Hop til indhold
gangbangguy

Sex uden gummi ??

Recommended Posts

Jeg har længe fået kastet flere spørgsmål i nakken når jeg holder gangbang

 

 

"kan man få det uden gummi" 

 

"kan du finde en pige som tilbyder det uden gummi"

 

"hvornår kan vi få det uden gummi"

 

 

Så det er blevet en meget naturlig ting at spørge de pige som gerne vil holde gangbang, om de vil tilbyde det uden gummi

 

Nogle siger ja, andre nej

 

 

Ingen af pigerne som har tilbudt uden gummi tl GB, har aldrig fået en sygdom med hjem

 

 

 

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Undskyld mig - men det er sq da ikke naturligt at spørge en pige på vegne af andre mænd om hun vil gøre det uden gummi !!!

Jeg sidder med en meget grim følese af at du tjener penge på at piger skal have sex med mænd uden kondom.

Gør du det ???

Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Han vil bare slæbe så mange kr hjem til sig selv som muligt og slet ikke tænke på pigernes ve og vel.

 

Nej det eneste han kan finde ud af og ligger fint til ham er at tage bundfaldet.

 

Sådanne piger som TrineTease, Jasmin og de andre lækre fornuftige piger kommer han aldrig i nærheden af :wink:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er så her de herre som normalt er hurtige på tasterne, burde stille spørgsmålstegn..

 

Hvem tjener på dette ?

Hvor mange penge for en halv time går til pigerne selv ?

Er dette ikke en Alfons/bagmand ?

Hvor gamle er pigerne ?

Kan de vise dokumentation for at være tjekket og sygdomsfrie ?

Beder de mændene gøre det samme, for fint at de er rene, men det er jo ikke sikkert mændene er det, det skal vel gå begge veje.

 

Tvivler på at det er fornuftige, intelligente kunder disse annoncer trækker..

 

Og Annoncelight er blevet mere og mere over grænsen, alt tilbydes, selv små piger på 15-16 år tilbyder sig selv derinde.. Trist, meget trist...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er så her de herre som normalt er hurtige på tasterne, burde stille spørgsmålstegn..

Hvem tjener på dette ?

Hvor mange penge for en halv time går til pigerne selv ?

Er dette ikke en Alfons/bagmand ?

Hvor gamle er pigerne ?

Kan de vise dokumentation for at være tjekket og sygdomsfrie ?

Beder de mændene gøre det samme, for fint at de er rene, men det er jo ikke sikkert mændene er det, det skal vel gå begge veje.

Tvivler på at det er fornuftige, intelligente kunder disse annoncer trækker..

Og Annoncelight er blevet mere og mere over grænsen, alt tilbydes, selv små piger på 15-16 år tilbyder sig selv derinde.. Trist, meget trist...

Gangbang osv har aldrig lagt skjul på han er bagmand. I lang tid er han kommet afsted med at annoncere på EG og stadig være " i sort"

Prøv at søg på profilen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

GangbangGuy har kunnet annoncerer under 

 

Sexevents

 

Og beskrivelsen af dette forum lyder

 

Afholder du gangbang, sexparties, sexmesser eller andre sexevents du gerne vil gøre opmærksom på.

 

Det er der sådan set intet galt i, at han annoncerer under dette forum, når han afholder et GB. Så det med at "han er kommet afsted med" at annoncere på Eroguide som Århuselsker skriver, det er ikke noget han er "kommet afsted med", det er noget han må jf. beskrivelsen af Sexevents. Han har aldrig postet en annonce, der hvor pigerne og klinikkerne annoncerer (Annoncering for piger, klinikker og bureauer), idet det kan han slet ikke, når han ikke er blå eller lyserød.

 

Han har ikke fået en blå farve endnu, idet han ikke har optrådt direkte som en klinik i vores øjne, men mere som "bagmand"/arrangører af diverse GBs mv.

 

Men han er velkommen til at sende Admininstrator en PM hvis han mener at han er en "klinik" med en forklaring på hvorfor han evt. måtte mene at han skal registreres som en klinik, så vil Administrator tage stilling til dette.

 

Hans link til hans egen annonce er slettet fra hans indlæg. Det hører ikke hjemme under Generel Debat.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

GangbangGuy har kunnet annoncerer under 

 

Sexevents

 

Og beskrivelsen af dette forum lyder

 

Afholder du gangbang, sexparties, sexmesser eller andre sexevents du gerne vil gøre opmærksom på.

 

Det er der sådan set intet galt i, at han annoncerer under dette forum, når han afholder et GB. Så det med at "han er kommet afsted med" at annoncere på Eroguide som Århuselsker skriver, det er ikke noget han er "kommet afsted med", det er noget han må jf. beskrivelsen af Sexevents. Han har aldrig postet en annonce, der hvor pigerne og klinikkerne annoncerer (Annoncering for piger, klinikker og bureauer), idet det kan han slet ikke, når han ikke er blå eller lyserød.

 

Han har ikke fået en blå farve endnu, idet han ikke har optrådt direkte som en klinik i vores øjne, men mere som "bagmand"/arrangører af diverse GBs mv.

 

Men han er velkommen til at sende Admininstrator en PM hvis han mener at han er en "klinik" med en forklaring på hvorfor han evt. måtte mene at han skal registreres som en klinik, så vil Administrator tage stilling til dette.

 

Hans link til hans egen annonce er slettet fra hans indlæg. Det hører ikke hjemme under Generel Debat.

 

Ja, ja. Det jeg mente var at GBB helt tydeligt er en kommerciel aktør, og derfor egentlig ikke burde være "sort" . Sort mener jeg er forbeholdt os der forbruger købesex, ikke tilbyder den.

Der er jo ikke tale om at GGB har arrangeret et enkelt GB af og til som en glad amatør, men om en person der systematisk driver en forretning.

Det er nok bare mig der ikke forstår reglerne - igen!

Farvelægningen er vel netop indført for at vi almindelige brugere - og især dem der ikke bruger EG så meget - kan skelne mellem kommercielle tilbud, og almindelige lidderbasser, der bare gerne vil dele deres iscenesatte oplevelser med andre - fordi det at dele med andre er en del af ophidselsen og glæden.

 

Man kan så også spørge om det er rimeligt at en, der gantagne gange, laver arrangementer, hvor han sikkert tjener penge, skal fremstå som lejlighedsvis arragangør, der gør det for selv at få en fed oplevelse? GBB seneste post tydeliggør jo klart at han ikke bare er en glad amatør.

Men som reglerne er skrevet, kan jeg godt se at han rent teknisk er på sikker grund.

Er reglerne så rimeligt forfattede, så de ikke vildleder den rutinerede bruger, eller giver skæv konkurrence for de der ærligt skriver med farvet handle?

 

Jeg gider ikke en lang diskusion om dette, det er mere et oplæg til ledelsen om at genoverveje.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ÅE,

 

nu er det sådan, at Eroguide ikke har en kategori, der hedder alfonser. :)

 

Men det ser ud til at behovet efterhånden er til stede. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er så her de herre som normalt er hurtige på tasterne, burde stille spørgsmålstegn..

Hvem tjener på dette ?

Hvor mange penge for en halv time går til pigerne selv ?

Er dette ikke en Alfons/bagmand ?

Hvor gamle er pigerne ?

Kan de vise dokumentation for at være tjekket og sygdomsfrie ?

Beder de mændene gøre det samme, for fint at de er rene, men det er jo ikke sikkert mændene er det, det skal vel gå begge veje.

Tvivler på at det er fornuftige, intelligente kunder disse annoncer trækker..

Og Annoncelight er blevet mere og mere over grænsen, alt tilbydes, selv små piger på 15-16 år tilbyder sig selv derinde.. Trist, meget trist...

Ja...interessant!

Lad os høre fra Gangbangguy...

Del dette indlæg


Link til indlæg

ÅE,

nu er det sådan, at Eroguide ikke har en kategori, der hedder alfonser. :)

Men det ser ud til at behovet efterhånden er til stede. :(

GBG skal bare være blå, basta!

Lige som SG og andre kommercielle...

Del dette indlæg


Link til indlæg

GBG skal bare være blå, basta!

Lige som SG og andre kommercielle...

 

Jamen jeg er da helt sikker på at Administrator bliver rigtig glad, for at du kan fortælle ham hvad han skal og ikke skal.

 

Er det måske ikke ham der er bestemmergøj eller er der noget jeg har misforstået.

 

Venligst - landsbytossen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

So what the fuck?? Hvorfor skulle han ikke have lov at tjene penge når han bruger tid og dermed penge på at arrangere gangbangs?? Mig bekendt betaler pigerne også penge til fx seduction girls for at arbejde der. En annonce i EB er da heller ikke gratis - så de er da mega pimps så eller hvad?? Gangbangguy er da en helt hvis han kan lave nogle fede gang bang parties med nogle frække og liderlige værtinder. Det er jo rent hyklerri og dobbeltmoralsk ad helvedes til at have ondt i røveren over dette! Pigerne har lavet en deal med ham på frivillig basis og fred være med dette! Vor herre bevars for en gang dobbeltmoral. Og i øvrigt kender jeg ham slet ikke jeg mener bare det er latterligt at angribe manden som gør et fremragende stykke arbejde og selvfølgelig ikke gratis - arbejder i måske gratis?? Nej vel!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen jeg er da helt sikker på at Administrator bliver rigtig glad, for at du kan fortælle ham hvad han skal og ikke skal.

Er det måske ikke ham der er bestemmergøj eller er der noget jeg har misforstået.

Venligst - landsbytossen

Ja ja Tissemand...

Admin. bliver sikkert glad for din opbakning.

Fortæl mig noget jeg ikke er klar over...

Del dette indlæg


Link til indlæg

So what the fuck?? Hvorfor skulle han ikke have lov at tjene penge når han bruger tid og dermed penge på at arrangere gangbangs?? Mig bekendt betaler pigerne også penge til fx seduction girls for at arbejde der. En annonce i EB er da heller ikke gratis - så de er da mega pimps så eller hvad?? Gangbangguy er da en helt hvis han kan lave nogle fede gang bang parties med nogle frække og liderlige værtinder. Det er jo rent hyklerri og dobbeltmoralsk ad helvedes til at have ondt i røveren over dette! Pigerne har lavet en deal med ham på frivillig basis og fred være med dette! Vor herre bevars for en gang dobbeltmoral. Og i øvrigt kender jeg ham slet ikke jeg mener bare det er latterligt at angribe manden som gør et fremragende stykke arbejde og selvfølgelig ikke gratis - arbejder i måske gratis?? Nej vel!

Gameboy..

 

Hvis du evt skulle finde vejen forbi denne debat, så ville du forstå hvorfor.. Har intet med dobbelmoral at gøre, men hvis vi skal smides ind i et hjørne og besvare spørgsmål, så er det vel fair nok at bede om det samme her, hvor jeg bestemt syntes det er tydeligt at han rammer alle de ting, folk har set sig kritiske på..

 

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Del dette indlæg


Link til indlæg

So what the fuck?? Hvorfor skulle han ikke have lov at tjene penge når han bruger tid og dermed penge på at arrangere gangbangs?? Mig bekendt betaler pigerne også penge til fx seduction girls for at arbejde der. En annonce i EB er da heller ikke gratis - så de er da mega pimps så eller hvad?? Gangbangguy er da en helt hvis han kan lave nogle fede gang bang parties med nogle frække og liderlige værtinder. Det er jo rent hyklerri og dobbeltmoralsk ad helvedes til at have ondt i røveren over dette! Pigerne har lavet en deal med ham på frivillig basis og fred være med dette! Vor herre bevars for en gang dobbeltmoral. Og i øvrigt kender jeg ham slet ikke jeg mener bare det er latterligt at angribe manden som gør et fremragende stykke arbejde og selvfølgelig ikke gratis - arbejder i måske gratis?? Nej vel!

 

Det korte svar på dit spørgsmål er at det er ulovligt i DK og så er den vel ikke så meget længere... Hvilke setup seduction girls og andre laver for at undgå at bryde loven kender jeg ikke og er irrelevant i denne tråd.

 

https://www.retsinformation.dk/Forms/r0710.aspx?id=152827#Kap24

 

 

§ 233. Den, der driver virksomhed med, at en anden mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, straffes for rufferi med fængsel indtil 4 år.

Stk. 2. Den, der i øvrigt udnytter, at en anden erhvervsmæssigt mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, straffes med bøde eller fængsel indtil 3 år. Det samme gælder den, der fremmer, at en anden mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, ved for vindings skyld eller i oftere gentagne

tilfælde at optræde som mellemmand.

 

Jeg håber at admin agerer, hvis de opdager at der er folk herinde der åbenlyst bryder eller er på vej til at bryde loven.

 

Redigeret af xo-nix

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Århuselsker, i dette tilfælde har du nogle gode pointer i dit seneste indlæg, set med min øjne i hvert fald. Dine argumenter for at han skal være blå kan jeg sagtens følge. Vi vender det lige internt. Men lad nu ikke dette afspore den debat han har lagt op til, uanset om han er sort eller blå, så smider han et emne på banen, som man kan forholde sig til.

PS I øvrigt er det nu ikke alle der er "sorte" som er forbruger af købesex herinde, men langt de fleste er.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Blå farve er mig bekendt forbeholdt klinik som er moms reg og betaler skat. Ellers ville de jo bryde loven og ikke være i fred for skat.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trine tease og Jasmin

 

Det er nok ikke en hemmelighed hvis du søger på mit navn herinde. jeg er ikke den mest populær gut, og jeg kan li' modstanden. ren op af bakken. story of my life.

 

Men jeg er ikke meget anderledes fra de såkaldte klinikker. Rufferi er ulovligt i dk, men hvordan tror du at klinikkerne kører deres show ? Det behøver jeg nok ikke at forklare dig eftersom du har knaldet en god del af danmarks befolkning i diverse byer i flere år.

 

jeg havde faktisk selv en gang for mange år siden tænkt mig at besøge dig, men du kommer for meget rundt omkring til min stil. ikk ondt ment, du er bare en prof i faget.

 

Men tilbage til min pointet. de prof klinikker, tager penge under bordet og registerer ikke de 1000-2000 kr de tager fra pigen om dagen. tlf pigen skal også have sin 1000-1500 kr om dagen, så er der annoncer som nogle klinikker betaler eller pigen selv..alt efter set uppet. I vær så chokket over jeg kommer med tabuer og tilbyder det folk faktisk gerne vil have men sjældent kan få ! Tror du det er nemt det jeg gør ? det er en satans hårdt job. Kunne jeg vælge at ligge og tage imod havde jeg ikke gjort andet. sex og penge, ja tak !!

 

Bare fordi jeg er en fyr, er jeg så helt galt på den ?? Alle klinikkerne får penge under bordet ! alle !! Nogle er faktisk også ejet af mænd, hvis ikke flest, som bare har en sød dame som front figur. Så er det jo helt iorden, så længe en tøs svare tlf og åbner døren

 

jeg har kenskab til flere steder som ikke kender til mig eller min viden om stedets politik om betaling etc. Så ikk fyld mig med dit crap om jeg er tjener penge på nogle dyrker sex uden gummi. jeg vil tage fat om et emne som er ekstremt tabu.

 

Mushroom

 

Jeg har ingen interesse i at arbejde med senior i denne branche. har du hørt om PLC Kurven ?? Nej ?? Godt, jeg kan sige dig at de piger ikke er i introfasen længere.

 

SeductionGirls

 

Du stiller relevante spørgsmål, det må jeg give dig (bagmænd/bagkvinde/stråmand/stråkvinde)

 

Men dem skal jeg ikke svare dig, desværre.

 

 

Århuselsker

 

Jeg har ikke noget problem med dig. Jeg følger reglerne herinde og synes godt om dette forum, selvom det i sidste ende er mænd som sladder helt vildt. Nogle få jeg tager seriøst er bl.a Manica. Han har nogle fede anmedelser !

 

 

Gameguy

 

Er du den eneste som faktisk er vågen i denne tråd :) jeg er ikke anderledes fra andre. Jeg prøver bare at tilbyde det samme og mere til. Det hele handler om komme med ny trend og trække de sexglade mænd i sin retning. Alle ved det men ingen snakker om det. Så kommer jeg og lige pludselig peger alle fingre af mig.

 

Hvis dette var en fysisk debat ville alle holde sin mund og bare observere. Men næ nej, dette er et skjult forum hvor man kan sidde derhjemme og gemme sig bag sin bruger og kaster med sten.

 

 

xo-nix

 

Det som SG, aarhuspigerne, privat-diskret eller hvad du nu hedder af klinikker, er stadig ulovligt for de tager bare pengene under bordet ! Der går ikke længe før vi kopier tyskland og gør det lovligt, for så vil statskassen blive fyldt op og flere vil komme i arbejde og ikke frygte dem de nu frygter.

 

Men en ting du mangler i dit indslag.. Hvem siger jeg tjener penge ? hvem siger ikke bare jeg får super meget punani, så meget jeg faktisk er træt af det ??

 

 

Moderator

 

De andre har nok ret, jeg burde være blå :) Jeg gad godt at jeg kunne annoncere hvor de andre klinikker gør. Jeg har flere EG bruger  som trods mit dårlig omdømme stadig støtter mig og spørger efter diverse, som de ikke kan få hos de kedelig klinikker hvor alt er med gummi... superfransk med slik på boller og hvad de nu prøver at sælge..

 

 

Alle som samarbejder med mig frivilligt og tro det eller ej, så kommer de tilbage og nogle tager deres veninder med...

 

 

men jeg havde faktisk et emne som ingen har fulgt op på.. sex uden gummi.. I fik lige pludselig travt med mig istedet

Redigeret af gangbangguy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Hoooooooold nu op du er ikke så god i modgang hva ?

Og hvis man ikke kan andet - tjaaaaa så kan man altid svine folk til !

At insinuere at jeg er en rundetrunte er spot on godt ramt !

Jeg elsker sex og mænd og det er samtidigt min butik ;-)

Lige som unge piger og ubeskyttet sex er din butik.... Ik ?

Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg

jJeg klarer faktisk pres meget godt.. du skulle se mig til hverdag :) 

 

Hvis jeg var tøs, havde vi to ikke været så forskellige :) fuck it, nu fik jeg lidt løst til at prøve dig alligevel.. Så måske kan jeg komme med en anmedelse en dag..

 

god vind Trine "dick" Tease :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Please lad være - jeg ønsker intet med dig at gøre.

Jeg passer mit og du passer dit :-)

Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...