Hop til indhold
Nichlas

Kun udenlanske GPer til mig

Recommended Posts

Jeg er af den opfattelse, at det hverken er sundt at være GP eller at være GP-kunde, men jeg er alligevel kunde. Jeg har mange fejl og mangler som menneske, og en af dem er, at jeg godt kan lide at føle mig magtfuld. Hvorfor kan jeg godt lide det? Nok fordi jeg ofte føler mig overset og at følelsen af magt får mig til, at føle mig tryg. Jeg føler mig magtfuld sammen med GPen. Jeg kan ofte blive lækkersulten, når jeg går igennem bybilledet. Mange lækre kvinder, som ikke lægger mærke til mig. Mit yndlingstidspunkt når jeg besøger en GP, er når hun ligger og gør sin fisse klar til min stive pik; hun ville ikke lægge mærke til mig i bybilledet, men nu er hun min sexdukke i en time. Det kan jeg godt lide, men jeg besøger kun udenlandske GPer.

Det er et komplekst spørgsmål, men for mig handler det om hvorfor. Hvorfor gør vi, som vi gør. Den udenlandske GP er enkel; hun mangler penge. Hvorfor hun mangler penge kan være komplicerede, men hvis hun ikke manglede penge, så ville hun ikke ligge på alle fire foran mig. Hvis hun havde de samme muligheder som os dansker, så ville hun nok foretrække at arbejde i Netto. Måske er hun endda kommet til landet i håb om, at få en danskers muligheder. Jeg ved det naturligvis ikke, men jeg er i hvert fald af den opfattelse, at hvis en udenlandsk GP får råd, så stopper hun. Det gør hendes og min relation overskuelig. Jeg vil gerne have hendes krop og hun vil gerne have mine penge. Der er ingen julelege imellem os. Hun skal ikke lege min kæreste og jeg skal ikke lege, at jeg er interesseret i andet end hendes krop.

Den danske GP er komplicerede. Hvorfor vælger man at prostituere sig, hvis ikke man mangler penge? Jeg ved det ikke. Ensomhed, lavt selvværd, manglende kontrolfølelse. De indre løgne kan være mange, men jeg tror, at man er et meget skrøbeligt menneske, hvis man kan lukke fremmede helt ind i det mest intime man har og så få en følelse af værdig. Jeg ved derfor ikke, hvad der ville få en dansk GP til at stoppe, ligesom jeg ikke ved, hvad der vil kunne få mig til at stoppe som kunde. Derfor besøger jeg kun udenlandske GPer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej ven,

mon ikke du antager at vi har det dårligt fordi du selv har det dårligt? Det lyder lidt sådan :) jeg er ked af at høre at du føler dig overset og måske ikke har det fedeste liv, men vi danske piger har det nu godt med hvad vi gør ❤️ og jeg ville aldrig sidde i netto fremfor at lave det her job :) du skal huske at alle mennesker er forskellige. jeg håber på gode ting på din vej. Glædelig jul !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nichlas skrev, for 48 minutter siden:

Jeg er af den opfattelse, at det hverken er sundt at være GP

Er det her hvor man kan sige både og ? Synes lidt @Miley_for_pleasure har ret, det kommer vel an på om pigen er her på egne vilkår, eller noget andet nogle er vel glædespige fordi de godt kan lide erhvervet. Jo der er nok nogle der gør det af nød, men der som miley nævner folk så forskellige…

Nichlas skrev, for 48 minutter siden:

eller at være GP-kunde

Igen vil jeg sige både og, det er vel hvad man gør det til i sidste ende, hvis du går hen og får følelser for pigen og det ikke er gengældt er det nok ikke nej, eller hvis man bliver afhængig er det nok heller ikke sundt hvis man ikke kan sortere i det. Jeg vil mene at gå til en gp bør ses som noget sjov og spas og spændingen i at møde er nyt menneske og prøve nogle ting af, men hvis man går hen og får følelser for pigen og det som nævnt ikke er gengældt eller hvis man bliver afhængig af det så nej så er det nok ikke sundt at være kunde…

Nichlas skrev, for 48 minutter siden:

Nok fordi jeg ofte føler mig overset

Det må da ikke være rart, men hvordan kan det være du føler dig overset ? 

Redigeret af etspil5moden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nichlas skrev, for 50 minutter siden:

Jeg er af den opfattelse, at det hverken er sundt at være GP eller at være GP-kunde, men jeg er alligevel kunde

Jeg gav op efter den indledning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du lyder som en der trænger til en krammer, sådan en helt oprigtig én som du ikke har betalt for… eller måske netop en du har betalt for, af en dansk GP, og så kan I passende sætte jer ned efterfølgende og tage en snak om, hvorfor hun har taget det valg som hun har. Måske møder du en, som har haft det svært - eller også møder du en, der kan tænde et lys for dig og vise, at vi er lige så forskellige som de kunder vi møder.

Om det er kunden eller sælgeren der sidder med magten, kan diskuteres. Men følelsen af empowering er for mig en af de fede ting jeg oplever som GP. Måske du føler dig en smule intimideret af de danske GP’er, og så er det måske ikke helt så sjovt, hvis du ikke føler den samme skæve magtbalance? 

Hvad der skulle til for at få mig til at stoppe? Det handler om lyst - den dag jeg ikke længere har lyst, så stopper jeg igen. Kommer den dag? Formentlig, men jeg ved ikke hvornår, og skulle det ske - så kommer lysten til at starte igen formentlig tilbage. Præcis sådan har det været nogle gange nu, og jeg glæder mig altid til at vende retur. ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nichlas skrev, for 45 minutter siden:

men nu er hun min sexdukke i en time

Kan kun tilslutte mig @Miley_for_pleasure, lyder som om du har et trist liv. Ens verdens opfattelse er altid præget af, hvordan man selv har det. Lidt a’la “tyv tror hver mand stjæler”.

At opfatte dem du besøger som sexdukker… så får jeg godt nok en grimt billede på nethinden af hvordan du muligvis behandler pigerne. Og hvis det halve af hvad jeg forestiller mig er sandt og du tror alle mænd behandler/opfatter gp’ere på den måde. Så forstår jeg godt du tror vi har er forfærdeligt liv. Det er så bare ikke tilfældet. 
 

Og ikke nikke nej og jeg hellere vil arbejde i Netto. Alle de sure stressede mennesker, hylende børn etc. Næh så hellere hygge med dejlige mænd, og se dem gå ud af døren med et smil på læben. Kun alder eller sygdom kan få mig til at stoppe som gp. 
 

Tænker du skal lede efter noget glæde i for liv i stedet for at i korte midlertidige stunder, at løse problemet med en gp. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 11 minutter siden:

Måske du føler dig en smule intimideret af de danske GP’er, og så er det måske ikke helt så sjovt, hvis du ikke føler den samme skæve magtbalance? 

 

Danske kvinder som føler sig mere værd end udenlandske. Det er sgu en arrogance som vil noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Theia skrev, for 2 minutter siden:

Danske kvinder som føler sig mere værd end udenlandske. Det er sgu en arrogance som vil noget.

Har ikke læst nogen danske piger sige de er mere værd?! det er nok nærmere ts der føler at de danske piger har mere magt over deres liv kontra de udenlandske og så føler han ikke samme magt og derfor foretrækker han de udenlandske. Det er ihvertfald sådan jeg læser hans indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Theia skrev, for 45 minutter siden:

Danske kvinder som føler sig mere værd end udenlandske. Det er sgu en arrogance som vil noget.

Nu var det ikke lige sådan det skulle opfattes! Der kan nævnes mange grunde til, at danske piger kan virke intimiderende især hvis han udelukkende vælger udenlandske piger som han blot ser som sin sexdukke! Det har absolut intet med prisfastsættelse, nedgørelse, respekt eller hvad du så måtte forestille dig ud fra den ene sætning du citerer mig for. 

Én ting er sprogbarrieren. En anden ting kan være at han associerer os danske piger med piger han før er blevet afvist af - hvilket dermed rammer direkte ind i hans mindreværdskompleks og tydelige traumer. En anden ting kan være at nogle danske kvinder har andre grænser end nogle af de udenlandske. 

En anden gang er du meget velkommen til at spørge ind til hvad jeg egentlig mener med mine ord, inden du blot drager antagelser og drejer mit svar en hel anden retning end hvad der egentlig er hensigten! 

Redigeret af SweetKisses

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frederik82 skrev, for 6 minutter siden:

Har ikke læst nogen danske piger sige de er mere værd?! det er nok nærmere ts der føler at de danske piger har mere magt over deres liv kontra de udenlandske og så føler han ikke samme magt og derfor foretrækker han de udenlandske. Det er ihvertfald sådan jeg læser hans indlæg.

Tak fordi du kort og præcis sætter ord på det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JUL
Nichlas skrev, 1 time siden:

ligesom jeg ikke ved, hvad der vil kunne få mig til at stoppe som kunde.

Det er jeg faktisk helt sikker på, at du ved helt der inderst inde. Erkendelsen. Ønsker du ikke oprigtig forandring, bliver det ikke anderledes.  Dybe ting, der for din egen skyld, må bearbejdes.

Det kan/vil lykkedes, OM du vil <3

Pøj/Julekram

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg elsker de her egne psyko-analysere som popper op fra tid til anden omkring hvorfor “jeg” gør det og hun gør det og “jeg” ved præcis hvorfor hun gør det.

Jeg er begyndt at date seriøst igen. Det har sine op og ned ture. Her vil jeg omvendt sagtens kunne psyko-analysere mig selv: mine reaktionsmønstre og typer af kvinder jeg dater. Hvor købesex for mig er mindre kompleks / relativt simpel. Vi ved begge to hvor døren er bagefter og jeg behøver ikke gøre min videre spændende, andet end at betale for en ydelse.  
Så tak til jer, fantastiske kvinder som har fravalgt et job i Netto til fordel for købesex :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miley_for_pleasure skrev, 1 time siden:

Hej ven,

mon ikke du antager at vi har det dårligt fordi du selv har det dårligt? Det lyder lidt sådan :) jeg er ked af at høre at du føler dig overset og måske ikke har det fedeste liv, men vi danske piger har det nu godt med hvad vi gør ❤️ og jeg ville aldrig sidde i netto fremfor at lave det her job :) du skal huske at alle mennesker er forskellige. jeg håber på gode ting på din vej. Glædelig jul !

Miley, jeg er helt enig i din kommentar. Personligt er jeg rigtig glad for mit “Emma job” et helt perfekt sidestykke til mit civile liv og job. 
Ikke alle GP’er er stakler og/eller ubegavede kvinder

Glædelig jul til dig <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nichlas skrev, for 1 time siden:

Hvis hun havde de samme muligheder som os dansker, så ville hun nok foretrække at arbejde i Netto

Hvorfor lige Netto?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 7 minutter siden:

Hvorfor lige Netto?? 

Branding. Et godt og præcist brand, som alle husker og refererer til, er guld.

Skulle ha' gået til....?

Det ved du jo alt om, kære tyr. Og jeg ved jo godt, hvorfor du spørger. Netto? Kun os højrøvede forstår det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ros til Nichlas for at være så hudløst ærlig. Der skal mod til.

Jeg kunne ønske for dig, at du læste flere papirbøger, om vidt forskellige emner, og dermed erfarede mere om, hvordan verden hænger sammen, og hvordan du aldrig, gentager aldrig, står alene med dine erfaringer. Selv om du tror det.

Skærmen virker adspredende. Bogen samlende. Derfor papirbog.

I mellemtiden bør du nærlæse de gode råd og erfaringer fra SweetKisses, Miley og Emma med flere. Du vil få glæde af at løsne op både psykisk og fysisk, og jeg tror, at en time eller to hos en af de danske piger, med både sex og samtale, vil gøre dig til et gladere menneske.

Jeg er glad.

For dem.:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som om du har det meget svært. Jeg havde egentlig skrevet en lang smøre om udenlandske GPer. Jeg ser jo også mest udenlandske GPer og føler at du har en lidt sort/hvid opfattelse af dem.

Hvorfor tænker du at lækre piger ikke gerne vil ligge på alle fire foran dig?

Hvorfor føler du dig ikke tryg med en lækker pige?

Lyder som om du er bange for at blive afvist. Men hvorfor?

Nichlas skrev, for 4 timer siden:

jeg tror, at man er et meget skrøbeligt menneske, hvis man kan lukke fremmede helt ind i det mest intime man har

Altså et menneske med, hvad kan man kalde det, det ligger lige på tungen... en slags brist? :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nichlas skrev, for 5 timer siden:

man er et meget skrøbeligt menneske, hvis man kan lukke fremmede helt ind i det mest intime man har og så få en følelse af værdig

Prøv at vende det lidt på hovedet - blot for sjov og fordi man kan ;) 
Jeg er med på at du formodentlig er så stålsat i din opfattelse af hvordan tingene er, at vi ikke bliver tilnærmelsesvist enige. Og det gør jo ikke noget. Sådan er der ret meget der er :) Eksempler: Ananas på pizza, hvilken vej toiletrullen skal vende, om brættet skal være slået op eller ned i hviletilstand, om mononatriumglutamat er snyd, om der er liv på andre planeter og om østers er ulækkert eller en delikatesse... blot for at nævne et par stykker. 

Der er temmelig sikkert danske sexarbejdere der i højere eller mindre grad er som du beskriver, det betvivler jeg ingenlunde. Det er der også udenlandske der er.
Men det er et snævert syn alligevel synes jeg. At der kun kan være een måde at være på baseret på en fællesnævner der trods alt er så lille som "hvad vi arbejder med" er en oversimplificering jeg har svært ved at forstå. Hvad du kalder "et job i netto" og gør alle dem der arbejder dér rørende ens blot baseret på "hvad de arbejder med" som fællesnævner, er lige så stigmatiserende og snævertsynet som resten.  
Der er ca. 525 netto butikker og i hele Salling Group (som inkluderer Føtex, hvor det så måske skulle være en ren fest at arbejde? :P) er der 60.000 medarbejdere.
Dem i netto har det værre end dem i Føtex og derfor handler jeg kun i netto... ville være nogenlunde lige så sært for mig at finde mening i. Vrøvl og sludder. 

Jeg kan nemmest udtale mig på egne vegne. Og det jeg citerer ovenfor er for mig ikke hvad jeg bringer med til ballet som sexarbejder.
"Det mest intime jeg har" er overhovedet ikke det jeg sælger eller lukker folk ind til når jeg er sammen med mine betalende elskere. 
Det jeg bl.a. elsker ved at være sexarbejder er at jeg får lov til at blive lukket helt ind i køberens "osteklokke". Det er i højere grad mig der besøger hans intimsfære end omvendt. 
Det er for mig ualmindeligt tilfredsstillende og jeg føler det som et privilegium at han har plukket netop mig ned fra hylden og valgt at invitere mig ind i hvad der sandsynligvis er det bedste frikvarter på hans dag/uge/måned osv. i tillid til at jeg kan forbedre det. At få lov til at være inviteret med ind/være på besøg når han har et magisk øjeblik er (for mig) ulig næsten alt andet andet. Og i hvert fald ulig næsten alt andet jeg kan komme i tanker om at man kan tjene penge på.
Jeg "vælger" som sexarbejder den version af mig jeg intuitivt fornemmer han har mest brug for og lyst til i det nu vi deler - på hans initiativ og i hans "osteklokke". Jeg tilpasser mig i nogen grad til det jeg mærker når jeg er på besøg "hos ham" i noget der måske er tæt på at være "det mest intime han har" og som han lukker mig ind i fordi han ikke har haft besøgende nok ude i virkelighedens verden. Eller fordi han ikke ønsker at lukke alle og enhver ind, og føler sig mere tryg ved en professionel der ikke skøjter rundt som en elefant i en glasbutik. Han kan slappe af og vide at han ikke behøver at præstere andet end tilstedeværelse og evnen til at lade sig forkæle og føle sig tættere på sit eget univers' centrum... for en kort stund. 
Det jeg bidrager med er noget jeg giver væk. Det er ikke noget han tager. Han kompenserer mig økonomisk for den tid jeg vælger at bruge med ham lige dér i hans verdens navle.
Glæden ved at give er netop dét der (for mig) ligger i de første 6 bogstavers sammensætning i betegnelsen GLÆDESpige, er hvad JEG er motiveret af. 
Og DET er til gengæld dybt vanedannende hvis man har det sådan. Så ja, men kan godt blive afhængig af at glædes også selvom man ikke bliver afhængig af pengene. At det skulle være forkert eller skrøbeligt eller tegn på dårligt selværd og hvad har vi, kan jeg ganske enkelt ikke synge med på.
Det er også svært at finde noget der konkurrerer med den følelse af bekræftelse man får ved at blive særligt udvalgt - selvom man koster penge. Som sexarbejdere VED vi på en helt anden måde end ellers at han virkelig ønsker at være i selskab med netop MIG. Rigtigt mange kvinder der har mere eller mindre uforpligtende sex uden betaling VED godt at måske er han allemest bare i selskab med netop hende fordi det var hende han kunne få til at sige ja. 
Altså forhåbentlig ikke hver gang :D 

De glædespiger du ligesom forsøger at ramme på een gang med dit indlæg er i flertal blandt de aktive glædespiger herinde. Jeg kender en del af dem, og jeg kan afsløre at de er nogle af de mindst skrøbelige og alt det andet pjank der nævnes jeg har mødt. 
Vender man også dét lidt på hovedet, så er måske netop det at de IKKE er ensomme, ikke har lavt selvværd og ikke mangler kontrol hvad der gør at de er glade for et arbejde som nogle andre kvinder på et nanosekund ville bytte ud med noget andet hvis de havde muligheden.

At det forholder sig sådan for nogle af os ændrer ikke ved at der formodentlig er mange (og sikkert flere) kvinder - af dansk eller ikke-dansk herkomst - der er så langt fra at glædes ved at være sexarbejdere som man nærmest kan komme. Alligevel har de - medmindre de er under tvang - valgt at være sexarbejdere fremfor noget andet. Og da det er deres valg formoder jeg at de har valgt det fremfor noget andet de i det samlede regnskab synes er værre. 

At dele det op i danske og ikke-danske er endnu en gruppering der er at male med så bred en pensel at alt bliver ensfarvet. 
Men det har jeg bræget om før i andre tråde, omend det er ved at være længe siden. 
De aktive skribenter på Eroguide som er sexarbejdere er ikke repræsentative for "alle sexarbejdere i Danmark", er min fulde overbevisning. Laaaaangt fra. 
Men jeg ved det jo ikke. Jeg gætter bare her fra min snævre synsvinkel. 

Oooooog så er det endnu en gang en helt ny bidrager og bruger på Eroguide som skriver noget der tydeligvis er skrevet i provokation for at sætte en debat i gang. Det er lykkedes igen. Og det synes jeg egentlig er meget fedt, fordi det andre skriver i disse tråde er værd at læse. En lampe KAN jo sagtens i nogle tilfælde kaste lys over dit og dat, også selvom pæren er skruet skideskævt i fatningen ;) 

I bedste mening som altid, 
Eva <3 

PS: Den korte version af mit indlæg ville have været "Here we go again" :D 
 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nichlas skrev, for 6 timer siden:

(…)

Jeg har mange fejl og mangler som menneske, og en af dem er, at jeg godt kan lide at føle mig magtfuld. Hvorfor kan jeg godt lide det? Nok fordi jeg ofte føler mig overset og at følelsen af magt får mig til, at føle mig tryg. Jeg føler mig magtfuld sammen med GPen. Jeg kan ofte blive lækkersulten, når jeg går igennem bybilledet. Mange lækre kvinder, som ikke lægger mærke til mig.

(…)

Som @Signor Cuoco er inde på, kan man i hvert fald som udgangspunkt rose dit indlæg for at være ærligt. Jeg er dog lidt bekymret ved den del ved at føle sig magtfuld, om end styrke kan være fint. Jeg skal dog ikke gøre mig klog på, hvor mange fejl du har. Jeg håber da et par piger lægger mærke til dig.

 

Nichlas skrev, for 6 timer siden:

(…)

Det er et komplekst spørgsmål, men for mig handler det om hvorfor. Hvorfor gør vi, som vi gør. Den udenlandske GP er enkel; hun mangler penge. Hvorfor hun mangler penge kan være komplicerede, men hvis hun ikke manglede penge, så ville hun ikke ligge på alle fire foran mig. Hvis hun havde de samme muligheder som os dansker, så ville hun nok foretrække at arbejde i Netto.

(…)

 

Jeg foretrækker og her vil jeg gerne lægge vægt på ordet foretrækker selv at besøge udenlandske GP’er, hvilket jeg ikke har lagt skjul på nogensinde. Der er dog ingen af de årsager som du har været inde på der er årsagen. Jeg synes for øvrigt ikke, man skal negligere et arbejde i Netto. Derudover må man forstå, at der forhåbentlig både er danske og udenlandske GP’er, der gør det af egen fri vilje, selvom det er klart at der nok er en del af de danske der er bedre stillet, når det kommer til deres socioøkonomiske baggrund. Dine beskrivelser af selve akten er også lidt sjove. Jeg forstår heller ikke hvorfor de danske GP’er skal have sådan en tur senere i dit indlæg. Den slags beskrivelser tager jeg selvfølgelig afstand fra. Men sådan kan vi jo være så forskellige…

 

Jeg vil selvfølgelig gerne respektere, hvis det vitterligt er sådan du har det. Men jeg kan ikke lade være med at tænke: Er det her indlæg ment seriøst, for det er næsten lidt for oplagt at kunne erklære sig forholdsvis uenig i eller i hvert undrende overfor?

 

henlan skrev, for 2 timer siden:

Kun danske GPer til mig...Min psykiater siger, at det har været godt for mig.

Med fare for at det her ikke er tænkt som en joke. Men må være en hardcore gang snak. Gad vide om ens psykolog/psykiater – hvis man har sådan en – også kan anbefale udenlandske GP’er? :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nichlas skrev, for 11 timer siden:

Det er et komplekst spørgsmål, men for mig handler det om hvorfor. Hvorfor gør vi, som vi gør

Når du sådan fik en tanke ud af din egen mening, kunne du ikke også opfatte at sådan er vi jo kun et mennesker. 
Du vil til fremtid mødes både onde og gode folk(uden følelsen og med følelsen, respektløst og respektfuld osv.)og nationalitet er ikke en afgørelse( uanset om man er en GP eller advokat) 

Redigeret af Mook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 10 timer siden:

Skulle ha' gået til....?

Det ved du jo alt om, kære tyr.

tvr, bestemt ikke tyr..... skulle ha' gået til.... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...