Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg bakker fuldstændig op omkring B70 kommentarer.

Men Møffe’s kommentar om at Jenny er så kilden at man ikke må/kan røre hende forstår jeg nu ikke - overfor mig har hun tilladt og nydt absolut “fri leg”.

Jenny er for mig en virkelig ener - kan kun påskønne alt fra denne charmerende og hårdtarbejdende perle !!!

MH Route66

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Route66 skrev, for 41 minutter siden:

Jeg bakker fuldstændig op omkring B70 kommentarer.

Men Møffe’s kommentar om at Jenny er så kilden at man ikke må/kan røre hende forstår jeg nu ikke - overfor mig har hun tilladt og nydt absolut “fri leg”.

Jenny er for mig en virkelig ener - kan kun påskønne alt fra denne charmerende og hårdtarbejdende perle !!!

MH Route66

 

-det kom pluselig, så blev hun kilden;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bosse1910 skrev, den 15.12.2023 at 14:02:

Anal er på menuen, selv besøgt hende en del gange uden at overdrive. Hun er super til anal så det kan anbefales

-så det er benny blyant? efter hvordan hun reagerede ved mit besøg -var det no go 2eren -hvis hun nyder det ligeså meget som andet sex -er det sgu godt nok noget jeg misforstod... -muligt det er noget med prisen også... (også fordi jeg slet ikke er bagdørsindiander, og sådan virkede hun bestemt også)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bosse1910 skrev, for 5 timer siden:

Har altid betalt lidt ekstra for anal og hun tager da mine 17cm uden problemer. Ved der er mange andre der kan bekræfte at anal er på menuen

Kan i hvert fald bekræfte, at de omkring 25 gange gange jeg har besøgt hende i Vejle, var jeg på besøg i det Anale.

Men kan selvfølgelig ikke udelukke hun har slettet det på menuen, samtidig med navneskifte og "ny adresse"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende på fyn også, med anal på menuen. Skal ikke kunne sige om det er fordi jeg har besøgt hende mange gange. Under alle omstændigheder kommer jeg igen, håber snart hun er tilbage i Vejle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bosse1910 skrev, for 19 timer siden:

Har besøgt hende på fyn også, med anal på menuen. Skal ikke kunne sige om det er fordi jeg har besøgt hende mange gange. Under alle omstændigheder kommer jeg igen, håber snart hun er tilbage i Vejle.

Det håber vi fynboer ikke ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Betteski skrev, for 22 minutter siden:

Hvordan er parkering hos hende? Evt med lastbilen ;)

eller er der måske en vigeplads lige før eller efter 

Hvis du parkerer oppe ved jernbanen, så kan du gå de sidste par hundrede meter.

Du kan ikke parkere lige ud for hendes dør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Betteski skrev, for 28 minutter siden:

Hvordan er parkering hos hende? Evt med lastbilen ;)

eller er der måske en vigeplads lige før eller efter 

Hehe det er på hovedgaden i Nr. Aaby -tror det kan være svært, at få plads til en lastbil lige ved døren -men er du lidt kreativ kan du nok smække den en et sted i nærheden;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været på besøg ved denne skønne kvinde. Hun er godt nok på, hun er meget indlevende og ydende. Så fik jeg prøvet en vibrerende dildo, af ikke for stor størrelse, det kan også noget, man føler at hele ens nedre dele vibrerer rigtig fræk oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citroen mand skrev, for 3 timer siden:

Jeg har også været på besøg ved denne skønne kvinde. Hun er godt nok på, hun er meget indlevende og ydende. Så fik jeg prøvet en vibrerende dildo, af ikke for stor størrelse, det kan også noget, man føler at hele ens nedre dele vibrerer rigtig fræk oplevelse.

Er det ikke bare som at køre Citroën :-P

Men godt at høre gode anmeldelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige forbi igår til endnu et lækkert besøg.

Hun holder snart pause men har så lovet at komme retur til samme sted d.25-01 igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 3 timer siden:

Var lige forbi igår til endnu et lækkert besøg.

Hun holder snart pause men har så lovet at komme retur til samme sted d.25-01 igen

Øv havde planlagt at skulle forbi 5/1 men der er hun der så nok ikke :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne ikke få det til at passe med hvad jeg fik at vide. Så skrev til hende for at få det opklaret.
Hun arbejder fra i dag og frem til den 30/12. Og holder så nytår.  Er tilbage den 2.1 og fremefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ginne skrev, for 31 minutter siden:

Jeg kunne ikke få det til at passe med hvad jeg fik at vide. Så skrev til hende for at få det opklaret.
Hun arbejder fra i dag og frem til den 30/12. Og holder så nytår.  Er tilbage den 2.1 og fremefter.

Har du et link til Jenny...det gl. i denne tråd virker ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, for 7 minutter siden:

Har du et link til Jenny...det gl. i denne tråd virker ikke

Tror ik der er lndretJeg kunne ikke få det til at passe med hvad jeg fik at vide. Så skrev til hende for at få det opklaret.
Hun arbejder fra i dag og frem til den 30/12. Og holder så nytår.  Er tilbage den 2.1 og fremefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var ellers tydeligt, da hun sagde hun ville være tilbage 25-01, hun sagde dog ikke hvad dato hun ville stoppe i december.

nu må vi se hvad der sker

Del dette indlæg


Link til indlæg
justforfun skrev, for 5 minutter siden:

Er der mulighed for at bade med jenny :x

-hun vil gerne skrubbe dig på ryggen mm. men jeg fik hende ikke med i badet (men det var også overtid;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rolig nu drenge hun skal nok annoncere igen, når hun er på arbejde... -det ender jo med i slider det stakkels pigebarn op...ggg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...