Hop til indhold
aqunax

Sbabekbh - Sugarbabe veninderne

Recommended Posts

Hej Alle,

Jeg følger, sikkert som mange af jer andre, ovenstående konto på Snapchat. De ser virkelig dejlige ud, og jeg vil meget gerne besøge dem.

Jeg har læst list af hvert omkring dem. Det tyder på, at alle tager i omegnen af 2000kr for 45-60 min med kondom. 
 

Er der en af Jer, der for nyligt besøgt disse unge damer, og kan fortælle om det?

kh

Del dette indlæg


Link til indlæg

I wrote in a earlier thread I have seen 2 of them with more than above average service. Kemi has everything to do with it of course.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De er fine og pæne piger. Men 3000 for en time er også penge. Jeg har sagt nej til et sent møde, søgte om dagen og blev blokeret. Vi havde ellers en aftale på plads, som vi lavede eftermiddag , men hun kunne først om aftenen =)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er et specielt koncept. Nye tider. En pimp/tlf.passer sender billeder ud af pigen “der har vagt på dagen” og så skal man ellers  være hurtig på aftrækkeren. Har nogen mon prøvet at mødes med nogen af pigerne?
 

Priserne er jo annoncerede - typisk omkring 1.500 kr. Så de nævnte 3.000 kan jeg ik lige genkende? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
G.G. skrev, for 9 minutter siden:

Det er et specielt koncept. Nye tider. En pimp/tlf.passer sender billeder ud af pigen “der har vagt på dagen” og så skal man ellers  være hurtig på aftrækkeren. Har nogen mon prøvet at mødes med nogen af pigerne?
 

Priserne er jo annoncerede - typisk omkring 1.500 kr. Så de nævnte 3.000 kan jeg ik lige genkende? 

Aldrig 1500 ? Fik tilbudt 3000 p g af transport udgift. 2000 her til aften hos dem

Hvor ved du det fra ?? Tror sgu ikke de fortæller det ?

Redigeret af kan ikke hele tiden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså, der bliver snappet et billede ud af pigen med en tekst på selve billedet, hvor der står “søger aftaler i aften hos dig til 1.500 kr”

Måske ik det samme du har set? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
G.G. skrev, 1 time siden:

Altså, der bliver snappet et billede ud af pigen med en tekst på selve billedet, hvor der står “søger aftaler i aften hos dig til 1.500 kr”

Måske ik det samme du har set? 

videoer med tekst og altid minimum 2000 og aldrig hos en selv ) 

Redigeret af kan ikke hele tiden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så forsvandt deres konto på snappen. Har mødt to af pigerne - og havde planer om flere besøg hos dem. 

Nogen der ved om de har oprettet en ny konto?

Del dette indlæg


Link til indlæg
kan ikke hele tiden skrev, for 7 timer siden:

Nogle der brugte deres tilbud i går aftes. Jeg kunne desværre ikke. 

Jeg skrev i går, men fik ikke svar, og kan se at deres konto er nu er lukket/bannet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, nogle har nok anmeldt den og så er den blevet lukket ned. 

Desværre, vi havde mange sjove oplevelser. Men også mange oplevelser med mistanke, anklager, mænd der ville snyde os, svine os til osv.

Vi overvejer om der skal oprettes en ny snap, eller om vi søger vores aftaler individuelt fremover.

Kys til alle de søde mænd vi har mødt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
spigerne skrev, 1 time siden:

Ja, nogle har nok anmeldt den og så er den blevet lukket ned. 

Desværre, vi havde mange sjove oplevelser. Men også mange oplevelser med mistanke, anklager, mænd der ville snyde os, svine os til osv.

Vi overvejer om der skal oprettes en ny snap, eller om vi søger vores aftaler individuelt fremover.

Kys til alle de søde mænd vi har mødt :-)

selv tak

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
spigerne skrev, for 2 timer siden:

Ja, nogle har nok anmeldt den og så er den blevet lukket ned. 

Desværre, vi havde mange sjove oplevelser. Men også mange oplevelser med mistanke, anklager, mænd der ville snyde os, svine os til osv.

Vi overvejer om der skal oprettes en ny snap, eller om vi søger vores aftaler individuelt fremover.

Kys til alle de søde mænd vi har mødt :-)

Jeg nåede desværre aldrig at møde jer -mest fordi det ikke passede ind i min dagligdag.

Jeg håber I åbner en ny snap som I vil dele med os herinde 

Del dette indlæg


Link til indlæg
spigerne skrev, den 6.2.2024 at 07:25:

Ja, nogle har nok anmeldt den og så er den blevet lukket ned. 

Desværre, vi havde mange sjove oplevelser. Men også mange oplevelser med mistanke, anklager, mænd der ville snyde os, svine os til osv.

Vi overvejer om der skal oprettes en ny snap, eller om vi søger vores aftaler individuelt fremover.

Kys til alle de søde mænd vi har mødt :-)

Hvor er det bare ærgerligt. Også når man, som jeg, har købt en del videoer som nu bare er gået tabt...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tingel skrev, for 13 minutter siden:

Hvor er det bare ærgerligt. Også når man, som jeg, har købt en del videoer som nu bare er gået tabt...

Ja, vi ønsker jo heller ikke snyde nogen. Det er virkelig ærgerligt, men havde slet ikke tænkt at nogen ville have ondt i røven over det og få snappen lukket. Skriv en PM herinde, så må vi se om vi kan finde ud af noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så et spørgsmål til folk herinde.

Tror i, at der ville være et potentiale i at vi oprettede en onlyfans som vi delte. Så vi lagde billeder og film op, både solo og sex? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
spigerne skrev, for 2 timer siden:

Tror i, at der ville være et potentiale i at vi oprettede en onlyfans som vi delte. Så vi lagde billeder og film op, både solo og sex? 

Personligt ville jeg synes, at det var virkeligt frækt, hvis I havde en Onlyfans, specielt hvis man også stadig kunne møde jer irl (hvilket selvfølgelig ikke skal fremgå af jeres OF - så bliver den lukket). Det ville også betyde, at indholdet kunne have en lidt højere kvalitet end på SC (selvom I selvfølgelig også er dejlige dér). 

I skal dog tænke på, at det kræver en del arbejde at have en OF, især hvis I kører med abonnement, for så vil man jo som fan forvente at få jævnlige opdateringer. Måske det derfor er en bedre model at lave selve siden gratis (eller meget lavt abonnement), og så tage penge for content. Det fungerer i mine øjne godt, og kan I nøjes med at opdatere med nyt content, når I har tid og lyst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sugermand skrev, for 47 minutter siden:

Nej. Lav en ny snap. Man er ikke anonym på onlyfans ? Mener jeg 

Du er lige så anonym som du ønsker at være. Der er ingen forskel og du er sgu mere anonym rent betalingsmæssigt end via snap og mobilepay.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coronado skrev, for 45 minutter siden:

Du er lige så anonym som du ønsker at være. Der er ingen forskel og du er sgu mere anonym rent betalingsmæssigt end via snap og mobilepay.

Man skal da have en instagram konto ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
sugermand skrev, for 15 minutter siden:

Man skal da have en instagram konto ??

Hvad snakker du om? Det er da på ingen måde et krav? 
 

Sikker på du ikke bare har jævnt svært ved at navigere rundt på siden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...