Hop til indhold
aqunax

Sbabekbh - Sugarbabe veninderne

Recommended Posts

spigerne skrev, for 38 minutter siden:

Jeg tvivler, tænker de personer har vundet. Der er ikke så meget vi kan gøre.

Desværre læser Bjarne / Thomas Olsen og hvad fjolsset nu eller kalder sig med her på EG, han må have et utroligt kedeligt liv, for han bruger alt sin tid på at genere de dejlige GP. Så det er nok han som i desværre udsættes for chikane fra :(

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aner ikke hvordan telegram fungerer?

Og tror desværre der er flere end bare den ene der vil ødelægge det, man får mange vilde beskeder fra mænd der kalder én grimme ting hvis ikke man gider sende en masse nøgenbilleder osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
spigerne skrev, for 1 time siden:

Aner ikke hvordan telegram fungerer?

Og tror desværre der er flere end bare den ene der vil ødelægge det, man får mange vilde beskeder fra mænd der kalder én grimme ting hvis ikke man gider sende en masse nøgenbilleder osv.

Det lyder også som om i slipper for en del kævl, Det sker også på andre sider desværre, og her indimellem
hav det godt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som andre skriver, så er Telegram et godt alternativ til Snap.

Det er en anonym beskedtjeneste, hvor I også kan oprette grupper. Jeg hed, at jeg ville melde mig ind hvis I oprettede sådan en gruppe :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der er én der kan hjælpe med hvordan man gør med telegram, må personen gerne skrive en privat besked herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, så prøver vi med Telegram. 
 

Tak til alle de søde mænd der har rakt ud og har tilbudt deres hjælp. 

Vi er stadig nye med Telegram, så vi prøver nu at lave en gruppe, det vil sige at man bliver en del af en gruppe, hvor man jo så også kan se hvad andre mænd skriver. Så ligger vi indimellem opslag ind i gruppen, og hvis man er frisk på det der står, kan vi etablere en privat samtale.

For dem der gerne vil være med, kan man bruge det her link:

https://t.me/+srMXsAu-JnJmYjQ0

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peterepete skrev, for 18 minutter siden:

Er på nu, hvordan foregår det så i praksis?

Det står i indlægget over dit. Der er ikke mere til det. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peterepete skrev, for 5 minutter siden:

det vil sige at man er inde i gruppen via linket ? og modtager så besked der ?

du skal downloade appen først og så gå ind via linket og søge om medlemsskab ?? måske

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er ikke ny, har været en del af samme pigekreds tidligere. Måske især derfor tror jeg godt, man kan regne med, at hun er seriøs.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...