Hop til indhold
Filosoffen

Politiken: Eks-prostitueret: Jeg solgte min sjæl for håndører

Recommended Posts

Hun blev væk fra sine vagter i tide og utide, vi alle var bekymret for hende, hun fik flere og flere tusser, piercinger og ville have lavet sin ryg som et korset med silkebånd og kroge der skulle hænge ud af huden, brændemærkes også, hun kastede op hver gang hun havde spist (prøvede at skjule dette) eller spiste kun et æble på en 12 timers vagt.

Hun endte engang med at låne en kundes dyre jakke og solgte den, lånte penge af gæster og muttere ( ikke mig ) og hun fik en stor gæld til narko miljøet..

Det er da bestemt pisse trist, hendes historie, men først var hun fortaler for branchen, hun elskede den og ingen skulle fortælle hende noget, til at nu foragter hun den, selv råber grimt op og nu er hun offer og blevet lesbisk..

Men bestemt har branchen sikkert sat nogle spor hos hende, men pigen var allerede i den retning lang tid før, som teenager..

En af mine bekendte er del af en kendt, dansk musikgruppe, som er meget oppe for tiden. Hun fik også ham "på krogen" - det pralede han til gengæld selv meget lystigt med på facebook :) (inkl. billeder!)

Jeg håber hun finder, hvad hun søger i livet.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Øjjjjj hvis en pige skal være som beskrevet i artiklen. hvor passer jeg så ind med mine 35 år. Hængerøv og babser. Mit hus på landet og mit helt almindelige job ved siden af. Jeg har ikke engang nogle psykiske sygdomme jeg kan prale med. Og ud over et glas vin eller en øl i ny og næ så nyder jeg ikke rusmidler. Jeg er vist ikke en lykkelig luder. Jeg er vist en kikset en af slagsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øjjjjj hvis en pige skal være som beskrevet i artiklen. hvor passer jeg så ind med mine 35 år. Hængerøv og babser. Mit hus på landet og mit helt almindelige job ved siden af. Jeg har ikke engang nogle psykiske sygdomme jeg kan prale med. Og ud over et glas vin eller en øl i ny og næ så nyder jeg ikke rusmidler. Jeg er vist ikke en lykkelig luder. Jeg er vist en kikset en af slagsen.

Sisse du har bare ikke indset, hvor udnyttet du er, eller hvor synd det er for dig, at du bliver udnyttet af de svin til mænd!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som om at pigen er psykisk ustabil.

 

Jeg er ikke psykiater, men det lyder til at hun er enten "Borderline".

- http://en.wikipedia.org/wiki/Borderline_personality_disorder

eller "Histrionic"

- http://en.wikipedia.org/wiki/Histrionic_personality_disorder

 

Hun er velformuleret i sin artikel, og den er god til at vække følelser - passer fint med at hendes personlighedsforstyrrelse er af den "dramatiske type".

Der skal desværre nok være en del modstandere som springer på alle følelserne og skræpper op. Rationalitet har heller aldrig været modstandernes force.

 

En rationel tilgang til artiklen er følgende:

- Der er åbenlyse påstande i artiklen som må være løgn - såsom fx. at mere en halvdelen af kunderne prøver at snyde med kondomet. Af de "kunder" jeg har mødt i virkeligheden er det vel 0 ud af 10 som kunne finde på det. Jeg har nok også kun mødt "the internet smarts" der er kloge nok til at lade være, men at kæmpe andele af de andre kundetyper skulle forsøge at snyde med kondomet kan bare ikke passe.

- Hun siger selv at hun tidligere har stået frem og løjet sig til at være den lykkelige luder - nu siger hun at det faktisk var forfærdeligt, og denne gang lyver hun ikke!.

 

Hun har dermed beviseligt løjet førhen og også i selve artiklen. Dermed kan det være at hun lyver i et hvilken som helst af hendes udsagn. Derfor kan man rationelt set ikke stole på noget som helst af hvad hun siger. Hvis hun skulle vidne i en retssag ville dommeren skulle instruere nævningen i at se bort fra hendes vidneudsagn.

 

Jeg kan desværre ikke garantere at vores politikere tænker så rationelt - faktisk snarere det modsatte!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først frk. Harm og nu her ganske få dage efter denne Helene. Med stort set samme budskab.

Er der en eller anden skjult hånd, der har planlagt og iscenesat en kampagne? Eller er det en tilfældighed?

 

Jeg må indrømme at jeg har undret mig over både Tanja og Helenas velformulerede sprog med få eller ingen stavefejl - og det tror jeg ikke nogen af dem, selv har kunnet finde ud af, med deres baggrund - mon ikke de har en ghostwriter?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun blev væk fra sine vagter i tide og utide, vi alle var bekymret for hende, hun fik flere og flere tusser, piercinger og ville have lavet sin ryg som et korset med silkebånd og kroge der skulle hænge ud af huden, brændemærkes også, hun kastede op hver gang hun havde spist (prøvede at skjule dette) eller spiste kun et æble på en 12 timers vagt.

 

Det er derfor jeg selv går udenom meget magre og meget tatoverede og piercede piger. For mig at se ser det ud som om pigerne søger at løse nogle andre problemer ad  den vej. Og det bliver nok ikke bedre af at være i en sådan krævende branche.

 

Iøvrigt en sørgelig historie, der heldigvis ikke er repræsentativ tror jeg. Det lyder da heldigvis også som om nogle af hendes kolleger har været opmærksomme på det undervejs, men ikke kunnet gøre noget.

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øjjjjj hvis en pige skal være som beskrevet i artiklen. hvor passer jeg så ind med mine 35 år. Hængerøv og babser. Mit hus på landet og mit helt almindelige job ved siden af. Jeg har ikke engang nogle psykiske sygdomme jeg kan prale med. Og ud over et glas vin eller en øl i ny og næ så nyder jeg ikke rusmidler. Jeg er vist ikke en lykkelig luder. Jeg er vist en kikset en af slagsen.

Næææh, du er en af dem der ikke har indset endnu ar du er en fortabt stakkel.

Eller sådan vil skrigeskinkerne sige det.

Repent!

Før det er for sent.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Det kan jo være svært at sige, at hun ikke, når hun ser tilbage på sit tidligere liv, føler det, hun skriver. Hendes "forbrydelse" i artiklen er generaliseringerne, hendes udokumenterede påstande, der tager afsæt i hendes egne oplevelser og udbredes til at gælde alle. Der er åbenbart kun to slags piger i branchen: dem der har det dårligt, og dem der ikke vil indrømme, at de har det dårligt! Hun skriver om de ulækre mænd (forstået som uvaskede). Hun havde jo alle muligheder for at afvise dem, men pengene lokkede åbenbart for meget! "Sexindustrien er så farligt manipulerende" - ja lige som alle andre brancher. Hvis detailhandlen ikke manipulerede, ville vi kun købe, hvad vi havde brug for! Hvor i artiklen levner hun plads til de piger, der arbejder privat? Hos dem er der kun én, der tjener pengene - pigen selv.

Måske skal virkeligheden findes i, at hun er gift med en kvinde - altså lever i et lesbisk forhold. Mon ikke hendes problemer kan skyldes, at hun som lesbisk ikke er tiltrukket af mænd, og derfor har voldtaget sig selv ved at være prostitueret?

Endelig er det vist godt, at det er SOSU assistent, hun er ved at uddanne sig til, for hendes cirkelargumenter og manglende dokumentation ville ikke levne hende store chancer i et universitetsstudium!

Til slut kan der skrives lange lister med job, som folk kan blive traumatiserede af f.eks. socialrådgiver, SOSU hjælper, SOSU assistent, politibetjent, soldat, lærer, pædagog, buschauffør, butiksassistent osv.

 

Jeg har lige et par bemærkninger. Du anfægter manglende dokumentation. Hun kommer vel med sin egen personlige skildring og oplevelser. Hendes opgave er jo ikke at fremlægge dokomentation men snarere vil hendes vidne fungere som en del af en eventuelt empirisk analyse som kunne blive udfærdiget af en person, som studerede fænomenet. Du ringeagter samtidigt en uddannelse som du ikke har kendskab til. Jeg selv er akademisk uddannet indenfor et helt andet område, men har tilfældigvist kendskab til SOSU assistent uddannelsen som faktisk er meget krævende og meget velfunderet, Jeg tror faktisk sagtens at Blix kunne klare et universitetsstudium hvis hun fik sit personlige liv og egne indre demoner/traumer på plads. Det at vi kan nævne andre brancher, som jeg også selv gjorde det ovenfor, som er traumiserede gør jo ikke hendes problem/oplevelser mindre sørgelige. Problemet er dog, og her er vi jo nok enige, at årsagen ikke kun skyldes hendes bordelarbejde, men at hun har presset sig selv ud i yderligheder og ekstremer, som hun ikke har kunnet overse. Dette er blevet mangedoblet som følge af et misbrug af stoffer/alkohol. Men lad os ikke angribe hende og følge os som værende i en definsiv position. Jeg mener ikke vi har brug for at tage til genmæle og angribe/nedgøre hende. Dette er jo et tegn på dårlig samvittighed og jeg mener ikke vi som sådan har nogen grund til at have en sådan dårlig samvittighed. Opdigtede historier omkring mega gang bangs mv. taler jo for sig selv. Harmen kunne evt. rettes imod visse dele af dagspressen, som uden nogen form for reservation bruger artiklen som benzin på forbudsbålet. Se dette er der en meget stor grund til at blive indigneret over! End of comments/story

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Lige en sidste bemærkning/spm. Var det ikke hende der havde de der annoncer hvor der stod noget i retningen af: Kom knep og skrid eller noget lignende?? Meget fed annonce tekst i øvrigt :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 47284746579156

Lige en sidste bemærkning/spm. Var det ikke hende der havde de der annoncer hvor der stod noget i retningen af: Kom knep og skrid eller noget lignende?? Meget fed annonce tekst i øvrigt :mrgreen:

Kom, knep og smut. Nej, hun er stadig aktiv hende du henviser til :D

Der er nu flere der har brugt lignende vendinger, tror jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Jeg må indrømme at jeg har undret mig over både Tanja og Helenas velformulerede sprog med få eller ingen stavefejl - og det tror jeg ikke nogen af dem, selv har kunnet finde ud af, med deres baggrund - mon ikke de har en ghostwriter?

 

Det kan der være noget om. Du har sgu sikkert ret. Kæft jeg føler mig dum, at jeg ikke har tænkt på dette noget før!! Selvfølgeligt er det iscenesat/redigeret - artiklen er simpelthen for god [underforstået teknisk god] til at hun nok selv har forfattet den!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Kom, knep og smut. Nej, hun er stadig aktiv hende du henviser til :D

Der er nu flere der har brugt lignende vendinger, tror jeg.

 

Pyha det var godt! Hende har jeg nemlig på min to do liste! Tak for feedback!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Det lyder som om at pigen er psykisk ustabil.

 

Jeg er ikke psykiater, men det lyder til at hun er enten "Borderline".

- http://en.wikipedia.org/wiki/Borderline_personality_disorder

eller "Histrionic"

- http://en.wikipedia.org/wiki/Histrionic_personality_disorder

 

Hun er velformuleret i sin artikel, og den er god til at vække følelser - passer fint med at hendes personlighedsforstyrrelse er af den "dramatiske type".

Der skal desværre nok være en del modstandere som springer på alle følelserne og skræpper op. Rationalitet har heller aldrig været modstandernes force.

 

En rationel tilgang til artiklen er følgende:

- Der er åbenlyse påstande i artiklen som må være løgn - såsom fx. at mere en halvdelen af kunderne prøver at snyde med kondomet. Af de "kunder" jeg har mødt i virkeligheden er det vel 0 ud af 10 som kunne finde på det. Jeg har nok også kun mødt "the internet smarts" der er kloge nok til at lade være, men at kæmpe andele af de andre kundetyper skulle forsøge at snyde med kondomet kan bare ikke passe.

- Hun siger selv at hun tidligere har stået frem og løjet sig til at være den lykkelige luder - nu siger hun at det faktisk var forfærdeligt, og denne gang lyver hun ikke!.

 

Hun har dermed beviseligt løjet førhen og også i selve artiklen. Dermed kan det være at hun lyver i et hvilken som helst af hendes udsagn. Derfor kan man rationelt set ikke stole på noget som helst af hvad hun siger. Hvis hun skulle vidne i en retssag ville dommeren skulle instruere nævningen i at se bort fra hendes vidneudsagn.

 

Jeg kan desværre ikke garantere at vores politikere tænker så rationelt - faktisk snarere det modsatte!

 

Ja lige det med kondomet er sgu for groft. Det får klienterne til at fremstå som de rene psykopater. Jeg ved at det er totalt usandt. Har tidligere kendt en del piger i miljøet privat. De henviser til, at det kan forekomme, men det er typisk kun noget de oplever meget sjældent. Denne kommentar er således rent løgn og bestyrker mistanken om et konstueret manus hvor der har været andre indover!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener ikke vi har brug for at tage til genmæle og angribe/nedgøre hende. Dette er jo et tegn på dårlig samvittighed og jeg mener ikke vi som sådan har nogen grund til at have en sådan dårlig samvittighed.

 

Her er jeg helt uenig.

 

Når nogen angriber mig med urette eller for noget, jeg ikke har gjort, reagerer jeg som regel meget kraftigt. Det er ikke tegn på dårlig samvittighed, men udslag af krænket æresfølelse.

 

Hvorfor skal jeg som mand lade mig overfuse for at ville snyde med kondomet, når jeg selv er den største fortaler for at bruge det?

Hvorfor skal jeg som mand have prædikatet et dumt svin, når jeg altid har behandlet pigerne med den største respekt?

Hvorfor skal jeg som mand bide en sådan en postulerende og bagvaskende avisartikel i mig?

 

....... Blot fordi hun selv har ødelagt sit eget liv og nu vil fedte ansvaret over på mig som mand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg forstår sagtens reaktionen fra Seductiongirls og bifalder på ingen måde Helenes måde at bringe sig selv i rampelyset og ved samme lejlighed skide på alle tidligere kunder samt kolleger. Spørgsmålet er om der ikke udleveres lige lovligt mange private oplysninger om pigen selvom hun ikke længere er udøvende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige et par bemærkninger. Du anfægter manglende dokumentation. Hun kommer vel med sin egen personlige skildring og oplevelser. Hendes opgave er jo ikke at fremlægge dokomentation men snarere vil hendes vidne fungere som en del af en eventuelt empirisk analyse som kunne blive udfærdiget af en person, som studerede fænomenet. Du ringeagter samtidigt en uddannelse som du ikke har kendskab til. Jeg selv er akademisk uddannet indenfor et helt andet område, men har tilfældigvist kendskab til SOSU assistent uddannelsen som faktisk er meget krævende og meget velfunderet, Jeg tror faktisk sagtens at Blix kunne klare et universitetsstudium hvis hun fik sit personlige liv og egne indre demoner/traumer på plads. Det at vi kan nævne andre brancher, som jeg også selv gjorde det ovenfor, som er traumiserede gør jo ikke hendes problem/oplevelser mindre sørgelige. Problemet er dog, og her er vi jo nok enige, at årsagen ikke kun skyldes hendes bordelarbejde, men at hun har presset sig selv ud i yderligheder og ekstremer, som hun ikke har kunnet overse. Dette er blevet mangedoblet som følge af et misbrug af stoffer/alkohol. Men lad os ikke angribe hende og følge os som værende i en definsiv position. Jeg mener ikke vi har brug for at tage til genmæle og angribe/nedgøre hende. Dette er jo et tegn på dårlig samvittighed og jeg mener ikke vi som sådan har nogen grund til at have en sådan dårlig samvittighed. Opdigtede historier omkring mega gang bangs mv. taler jo for sig selv. Harmen kunne evt. rettes imod visse dele af dagspressen, som uden nogen form for reservation bruger artiklen som benzin på forbudsbålet. Se dette er der en meget stor grund til at blive indigneret over! End of comments/story

Jeg er ked af, at du opfatter det, jeg skriver som en nedgøring af SOSU uddannelserne, det var bestemt ikke min hensigt. Faktisk har jeg ingen fordomme om, at nogle uddannelser er finere end andre, men det er uomtvisteligt, at der stilles større krav til argumentation og dokumentation på de lange boglige uddannelser end på de kortere praktisk funderede. Det jeg angriber hendesartikel for er, at hin uden videre gør sine egne egne oplevelser universelle, så de gælder for alle pigerne i branchen, ligesom hun gør alle mænd til "klamme svin".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår sagtens reaktionen fra Seductiongirls og bifalder på ingen måde Helenes måde at bringe sig selv i rampelyset og ved samme lejlighed skide på alle tidligere kunder samt kolleger. Spørgsmålet er om der ikke udleveres lige lovligt mange private oplysninger om pigen selvom hun ikke længere er udøvende?

 

Jeg er da helt overbevist om at, om nogen dem, er så meget imod at der oplyses private oplysninger om pigerne, ikke kan finde på selv at gøre dette, men jeg kunne jo tage fejl.

Men seriøst, nej.

Venligst - landsbytossen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår sagtens reaktionen fra Seductiongirls og bifalder på ingen måde Helenes måde at bringe sig selv i rampelyset og ved samme lejlighed skide på alle tidligere kunder samt kolleger. Spørgsmålet er om der ikke udleveres lige lovligt mange private oplysninger om pigen selvom hun ikke længere er udøvende?

Når man stiller sig ind i projektørlyset, bliver man belyst. Man kan ikke bestemme, at det kun er den del, man selv ønsker, der kommer frem. Da Helene valgte at fortælle sin version af historien, lukkede hun samtidig op for, at nogen med et andet kendskab til hende bragte deres version. Kan man ikke tåle det, så må man holde sig ude af lyskeglen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man stiller sig ind i projektørlyset, bliver man belyst. Man kan ikke bestemme, at det kun er den del, man selv ønsker, der kommer frem. Da Helene valgte at fortælle sin version af historien, lukkede hun samtidig op for, at nogen med et andet kendskab til hende bragte deres version. Kan man ikke tåle det, så må man holde sig ude af lyskeglen!

 

Enig, men så kan jeg da ikke se det skulle være nødvendigt at slette indholdet i deres indlæg, vel.

Det skriger jo til himlen så, det har du sikkert også en forklaring på formoder jeg. 

 

Venligst - landsbytossen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må indrømme at jeg har undret mig over både Tanja og Helenas velformulerede sprog med få eller ingen stavefejl - og det tror jeg ikke nogen af dem, selv har kunnet finde ud af, med deres baggrund - mon ikke de har en ghostwriter?

 

Jeg har læst en blog på connery.dk, som Helene skrev. Der skrev hun rigtig godt og velformuleret, Tanja ved jeg intet om. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

En af mine bekendte er del af en kendt, dansk musikgruppe, som er meget oppe for tiden. Hun fik også ham "på krogen" - det pralede han til gengæld selv meget lystigt med på facebook :) (inkl. billeder!)

 

Jeg håber hun finder, hvad hun søger i livet.

 

Det ved vi så allesammen godt hvem er. Det var også på Twitter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig, men så kan jeg da ikke se det skulle være nødvendigt at slette indholdet i deres indlæg, vel.

Det skriger jo til himlen så, det har du sikkert også en forklaring på formoder jeg. 

 

Venligst - landsbytossen

 

Desværre ikke. Jeg kan gætte på at moderator eller admin har bedt SG om at slette i indlægget, men jeg mener fortsat, at Helene selv udstiller sin version, og så må det stå andre frit for at korrigere den. måske strider de personlige oplysninger mod EGs kodeks - og så er det derfor!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår sagtens reaktionen fra Seductiongirls og bifalder på ingen måde Helenes måde at bringe sig selv i rampelyset og ved samme lejlighed skide på alle tidligere kunder samt kolleger. Spørgsmålet er om der ikke udleveres lige lovligt mange private oplysninger om pigen selvom hun ikke længere er udøvende?

Enig!

 

Der kom for meget brænde på bålet og det står vi ved og beklager.

Følte os trampet på, eftersom alle ved at hun var udøver hos os og at vi slet ikke kan nikke genkendende til hendes historie som offer...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Organizer

For lige at stoppe diverse spekulationer!

 

I ledelsen bemærkede vi de helt utilstedelige personlige oplysninger, som SD bragte til torvs.

 

Kollegaen gik så ind og fjernede disse i indlægget og skrev samtidigt til SD om det helt uholdbare i den situation.

 

SD har beklaget og posthumt selv slettet resten af indlægget.

 

End of tale.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...