Hop til indhold
gangbangguy

Sex uden gummi ??

Recommended Posts

Guest gameguy

Det korte svar på dit spørgsmål er at det er ulovligt i DK og så er den vel ikke så meget længere... Hvilke setup seduction girls og andre laver for at undgå at bryde loven kender jeg ikke og er irrelevant i denne tråd.

 

https://www.retsinformation.dk/Forms/r0710.aspx?id=152827#Kap24

 

 

Jeg håber at admin agerer, hvis de opdager at der er folk herinde der åbenlyst bryder eller er på vej til at bryde loven.

 

Sjovt at du du trækker rufferi kortet. På mig virker det komplet naivt og at du overhovedet ingen realitets sans har. Spm er også om det ville holde indenfor EU lovgivningen hvis vi nu endeligt skal til at bevæge os ud i juraen. Love er ikke statiske men dynamiske og fortolkningen af disse er jo heller ikke altid så enkle. Jeg kan ikke på nogen måder se, at arrangement af gangbangs har en pind med rufferi at gøre og du kan jo bare blive væk hvis det ikke tiltaler dig. Du kunne jo i øvrigt let selv komme i konflikt med loven hvis der kommer et forbud imod sexkøb a la Sverige. I Sverige er du jo faktisk allerede kriminel fordi du benytter dig af massagepiger må man gå ud fra når du nu debatterer på nærværende site. Du er ikke en pind bedre end vores gang bang arrangør i en svensk optik. Lad os derfor anskueliggøre det ud fra andre synspunkter en det juridiske. Hvis vores gang bang arrangør ikke udnytter nogle mod deres vilje hvorfor skal han så ikke have lov til at tjene lidt mønt på det. Det kan jeg absolut ikke se. I Tyskland er der masser af klubber osv der er drevet af mænd. De er altså pimps i din optik. Og de fleste barer i Thailand kunne også lukke ikke? Hvis du synes det forstår jeg dig bedre, men så bør du også være tilhænger af et prostitutions forbud. Så jo den er meget længere end blot lige at citere et par paragraffer i den danske lovgivning.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Ovenstående var principielt. Jeg kender ikke nok til gangbang guys setup til at jeg kan sige for eller imod. Jeg er her ikke for at dømme eller anklage nogle for hverken det ene eller andet. Jeg kender ham ikke og forholder mig kun principielt til emnet. Gang bang uden kunne jo også godt komme i konflikt med sædeligheds lovene i Danmark og indebære en markant risiko for pådragelse af VD.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt a la et FKK-arrangement? Så er det bare endnu mere hul i hovedet at tro man kan bygge det op omkring sex uden gummi.

Se evt. denne tråd: ?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>

Aner det ikke.

Men sex uden gummi må være en mindre målgruppe, ikke sandt.

Og hvis de tilmeldte KUN har usikker købesex indenfor det arrangement, så bliver det vel en slags lukket gruppe.

Men altså jeg aner jo intet om arrangementet ud over det der stod i annoncen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

admin må tilgive mig på forhånd.... for nogen bør sige det her.. 

 

 

og her er det så at jeg vil opfordre ALLE herinde til ikke at hoppe på limpinden... det jeg har markeret med fed viser at han er en troll - hverken mere eller mindre...  indlæggene er uvederhæftige, emnerne smagsløse og ligegyldigheden slående

 

vi har nok alle set ham på annoncelight og enhver med forstand kan se at det handler om at få pigerne ind og så "prøve"-kneppe dem først...  hvad ellers

 

 

da du er meget dårlig til sætningsopbygning er det ret svært at se hvad det egentlig er du vil frem til, men da der ikke er nogen der "tager" noget fra nogen så er  den påstand faktisk dit første indlæg totalt udvedkommende... 

 

endnu et bevis på at du blot er en troll

 

og ja - det du gør er utrolig nemt - en 10 årig kan gøre det... sætte en annonce på annoncelight tager ca 30 sek, og at arrangere et GB kræver ikke noget særligt hvis man har stedet og et sted idag er ikke just en videnskab at finde!! - så meget for alt "dit hårde arbejde".... mage til vrøvl

 

det du skriver der er ynkeligt klynkeri og tilmed overdrevet og for det meste usandt - og dermed ikke værd at spilde tiden på... uanset om det er usikker sex eller ej

 

 

jamen dog piger... her har vi vist vores ridder på den hvide hest hva??? han vil snakke om et tabu som han ikke tror vi kan rejse opmærksomhed om selv.. 

 

men er det et tabu ??? - eller har han slet ikke forstået hvad et tabu reelt er... 

 

usikker sex er ikke et tabu... det er idioti - hverken mere eller mindre... og hvis du ønsker at snakke om idioti - så værsågod - men lad være det med at kalde det tabu for det er det ikke og har ikke været det nogensinde.... 

 

ubeskyttet sex er bare ikke noget man gør hvis man har mere end 2 brikker at rykke med og vil værne om sit gode helbred... og dermed er din status vist slået fast

 

så konklusionen på dine troll indlæg og din tilsvining af Trine, dine implicitte trusler og dine ubegavede formuleringer er:

 

at du overhovedet ikke har forstået noget som helst af hvad den her branche handler om, 

at du er en simpel plattenslager der forsøger at score billige penge på uvidende piger der (gud forbyde det) er dummere end dig selv og

at du aldrig nogensinde vil blive taget seriøst af nogen som helst herinde.... 

 

og hvis admin giver mig et gult kort for dette skriv - så tager jeg det med også... for det er helt i orden, hvis det betyder at resten af boardet holder op med at spilde tiden på indlæg der er så usaglige og sænker eroguides samlede troværdighed som et seriøst forum... 

 

MVH

Jasmin

 

Jeg vil bare lige sige, at jeg ikke forsvarer Gangbangguy som sådan, da jeg ikke kender til den konkrete sag. Har dog godt set nogle af hans annoncer på annonceligt, som jo i øvrigt er spammet med useriøse annoncer desværre. Jeg forsvarer på det mere principielle plan retten til at arrangere gang bangs på ordentlige vilkår og har ikke ondt i røven over at arrangøren også tjener en lille skilling på dette. Hvad køn arrangøren så har bør der ikke være forskel på om man bliver opfattet som pimp eller madame. Jeg kan ikke se forskellen på en klinik og en arrangør. Der skal bare være tale om ordnede forhold. Om alles ohne gang bangs også skal være muligt i Danmark kan jeg ikke på stående fod vurdere, men det kører i hvert tilfælde i Tyskland hvor kunderne tager en schnell test inden de kan deltage. Det er vildt kinky og nogle synes det er ulækkert men sådan er der jo så meget. Fx er analsex ulovligt i visse stater i USA. Lovgivning indenfor et snævert område er jo ikke altid ensbetydende med at det store flertal udenfor området har samme opfattelse/regler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt a la et FKK-arrangement? Så er det bare endnu mere hul i hovedet at tro man kan bygge det op omkring sex uden gummi.

 

 

 

Nej. Manden vil arrangere sex uden gummi, fordi der er mange der efterspørger det, når han laver andre arrangementer. Så forretningsmæssigt kan det ikke kaldes dumt - det er jo blot at imødekomme efterspørgsel.

 

Det er mit indtryk det ikke kun er gangbang men også 1:1-sex, men jeg gætter. Som jeg forstår det er det væsentlige element, at det skal være unge piger som ikke ellers sælger sex "professionelt".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt at du du trækker rufferi kortet. På mig virker det komplet naivt og at du overhovedet ingen realitets sans har. Spm er også om det ville holde indenfor EU lovgivningen hvis vi nu endeligt skal til at bevæge os ud i juraen. Love er ikke statiske men dynamiske og fortolkningen af disse er jo heller ikke altid så enkle. Jeg kan ikke på nogen måder se, at arrangement af gangbangs har en pind med rufferi at gøre og du kan jo bare blive væk hvis det ikke tiltaler dig. Du kunne jo i øvrigt let selv komme i konflikt med loven hvis der kommer et forbud imod sexkøb a la Sverige. I Sverige er du jo faktisk allerede kriminel fordi du benytter dig af massagepiger må man gå ud fra når du nu debatterer på nærværende site. Du er ikke en pind bedre end vores gang bang arrangør i en svensk optik. Lad os derfor anskueliggøre det ud fra andre synspunkter en det juridiske. Hvis vores gang bang arrangør ikke udnytter nogle mod deres vilje hvorfor skal han så ikke have lov til at tjene lidt mønt på det. Det kan jeg absolut ikke se. I Tyskland er der masser af klubber osv der er drevet af mænd. De er altså pimps i din optik. Og de fleste barer i Thailand kunne også lukke ikke? Hvis du synes det forstår jeg dig bedre, men så bør du også være tilhænger af et prostitutions forbud. Så jo den er meget længere end blot lige at citere et par paragraffer i den danske lovgivning.

 

 

Gameguy, jeg synes det er nogle meget spøjse eksempler og argumenter du kommer med, men jeg fornemmer vi ikke kommer tættere på hinanden af yderligere skriverier, så lad os stoppe diskusionen her.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde godt nok skrevet "over and out" eftersom det hele pegede i en forkert retning. Få forholdte sig til debatten og flere var mere interesseret i at kaste med sten :)

 

Men gameguy og bebop har fat i den lange ende. det er ikke den klassiske glædespige som vil tilbyde sig uden gummi til det jeg prøver at lave.

 

Der findes faktisk piger som intet har imod at dyrke sex uden gummi, og hvis de kan få penge for sex er det bonus. Mange griber min debat forkert an. Hvor mange piger hver eneste weekend tager ikk en random dude med hjem fra byen og knalder ham, pga det klør forneden... Her får hun bare en skilling for det.. 

 

Nej det er ikke hemmeligt, så ville det være svært at eksponere. 

 

Redigeret af gangbangguy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor mange piger hver eneste weekend tager ikk en random dude med hjem fra byen og knalder ham, pga det klør forneden...

 

Ikke noget at sige til at der hvert år registreres ca. 25.000 tilfælde af Klamydia og at mindst dobbelt såmange er smittede:

 

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/klamydia.htm

 

Klamydia er nærmest at betegne som vore dages syfilis  :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Det korte svar på dit spørgsmål er at det er ulovligt i DK og så er den vel ikke så meget længere... Hvilke setup seduction girls og andre laver for at undgå at bryde loven kender jeg ikke og er irrelevant i denne tråd.

 

https://www.retsinformation.dk/Forms/r0710.aspx?id=152827#Kap24

 

 

Jeg håber at admin agerer, hvis de opdager at der er folk herinde der åbenlyst bryder eller er på vej til at bryde loven.

 

Ja jeg kender selvfølgelig godt til denne lovbestemmelse. Det er muligt at vores ven kommer ind under denne bestemmelse. Jeg forsvarer ikke Gangbangguy som en case men mit svar er mere principielt møntet. Rufferi paragraffen er på mange måder forældet og spm om den holder vand ud fra EU retsplejen er også tvivlsomt. Ved at oprette en klub er det i øvrigt relativt nemt at komme uden om denne rigide lov. Når det så er sagt er en pimp i sin traditionelle rolle ganske modbydelig og skal naturligvist straffes. For mig er en arrangør af gangbangs som udgangspunkt ikke en pimp. Igen jeg udtaler mig ikke her om den konkrete sag, idet jeg ikke har kendskab til set-uppet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

GameGuy - hvis det ikke er at være en Pimp.... Hvad vil du så kalde det ?

Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jøsses - ved vi ikke snart hvem, som mener hvad i denne diskussion om Gangbangguy??? Den er godt nok løbet af sporet, synes jeg!

 

Tilbage til emnet: Bryder mig ikke om, at der er gangbangs hvor folk kan få sex uden gummi - det er en faretruende udvikling for hele branchen, både udbydere og købere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Kald mig bare dobbeltmoralsk, men jeg har grundlæggende intet i mod folk med "tabu-ønsker" der mødes. Jeg kunne aldrig finde på at dyrke ubeskyttet sex med en glædespige, men det er ikke årsagen til mine anker.

 

Jf. en længere tråd herinde, så er det ganske svært at gennemskue hvilke klinikker der overtræder loven, ligesom jeg selv nåede at besøge Anni's bordel på Østerbro 2 gange uden at være vidende om de bagvedliggende økonomiske transaktioner. Til gengæld er det meget åbenlyst, når en mand implicit erkender at bryde loven.

 

Dansk lovgivning skal som udgangspunkt overholdes ellers herskede der jo anarkistiske tilstande. Jeg synes bare der er lidt for meget reglrytteri over dine indlæg sorry to say! Mange politikere har jo selv erkendt at rufferi paragraffen bør revideres/ændres. Og hvorvidt man implicit eller ej bryder en given lov tæller som regel ikke - man har pligt til selv at sikre sig, at loven overholdes. Ellers ville alle jo proklamere at de ikke kendte til de ulovlige forhold eller den ulovlige aktivitet jf. din tale om implicitte lovbrud. Dit besøg hos Anni vil så i henhold til din egen argumentation skulle straffes. Som god og lovlydig borger burde du melde dig selv og evt sige at du implicit kom til at frekventere dette sted. Kan du se hvor langt ud man kommer ved at hænge sig i lovgivningens ord. Det må være intentionerne som man bør hæfte sig ved efter min mening.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

GameGuy - hvis det ikke er at være en Pimp.... Hvad vil du så kalde det ?

Trine

 

Hej jeg ved ikke om du refererer til den konkrete sag eller generelt. Generelt er en gangbang arrangør ikke en pimp efter min mening. Ville du udlåne din lejlighed gratis til et arrangement uden at få en husleje for det hvis det ikke var til familie eller venner? Nej vel!!

 

Bjørn i Ahornsgade er et glimrende eksempel på en gangbang arrangør. Han har nu i årevis stået for både gangbangs, sexparties, bukake mv. Ingen problemer her!

 

Seduction arrangerer jo også gang bangs og jeg har tidligere kommet den del til disse parties. Du kender mig udemærket i øvrigt *SS* Sedeuction er her arrangør.

 

Jeg siger bare at arrangøren skal have lov til at tjene noget ellers bliver der aldrig arrangeret noget på købebasis. Igen ingen arbejder gratis. Arbejder man frivilligt og arrangerer gang bangs er det typisk helt gratis også for deltagerne! *SS* Ha det godt i øvrigt og good luck med privat diskret. Måske kommer jeg forbi engang - du er jo en varmblodig og sød frækkert og så en velbegavet skribent kan jeg se!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Loge brødre, Sikke noget fis at lukke ud.

Hul brødre er noget der er til at forholde sig til.

:mrgreen:    :mrgreen:    :mrgreen:     :mrgreen:     :mrgreen:

Venligst - landsbytossen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Jeg forstår ikke GBG skulle lave reklame for sit forslag med sex uden gummi, var det blot for igen og oplyse alle fyre herinde at han tilbyder sex uden kondom.

 

Ifølge hans annonce på sexpiger.dk med Line og Stinna er det muligt og få dem uden kondom for et ekstra beløb på 800kr.

 

Og hvis der virkelig var så meget efterspørgsel på sex uden kondom, hvorfor fortæller han så ikke direkte til fyren at han har x antal piger der elsker sex uden kondom og at disse fyre kan blive skrevet op.

 

Nej igen en billig reklame her på eroguide.

 

Vi andre fornuftige fyre der er tilbage foretrækker en kvinde der tænker på sig selv og ikke med understellet.

 

Men held og lykke med det projekt, du kan kun gå ned af kvalitetsstigen. I modsat de andre ordenlige steder hvor de ikke tillader at pigen tilbyder sex uden kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kunne ikke finde på, at købe en times sex hos en udenlandsk til langt under markedsprisen, hvor omgivelserne samtidigt røber, at der er "noget galt" i forhold til mine illusoriske forestillinger om, at pigen bliver naturligt våd ved min indtræden i det halvtomme lokale, og skriger højlydt af fryd over den stribe af orgasmer jeg giver hende.

 

Jeg kan såmænd ikke se, at tråd oplægget skulle være mere usmageligt end at skrive anmeldelser af ovennævnte piger, eller for den sags skyld "gade prostituion".  En af de mest besøgte tråde handler om pigerne på gaden i Odense. Ved bare en smule indsigt i gaden i Odense, ved man udmærket godt, at her er der mere lort end der er lagkage. Her er udbredelsen af sociale tilfælde, alfonseri, tvang og kampe pigerne indbyrdes langt større end ved andre dele af branchen. og så glemte jeg vist at tale om narko.

 

Selvfølgelig er der efterspørgsel af diverse former for ubeskyttet sex. Og nej, sjovt nok efterspørges samme ydelser også steder hvor man klart skilter med at der kun tilbydes sex. Hvad er nu det for noget ???? Tja, hvis man læser mange af pigernes indlæg, så fremgår det vist tydeligt, at de jævnligt bliver spurgt om man ikke kan undlade gummiet.

 

Jeg spurgte engang i pige der var tilknyttet en af de velrenommerede klinikker  om der blandt de søde og pæne gentlemen var nogen der spurgte efter ubeskyttet sex. Hun svarede at det var hendes fornemmelse, at hvis hun indikere at det kunne man sagtens købe, så var det hendes indtryk, at halvdelen eller måske endnu flere glædesstrålende ville takke ja.

 

Der er vist ingen grund til at forsøge, at nedtone at behovet findes. Når det så er sagt ser jeg sådant set intet galt i, at en profil fortæller "Hvis det er ubeskyttet sex du søger, så kan jeg hjælpe dig".

 

Der er jo ingen der forbyder folk, at undlade at besøge disse piger, omvendt er man nok også nødt til at acceptere, at nogen gør det. 

 

Og jeg vil så vove den påstand, at alt balladen i denne tråd udelukkende tager afsæt i, at man ikke kan håndtere at nogen åbenbart dyrker ubeskyttet sex.  Havde en gut taget initiativ til at arrangere noget FKK-look-alike  havde man end ikke spurgt ind til, om personen fik lidt betaling for sit arrangement. Man havde nok været meget mere interesseret i

 

Pris

Hvor og hvornår

Hvor mange piger kommer der

Ved vi hvem piger er osv osv.

 

Så, jeg synes måske at man burde have en lidt mere afslappet forhold til emnet.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

 

Jeg spurgte engang i pige der var tilknyttet en af de velrenommerede klinikker  om der blandt de søde og pæne gentlemen var nogen der spurgte efter ubeskyttet sex. Hun svarede at det var hendes fornemmelse, at hvis hun indikere at det kunne man sagtens købe, så var det hendes indtryk, at halvdelen eller måske endnu flere glædesstrålende ville takke ja.

 

 

Kondom er det sidste i mine øjne der adskiller en fornuftigt dansk kvinde fra at synke ned på gadeplan.

 

Så sent igår så jeg en annonce med en kvinde der for 100 kr ekstra ville lege uden kondom !!! 100 kr come on for fanden. Vil hun virkelig risikere det for sølle 100 kr og så tænk på hvis fyren havde en sygdom, så smitter han ikke bare pigen, men pigen smitter den næste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kondom er det sidste i mine øjne der adskiller en fornuftigt dansk kvinde fra at synke ned på gadeplan.

 

 

 

Det er jo et frit land og ingen kan jo forbyde dig at mene hvad du vil.  Faktum er jo bare som jeg påpeger "der er en efterspørgsel" samt at de mænd der efterspørger den slags, ikke har andre specielle kendetegn end at de ønsker det. Det må antages at de er villige til at tage den risiko der er forbundet med det.

 

Det nytter således ikke at forsøge sig med "Dem der gør det er hjernedøde". udbredelsen og efterspørgslen forsvinder ikke ved den slags udtalelser.

 

Som sagt det findes. Heldigvis kan den enkelte udbyder og køber jo selv bestemme hvad de henholdsvis vil tilbyde og købe.  Og køb af ubeskyttet sex bekymre mig hverken mere eller mindre end det faktum, at når singler suser rundt i en 250 Hestes brandert så knepper de til højre og venstre uden beskyttelse  og uden at have sat sig bare en smule ind i, hvem de gør det med.

 

Skulle jeg komme med en opfordring gik den mere på "Når du vælger dit sikkerheds niveau, så brug fornuften og den viden du har om modparten. Ved du intet omkring hvad du kan rave dig til, så start med at læse noget om kønssygdomme og udbredelsen osv"

 

Afslutningsvis skal jeg så blot minde os alle om, at udbredelsen af kønssygdomme i branchen for salg af seksuelle ydelser ligger under landsgennemsnittet. Det kan selvfølgelig ændres, hvis man tror at det pludselig bliver en trend, at alle tilbyder ubeskyttet sex, hvilket intet tyder på.  Det betyder således også at er man til næsten 100% sikker sex, så løber man næppe en risiko der er værd at tale om, hvis man køber hvor der ikke tilbydes ubeskyttet sex, eller hvor det er begrænset til fransk uden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spørge efter sex uden gummi, ja, hvorfor ikke.

 

Det gør jeg da fra tid til anden. I reglen får jeg et forarget blik og en meget bestemt afvisning, når jeg så midt i moralprædikenen så indskyder, at hvis hun havde sagt ja, så var jeg den, der var gået, så vender stemningen i reglen til det positive. :)

 

Men som BJ skriver, vi lever i et frit land, sådan da, så hvorfor spilde sin mavesyre på at blive forarget på GBG og andre alfonser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Afslutningsvis skal jeg så blot minde os alle om, at udbredelsen af kønssygdomme i branchen for salg af seksuelle ydelser ligger under landsgennemsnittet.

Årh, der er flere ubekendte samt en dominerende variabel som gør det udsagn problematisk.

For det første er klamydia så udbredt, at den i sig selv gør udsagnet sandt, når man ikke skelner mellem sygdomme (smitte - man kan diskutere om symptomfri klamydiasmitte overhovedet er en "sygdom", det er det jo ikke for den smittede). Så der er nogen definitionsproblemer som gør det udsagn uinteressant. Her spiller herpes også ind. Og hpv er også godt med.

For mig er det de andre der er interessante, og der er jeg mere usikker på om det virkelig er sandt, når man medtager de mange udenlandske sexsælgere. P.t. i Kbh har jeg bemærket 0 danske sælgere af dem der normalt indgår i de undersøgelser der ligger til grund for de data som fører til fundet, der udbyder dansk uden og kun ganske få der tilbyder fransk til ham uden. Men stort set alle tilbyder fransk til hende uden. Modsat ser jeg i hvert fald 10 udenlandske piger der sælger dansk uden, og utallige der sælger fransk til ham uden med Slug og det hele, enkelte anal uden. Der er også et par danske udbydere af bl.a. dansk uden, som dog næppe er blandt dem der indgår i undersøgelserne.

Sagt med andre ord: Den konklusion gælder kun de dele af branchen der er undersøgt. Der er flere lag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sagt med andre ord: Den konklusion gælder kun de dele af branchen der er undersøgt. Der er flere lag.

 

Helt enig. Selvfølgelig er resultatet af den slags undersøgelser betinget af målgruppen. Den gør dog op med mange fordomme omkring, at alle der sælger sex, skulle være smittet med alskens kønssygdomme.  Hvis man så dukker ned i nogle "lag" af branchen helt specifikt, ja så vil resultatet jo differentieres, specielt når man ser på nogle af de parametre du selv har nævnt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

På en tyrestation, får de tyren til at springe op på en træbuk, beklædt med okseskind, så har de en kunstig skede de sætter ind foran pikken på tyren, så afleverer han sæden i den.

 

Det er en form for narrefisse.

 

Jeg hørte engang, at hvis tyren bare prøvede en rigtig ko en gang, så fik de den aldrig til at hoppe på træbukken igen.

 

Jeg vil hermed sige, har man først prøvet at få sex uden gummi, så vil man altså helst på den måde, det giver da en hel anden oplevelse.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

På en tyrestation, får de tyren til at springe op på en træbuk, beklædt med okseskind, så har de en kunstig skede de sætter ind foran pikken på tyren, så afleverer han sæden i den.

 

Det er en form for narrefisse.

 

Jeg hørte engang, at hvis tyren bare prøvede en rigtig ko en gang, så fik de den aldrig til at hoppe på træbukken igen.

 

Jeg vil hermed sige, har man først prøvet at få sex uden gummi, så vil man altså helst på den måde, det giver da en hel anden oplevelse.

 

Har man først prøvet at få en kønssygdom, så foretrækker man at bruge kondom  :wacko:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har man først prøvet at få en kønssygdom, så foretrækker man at bruge kondom :wacko:

Du skal åbenbart prædike moral, lad dog andre gøre som de har lyst til. Jeg er helt sikker på at de forskellige nok selv skal vurdere hvad de selv synes er bedst at gøre i situationen,

Er du måske moralens vogter.

Venligst - landsbytossen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal åbenbart prædike moral, lad dog andre gøre som de har lyst til. Jeg er helt sikker på at de forskellige nok selv skal vurdere hvad de selv synes er bedst at gøre i situationen,

Er du måske moralens vogter.

Venligst - landsbytossen

 

hvis det er moralens vogter at prædike forsigtighed og det at kere sig om hinanden og passe på hinanden... er man så umoralsk og amoralsk når man gør det stik modsatte ??

 

alle skal nok vurdere hvad de synes er bedst for dem selv, men hvad er mest rigtigt eller forkert??? - at advokere en komplet ligegyldighed overfor andres liv og levned eller at opfordre til at gøre ind fælles indsats for at passe på hinanden.. 

 

 

ingen af os er vel moralens vogtere på et site som eroguide (eroguides emne-pulje i betragtning)... så spørgsmålet er vel i bund og grund retorisk *gg*

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...