid 2 sider af mødet -det man selv oplever i situationen, og den anden person oplever -selv om de ikke har samme opfattelse af, hvad der er skete -behøver den enes opfattelse ikke være mere pålidelige end den andens -fordi man er 2 forskellige personer. Men af ene eller anden grund er det jo moderen, at hænge nogen ud som ikke "pålidelige" man behøver ikke altid som udgangspunkt tænke, alle mænd/kvinder er upålidelige, at det så er nogen det er, må man forholde sig til, hvis det har nogen betydning -ellers kan man jo vælge ikke, at blande sig... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det undrer mig meget, at vi endnu ikke i denne tråd har set ordet KEMI  bøjet i neon, det plejer ellers at komme ret hurtigt i lignende tråde. Falske anmeldelser kommer vi ikke udenom i et forum som dette, hvor alle er anonyme, men det jo tilladt at se på TS tidligere anmeldelser, og derefter drage sine egne meninger. 

Jeg har endnu til gode at skrive en negativ anmeldelse, fordi jeg heldigvis endnu ikke har følt mig decideret snydt. Bevares jeg har da haft besøg, som bestemt ikke har været værd at skrive om, men hver gang har jeg kunnet henføre dem til dårlig kemi. Der er sjældent at man i denne hobby, inviterer en GP andre steder først, og ser om der er kemi, til at fortsætte i sengen, derfor kommer der jo nogle gange en opfattelse af at besøget ikke var pengene værd. Vi brugere er jo også meget forskellige, og nogle negative anmeldelser går på uengageret. Andre brugere opfatter måske det som et plus, at de bare kan bruge løs af en levende "lolitadukke". Andre negative anmeldelser går på ting de har manglet, men de samme ting står i annoncen som ting GPén ikke tilbyder. F.eks. der står klart i annoncen, at alt er med gummi, og i anmeldelsen harceleres der så over at hun ikke gav super fransk. Så gør jeg som andre i tråden , tage anmeldelsen med et gran salt.

Når jeg har skrevet en positiv anmeldelse, har jeg altid spurgt om tilladelse først, og jeg har først spurgt efter akten var overstået, da det netop ikke skulle være en "studehandel", som andre ikke kunne bruge. Alligevel er det jo ikke en garanti for andre, hvis der ikke er kemi mellem GPén og en anden "køber".

Jeg vil med spænding se om der i fremtiden kommer mulighed for Kgl. Hofleverandør:D. Det kan vi nok heller ikke bruge.

BR.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har det generelt sådan at der skal 2 til at danse tango, og jeg er mig bevidst at fejlen også kan ligge hos mig selv hvis jeg som forbruger får mig en mindre god oplevelse.

Trods alle ens oprigtige ønsker om at opføre sig sådan, at det ikke skulle kunne være tilfældet.
Så kan det alligevel uanset godt være tilfældet!

Jeg er af samme grund, og fordi jeg har lige så stor respekt for andres forretning som jeg forventer at de har respekt for mine penge.
Tilbageholdende med at skrive negative anmeldelser, medmindre jeg føler mig på yderst sikker grund hvis jeg gør det.

Hellere æde skuffelsen og komme videre i livet, end at risikere helt uberettiget at komme til at skade andres forretning.

Hvis jeg derimod sådan helt generelt som forbruger får en god oplevelse, der er jeg mere tilbøjelig til at skrive en god anmeldelse.
Som jeg kan stå inde for og som kan komme virksomheden til gavn.

Men når det er skrevet, så vil jeg alligevel anbefale glædespiger at droppe dagens vagt og dermed dagens indtægt.
Hvis de har så dårlig en dag, at de ved at det ikke kan undgå at få en negativ indflydelse på kundens oplevelse af hendes service.

Det er ikke det samme at gå på vagt som glædespige på trods af at hun har en dårlig dag, som det er hvis kassedamen i Netto gør det samme.

En tvær medarbejder i Netto har jeg som kunde overskud til at bære over med, og uanset får jeg de varer jeg har købt og betalt for.

Men det er seriøst alvor hvis du som kunde på et bordel bruger 1200 kr på 30 minutter eller 2000 kr +/- på 60 minutter.

I den kontekst er der ikke plads til at kunden kan mærke at pigen har en dårlig dag.
Der handler det simpelthen om for penge, til til at der er plads til det.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, 1 time siden:

Giver ingen mening, ikke at være pålidelig, når man skriver en anmeldelse -ligesom alle andre steder i livet -gider ikke være falsk eller lyve om noget som helst.

Det er nok pga. dit eget ærligt væsen, at du har svært ved at have fantasi til, at se andre folks evt. bagtanker. 
Anmeldelser kan være øjet som ser (to sider af en sag)

Dårlig kemi, misforståelser pga kommunikations vanskeligheder, Forventninger/håb om efter ankomst at kunne lokke piger til mere end lovet/annonceret, som mislykkedes. 
Booking uden at læse annoncen ordentligt og bare forvente en “fuld pakke” sammensat efter egen fri fantasi. 
 

Eller de helt slemme bevidst chikane, fra feks mænd som er blevet afvist i booking processen. Bagmænd som vil ødelægge andres forretning, personligt fnidder mellem arbejdede piger. 
 

Listen over muligheder er lang. Trods min egen ærlighed, har jeg oplevet rigeligt falske mennesker i mit liv, til at vide de findes. 

Redigeret af SweettieDK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan ikke stole på en anmeldelse fra mig, med mindre den er negativ.

Nej, jeg lyver ikke i mine anmeldelser, jeg skriver tingene som jeg har oplevet det og husker det. Det er tidspunktet hvor jeg skriver mine anmeldelser det der gør dem utroværdige. Jeg skriver nemlig min anmeldelse imens jeg stadig er i en lykkerus over besøget fordi det har været godt eller overraskende eller frækt eller... uanset hvad, skal du ikke stole på mine ord når de er skrevet mens duften af kvindens skød stadig sidder på mine læber. Jeg er overstadigt glad og skriver derfor alt for let overstadigt positivt og glemmer små ting der som en sten i skoen kunne have gnavet og gjort mig til en sur gammel mand, hvis ikke mødet havde været så dejligt.

Negative anmeldelser derimod. Ikke at jeg har skrevet mange af dem (heldigvis), men det er dem hvor jeg bruger adskillige dage på at vende og dreje hvert et ord og hver en detalje. Når jeg har skrevet om et møde som jeg synes ikke synes var så godt, så prøver jeg at være meget omhyggelig med at fakta er korrekt og meget omhyggeligt påpege hvorfor jeg synes noget ikke var rart/ok og altså IKKE bare ligegyldige floskler som "hun var herre dårlig eller grim" eller "mit livs kedeligste knald".

Jeg sender ofte min anmeldelse til GP'en og altid hvis den er negativ, inden den bliver publiceret. Jeg skriver til hende at hun ikke kan forhindre at den bliver publiceret, eller ændre på den beskrivelse jeg har af min oplevelse af vores møde, men hun er velkommen til at påpege faktuelle fejl eller bede om at udvalgte detaljer fjernes/nedtones. Jeg retter så de faktuelle fejl og ændrer/udelader uønskede detaljer på en måde så det ikke ændrer det overordnede udtryk som jeg ønsker at anmeldelsen skal have. Når jeg har sendt en negativ anmeldelse til en GP til review, så er reaktionen først vrede/frustration (hvilket jo er forståeligt nok), men heldigvis gerne efterfulgt af fx "det og det, er ikke helt rigtigt" eller "hvorfor gjorde du mig ikke opmærksom på det og det". Det har indtil videre ikke været et problem at fjerne detaljer, nuancere noget jeg ikke havde set eller misforstået uden at det har ændret på beskrivelsen af min (dårlige eller ikke helt fantastiske) oplevelse.

Der var en GP jeg besøgte engang som havde meget blandede anmeldelser, dog med en overvægt af positive. Jeg havde ikke selv et specielt godt møde, men det var først bagefter jeg forstod hvad i andre skrev. Alle anmeldelserne - både de positive og de negative - gav faktisk rigtig, rigtig god mening. Jeg kunne bagefter godt se hvad de positive så i hende og for mig desværre også hvad de knap så positive / negative mente. Jeg synes egentlig hun er meget godt beskrevet, men jeg forstod bare ikke at "fortolke" anmeldelserne før efter jeg havde mødt hende selv. Den oplevelse synes jeg har gjort mig til en lidt bedre "fortolker" af anmeldelser.

Vi kan ikke bruge en enkelt anmeldelse til ret meget, men nu skal en jo være den første. GP'ere med flere anmeldelser er ofte ok beskrevet, når det hele bliver lagt sammen og fortolket med de kritiske briller. Den erfaring bærer jeg nu med mig sammen med min erkendelse af at jeg ikke altid kan stole fuldt ud på objektiviteten af mine egne - og dine - positive anmeldelser, som er skrevet mens duften af kvinden endnu er i reptilhjernen. Det samme gælder naturligvis de negative der er skrevet mens frustrationen endnu er på det højeste.

Redigeret af AB455
Staveplade korrektur og sprog klodser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er godt nok grimt at "true" sig til GFE. Kemi kan godt være en del af det. Men hvis vi er mange nok der anmelder så vil der tegne sig et klarere billede. Jo flere desto bedre, mener jeg.

Jeg forsøger at skrive konstruktiv kritik. I stedet for at sige hun var uengageret kunne man nævne hvad det konkret var der gjorde man fik den opfattelse.

Når man læser en anmeldelse ville det være nice hvis man i højre side kunne se en liste over pigens øvrige anmeldelser (samme link).

Savner også at se anmelderens seneste anmeldelser, altså kun anmeldelser uden alt det underlige fnidder fra Generelt. Så kan man se om der kun er positive eller dårlige anmeldelser.

Ellers kan man vel kommentere og like. Jeg skriver "me too" når jeg ser en anmeldelse af en jeg har besøgt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hrolandj skrev, for 18 timer siden:

Jeg man skal holde sig til nogle ret simple kriterier: passer billedet på annoncen til den person man møder? Hvordan ser stedet ud? Bliver der røget? (på grund af en diskussion vi havde her på siden for nylig :P) Den slags ting, som ydre faktorer har en meget lille indflydelse på

Dette har rumsteret.

Og velvidende at staff ikke læser med, at vi ingen indflydelse har på hvordan siden fungere. 
Så kunne et helt konkret forslag være. 
Anmeldelses sektionen får tilknyttet en formular.

Hvor felter obligatorisk skal udfyldes. 
Navn på pigen, link, dato og klokkeslæt for besøg. Rating felter til vurdering af eksempelvis hvor retvisende er udseendet i forhold til billeder, pigens service, kvalitet af lokaler, diskretion, parkeringsmuligheder.

Ja/nej bokse til: er der bad, er der andre personer på adressen, ryger/ikke ryger. 
 

(find selv på flere)

Tekst felt til kort beskrivelse, hvad var godt skidt, formuleret konkret og sagligt. Konstruktiv kritk hvad kan iflg. anmelder gøres bedre anderledes. Evt. tegn begrænsning så folk bliver nødt til at holde sig kort og konkret. De der helt billedlige beskrivelser af selve akten, hvor mange stillinger der blev sexet i og hvor hårdt hun blev kneppet er i min optik urelevant. 
 

Ydermere kunne det så være brugbart, hvis de der kommentere skal kunne henvise til deres egen anmeldelse. 
Så holdes skriv i anmeldelser til folk det rent faktisk har besøgt pigen. Folk beholder deres anonymitet men pigen ved i det mindste præcist hvilket besøg der kommenteres på. 
 

Det burde være muligt, for vi har stadig sektionen falsk markeds føring til de der mistænker annoncen uden at have mødt pigen. 
 

Og alle andre meninger og holdninger kan tilkendegives i generel debat. 
 

Bedre sikkerhed for ægte anmeldelser, kræver en ændring fra toppen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
yrghh skrev, for 21 timer siden:

Hvordan ved man om en anmeldelse rent faktisk er en reel bedømmelse, hvor vi også tager højde for at TS måske selv har fremprovokeret en dårlig situation?

Godt spørgsmål - som nok ikke kan endegyldigt besvares. @Miley_for_pleasure siger det så rammende i denne linje.

 

Miley_for_pleasure skrev, for 21 timer siden:

Jamen du har jo så ret. Der findes altid to sider af historien - og så er der sandheden :D 

Alt hvad der skrives herinde vil altid være subjektivt. Hvis alle brugere på siden oplever præcis den samme situation, så vil vi alle stå tilbage med hver sit billede af oplevelsen. Så skal oplevelsen udtrykkes med ord, og læses med en andens øjne. Det vil være helt utænkeligt, at man som modtager, altid vil stå tilbage med det rette billede af sandheden hver gang. Derfor kan man naturligvis ikke tage en anmeldelse, og så gå ud fra at det er den oplevelse man har i vente. Det vil altid kun være et hint om hvor man måske ender.

Som @hrolandj og @Aarhuselsker nævner, så vil en anmeldelse altid være påvirket af hvordan man møder op. Har man f.eks. sovet en time for lidt eller søgt febrilsk i en time efter en parkeringsplads, så er man altså bare ikke 100% klar. Pigen kan have haft en træls kunde tidligere på dagen, genstridigt morgenhår eller 117 andre ting der kan irritere. Hvis man så møder op med en forventning om, at alt skal være til et rent 12-tal over hele linjen, så opstår der let forviklinger. Lidt for kold olie, for hurtig udløsning, træls musik, et nej til noget man bare havde håbet på, kommer til at fylde meget. Næste dag kommer en anden kunde og får en helt anderledes oplevelse, da begge parter jo så har helt andre oplevelser i hovedet og måske andre forventninger.

Mine anmeldelser er normalt ganske positive. Jeg synes egentlig, at jeg får rigtig gode oplevelser, og at de afspejler det jeg møder. Mit udgangspunkt er dog, at 12-tallet aldrig opnås. Der vil altid være ting, der i nuet kunne ønskes bedre. Om det så er min manglende udholdenhed på dagen, eller pigen der har fået ondt i knæet den dag, og ikke lige er med på ½ times ridetur, det er helt underordnet. Jeg vil måske nævne det, men det vil ikke trække ned i min anmeldelse, da det jo er ting jeg oplever, og ikke noget en kunde næste dag vil kunne forvente at opleve. Jeg har aldrig oplevet at ting der er lovet i annoncen ikke blev tilbudt, og har generelt været heldig med at kunne genkende pigen på billederne. Hvis jeg bliver skuffet med disse ting, så vil det naturligvis blive nævnt i en anmeldelse. Problemet er jo så, at andre anskuer tingene lidt fra en anden vinkel, og udtrykker sig helt anderledes. Vi er unikke mennesker, som møder andre unikke mennesker, og vi oplever og fortæller på hver vores unikke måde. Derfor vil man aldrig kunne sætte anmeldelser ind i et excel ark, og så analysere sig frem til hvad der er pålideligt eller upålideligt. Så derfor ser jeg, som tidligere nævnt, altid en anmeldelse som inspiration.

 

SweetKisses skrev, for 20 timer siden:

Der er nemlig altid to sider af samme sag - og så er hver oplevelse unik og afhænger af øjnene der ser.. 

I princippet er det ikke meget anderledes end hvis du læser en anmeldelse på fx Trustpliot. En gang i mellem ser man tydeligt at virksomheden der bliver anmeldt bare giver dårlig service, andre gange opdager man at virksomheden har forsøgt at finde en løsning og andre gange beder kunden om månen, og så kan man i princippet kun blive skuffet over det man reelt får.. 

Jeg er helt grundlæggende enig med dig. Men der er en forskel. På Trustpilot er der ofte mange anmeldelser af et firma, og der tegner sig ofte et helt klart billede. På EG er der ofte kun få anmeldelser. Det betyder, at en enkelt dårlig eller god anmeldelse kommer til at fylde rigtig meget, og at den røde tråd ikke er så let at finde.

Så flere anmeldelser må blive  mit bedste bud på at få et mere pålideligt billede af pigerne. Det behøver ikke være lange og udpenslende romaner, med billeddokumentation.  Bare lidt ord om oplevelsen, og om der er noget man føler der stikker ud, og vil kunne lokke/afskrække andre. Vi vil stadig udtrykke og forstå tingene forskelligt. Men en større mængde input vil gøre det meget lettere at blive ledt på rette vej.

 

Vi lærer aldrig at forstå, hvad der foregår inde i andre folks hoveder. Vi må selv bearbejde de ting vi læser, og så danne vores egne billeder, som jo selvfølgelig bliver farvede af ens personlighed, liv og ønsker. Tager man så lige til sidst ja-hatten på, og ser lidt realistisk på disse billeder, så er man godt på vej.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ovre på Sexlivet.dk har vi måtte sande, at "anmeldelser" er en dårlig idé, og selvom det er af helt andre grunde end her, så er resultatet lidt det samme. Vores anmelder kunne ikke få sig selv til at skrive "anmeldelser" af OnlyFans-profiler fordi han synes det meste af det er noget juks, og hans ratings ville ligge på 1-2, måske 3 i specielle tilfælde ud af 10 stjerner. Det gav os et problem for vi vil jo gerne anmelde OnlyFans-profiler, men ikke hvis alle anmeldelserne bliver negativt ladet. Ikke dermed sagt, at det er samme situation herinde, men løsningen kunne måske være den samme?

I stedet for "anmeldelser" skriver vores 'mand i felten' anbefalinger, hvor han fokuserer udelukkende på det positive, der er at finde på en OnlyFans-profil, og 'rater' den ikke. Skriver ganske enkelt en lille kort artikel om, hvorfor han anbefaler at man selv tager et kig på profilen. Det samme kunne man gøre her; anbefale at andre kiggede på en specifik annonce - og fortalte lidt om, hvorfor man synes andre skulle kigge lidt på den.

Der er nemlig en del problemer med anmeldelser af mennesker. Som tidligere skrevet kan der være ydre faktorer, der gør det ene besøg meget anderledes end det næste, ligesom den ene rock-koncert ikke er nøjagtigt mage til den næste. I stedet for at "rate" en oplevelse efter man har haft den så kunne man med fordel anbefale den profil man har besøgt. Det giver en helt anden dynamik.

Jeg har kigget lidt på mulighederne for at lave et rating-system á la det flere herinde efterspørger, og det kan godt lade sig gøre, men det er noget, der ville tage vanvittigt meget tid at lave og vedligeholde. Hvis nogen har evnerne til at tage den rolle på sig så kan Jeg sagtens lege konsulent på projektet, men hvis Jeg skulle lave det selv ville det koste det hvide ud af øjnene og det halve kongerige, og Jeg kan ikke lige se, hvor de penge skulle komme fra.

Det ville også være en lidt spøjs måde at lave det på, hvor "Anbefalere" lige skulle tjekkes efter i sømmene først så det ikke bare er "hr. jensen" eller en ny-lavet profil, der laver en anbefaling fordi han har fået rabat eller gratis sex af pigen for at gøre det.

Edit:
Selvfølgelig kunne man lave det til en medlemsside, hvor alle der bruger siden er betalende medlemmer så vedkommende, der står for siden kan få en ordentlig timeløn - noget i stil med mindst 15-20.000 pr. måned (noget deltids-halløj)

Redigeret af hrolandj
Se post

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storspilleren skrev, for 3 timer siden:

Så flere anmeldelser må blive  mit bedste bud på at få et mere pålideligt billede af pigerne.

Enig. Samtidig vil jeg gerne opfordre til, at man, oftere end det er tilfældet nu, udtrykker lidt taknemmelighed over for dem, som skriver anmeldelserne. Det kan gøres nemt med en “synes godt om”- eller en “tak”-emoji, hvilket har den positive bivirkning, at anmelderen får flere point og dermed hurtigere bliver synlig som en, hvis ord man i et eller andet omfang tillægger værdi.

AB455 skrev, for 6 timer siden:

Når jeg har skrevet om et møde som jeg synes ikke synes var så godt, så prøver jeg at være meget omhyggelig med at fakta er korrekt og meget omhyggeligt påpege hvorfor jeg synes noget ikke var rart/ok og altså IKKE bare ligegyldige floskler som "hun var herre dårlig eller grim" eller "mit livs kedeligste knald".

Enig. Det er meget sværere at skrive dårlige og måske især semi-dårlige anmeldelser.

Det vil jo også være unfair, hvis man hagler GPen ned, fordi et eller andet omkring kemi ikke spillede mellem os ved netop den aftale.

Nej, så hellere gemme det store skyts til dem, som bevidst forsøger at snyde deres kunder, hvor det ikke bare er et spørgsmål om, hvem som har opfattet hvad og hvordan på hver sin måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tilslutter mig koret af flere anmeldelser på samme pige giver et bedre billede og mere troværdighed. 

I mindre skala at vi andre erfarne som @Den_glade_amatør skriver er bedre til at synes godt om anmeldelser vi er enige i eller måske smider kommentarer under anmeldelsen hvor vi kort tilkendegiver at vi har besøgt samme pige og er enige i at vi havde samme oplevelse. 

 

Jeg er også meget enige i @AB455s pointer både med at der nok er nogen endorfiner, biologisk kemi og lykkefølelse der i større eller mindre grad påvirker ens anmeldelse hvis den skrives i efterdønningerne af mødet, for nogen af os kan vi selv dage senere få gang i endorfinerne og lykkerusen fra en god oplevelse ved at genbesøge den i vores hovede. 

Jeg har selv en anmeldelse hvor jeg er bevidst om at jeg glemte og sidenhen udelod en lille hår i suppen detalje fordi det ikke påvirkede den overordnede oplevelse men hvor det mest ærlige klart havde været også at have de små hår i suppen med. 

 

Jeg er også enig i at de dårlige kan være de mest svære at skrive. 

Ved en god oplevelse kan kunde og kvinden ofte dele roserne for hvorfor det var sådan en god oplevelse begge går ligesom derfra med en mental pokal for at man var nummer 1 i det øjeblik :lol: ;) 

Når det er en dårlig oplevelse kan det virke mere kompliceret nogen gange, var mit eller pigens humør skidt fra start, var det mig eller pigen der startede en skidt kommunikation, var det mig der bare ikke oplevede kemien ens fra skrift til live møde eller var hun helt basis bare ikke min type da vi mødtes og derfor var det doomed til ikke at være en top oplevelse. 

 

Jeg husker to oplevelser sidste år hvor sex delen enten var lidt sådan det kunne godt have været bedre agtige eller den sad ikke helt i skabet. Begge to endte ikke i anmeldelser af forskellige grunde. 

 

Den ene var en spontan trekant med en ofte rost GP og en anden ubeskrevet og ukendt GP. Den endte uden anmeldelse til dels fordi jeg ikke var begyndt at anmelde så meget endnu mest bare læste med og dels fordi overordnet set var oplevelsen okay og den erfarne og velkendte GP leverede en top indsats som sædvanligt den mindre erfarne var bare lidt for passiv enten mig eller den erfarne GP skulle hele tiden ligesom aktivt guide hende til hvordan hun kunne deltage. 

Som sagt skrev jeg ingen anmeldelse men i en efterlysningstråd bragte jeg det op at GPen altid leverer for mig men at man skal kraftigt overveje  om man tilkøber trekant ydelsen da den anden deltager kan være lidt et lotteri gamble om det bliver godt. 

 

Den anden oplevelse var sexen god men tiden blev bare lidt presset. Her blev mødet ikke anmeldt fordi sexen var sekundært i mødet, aftalen var en minderig top oplevelse for mig og tids issuet under sexdelen var i høj grad også min skyld, jeg valgte til dels at presse for meget ind i aftalen, jeg valgte at spise sammen og jeg valgte at snakke længe sammen og GPen var derudover meget flink med tiden overfor mig oveni. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
yrghh skrev, den 13.1.2024 at 17:55:

Hvordan ved man om en anmeldelse rent faktisk er en reel bedømmelse, hvor vi også tager højde for at TS måske selv har fremprovokeret en dårlig situation?

@yrghh rejser en meget interessant og relevant problemstilling og ofte kan det være svært at være endegyldigt sikker. Det giver sig selv at der findes to sider eller versioner af samme historie, men det er ikke det samme som at begge versioner har samme sandhedsværdi.

Når jeg skal vurdere en anmeldelse ser jeg på flere faktorer, er TS et medlem med mange solide og valide anmeldelser bag sig så er jeg meget tilbøjelig til at tro på anmeldelsen, både positiv og negativ. Er der tale om en meget kortfattet anmeldelse af et helt nyt medlem som enten er overstrømmende positiv på trods af flere negative anmeldelser eller omvendt, så tror jeg sjældent på den. Er der tale om en afbalanceret anmeldelse, altså hvor det negative eller positive uddybes så er jeg tilbøjelig til at tro på anmeldelsen. Særligt i negative anmeldelser ser jeg nøje på om der er noget i sproget der gør at der er grund til at betvivle den. 

Ligesom TS er jeg rystet over at høre hvad GP'erne ofte udsættes for af ubehagelig og grænseoverskridende adfærd, derfor er jeg påpasselig med at dømme ude på grund af en negativ anmeldelse, men af og til kommer der en anmeldelse fra et respekteret medlem hvor det klart lyser ud af, at pigen har snydt, løjet eller slet ikke været opsat på at yde den service der var blevet lovet. Så går jeg i en lang bue udenom, mest for min egen skyld men også for pigens skyld, jeg har ikke lyst til at besøge en pige som åbenlyst ikke er tilpas i sit job. Jeg har heller ikke lyst til at lade mig snyde af et broddent kar.

Jeg tror ikke man kan komme problemet helt til livs, men ved at opfordre til en lødig tone og ved at læse anmeldelser i detaljen kan vi både undgå de brodne kar, undgå piger der ikke er tilpasse i deres job og blive opmærksomme på de mange søde og dejlige piger der yder forrygende service.

 

Ærbødigst, DrMabuse

Del dette indlæg


Link til indlæg

udmærket emne

validering er ikke en dyt værd det har scor da bevist, det eneste det beviser er alder og køn, ikke om der er en lystløgner eller bedrager bag.

som nogen påpeger drejer det sig of om kemi, den er næppe ens mellem forskellige medlemmer så man kan sagtens have en god oplevelse selv om nogle eller flere har det modsatte

oftest vælger jeg slet ikke og anmelde eller kommentere hvis oplevelsen er lala men der ikke er stjerne status eller karakter af decideret fusk,

man kan sagtens have en perfekt oplevelse første gang og så går det stiller og rolig ned ad bakke ved genvisit, skal man så smide en dårlig anmeldelse efter en god, jeg vælger og undlade yderligere besøg men laver ikke en opdateret anmeldelse da det jo ikke ændre ved første indtryk.

bare fordi det er en ny bruger behøver man ikke være skeptisk man kan jo starte med og tjekke selv om der er andre der har besøgt eller om annoncen ser legat ud inden man komme med de sædvanlige forbehold ytringer.

mvh Gøffe

Del dette indlæg


Link til indlæg
gøffe skrev, for 20 minutter siden:

man kan sagtens have en perfekt oplevelse første gang og så går det stiller og rolig ned ad bakke ved genvisit, skal man så smide en dårlig anmeldelse efter en god, jeg vælger og undlade yderligere besøg men laver ikke en opdateret anmeldelse da det jo ikke ændre ved første indtryk.

Nej, det første indtryk ændres selvfølgelig ikke, men det bidrager jo til en nuancering, hvis man fortæller lidt om det, hvis man oplever, at noget ændrer sig væsentligt. Ellers er der jo kun meget positive anmeldelser, og ingen information om, at niveauet ikke holdes over tid.

Tilsvarende synes jeg, at det er helt fint, når allerede ofte anmeldte GPer får en anmeldelse mere. Også selvom den siger nogenlunde det samme, som andre har gjort tidligere. Så har man en ide om, at pigen stadig er et besøg værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
yrghh skrev, den 13.1.2024 at 17:55:

...Hvordan ved man om en anmeldelse rent faktisk er en reel bedømmelse, hvor vi også tager højde for at TS måske selv har fremprovokeret en dårlig situation?...

Jeg prøver at læse i mellem linjerne (hvis ellers anmeldelsen er lang nok til det) og så tillægger jeg anmeldelser fra brugere, som jeg "kender" mere vægt. Når man har læst 20-30 indlæg fra een bestemt bruger og set, hvilke smileys denne giver forskellige til indlæg, så får man en ret god idé om brugerens referenceramme.

Lidt ligesom med filmanmeldere: Visse af dem er jeg normalt enige med, og andres favoritfilm kan jeg slet ikke holde ud.

Så læs bare løs af anmeldelserne og reaktionerne - mange af brugerne skriver endda både morsomt og eftertænksomt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...