Hop til indhold
gangbangguy

Sex uden gummi ??

Recommended Posts

Guest MushRoom

Jeg kan kun sige at jeg er glad for jeg altid bruger kondom hvor jeg måtte komme. Om det er den tilfældige pige i klub eller glædespige, så er det ens over alt. Jeg kan ikke stole på at den jeg er sammen med, er sygdomsfri.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi kan vel godt blive enige om, at det bedst og mest naturligt uden.

Jeg kan dog ikke tillade mig at rage mig noget til uden for hjemmet, så derfor altid en Überzieher.

Ingen kæde er jo stærkere end det svageste led, og det er i dette tilfælde, at nogen er uansvarlige og letsindige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal åbenbart prædike moral, lad dog andre gøre som de har lyst til. Jeg er helt sikker på at de forskellige nok selv skal vurdere hvad de selv synes er bedst at gøre i situationen,

Er du måske moralens vogter.

Venligst - landsbytossen

 

Det har ikke noget at gøre med at være moralens vogter i Ringkøbing Amt - så ville jeg jo slet ikke selv opsøge glædespiger. For mig har det først og fremmest noget at gøre med at jeg vil gerne have lov til trygt at kunne opsøge glædespiger - og de skal også trygt kunne yde mig deres service.

 

Det er jo netop de, som ikke beskytter sig og som for nogen håndører får pigerne til ikke at beskytte sig, der er grunden til at vi andre må beskytte os. Prøv at læs statistikkerne - i midten af 90erne var udbredelsen af kønssygdomme på det laveste niveau i mange år, fordi folk pga. aids-forskrækkelsen brugte kondom. Især indenfor bøssekredse, blev der brugt meget kondom + evt. en del afholdenhed, således at der i DK kun blev registreret  ca. 50 nye tilfælde af syfilis om året, hvor det nu er steget til omkring 400 bl.a. at bareback igen er ved at blive udbredt. 

 

 

Brug altid kondom ved analt samleje - så undgår man at få lort på pikken af både den ene og den anden slags  :wink:

 

Mht. oralsex - så er faren for smitte næsten minimal, da spyt virker bakteriedræbende, men for mig er oplevelsen ved oralsex alene ikke så mange gange større uden kondom, at det er noget jeg vil tage hatten af for. Kombineret med pirrings HJ/svensk vil jeg dog helst uden gummi  :D

 

Mht. alm. samleje, så er det nok især klamydia med 50.000 tilfælde/år, man skal passe på, da inkubationstiden er op til 3 uger - dvs. man kan nå at smitte rimelig mange, inden man opdager det - og nogen opdager det slet ikke, men knepper lystigt videre til højre og venstre  :evil:

 

Jeg ville ihvertfald ikke besøge en glædespige, der også tilbyder analt og/eller vaginalt samleje uden kondom - både for hendes, min egen og min kones skyld. Hvis nu kondomet springer - så er risikoen for at pådrage sig en smitte hos en sådan luder, altså mange gange større end hos en seriøs glædespige  :evil: se. f.eks. her: 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der findes så også piger der slet ikke ønsker at der benyttes kondom. Måske ikke så mange men de findes.

 

Bare de oplyser det i deres annoncering, så man kan undgå dem  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
salla123 skrev, for 4 timer siden:

Gangbang er nu bedst uden gummi og mest ægte

 

Det er en 9 (ja NI )år gammel tråd du har fat i 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...