Hop til indhold
gangbangguy

Sex uden gummi ??

Recommended Posts

nu gir du mig blod på tanden til at besøge dig :) du må ikke sige, at jeg ikke kan få det... så vil jeg bare have det endnu mere...

Hvad betyder "beef på dig?" Det er nok noget ungdommeligt.

Jeg opfatter dit svar til Trine lidt truende, men det er nok bare mig, ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Så er det ligefør man skal opfordre alle piger som sutter uden gummi, at de fremover benytter gummi ved oral, for man ved aldrig om fyren som kommer lige fra et af gbg's ubeskyttet gangbang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi alle er jo ikke oppe i årene endnu Århuslover. Jeg var sgu lidt hurtig på aftrækkeren og havde helt glemt målgruppen. Det er rettet så selv du kan forstå det, og endda på godt gammel dansk :)

 

Hvis du opfatter mit evt kommende besøg hos en glædespige hvor jeg betaler og bliver serviceret som alle andre gæster, som truende ? Ja, så er det vidst nok bare dig !

 

 

 

Redigeret af gangbangguy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Hvis jeg beder dig om ikke at besøge mig - og du så fremfører at du vil gøre det alligevel...... Er det så okay ?

Ønsker du at besøge en pige som inderligt ikke ønsker at have dig på besøg ?

Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Hvor er det fedt og blive betalt som glædesPige med kr som man har tjent på andre piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

xo-nix

 

Det som SG, aarhuspigerne, privat-diskret eller hvad du nu hedder af klinikker, er stadig ulovligt for de tager bare pengene under bordet ! Der går ikke længe før vi kopier tyskland og gør det lovligt, for så vil statskassen blive fyldt op og flere vil komme i arbejde og ikke frygte dem de nu frygter.

 

Men en ting du mangler i dit indslag.. Hvem siger jeg tjener penge ? hvem siger ikke bare jeg får super meget punani, så meget jeg faktisk er træt af det ??

 

Jeg er sådan set bedøvende ligeglad med om du beskæftiger dig med "tabuer" eller ej. Det giver ingen mening at du forsvarer ulovligheder med at andre også gør det - i Københavns området slipper man f.eks. ikke for en p-bøde fordi man argumenterer med at andre også holder/har holdt ulovligt! Jeg kan se at du ikke har læst mit citat fra straffeloven, det er ikke kun ulovligt at tjene penge på det (stk. 2).

 

Ved ikke hvorfor du tror vi snart kopierer Tyskland, hvis der skulle ske ændring af prostitutionslovgivning kunne det vel ligeså godt være at følge i svenskernes fodspor!

Del dette indlæg


Link til indlæg

debatten er drejer langt fra det jeg først ville snakke om.

 

Nej Trine, du får intet besøg herfra. Det var lir så længe det varede. jeg skulle nok have trukket den lidt længere, men så ville du sikkert sidde i et skab og frygte en stor ussel mand som mig kom forbi og betalte for sex.. forfærdeligt. bliv bange blir rigtigt bange nu ;)

 

Hvad dælen sker der for samfundet, når en mand besøger en glædespige som ikke vil have besøg ?? Men hans penge er gode nok... Lur mig om det ikke er den følelse alle østeuropæiske piger sidder med.. så der fik du lige en lille smag af deres daglig dag, og den var helt gratis endda.. Alt handler ikke om penge :)

 

Jeg har aldrig haft intention om at besøge dig og ville kun drille dig lidt.. så det er det sagt. Kom ud af skabet og tilbage på arbejdsmarkedet med dig :)

 

over and out

Del dette indlæg


Link til indlæg

nu gir du mig blod på tanden til at besøge dig :) du må ikke sige, at jeg ikke kan få det... så vil jeg bare have det endnu mere...

 

 Hej Gangbangguy

 

Når nu du er blevet bedt om at holde dig væk af Trine, hvorfor er du så så barnlig at du truer med at besøge hende og Anmeldelse hende herinde?

 

Hendes og din "kemi" vil der jo aldrig komme noget godt ud af....du er fortaler for noget som slet ikke ligner Trines opfattelse af Købesex....hvorfor så komme med så dum en trusel?

 

Tænder du på modstand?

 

Dine hidtidige skriverrier fortæller noget om din moral, som fortæller mig noget om dig, behøver du fortsætte?

 

og tvinge piger dit samværd, trods de ikke ønsker det?

 

Trods du er ung...så er god opdragelse aldrig for sent!...trods målgruppen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gangbangguy

 

Jeg kan se dit og mit skriv har kryset hinannen...

 

Jeg ved godt jeg får en opsang af admin holdet og advarsler i bogen....for den her, so be it:

 

Men hvor er du dog et utiltalende menneske, skvat og latterlige tegning, tænk at sidde at gøre sig sjov på den måde...føj for satan...skam dig og bliv Voksen! narrehat!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trods du er ung...så er god opdragelse aldrig for sent! ....

 

Hæhæ, i min generation fik man da bare en dygtig røvfuld. Så var den klaret. Ikke al den overflødige snak.

Men det behøver jeg vel ikke fortælle dig :lol: :lol:.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg håber at admin agerer, hvis de opdager at der er folk herinde der åbenlyst bryder eller er på vej til at bryde loven.

Æhm, hvis og hvis min r..

Der er vel intet der indikerer at der er noget mere ulovligt på spil her end det div klinikker herinde gør?

Det her lugter af dobbeltmoral, fordi nogen ikke kan lide konceptet. Tal dog mod konceptet, hvis det er det I vil, frem for at hænge jer i en teknikalitet som ikke er anderledes her end i mange andre tilfælde.

Personligt er jeg heller ikke meget for det, og det hverken hvis gbg scorer en overnormal profit på bekostning af de piger der er involveret, eller især hvis hans koncept lokker unge piger til usikker sex, som de ellers ikke havde kastet sig ud i. Men som andre siger: Der er åbenlyst en efterspørgsel efter det. Det nytter ikke at lade som om det ikke er der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Æhm, hvis og hvis min r..

Der er vel intet der indikerer at der er noget mere ulovligt på spil her end det div klinikker herinde gør?

Det her lugter af dobbeltmoral, fordi nogen ikke kan lide konceptet. Tal dog mod konceptet, hvis det er det I vil, frem for at hænge jer i en teknikalitet som ikke er anderledes her end i mange andre tilfælde.

Personligt er jeg heller ikke meget for det, og det hverken hvis gbg scorer en overnormal profit på bekostning af de piger der er involveret, eller især hvis hans koncept lokker unge piger til usikker sex, som de ellers ikke havde kastet sig ud i. Men som andre siger: Der er åbenlyst en efterspørgsel efter det. Det nytter ikke at lade som om det ikke er der.

 

Kald mig bare dobbeltmoralsk, men jeg har grundlæggende intet i mod folk med "tabu-ønsker" der mødes. Jeg kunne aldrig finde på at dyrke ubeskyttet sex med en glædespige, men det er ikke årsagen til mine anker.

 

Jf. en længere tråd herinde, så er det ganske svært at gennemskue hvilke klinikker der overtræder loven, ligesom jeg selv nåede at besøge Anni's bordel på Østerbro 2 gange uden at være vidende om de bagvedliggende økonomiske transaktioner. Til gengæld er det meget åbenlyst, når en mand implicit erkender at bryde loven.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæhæ, i min generation fik man da bare en dygtig røvfuld. Så var den klaret. Ikke al den overflødige snak.

Men det behøver jeg vel ikke fortælle dig :lol: :lol:.

 

 Kære hr. X

 

Jeg må indrømme jeg bliver bare så vred, når jeg opdager at folk sidder og truer med besøg, selv om de har fået fortalt de ikke er velkomne, og så de bliver ved og de truer med anmeldelser, og de gør det for at de syntes det er sjovt....hvad sjovt er der ved det, andet end man sidder og leger dumsmart?

 

Jeg snakker ikke om hans salgsmetoder udover jeg mener han skal være lyseblå og bruge annonceboardet som andre og hans indlæg hører hjemme der hvis han vil henvende sig til sine evt. kunder....præsis som andre annoncøre(at jeg så har en mening om hele hans concept er en anden ting, den har jeg ikke givet udtryk for) men jeg har fandme givet udtryk for at man truer ikke med besøg og anmeldeser, når man er blevet bedt om at holde sig væk, og det er direkte barnligt at bagefter skrive: jeg gjorde det for at drille....kom nu,

 

kom nu over Konfirmations alderen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Nej jeg skal bare tjene nogen flere kr og efterkomme mine spørgende kunder om de kan få sex uden kondom. Jo jeg har vist et par tøser som gerne stiller op til sex. Om jeg selv dyrker sex uden kondom ? Nej da det gør jeg da ikke, men mine piger skal da have lov til det, så bliver min indtjening langt større. Fed forretning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har længe fået kastet flere spørgsmål i nakken når jeg holder gangbang

 

 

"kan man få det uden gummi" 

 

"kan du finde en pige som tilbyder det uden gummi"

 

"hvornår kan vi få det uden gummi"

 

 

Så det er blevet en meget naturlig ting at spørge de pige som gerne vil holde gangbang, om de vil tilbyde det uden gummi

 

Nogle siger ja, andre nej

 

 

Ingen af pigerne som har tilbudt uden gummi tl GB, har aldrig fået en sygdom med hjem

 

Gangbang helt uden gummi er fandeme for dumt!

 

Uddeler du dumme-slag til dem der spørger sådan? For det har de da fortjent.

 

Kan de ikke bare får det overstået i en fart, og gå ind i naboværelset og lege russisk roulette med en automatpistol. Så er der ikke andre end dem selv som kommer til skade. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det ligefør man skal opfordre alle piger som sutter uden gummi, at de fremover benytter gummi ved oral, for man ved aldrig om fyren som kommer lige fra et af gbg's ubeskyttet gangbang.

Behandl nu de piger ordentligt..!!!!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hoooooooold nu op du er ikke så god i modgang hva ?

Og hvis man ikke kan andet - tjaaaaa så kan man altid svine folk til !

At insinuere at jeg er en rundetrunte er spot on godt ramt !

Jeg elsker sex og mænd og det er samtidigt min butik :wink:

Lige som unge piger og ubeskyttet sex er din butik.... Ik ?

Trine

 

Jeg elsker også dig Trine og din dejlige krop og din stemme knus fra Markild

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Kære hr. X

 

Jeg må indrømme jeg bliver bare så vred, når jeg opdager at folk sidder og truer med besøg, selv om de har fået fortalt de ikke er velkomne, og så de bliver ved og de truer med anmeldelser, og de gør det for at de syntes det er sjovt....hvad sjovt er der ved det, andet end man sidder og leger dumsmart?

 

Jeg snakker ikke om hans salgsmetoder udover jeg mener han skal være lyseblå og bruge annonceboardet som andre og hans indlæg hører hjemme der hvis han vil henvende sig til sine evt. kunder....præsis som andre annoncøre(at jeg så har en mening om hele hans concept er en anden ting, den har jeg ikke givet udtryk for) men jeg har fandme givet udtryk for at man truer ikke med besøg og anmeldeser, når man er blevet bedt om at holde sig væk, og det er direkte barnligt at bagefter skrive: jeg gjorde det for at drille....kom nu,

 

kom nu over Konfirmations alderen!

 

Jeg tror, du har misforstået min bemærkning om Bunkepulsdrengen.

 

Jeg er nemlig helt enig med dig og kan godt dele din indignation.

Når du skriver, at det ikke er for sent med opdragelse, har du også ret, men jeg tror bare, at vi her står over for et tilfælde, der er uden for normal rækkevidde med almindelig, langhåret 70'er-pædagogik. Vi skal nok snarere have fat i 50'er-pædgogikken, og det er her jeg ikke uden et vist gran humor påberåber mig din erfaring, eller "faglige speciale" om du vil :D.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

admin må tilgive mig på forhånd.... for nogen bør sige det her.. 

 

Trine tease og Jasmin

 

Det er nok ikke en hemmelighed hvis du søger på mit navn herinde. jeg er ikke den mest populær gut, og jeg kan li' modstanden. ren op af bakken. story of my life.

 

(....)

 

og her er det så at jeg vil opfordre ALLE herinde til ikke at hoppe på limpinden... det jeg har markeret med fed viser at han er en troll - hverken mere eller mindre...  indlæggene er uvederhæftige, emnerne smagsløse og ligegyldigheden slående

 

vi har nok alle set ham på annoncelight og enhver med forstand kan se at det handler om at få pigerne ind og så "prøve"-kneppe dem først...  hvad ellers

 

 

Men tilbage til min pointet. de prof klinikker, tager penge under bordet og registerer ikke de 1000-2000 kr de tager fra pigen om dagen. tlf pigen skal også have sin 1000-1500 kr om dagen, så er der annoncer som nogle klinikker betaler eller pigen selv..alt efter set uppet. I vær så chokket over jeg kommer med tabuer og tilbyder det folk faktisk gerne vil have men sjældent kan få ! Tror du det er nemt det jeg gør ? det er en satans hårdt job. Kunne jeg vælge at ligge og tage imod havde jeg ikke gjort andet. sex og penge, ja tak !!

 

da du er meget dårlig til sætningsopbygning er det ret svært at se hvad det egentlig er du vil frem til, men da der ikke er nogen der "tager" noget fra nogen så er  den påstand faktisk dit første indlæg totalt udvedkommende... 

 

endnu et bevis på at du blot er en troll

 

og ja - det du gør er utrolig nemt - en 10 årig kan gøre det... sætte en annonce på annoncelight tager ca 30 sek, og at arrangere et GB kræver ikke noget særligt hvis man har stedet og et sted idag er ikke just en videnskab at finde!! - så meget for alt "dit hårde arbejde".... mage til vrøvl

 

det du skriver der er ynkeligt klynkeri og tilmed overdrevet og for det meste usandt - og dermed ikke værd at spilde tiden på... uanset om det er usikker sex eller ej

 

jeg har kenskab til flere steder som ikke kender til mig eller min viden om stedets politik om betaling etc. Så ikk fyld mig med dit crap om jeg er tjener penge på nogle dyrker sex uden gummi. jeg vil tage fat om et emne som er ekstremt tabu.

 

jamen dog piger... her har vi vist vores ridder på den hvide hest hva??? han vil snakke om et tabu som han ikke tror vi kan rejse opmærksomhed om selv.. 

 

men er det et tabu ??? - eller har han slet ikke forstået hvad et tabu reelt er... 

 

usikker sex er ikke et tabu... det er idioti - hverken mere eller mindre... og hvis du ønsker at snakke om idioti - så værsågod - men lad være det med at kalde det tabu for det er det ikke og har ikke været det nogensinde.... 

 

ubeskyttet sex er bare ikke noget man gør hvis man har mere end 2 brikker at rykke med og vil værne om sit gode helbred... og dermed er din status vist slået fast

 

så konklusionen på dine troll indlæg og din tilsvining af Trine, dine implicitte trusler og dine ubegavede formuleringer er:

 

at du overhovedet ikke har forstået noget som helst af hvad den her branche handler om, 

at du er en simpel plattenslager der forsøger at score billige penge på uvidende piger der (gud forbyde det) er dummere end dig selv og

at du aldrig nogensinde vil blive taget seriøst af nogen som helst herinde.... 

 

og hvis admin giver mig et gult kort for dette skriv - så tager jeg det med også... for det er helt i orden, hvis det betyder at resten af boardet holder op med at spilde tiden på indlæg der er så usaglige og sænker eroguides samlede troværdighed som et seriøst forum... 

 

MVH

Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Admin har fjernet hans link til hans egen annonce på AL, hvor han vil samle en loge med fyre. En loge til de fyre som vil betale 1700-1800 for en halv time med tøsen.

Igen ser man at han er grådig, han er ikke i stand til at sige; sex uden kondom er ikke velkommen her, men han viser det modsatte og tænker egoistisk, han tænker ikke på sit rygte.

Men lad ham bare om sine beskidte forretningsmetoder, det kan kun samle bundfaldet.

Han skrev også på et tidspunkt, hvem siger han tjener noget på pigerne ?

Det gør du, for jeg har været vidne til en mail fra en pige som kontaktede dig og spurgte ind til tingene og et af dine ord var:

Du skal også overleve og have mad på bordet.

Du har en ussel bollelejlighed i Århus som slet ikke skriger efter kvalitet og den koster dig penge og have. Med mindre du har så mange kontakter rundt omkring at den lejlighed har du uden beregning.

De piger som du har lokket til dig med din salgsmetide, de bliver bare ramt fremover når andre fornuftige fyre booker en tid med dem og de opdager at de medvirkede til ubeskyttet sex og så røg den booking, for der er ingen gifte fyr der vil komme hjem med en evt sygdom.

Du skriver også at pigerne bliver tjekket før en arbejdsdag. Er du klar over at det taget tid før de prøver er gået igennem og det tager sin tid før sygdomme opdages.

Det beviser igen du ikke tænker dig om og det hele handler kun om kr for dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu var det GangBangGuy´s intention at starte en diskussion om brug af gummi ved GangBang, fremfor en diskussion om hvem der tjener penge på hvem og hvormeget (Kan dog forstå er der tidligere var et annonceelement i tråden).

 

Nu er det ud fra denne tråd alene svært at forstå i hvilket omfang der menes: uden gummi - er det kun oralsex uden gummi eller er det hele tiden?, men fra andre indlæg kan jeg se, det er noget med at man mod ekstra betaling kan gøre det helt uden gummi. Dvs. at nogle gæster gør det med og nogen uden?

 

Til GB andre steder og i Swingerklubber er det ellers kutymen at oralsex er med gummi, medens vaginalt og analt  altid er med gummi - alt andet medfører udvisning.  Desuden spermer man man aldrig pigen i hovedet eller øjnene, da det er trælst for den næste fyr, der står parat, at pigen må afbryde og løbe ud og vaske sig.

 

Jeg synes jo ikke det er særlig smart af GBG at tilbyde GBs, hvor pigerne tager den i fissen eller analt uden gummi fordi:

 

1. mange potentielle kunder vil blive væk

2. pigerne og kunderne risikerer div. kønssygdomme

3. det er ulækkert at hugge i en pige, hvor der løber sperm ud af fissen.

4. det kan være sværere at skaffe piger

5. han vil især tiltrække kunder, som i forvejen dyrker usikker sex

6. han vil få sværere ved at skaffe piger

 

Alt i alt mener jeg at han har gjojrt det svært for sig selv og det er hans egen skyld, at han har fået et dårligt omdømme, som fyren der lokker unge piger til mod ringe betaling at dyrke usikker sex i snuskede lokaler og uden ordentlige toiletforhold.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg læste annoncen så fik jeg den tanke at det nærmest var en hemmelig gruppe han ville have op og stå.

Men Ja, jeg har så også lige for nyligt set klovn The movie..... :S

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg læste annoncen så fik jeg den tanke at det nærmest var en hemmelig gruppe han ville have op og stå.

Men Ja, jeg har så også lige for nyligt set klovn The movie..... :S

 

Lidt a la et FKK-arrangement? Så er det bare endnu mere hul i hovedet at tro man kan bygge det op omkring sex uden gummi.

 

Se evt. denne tråd: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...