Hop til indhold
aqunax

Sbabekbh - Sugarbabe veninderne

Recommended Posts

SagaNorth skrev, for 14 minutter siden:

Ej det skal man altså, ikke, det ved jeg da hvertfald ;) 

Ok. Kender kun onlyfans. Fordi en gammel sugarbabe på instagram, henviste til sin profil på onlyfans)

Men jeg kan forstå at man heller ikke der må sælge møder ! Så kan man blive smidt ud.

Redigeret af sugermand

Del dette indlæg


Link til indlæg
sugermand skrev, for 6 minutter siden:

Ok. Kender kun onlyfans. Fordi en gammel sugarbabe på instagram, henviste til sin profil på onlyfans)

Men jeg kan forstå at man heller ikke der må sælge møder ! Så kan man blive smidt ud.

Det må man ikke nej, og de er BEN hårde med det. Normalt er der totalt fri leg derinde, men så snart man snakker om mødes etc, så opfanger den det hele, det bliver flagget, og så set på om man prøver at sætte møde op. Kender personligt folk der har fået sidste advarsel pga. af det. - Hvilket ingen gider risikere, når det er ens primære indtægtskilde! :)

Redigeret af SagaNorth

Del dette indlæg


Link til indlæg
SagaNorth skrev, for 1 minut siden:

Det må man ikke nej, og de er BEN hårde med det. Normalt er der totalt fri leg derinde, men så snart man snakker om mødes etc, så opfanger den det hele, det bliver flagget, og så set på om man prøver at sætte møde op. Kender personligt folk der har fået sidste advarsel pga. af det. - Hvilket ingen gider risikere, når det er ens primære indtægtskilde! :)

Kunne man så evt. sætte det op, sådan at man på annoncelight annoncerer for muligheden for møder - men samtidig reklamerer for sin onlyfans? Det bør den vel ikke flagge medmindre det bliver indikeret i beskederne på OF at man søger møder.

man kunne evt. have en bookingsnap og så onlyfans til at sælge billeder og video. Så kommer man ind og får lidt stabilitet begge steder.

Har kun erfaring med at sætte OF op for en veninde, men hun søgte ikke møder samtidig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coronado skrev, for 3 minutter siden:

Kunne man så evt. sætte det op, sådan at man på annoncelight annoncerer for muligheden for møder - men samtidig reklamerer for sin onlyfans? Det bør den vel ikke flagge medmindre det bliver indikeret i beskederne på OF at man søger møder.

man kunne evt. have en bookingsnap og så onlyfans til at sælge billeder og video. Så kommer man ind og får lidt stabilitet begge steder.

Har kun erfaring med at sætte OF op for en veninde, men hun søgte ikke møder samtidig.

 

Det sgu et godt spørgsmål makker, tror kun fantasien sætter grænser. Så længe man holder Onlyfansen fuldstændig fri, så kan man frit sætte alt uden om op til det ja :- ) Problemet er bare tit, at folk spørger inde på onlyfans, og det sgu der hårdknuden opstår, haha.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SagaNorth skrev, Lige nu:

Det sgu et godt spørgsmål makker, tror kun fantasien sætter grænser. Så længe man holder Onlyfansen fuldstændig fri, så kan man frit sætte alt uden om op til det ja :- ) Problemet er bare tit, at folk spørger inde på onlyfans, og det sgu der hårdknuden opstår, haha.

Dét er selvfølgelig rigtigt. Men hvis man hårdnakket nægter på OF sker der vel ikke noget? Der er selvfølgelig risikoen for at tåber ødelægger det for en

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Coronado skrev, for 5 minutter siden:

Dét er selvfølgelig rigtigt. Men hvis man hårdnakket nægter på OF sker der vel ikke noget? Der er selvfølgelig risikoen for at tåber ødelægger det for en

kommer an på hvem det er der spørger og hvad pigen svarer. min eksslavetøs havde en of som blev lukket fordi hun og en subscriber misforstod hinanden. hun troede han ville bestille custom content hvor hun legede luder i et filmklip hvor hun så lave noget virtiul med en dildo men han troede de snakkede om at mødes for real. endte med of lukkede hendes konto :/

sådan kan det også gå

og der er rigtigt mange tyske glædespiger der har of og sælger møder den vej igennem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coronado skrev, for 17 minutter siden:

Dét er selvfølgelig rigtigt. Men hvis man hårdnakket nægter på OF sker der vel ikke noget? Der er selvfølgelig risikoen for at tåber ødelægger det for en

Det har du helt ret i. det skal virkelig skæres ud i pap dog. Så eksempel skriver jeg altid meget demonstrativt og slavisk ''jeg mødes ikke, må ikke mødes, ville ikke mødes, det er imod reglerne og har ingen intention om det'' 

Det faktisk virkelig uhøfligt at nævne det derinde, ved godt mange er totalt uvidende.. Men det står i reglerne. De er gode at kende, haha.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prince of Perversion skrev, for 10 minutter siden:

kommer an på hvem det er der spørger og hvad pigen svarer. min eksslavetøs havde en of som blev lukket fordi hun og en subscriber misforstod hinanden. hun troede han ville bestille custom content hvor hun legede luder i et filmklip hvor hun så lave noget virtiul med en dildo men han troede de snakkede om at mødes for real. endte med of lukkede hendes konto :/

sådan kan det også gå

og der er rigtigt mange tyske glædespiger der har of og sælger møder den vej igennem.

Ej hvor æv! det jeg sgu ked af at høre. Håber hun fik lavet en ny og ikke gik glip af noget spændende ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
SagaNorth skrev, for 52 minutter siden:

Ej hvor æv! det jeg sgu ked af at høre. Håber hun fik lavet en ny og ikke gik glip af noget spændende ;)

 

hun droppede det. lavede film i stedet. laver vist stadig lidt en gang imellem men det er længe siden jeg har snakket med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
spigerne skrev, den 10.2.2024 at 10:34:

Og så et spørgsmål til folk herinde.

Tror i, at der ville være et potentiale i at vi oprettede en onlyfans som vi delte. Så vi lagde billeder og film op, både solo og sex? 

Har I fundet ud af noget?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tingel skrev, for 16 minutter siden:

Har I fundet ud af noget?

Nej,

Vi er stadig usikre på om vi vil/tør starte noget igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
spigerne skrev, for 55 minutter siden:

Nej,

Vi er stadig usikre på om vi vil/tør starte noget igen.

Ærgerligt at andre skal ødelægge det for folk der kan opføre sig ordentligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
spigerne skrev, den 16.2.2024 at 14:20:

Nej,

Vi er stadig usikre på om vi vil/tør starte noget igen.

Hvad med at bruge annoncelight fremad eller Nympho ? I øvrigt har jeg hørt fra content piger at man må smide mere vovede videoer og billeder op på Fansly end på OF. 

Håber at i finder ud af noget 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Vi giver det chancen igen, håber folk vil være søde denne gang :-).

Vi er nogle studernede piger, fra København, vi søger møder og sælger snaps/videoer. 

Hvis man tilføjer, må man gerne lige skrive man har den fra eroguide, for så ved vi at man også har læst dette:

- vi søger gavmilde mænd, møder kun i Kbh.

- vi kan ikke garantere vi altid svarer og inden du har vist du er seriøs, er vi ikke til en masse sniksnak, så er man den følsomme type er vi nok heller ikke for dig.

 
- vi sender ikke en masse snaps hele tiden, for at bevise vi er real. 

snappen er pigerne2024

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peterepete skrev, for 7 minutter siden:

er det kun mig der ikke kan finde deres nye snap?

Jeg fandt den - gensidigt tilføjet, men her til aften er den forsvundet. 

Det holdt ikke længe :cry: Æv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps, enten har de slettet den, eller er blevet slettet, eller også holder de sig til dem de allerede har mødt (jeg nåede desværre aldrig at møde dem).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, lukket ned igen. Vi havde intet postet, nærmest ikke skrevet med nogen. 
 

Så nogen har virkelig ondt i røven :-). 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...