Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/375307

Blev brændt af i Vejle i dag. Hun havde taget fejl af navnene.

Så måtte jeg finde et alternativ. Det blev så Jenny, tidl Vejle under navnet Anna.

Bilen blev vendt og jeg kørte mod Fyn.

Sikken en overraskelse hun fik da hun så mig. God gammel kunde. Knus kram og dejlige kys. 

Jeg nåede kun lige op og sidde på briksen så var hun igang med at guffe.

Hun er vild god til det. Så måtte jeg tage revanche. Hun elsker at blive slikket, hun nærmest tikker om det. Hun kom flere gange og det har hun let ved. Når underlivet kramper sammen om ens finger så er man ikke i tvivl.

På med gummiet. Kunne godt tænke mig uden. Men der er lukket. Gift dig med mig så kan vi tale om det. Humor har hun også. 

Så blev det igen en 69. Og da jeg kom fik hun hele ladningen. Ingen spytten ud. Hun slugte det hele. 

Igen en dejlig time. Og ja det skal gentages.

I fynboer har fået en gave. Hun er værd at køre efter. Men jeg lover jer at i kan risikere at blive afhængige af hende som jeg er. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun bakke fuldstændig op ,har mødt Jenny/anna 2 gange nu hun er så dejlig berøringvenlig og helt naturlig krop ,god humor ja og bare en fantastisk sød og dejlig kvinde som nyder det hun laver

Pånær bee som var i Fredericia og beer som frekventerer vejle af og til er hun den bedste oplevelse jeg har haft med thai

Kæmpe anbefaling herfra

Vh B70

Redigeret af B70

Del dette indlæg


Link til indlæg
B70 skrev, for 4 timer siden:

Kan kun bakke fuldstændig op ,har mødt Jenny/anna 2 gange nu hun er så dejlig berøringvenlig og helt naturlig krop ,god humor ja og bare en fantastisk sød og dejlig kvinde som nyder det hun laver

Pånær bee som var i Fredericia og beer som frekventerer vejle af og til er hun den bedste oplevelse jeg har haft med thai

Kæmpe anbefaling herfra

Vh B70

Fik du nogensinde besøgt Ryya?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så tilbage til Jenny

Efter flere besøg i Vejle (som Anna) kom jeg så i formiddags til Jenny på Fyn.

Stedet ligger på hovedgaden i Nr Aaby og er ikke just diskret - men det betyder ikke så meget for mig.
Men det rigtig fint og indbydende når man kommer ind - og det af massagerummene (der er 2) som jeg fik med Jenny har en massagebænk i DOBBELT bredde.
Ikke set/prøvet før men det er faktisk rigtig godt - det med et mere fast og højt leje har jeg nu altid foretrukket. 

Jenny var - som alle gange før - i rigtig hopla humør og hver gang  pleaser hun uanset hvilke lyster man har og i hvilken rækkefølge.

Nu hvor jeg komme ude fra sneen og kulden havde jeg rigtig lyst til at nusse - og sikke en gang GFE det blev til. Hun fik masser af kropsberøringer og slikkeri - og gav igen. På et tidspunkt kom hætten på og så var der sex i forskellige stillinger - herunder rigtig længe med hende på ryggen og mig på siden. Det er min favorit stilling - måske ikke den vildeste, men en hvor man kan kysse, bolle, kramme bryster og massere clitoris mere eller mindre samtidigt. Sikken dejlig omgang - og så kom jeg faktisk ikke engang. Derefter hætten af og så en god omgang bj/hj hvor Jenny slugte alt.

Denne gang fik jeg næsten mere end jeg kunne drømme om - og alt med det sødeste smil. Jenny er bare så engageret og glad hele tiden. Sikken personlighed.

Den varmeste anbefaling herfra - og tak Jenny

God aften til alle

 


 


 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 2 timer siden:

Jeg synes at Ryya hører hjemme i sin egen tråd. Men hun kan igen besøges under navnet Priya:

https://annoncelight.dk/showad/368961

-Det har du da ret i -helle ikke for, at tag noget fra "Jenny" men nogen gange bliver de jo sammenlignet som @B70 gjorde, også er det vel på sin plads. Hvis den gode Jenny er i den kaliber som Bee og Ryya (Beer har jeg vis helle ikke mødt)  så er det jo interessant...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare rolig - Jenny holder blot en kort pause  da hun er lidt småsyg. Snart frisk igen så  “keep tuned”.

Iøvrigt har hun nu fået en kollega som hedder Tina - og der har I så telefonnummeret til klinikken.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jenny er tilbage 

jeg var forbi igen igen igår

hun er satme dygtig til det hun gør,i min verden er der ingen der er bedre end “jenny”

jeg kommer helt sikkert igen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig pige, lækkert besøg. Hun siger hun er genert, men det er hun altså ikke.

vi var det hele igennem på 60 min. Startede på maven med lidt massage, indtil hun pludselig lagde sig og sugede min pik, mens jeg fik en finger i røven. Så masser af slikken til hende og mig, flere forskellige stillinger inden jeg afsluttede i hendes mund, hun slugte og kom så op og tungekyssede mig vildt, som om jeg også skulle smage.

besøget var alle pengene værd, så skal da forbi igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været forbi igen. Og hvor er Jenny dog en dejlig pige at være sammen.

Lidt sjovt hun har det med at sige at hun er genert omend hun er lige det modsatte. Så vi må prøve at finde ud af om hun gør det det med et glimt i øjet.

Fik igen masser af god sex og blow, men tiden blev også brugt på nusseri, kærtegn og lidt snak - hende kan man blive afhængig af. Havde et besøg på 5 kvarter - men kunne da godt drømme mig til en hel nat med hende !!!

Jyderne bruger nok Lillebæltsbroerne flittigt nu - men mon ikke nogle fynboerne også får smag for hende ?
I hvert fald en stor anbefaling herfra


 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uanset om jeg så kom fra planeten Mars ville jeg besøge denne dejlige smukke søde pige igen og igen   <3

Endnu en fantastisk dejlig oplevelse med den søde Jenny

Håber dog hun bliver på fyn:P

Vh B70

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må tilslutte mig - havde bestilt 45 min B2B/Hj/Kys! Blev nærmest spist af hende - kikkede på mig og sagde `Please Fuck Me` - men nej sådan fik hun det ikke :o ! Hun er satme en ener - ville gerne pakke hende sammen og have hende Forever !
kommer igen snart - pris og kvalitet hænger ikke sammen - købte en Dacia / fik en BMW 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kraftig overvejet at besøge Jenny, men er kommet lidt i tvivl om hvilke ydelse jeg skal vælge; 

60 min massage & bj uden gummi & sex med kr.1200

eller

60 min Erotisk massage sex med gimmi kr. 1500,-
 

Hvad vil I råde mig til?

K. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kam skrev, for 46 minutter siden:

Jeg har kraftig overvejet at besøge Jenny, men er kommet lidt i tvivl om hvilke ydelse jeg skal vælge; 

60 min massage & bj uden gummi & sex med kr.1200

eller

60 min Erotisk massage sex med gimmi kr. 1500,-
 

Hvad vil I råde mig til?

K. 

-du vil næppe mærke forskel;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hej

Har også IGEN været forbi Jennybi denne uge. Nu om aftenen.

Det virker som om ALLE der har været hos Jenny (eller som Anna i Vejle) kommer igen.

Og hvorfor så det ? - jo Jenny leverer 100% hver gang uanset om det er morgen eller aftenen - eller hvor travlt hun har.

Hun er bare så pissefræk under hele seancen og er så samtidig både meget naturlig og kærlig. Altid god øjenkontakt og med masser af kys der ofte går over i det rene snaveri. 

Når så det hele sluttes af med en tur i bad (hvor rygvask pludselig suppleres med et godt greb i klokkeværk og stang) samt at hun insisterer på at knappe din skjorte og binde dine sko, spørger man sig selv: “Mon der overhovedet er noget, der kan gøres bedre i denne thai-verden ?”

Nu vil man jo så helst glorificere sig selv og tro at:  “Dette sker kun lige for MIG pga den gode kemi mellem Jenny og MIG”. Men sådan tror jeg faktisk slet ikke det er. Jeg  tror at alle der er redelige, høflige og renlige vil få denne super behandling.

Dejligt at have fundet Jenny (og at hun indtil viderexhar valgt lokationer, der er tæt på min bopæl).

Som vel allerede forstået, tør jeg godt anbefale et besøg hos Jenny som julegaven til dig selv. 

Hermed så også en Glædelig Jul til alle i forummet.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må melde mig i heppekoret til Jenny! Hun er sgu en 1ner!!! Hun virkede dog genert i starten (selv om hun ikke sagde noget om det) hendes massage forstod jeg aldrig -men lækkert med brystvorter i mellem ballerne -og det blev slikket både det ene og det andet -og måtte flytte hendes pilfingere fra mit private hul et par gange -og hun brød sig helle ikke selv om for meget pillerri der, kunne vi konstatere;-) hun kom og kom og kom igen og igen...-og blev så kilden, at jeg ikke kunne røre hende med fingerne nogen steder -så sjovt -er imponeret over, hvor godt hun tog i mod...  Klart skal hun besøgs igen -for at se om det var for godt til at være sandt;-) 1 time går rigtig hurtigt i hendes selskab... Håber hun kan holde til, at være så populær/så mange kunder -hun yder så meget af sig selv -og åbenbart til alle, virker det til -håber de Herre påskønner hende's værdier, og ikke tager det hun gør for givet -for det fortjener hun ikke -tvætimod fortjener hun at vi "Tipper" hende, hvis du går derfra med et bredt smil på læben;-)Så hun får det hun fortjener... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun sige har besøgt hende mange gange og aldrig mærket nedgang i hendes engagement hun er så fantastisk og ja en klar ener men ja jeg håber også at hun passer på sig selv og at folk behandler hende med den respekt hun fortjener

Nu kan jeg kun tale for mig selv men har altid lidt ekstra sedler med så jeg kan "tippe" for en dejlig stund

Vh B70

Redigeret af B70

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...