Hop til indhold
Nichlas

Kun udenlanske GPer til mig

Recommended Posts

Er enig i at trådstarters oplæg og kommentarer godt kan ligne trolling. Fine spørgsmål @TheLion. Kunne det være en ide at stille dem i en ny tråd? Så vil besvarelsen af dem ikke blive forstyrret af om det var det Nichlas mente eller ej. Svært at vide efter han vist nok holdt op med at læse med?

Jeg kan godt se nu at han ikke mener at alle GPer er skrøbelige, kun "den danske GP":

Nichlas skrev, den 4.12.2023 at 19:43:

De indre løgne kan være mange, men jeg tror, at man er et meget skrøbeligt menneske, hvis man kan lukke fremmede helt ind i det mest intime man har og så få en følelse af værdig. Jeg ved derfor ikke, hvad der ville få en dansk GP til at stoppe,

Når jeg genlæser det første indlæg tror jeg egentlig mest han skriver om hvordan man kan stoppe prostitution.

Del dette indlæg


Link til indlæg
latinas4ever skrev, for 45 minutter siden:

skrøbelige

Jeg (tror) egentlig, at han selv er skrøbelig og føler sig værdig ved GP besøg. Men vi kan jo tro hvad vi vil - umuligt sådan rigtigt at vide. 

Er dog rørende enig med @latinas4ever-ifht til ny tråd med dine spørgsmål @TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg
latinas4ever skrev, for 3 timer siden:

Er enig i at trådstarters oplæg og kommentarer godt kan ligne trolling. Fine spørgsmål @TheLion. Kunne det være en ide at stille dem i en ny tråd? Så vil besvarelsen af dem ikke blive forstyrret af om det var det Nichlas mente eller ej. Svært at vide efter han vist nok holdt op med at læse med?

Jeg kan godt se nu at han ikke mener at alle GPer er skrøbelige, kun "den danske GP":

Når jeg genlæser det første indlæg tror jeg egentlig mest han skriver om hvordan man kan stoppe prostitution.

Tak for din kommentar. Jeg skal bare lige være helt med – du siger, at når du genlæser tråden, så handler den mest om “at stoppe prostitution”. Prøv at læse her:

 

Nichlas skrev, den 4.12.2023 at 19:43:

Jeg er af den opfattelse, at det hverken er sundt at være GP eller at være GP-kunde, men jeg er alligevel kunde. Jeg har mange fejl og mangler som menneske, og en af dem er, at jeg godt kan lide at føle mig magtfuld. Hvorfor kan jeg godt lide det? Nok fordi jeg ofte føler mig overset og at følelsen af magt får mig til, at føle mig tryg. Jeg føler mig magtfuld sammen med GPen. Jeg kan ofte blive lækkersulten, når jeg går igennem bybilledet. Mange lækre kvinder, som ikke lægger mærke til mig. Mit yndlingstidspunkt når jeg besøger en GP, er når hun ligger og gør sin fisse klar til min stive pik; hun ville ikke lægge mærke til mig i bybilledet, men nu er hun min sexdukke i en time. Det kan jeg godt lide, men jeg besøger kun udenlandske GPer.

(…)

Trådstarter beskriver, hvordan han føler sig magtfuld når han besøger udenlandske GP’er. Han beskriver det at tænde på hans stive pik, der skal til at penetrere pigen, der ligger på alle fire. Han beskriver, når han ser piger på gaden så er der mange af dem der ikke lægger mærke til ham.

 

Jeg skal bare lige være med her. Det læser du som at han ønsker at stoppe prostitution. Lyder det ikke lidt mere incel-agtigt og som om han har en eller mærkelig ide om at besøge udenlandske GP’er?


Jeg ved ikke om mine spørgsmål er fine. Jeg tænker, det må være op til trådstarter at afgøre, om det hører med til emnet eller skal i en anden tråd. Jeg vil dog mene, at vi er inden for emnet.
 

Jeg kan godt gentage igen. Jeg foretrækker selv at besøge udenlandske GP’er. Det er der mange årsager til – det fik jeg måske ikke nævnt før. Men de årsager som trådstarter nævner må jeg på det groveste tage afstand fra. Det lyder som at det har incel-undertoner.

 

DSK24 skrev, for 2 timer siden:

Jeg (tror) egentlig, at han selv er skrøbelig og føler sig værdig ved GP besøg. Men vi kan jo tro hvad vi vil - umuligt sådan rigtigt at vide. 

Er dog rørende enig med @latinas4ever-ifht til ny tråd med dine spørgsmål @TheLion

Jeg må sige, at jeg hverken har hørt at trådstarter her skulle være skrøbelig eller nogle GP’er. Det her lyder da mere som om at han føler sig magtfuld – det kunne lyde som incel-undertoner. Jeg ville mere være bekymret for GP’er der blevet udsat for trusler, en mand der truer med pistol og hans ven etc.

 

I forhold til igen det med tråden så må det være noget trådstarter må afgøre. Vi ved ikke om han læser med eller ej. Jeg vil derfor endnu engang stille spørgsmålet, nu hvor arbejdsforhold etc. også er kommet i spil. Hvordan sikrer vi de bedst mulige rammer for GP’er og klienter? Man kunne også nævne flere ting end bare arbejdsforhold. Især i disse tider hvor det godt nok er begyndt at se skidt ud på den front? Og selvom jeg ville mene det er inden for trådens emne at stille de spørgsmål, så vil jeg egentlig selv foretrække at hoppe videre til måske en øl eller nogle skønne GP’er :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@TheLionUanset, hvem, hvad, hvor - samt at jeg ikke deler så mange af de samme synspunkter, må jeg nu alligevel rose dig, for din vilde entusiasme, ifht lange skriv. Ret imponerende at besidde et sådan overskud. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, for 33 minutter siden:

@TheLionUanset, hvem, hvad, hvor - samt at jeg ikke deler så mange af de samme synspunkter, må jeg nu alligevel rose dig, for din vilde entusiasme, ifht lange skriv. Ret imponerende at besidde et sådan overskud. :)

 

Tak for din kommentar. Du behøver skam ikke at beundre eller rose noget i forhold til, om folk har overskud til det ene eller andet. En del af os har også andre ting at lave end bare at besøge GP’er etc.

 

Det sagt så er nogle skriv herinde af en længere karakter – andre af en kortere. Men lad os nu holde os til emnet, som her er trådstarter, der har nogle lidt bizarre holdninger til udenlandske GP’er. Jeg vil referere til tidligere svar. Jeg må dog sige, at det måske her bekymrer mig lidt, hvis du ikke deler så mange af mine synspunkter. Der er decideret tale om ting der kunne pege i retning af incel-tendenser i trådstarters indlæg. Så jeg kunne fortsætte med at stille de samme spørgsmål. Uanset hvad refererer jeg til tidligere svar :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 3 minutter siden:

Det sagt

Du tolker det negativt, skal du ikke. Jeg er af den overbevisning, at man nu sagtens kan rose andre  mennesker, uanset hvor man er - hvis man har lyst. I dette tilfælde din entusiasme. God weekend. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 47 minutter siden:

Jeg skal bare lige være med her. Det læser du som at han ønsker at stoppe prostitution. Lyder det ikke lidt mere incel-agtigt og som om han har en eller mærkelig ide om at besøge udenlandske GP’er?

Ja, præcis. Hvis det ikke er trolling lyder det desuden også incel agtigt, som du skriver.

Jeg synes han forklarede det meget fint:

Nichlas skrev, den 4.12.2023 at 19:43:

Jeg ved derfor ikke, hvad der ville få en dansk GP til at stoppe, ligesom jeg ikke ved, hvad der vil kunne få mig til at stoppe som kunde. Derfor besøger jeg kun udenlandske GPer.

Hvorfor skal "Den Danske GP" stoppe? Hvorfor skal han stoppe? Han skrev han syntes det er usundt at være kunde. Hvis han kun besøger udenlandske GPer så får de penge. Og i følge ham stopper de når de får nok penge.

[email protected] skrev, for 1 time siden:

Måske trådstarter skulle investerer i en lolittadukke så kan han rigtig føle sig som chefen derhjemme :ph34r::ph34r:

Måske en ægte RealDoll, så der ikke er tvivl om hvem der bestemmer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, for 22 minutter siden:

Du tolker det negativt, skal du ikke. Jeg er af den overbevisning, at man nu sagtens kan rose andre  mennesker, uanset hvor man er - hvis man har lyst. I dette tilfælde din entusiasme. God weekend. 

Tak for dit svar. Nu tolker du på, om jeg tolker dit tidligere svar som negativt, hvor står det?

 

Som jeg lige har sagt behøver du i hvert fald ikke at beundre eller rose noget her. Heller ikke om folk skrive lange eller korte indlæg. Jeg aner heller ikke om nogen er entusiastiske, dumme eller andet. Jeg ved heller ikke, hvor det står? Lad os komme tilbage til emnet. Jeg refererer til tidligere svar. 
 

Det ligner der er incel-tendenser i trådstarters indlæg. Måske er det trolling. Jeg kunne fortsætte med at stille samme spørgsmål. Du behøver skam ikke at ønske mig god dag eller god weekend eller hvad det nu er :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 23 minutter siden:

behøver

Næ du har såmænd ret i, at jeg ikke behøver hverken det ene el andet - gør det nu alligevel :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, så kom vi vidt omkring. Fra udenlandske GP’er til psykologi til incel-begrebet. Der er som nævnt sikkert mange flere spørgsmål, som kan blive stillet her.

 

* Og for god ordens skyld. Lange indlæg/kommentarer skal der selvfølgelig også være plads til. Men det varierer netop hvad folk skriver.

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DSK24 skrev, for 19 timer siden:

Næ du har såmænd ret i, at jeg ikke behøver hverken det ene el andet - gør det nu alligevel :P

Det er så dejligt med overskud ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...