Hop til indhold

Recommended Posts

Atter har jeg været på en af de jævnlige/faste besøg hos Jenny og tænker som før, at det jo er overflødigt at “genfortælle” mine gode oplevelser.

OG DOG - for når man oplever de jævnlige beretninger om oplevet middelmådighed endsige “snyd og bedrag” undrer det mig at en sådan fantastisk pige som Jenny faktisk kan have huller i sin kalender.
Så er du lidt fleksibel med tidspunktet,  kan du bestemt få en aftale (på dansk via hjælper/koordinator). 
Måske har lokationen for nogen lidt betydning her, men for mig er den 1/2 times kørsel fra Kolding/Vejle/Odense til Nr Aaby fuldstændig ligegyldig når servicen er som hos Jenny.

Jeg tager altid en hel time og selv om jeg ikke længere er en unghane bliver massagen meget kortvaring - eller slet ingen som denne gang. Jo lidt den anden vej - berøringsangst er der bare intet af hos den kære Jenny.

Vi kæler, slikker og sexer i mange stillinger og da er det så lækkert at man kan springe af den brede briks på alle 4 sider - ikke noget med en seng der er klemt op i et hjørne. Jenny har fundet en meget fræk position (for mig) hvor hun sidder i en sådan skrå reverse cowgirl position med en fod og et knæ i madrassen. Hvilket syn at se hendes skamlæber/kusse omklamre lillemanden. Ja en lillemand er det faktisk slet ikke - forstår ikke hvordan hun som lille thai pige kan tage den i bund uden at det gør ondt på hende. Nogen vil sige “money talks” men vi kender nu hinanden så godt at hun er ærlig overfor mig.

Jo, Jenny er en perle. Jeg aftaler altid i god tid og går så og glæder mig til besøget - ikke kun den gode sex men også den øvrige gode service og snak med hende. (Jenny behersker engelsk ret godt).
Vil selvfølgelig helst have hende for mig selv men sådan spiller klaveret nu engang ikke.

Jeg har ikke fået en specifik dato på hvornår Jenny drager tilbage til Thailand men fornemmer der nok ikke er så lang tid igen. Ej heller hvordan hun planlægger herefter. Man kan kun håbe på det bedste for os på Fyn og trekantsområdet.

Men for at slutte hvor jeg startede:

Hos Jenny bliver du næppe skuffet - og ihvertfald aldrig snydt !!!

Tak Jenny.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den skrå cowgirl route66 nævner kan jeg kun nikke genkendende til. Hun er smidig frisk og klar til det meste med et smil. Er altid gået glad og tømt fra hende, hun er en ener også selvom jeg ikke er helt ung mere. Sidst jeg var der overraskede hun mig da jeg kom i munden på hende slugte hun som altid hvorefter hun grinede tog fat om nakken på mig og overraskende mig med endnu et dybt tungekys hvorefter hun sagde you naughty boy. Har nok besøgt hende flere gange en jeg har fingre. Hun skal snart på ferie i Thailand sammen med hendes søster som bor i Holland, dog vender hun tilbage. Hun ved dog ikke om det bliver nr åby igen, kunne være lækkert hvis hun vendte tilbage til Vejle så bliver køreturen kortere for mig i det mindste. Bliver det Fyn er det stadig køreturen værd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den “Den skrå cowgirl ” tror jeg alle har fået, og ja det et super, altid gået glad og tilfreds fra Jenny.

ville have besøgt hende idag, men hun var desværre optaget. Øv øv, og så fik jeg en mellemfornøjet oplevelse et andet sted til samme pris

Del dette indlæg


Link til indlæg
dengamlejyde skrev, for 3 timer siden:

Den skrå cowgirl route66 nævner kan jeg kun nikke genkendende til. Hun er smidig frisk og klar til det meste med et smil. Er altid gået glad og tømt fra hende, hun er en ener også selvom jeg ikke er helt ung mere. Sidst jeg var der overraskede hun mig da jeg kom i munden på hende slugte hun som altid hvorefter hun grinede tog fat om nakken på mig og overraskende mig med endnu et dybt tungekys hvorefter hun sagde you naughty boy. Har nok besøgt hende flere gange en jeg har fingre. Hun skal snart på ferie i Thailand sammen med hendes søster som bor i Holland, dog vender hun tilbage. Hun ved dog ikke om det bliver nr åby igen, kunne være lækkert hvis hun vendte tilbage til Vejle så bliver køreturen kortere for mig i det mindste. Bliver det Fyn er det stadig køreturen værd

Bliver vist desværre Holland hun vender tilbage til :(

Så nyd hende den tid vi har hende i DK. :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
SeriøsXXX skrev, for 2 timer siden:

Bliver vist desværre Holland hun vender tilbage til :(

Så nyd hende den tid vi har hende i DK. :razz:

Håber sgu stadig hun er der 24/3, ikke mulighed for at besøge hende igen før, er lidt langt fra djævleøen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
forfjamsket skrev, for 17 timer siden:

Håber sgu stadig hun er der 24/3, ikke mulighed for at besøge hende igen før, er lidt langt fra djævleøen :-)

Jeg håber også på at jeg kan nå at besøge hende her i weekenden.

Redigeret af Trylledejen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trylledejen skrev, for 26 minutter siden:

Jeg håber også på at jeg kan nå at besøge hende her i weekenden.

Det er vist ikke lige forstående med thailand tur, vist først april/maj. Men kan aldrig vide med thai planer. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg forleden skulle en tur over Fyn mod det jyske og i den forbindelse havde en plan om at lægge turen ind omkring en thaipige, valgte jeg at søge et godt råd her via EG. Der blev blandt andet peget på Jenny i Nr. Åby, og det endte med, at jeg tog forbi hende.

Og wow, kan jeg bare sige. Havde egentlig tænkt mig at lave en storrosende anmeldelse af hende, men denne tråd peger allerede på langt det meste af de mange gode ting, som Jenny leverer.

Lige fra ankomsten, hvor hun giver sig tid til at flirte med øjnene, mens man bydes velkommen med kælne kys, så længe man selv vil blive ved, stod det klart, at det besøg ville blive godt. Og det skulle så sidenhen vise sig at blive formidabelt godt.

Udover at jeg kan genkende mange af de ting, som I andre fremfører i denne tråd (“not marry”, den skrå cowgirl, vask i bruseren), så har Jenny den mest faste numse, jeg endnu har lagt mine hænder på. Derudover var hun heller ikke bleg for at deepthroate alt, hvad hun kunne. Helt indtil gagrefleksen kom, og med flere gentagelser med lækkert lydbillede sf en pige, som bare anstrenger sig for at komme helt i bund. Hvilket hun ikke helt kunne, men tæt på.

Efter sexen var jeg egentlig helt færdig, men hun gjorde en ihærdig indsats for at få mig klar til anden runde, hvilket delvist lykkedes. Jeg havde dog ikke den fornødne stamina den dag, og at vi ikke kom helt i mål, kan Jenny må ingen måde klandres for.

Jenny er helt klart en af de bedste oplevelser, jeg har fået i thaimiljøet, og det er for mig super ærgerligt, at jeg ikke kommer forbi Nr. Åby særlig ofte. Og så endda for sølle 1200 kr for en time, det er altså MEGET attraktivt. Havde hun holdt til i Storkøbenhavn, så var jeg nok blevet stamkunde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SeriøsXXX skrev, for 20 timer siden:

Det gør hun ikke!

Håber hun i det mindste har meget rimelige vilkår så. Hun giver sig fuldt ud og fortjener at have en masse ud af det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, for 2 timer siden:

Håber hun i det mindste har meget rimelige vilkår så. Hun giver sig fuldt ud og fortjener at have en masse ud af det.

Hun mangler da ikke noget på energie og lyst :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
SeriøsXXX skrev, for 1 minut siden:

Hun mangler da ikke noget på energie og lyst :rolleyes:

Nej, hun er virkelig dejlig og sød. Jeg prøver bare at undgå piger, som bliver groft udnyttet, for jeg ønsker ikke at støtte grove bagmænd.

Jeg kan godt acceptere at der er folk der mod betaling/andel hjælper pigerne med en række praktiske forhold, men vil helst ikke støtte trafficking og grov udnyttelse af piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, for 9 timer siden:

Nej, hun er virkelig dejlig og sød. Jeg prøver bare at undgå piger, som bliver groft udnyttet, for jeg ønsker ikke at støtte grove bagmænd.

Jeg kan godt acceptere at der er folk der mod betaling/andel hjælper pigerne med en række praktiske forhold, men vil helst ikke støtte trafficking og grov udnyttelse af piger.

Det tror jeg heller ikke hun bliver, men for det andet så har vi hende nok ikke så længe, en god måneder tid, så rejser hun hjem, så støt hende med dejlige besøg så længe hun er her :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
SeriøsXXX skrev, for 3 minutter siden:

Det tror jeg heller ikke hun bliver, men for det andet så har vi hende nok ikke så længe, en god måneder tid, så rejser hun hjem, så støt hende med dejlige besøg så længe hun er her :razz:

Tak for dit input. Der er værdsat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, den 26.3.2024 at 21:05:

Håber hun i det mindste har meget rimelige vilkår så. Hun giver sig fuldt ud og fortjener at have en masse ud af det.

 

Slowman skrev, den 26.3.2024 at 23:32:

Nej, hun er virkelig dejlig og sød. Jeg prøver bare at undgå piger, som bliver groft udnyttet, for jeg ønsker ikke at støtte grove bagmænd.

Jeg kan godt acceptere at der er folk der mod betaling/andel hjælper pigerne med en række praktiske forhold, men vil helst ikke støtte trafficking og grov udnyttelse af piger.

Hej

Som trofast besøger af Jenny hvilket over tid har medført en pæn portion fortrolighed kan jeg oplyse af Jenny er en af de positive situationer.

Jenny og hjælperen/koordinatoren er som rigtige familiemedllemmer og begge er bevidste om at deres gode forhold smitter af på deres ydede service (og indtjening).

Sådant et sted ønsker man at komme !!!

(får jeg på noget måde mistanke om grov udnyttelse eller ligefrem traficking står jeg helt af)

God påske 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne være frækt hvis hun fræk på 2 om hende, nogle der har prøvet dette med hende her i Forum, eller er frisk på det 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tetra skrev, for 25 minutter siden:

Kunne være frækt hvis hun fræk på 2 om hende, nogle der har prøvet dette med hende her i Forum, eller er frisk på det 

Hun er blevet spurgt, og har svaret     "en af gangen"  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Jenny sidste weekend og kan kun nikke genkendende til de gode oplevelser, som er beskrevet her i tråden. 
Jeg håber hun kommer tilbage til DK efter hendes ferie, så jeg får mulighed for at besøge hende igen. Jeg når det næppe inden hun tager af sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SeriøsXXX skrev, 1 time siden:

Ikke særligt diskret, lige midt i bygaden, men skriv at du er på vej, så står hun klar til at åbne døren.

(Thai Massage klinik) 

Mange tak for hjælpen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man vil sende hende en sms  . Hvad fortrækker hun. Dansk eller engelsk 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...