Hop til indhold

Recommended Posts

kadd skrev, for 2 timer siden:

Hvis man vil sende hende en sms  . Hvad fortrækker hun. Dansk eller engelsk 

-Det er ikke Jenny du skriver med;-) Men mutter og hun forstår udmærket dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 3 timer siden:

-Det er ikke Jenny du skriver med;-) Men mutter og hun forstår udmærket dansk.

Det må du da ikke sige :ph34r:meningen er at vi skal tro at alle de søde Emoji<3 kommer fra Jenny :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
SeriøsXXX skrev, for 23 minutter siden:

Det må du da ikke sige :ph34r:meningen er at vi skal tro at alle de søde Emoji<3 kommer fra Jenny :D

-I know but!!! hvor naiv behøver man at være på trods af man er mand/kunde -ligesom de sætter billeder i en annonce som ikke er af dem man møder... (dog ej i Jenny's tilfælde pt.) Jeg har sagt til mutter -hun skal lade være, at sige "vi ses skat" og at jeg gerne ville have hende til, at give massage mm... -men det mener hun ikke... (hun er for lækker, og hun ved det!) hun er en hard cor business kvinde... -ligesom den gamle mutter der var der (hun er nu i Vissenbjerg) -bortset fra hun giver massage -og jeg har fået halvfed på hos hende -som hun dog godt kan lide -men jeg har aldrig fået hende til, at gå videre...

Redigeret af Møffe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ullus skrev, for 43 minutter siden:

Nogen der ved om hun kommer igen til fyn

Foreløbig er hun her jo 21 dage endnu

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun talte om at det måske blev Holland næste gang da hendes søster bor der. Øv hvis det bliver det, men vi har jo lov at håbe på at turen går tilbage til Vejle efter ferien.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...