Hop til indhold
Filosoffen

Politiken: Eks-prostitueret: Jeg solgte min sjæl for håndører

Recommended Posts

 

SD har beklaget og posthumt selv slettet resten af indlægget.

 

 

Posthumt? Shit, i uddeler altså dødsstraf herinde. Men det er jo på den anden side et udtryk for SG's levedygtighed at kunne gøre ting posthumt.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Ja, men ikke et eneste fordømmende ord om de penge, hun tjente på de svinske og klamme mænd.

De, altså pengene, var altså gode nok. Kilden til dem var det blot ikke.

 

Jeg bliver dog meget bekymret på hendes vegne, når jeg læser, at hun vil være psykolog. Jeg har i min tid kendt flere af slagsen - helt fra fjolletobaksdagene i 70'erne - der er gået ned som menneske på dette studium.

 

Og det var fordi, de troede, at de kunne løse deres egne personlige problemer ved at læse psykologi. Og det blev de altså kun mere "tossede" af.

 

Blot min erfaring "i marken".

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, men ikke et eneste fordømmende ord om de penge, hun tjente på de svinske og klamme mænd.

De, altså pengene, var altså gode nok. Kilden til dem var det blot ikke.

 

Jeg bliver dog meget bekymret på hendes vegne, når jeg læser, at hun vil være psykolog. Jeg har i min tid kendt flere af slagsen - helt fra fjolletobaksdagene i 70'erne - der er gået ned som menneske på dette studium.

 

Og det var fordi, de troede, at de kunne løse deres egne problemer ved at læse psykologi. Og det blev de kun mere "tossede" af.

Blot min erfaring "i marken".

 

Kan af egen erfaring bekræfte dine observationer.

 

Der er lidt, som om psykologi studiet er en magnet for ulykkelige eksistenser.

 

Og alt andet lige, så har socialsamfundet ikke brug for psykologer af den karakter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I komentarer til artikkelen i Politikken skriver Ole Schwander om de kvinder der ytrer sig positivt om prostitution:

"...generelt er de fleste mænd, der besøger mig, ualmindeligt søde..."

Men, som en klog statsminister engang bemærkede, har man jo et standpunkt indtil man tager et nyt. Så det kan jo være, at disse citaters ophavskvinde også ændrer mening og dermed giver næring til en ny, hed debat i Politiken!

 

Underforstået at modagumenter gider vi ikke høre eller tage seriøst. Vi alene vide!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Historien opviser mange eksempler på, at konvertitter er de værste og mest fanatiske.

 

Ingen er så snerpet som en omvendt hore! siger et gammelt ord.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først frk. Harm og nu her ganske få dage efter denne Helene. Med stort set samme budskab.

Er der en eller anden skjult hånd, der har planlagt og iscenesat en kampagne? Eller er det en tilfældighed?

Den samme mistro har jeg også haft X.

Det er god timing og artiklerne er utroligt velskrevne. 

Specielt har det undret mig at en pige der blev smidt ud af flere skoler og pjekkede i den sidste behersker sprog og skrift så godt som Tanja R. gør.

Man har også det samme facit, at alt hvad der er sket i ens liv også med tilbagevirkende og fremadvirkende virkning er de slemme mænds skyld, selv har man intet ansvar for eget liv.

Dette facit kan der ikke rokkes ved, alle modargumenter er løgn og maniliputation.

Skrevet af et svin (mand)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Jeg er ked af, at du opfatter det, jeg skriver som en nedgøring af SOSU uddannelserne, det var bestemt ikke min hensigt. Faktisk har jeg ingen fordomme om, at nogle uddannelser er finere end andre, men det er uomtvisteligt, at der stilles større krav til argumentation og dokumentation på de lange boglige uddannelser end på de kortere praktisk funderede. Det jeg angriber hendesartikel for er, at hin uden videre gør sine egne egne oplevelser universelle, så de gælder for alle pigerne i branchen, ligesom hun gør alle mænd til "klamme svin".

 

Der er bare tale om en såkaldt prætentiøs artikel i fin snor med mange artikler fx i EB eller andret tabloid aviser. Der køres ensporet i en retninger uden plads til nuancer. Og igen der er tale om en subjektiv artikel som ikke stiller krav om nogle former for dukumentation som sådan. Den måde individet opfatter tingene på er som bekendt subjektivt. Det er dog på samme tid også mega hyklerisk og ubehageligt at damen tilsyneladende har forstillet sig og spillet kommedie gang på gang. Mon ikke bare der er tale om en mega overreaktion? Selvfølgeligt har alle kunderne ikke været klamme i de øjeblikke hvor hun har haft dem som besøgende. Hun har garnateret haft masser af gode og morsomme oplevelser ind imellem. Disse oplevelser bliver dog i hendes endeligt opgør revet med i det man kunne kalde hadets tættekam. For hun kan bryde ud bliver der ikke plads til nuancer. Hun kan nemlig kun gøre det via ekstreme udfald. Dette passer meget fint til andre ekstremer som hun løbende har søgt i sit liv. En stille diplomatisk exit passer ikke til hendes personlighed tror jeg. Hun er nødt til at sige til sig selv at hun gang på gang har været udsat for overgreb. Derfor bliver fine herrer som fx borende x taget med i det dårlige selskab hvad enten han bryder sig om det eller ej. Det er jo faktisk ret grineren synes jeg. Jeg synes vi skal spise brød til og tage det hele med et skuldertræk. Da der sikkert har været en pennefører ind over drejes/vinkles det hele - det sælger langt flere biletter og sælger bedre. Nogle af mine indlæg er blevet opfattet af visse personer som værende usympatiske - det er et andet eksempel på vinkling. Man ønsker at få folk op af stolen og vælger så en passende stil. Hendes artikel er jo vildt underholdende og spændende at læse. Postulkatet omkring vores trang til at vælge en gennembollet og udblokket tøz med maskaren løbende ned virker stimulerende på ens perverse side. På andre virker det måske direkte afskyeligt, men der kommer i hvert tilfælde en reaktion ud af det. Andre føler et kæmpe behov for at tage til genmæle og forsøge at forklare at de i hvert tilfælde er anstændig og gode mennesker. Søger så at sige at gøre sig selv bedre end den arketype som beskrives i artiklen. Det er da også morsomt synes jeg. Ciao igen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...