FlemmingP 235 Skrevet 24. Oktober, 2023 For nogle af os mænd er liderligheden desværre stadig i top, selvom vi har rundet 60 år og dermed burde have nået en alder, hvor sexlysten er aftagende. Heldigvis har vi så disse kærlige søde, empatiske kvinder, der tager sig af vores behov for stadig at opleve kvindelig skønhed, nærhed og elskov - mod lidt håndører den anden vej Ind imellem er man så dog diskvalificeret som gæst, fordi man fx er over 55 år, for at nævne nogen jeg tænkte kunne være sjove at besøge, af forskellige grunde, Sofie Brandvarm hos Pussy Galores (åhh filmstjerne) eller Bella Flora, Annoncelight (jeg får fysisk ondt af at læse billeder og beskrivelse, og vide at det er uden for mine muligheder). Følger man med herinde på Forum, vil man også se debat om 'hvilken alder foretrækker i at gæsterne har' og er der jo flere der anfører, at det er bedst hvis gæsten er højst 40-50 år. Når jeg ser på mig selv, normalvægtig, ingen løs hud, hængemave eller andet, så ser jeg altså en del at mine venner på 50-55 år, som ikke helt kan påstå det samme om dem selv. Jo, jeg skal nok huske at være super taknemmelig for dem, der ingen aldersgrænser har, tak for jer superkvinder, der kan se det smukke i alle mennesker. Når der er en aldersgrænse, - eller helst ikke ser kunder over xx år - kan I så ikke sætte det øverst i annoncen, så spoler jeg hurtigt videre, i stedet for at sidde med stiv ... og forventningens glæde, indtil der står 'du er for gammel'. PS ville aldrig lyve om min alder i en intro til en GP, det er da respektløst. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1878 Skrevet 24. Oktober, 2023 Jeg fortæller altid min alder(nu 63) i første henvendelse til pigerne. Men skriver også at jeg er frisk, frejdig, ren og rar. Kun to har undladt at svare mig i de mange år, jeg har besøgt GPs. Fair nok. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 812 Skrevet 24. Oktober, 2023 55 er da en alder fin! Hvis man er sund og rask, og stadig har lysten, så synes jeg alderen er et plus. Man er moden og behøver ikke at bevise alt muligt. I kontrast kan yngre fyre ofte have et behov for at bevise alt muligt “Jeg skal få dig til at komme mindst 5 gange. Jeg er virkelig god med min tunge. Jeg har virkelig en stor pik”.. unge mænd kan klart også være frække, men ofte jeg møder dem som prøver at bevise et eller andet. Der er I mænd oppe i alder, mere nede på jorden og som sagt, har I liderligheden med jer og stadig er forholdsvis sunde, så er alderen kun et plus 17 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 24. Oktober, 2023 (edited) Samme her. Fortæller altid, jeg er i tresserne, inden date med ny gp. Er endnu ikke blevet afvist. Min første glædespige var i 30'erne og havde kunder i 80'erne, så jeg var ung i hendes øjne. Redigeret 24. Oktober, 2023 af henlan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 24. Oktober, 2023 Det er da sundhedstegn (luksusproblem) Masser af gp har ikke aldersgrænser op ad. Og om du ikke har løs hud, hængemave eller andet -som dine yngre venner -selv dem er det gp til... Tror din største hændring er din egen accept, af du er blevet den alder du nu har... At de to du nævner og andre har aldersgrænse op ad -er jo deres valg/tab... -så godt et knald er de nok ikke alligevel;-) Hvorfor ikke se på mulighederne i sted for begrænsningerne... -Så bliver vi sgu for hurtig gamle;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 633 Skrevet 24. Oktober, 2023 Hejsa Jeg skriver altid min alder til GP’er før en aftale, PT er jeg 65 år, men det begynder og knibe lidt med rejsningen og udløsning, men der er nogle der altid kan få mig tømt, så dem besøger jeg ofte 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ramsaltet 9 Skrevet 24. Oktober, 2023 Hold da op, jeg er 72, og en lille lyseblå pille forøger fornøjelsen mærkbart. Ingen siger nej tak. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13912 Skrevet 25. Oktober, 2023 ramsaltet skrev, for 6 timer siden: Hold da op, jeg er 72, og en lille lyseblå pille forøger fornøjelsen mærkbart. Ingen siger nej tak. Det ville da også være dumt - det er de gamle, der har pengene og som kommer igen og igen, hvis de får en behagelig service. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13912 Skrevet 25. Oktober, 2023 FlemmingP skrev, for 7 timer siden: PS ville aldrig lyve om min alder i en intro til en GP, det er da respektløst. Det ved jeg nu ikke - pigerne trækker ofte både oms og moms fra - det er da ligeså respektløst. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 25. Oktober, 2023 Jernsvinet skrev, for 58 minutter siden: Det ved jeg nu ikke - pigerne trækker ofte både oms og moms fra - det er da ligeså respektløst. Jojo, men nogen af dem er jo også momsregistrerede...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3175 Skrevet 25. Oktober, 2023 @FlemmingP Du spørger om man er for gammel når man er over 55 år - hvis du som 80 årig stadig har lysten og evnen så skal du da bare dyrke alt det sex du kan slippe afsted med jeg har ikke fundet nogen paragraffer som siger at der er en øvre aldersgrænse for at have sex. Ang pigernes alderspræferencer: Det er helt op til den enkelte hvilken aldersgruppe vi tilbyder samvær med og det kan der være forskellige årsager til. Ang annoncernes opbygning så tænker jeg at mange vælger en standard opbygning som starter med en præsentation af sig selv, derefter præsentation af hvilken service der tilbydes og til slut No Go'es, priser og vagtplan. Nogle gæster vil hellere se prisen øverst i annoncen og andre vil se alderspræference øverst, sådan er vi bare forskellige 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9674 Skrevet 25. Oktober, 2023 Jeg er enig i at aldersgrænser bør stå først i en annonce, så det ikke er nødvendigt at spilde tid med at læse den hvis man som mand er for gammel. Men kan piger der selv lægger lidt til og trækker lidt fra deres alder i deres annoncer, acceptere at en mand der faktuelt er for gammel til at besøge pigen gør det samme? Eller gælder princippet om snyd med alder kun den ene vej? Ellers er der vel bare at sige til det, at er vi mænd for gammel så er der oplevelser vi ikke kan opnå med lige præcis de piger der ikke vil have besøg af os. Og pengene kan så gå til de piger der godt kan acceptere, både at få besøg af os og ikke mindst pengene vi betaler for besøget. Det er nu en gang sådan, at des flere specifikke kriterier piger afviser kunder på, des færre besøg får de mulighed for at opnå. Men det bør piger selvfølgelig ikke gå på kompromis med. Men jeg tror nu også som Jernsvinet, at det mest er mænd godt oppe i årene der har det økonomiske overskud til en oplevelse, som er så stor en udgift som det er at købe sex. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4550 Skrevet 25. Oktober, 2023 Pianistinden skrev, for 14 minutter siden: Det er helt op til den enkelte hvilken aldersgruppe vi tilbyder samvær med og det kan der være forskellige årsager til. Hvad er den mest almindelige årsag, tror du? Går det mest på det principielle omkring en given alder (“jeg er ikke til alt for gamle mænd, og jeg skal jo sætte en grænse et eller andet sted”), eller fordi pigen forventer en bestemt uønsket fremtoning fra den pågældende fravalgte aldersgruppe? Sidstnævnte synes ofte at være tilfældet i forhold til GPers minimumskrav til alder, men er det mon det samme i forhold til den øvre grænse? Altså noget i retning af “Jeg orker ikke mænd over XX år, for de er simpelthen alt for…” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FlemmingP 235 Skrevet 25. Oktober, 2023 Vixenida skrev, for 9 timer siden: 55 er da en alder fin! Hvis man er sund og rask, og stadig har lysten, så synes jeg alderen er et plus. Man er moden og behøver ikke at bevise alt muligt. I kontrast kan yngre fyre ofte have et behov for at bevise alt muligt “Jeg skal få dig til at komme mindst 5 gange. Jeg er virkelig god med min tunge. Jeg har virkelig en stor pik”.. unge mænd kan klart også være frække, men ofte jeg møder dem som prøver at bevise et eller andet. Der er I mænd oppe i alder, mere nede på jorden og som sagt, har I liderligheden med jer og stadig er forholdsvis sunde, så er alderen kun et plus Tak for opmuntringen og de vise ord - det er en god observation, i min alder behøver man ikke at bevise at man er en super Don Johannes :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 491 Skrevet 25. Oktober, 2023 Jeg starter altid med alder, højde og drøjde og gør klart at blå piller og kondomer er dårlige match - altså må vi hygge med det, der ikke kræver kondom. Jeg er ikke blevet afvist endnu. Der er masser af muligheder hos skønne, unge damer så hvorfor fokusere på de enkelte, der er uopnåelige? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bertram 13 Skrevet 25. Oktober, 2023 Pianistinden skrev, for 32 minutter siden: Ang pigernes alderspræferencer: Det er helt op til den enkelte hvilken aldersgruppe vi tilbyder samvær med og det kan der være forskellige årsager til. Yes, det bestemmer den enkelte da fuldstændig selv. Både i forhold til alder og alt muligt andet (etnicitet, alkoholpåvirkning mv.). Den_glade_amatør skrev, for 11 minutter siden: Hvad er den mest almindelige årsag, tror du? Jeg tror, der er mange årsager. Det er da helt legitimt, hvis en person ikke ønsker at have sex med visse typer personer. Personligt ønsker jeg f.eks. heller ikke at have sex med en kvinde på min mors alder. Det betyder ikke, at jeg har noget imod ældre kvinder, eller at de ikke kan være sexede. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3175 Skrevet 25. Oktober, 2023 Rejsenetværk skrev, for 35 minutter siden: Jeg er enig i at aldersgrænser bør stå først i en annonce, så det ikke er nødvendigt at spilde tid med at læse den hvis man som mand er for gammel. Men kan piger der selv lægger lidt til og trækker lidt fra deres alder i deres annoncer, acceptere at en mand der faktuelt er for gammel til at besøge pigen gør det samme? Eller gælder princippet om snyd med alder kun den ene vej? Ellers er der vel bare at sige til det, at er vi mænd for gammel så er der oplevelser vi ikke kan opnå med lige præcis de piger der ikke vil have besøg af os. Og pengene kan så gå til de piger der godt kan acceptere, både at få besøg af os og ikke mindst pengene vi betaler for besøget. Det er nu en gang sådan, at des flere specifikke kriterier piger afviser kunder på, des færre besøg får de mulighed for at opnå. Men det bør piger selvfølgelig ikke gå på kompromis med. Men jeg tror nu også som Jernsvinet, at det mest er mænd godt oppe i årene der har det økonomiske overskud til en oplevelse, som er så stor en udgift som det er at købe sex. Venlig hilsen Rejsenetværk Hvad så med dem der synes det er spild af tid at læse annoncen, hvis ikke det står øverst at pigen har silikone bryster? Der er ikke noget 'bør' i den måde pigen vælger at prioritere rækkefølgen af informationer i sin annonce 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3175 Skrevet 25. Oktober, 2023 Den_glade_amatør skrev, for 24 minutter siden: Hvad er den mest almindelige årsag, tror du? Går det mest på det principielle omkring en given alder (“jeg er ikke til alt for gamle mænd, og jeg skal jo sætte en grænse et eller andet sted”), eller fordi pigen forventer en bestemt uønsket fremtoning fra den pågældende fravalgte aldersgruppe? Sidstnævnte synes ofte at være tilfældet i forhold til GPers minimumskrav til alder, men er det mon det samme i forhold til den øvre grænse? Altså noget i retning af “Jeg orker ikke mænd over XX år, for de er simpelthen alt for…” Det vil jeg overhovedet ikke begynde at gætte på det er forskelligt fra person til person hvad de foretrækker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FlemmingP 235 Skrevet 25. Oktober, 2023 Pianistinden skrev, for 36 minutter siden: Ang annoncernes opbygning så tænker jeg at mange vælger en standard opbygning som starter med en præsentation af sig selv, derefter præsentation af hvilken service der tilbydes og til slut No Go'es, priser og vagtplan. Det er selvfølgelig helt op til pigerne hvad og til hvem de leverer, det kan der jo ikke være tvivl om. Men ligesom pigerne kan være sårbare, så kan man jo også være det som kunde. Opbygningen af annoncen svarer jo lidt til en lokkende legeaftale, se her lige hvem jeg er (uha, her bliver jeg interesseret), så kommer der de ting vi kan lege (nu er der så noget leg tag fat, hvor man tænker, hold da op da gad jeg godt prøve) og inden man når at tjekke bankkontoen står der: alder xx-yy. Det føles bare som en kold afvisning - en følelse jeg tror de fleste kender, om ikke andet så fra barndommen: Hej, du skal ikke med, dig gider vi ikke have med! Jeg er nok bare for ømskindet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 25. Oktober, 2023 FlemmingP skrev, for 2 minutter siden: Det er selvfølgelig helt op til pigerne hvad og til hvem de leverer, det kan der jo ikke være tvivl om. Men ligesom pigerne kan være sårbare, så kan man jo også være det som kunde. Opbygningen af annoncen svarer jo lidt til en lokkende legeaftale, se her lige hvem jeg er (uha, her bliver jeg interesseret), så kommer der de ting vi kan lege (nu er der så noget leg tag fat, hvor man tænker, hold da op da gad jeg godt prøve) og inden man når at tjekke bankkontoen står der: alder xx-yy. Det føles bare som en kold afvisning - en følelse jeg tror de fleste kender, om ikke andet så fra barndommen: Hej, du skal ikke med, dig gider vi ikke have med! Jeg er nok bare for ømskindet Hvis vi købesex kunder skulle begynde at bekymre os om alder og/eller udseende, så holder verden ikke længere . Vi betaler, og dating reglerne gælder ikke. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9674 Skrevet 25. Oktober, 2023 Pianistinden skrev, Lige nu: Hvad så med dem der synes det er spild af tid at læse annoncen, hvis ikke det står øverst at pigen har silikone bryster? Der er ikke noget 'bør' i den måde pigen vælger at prioritere rækkefølgen af informationer i sin annonce Fordi at om pigen har silikone bryster eller ikke, er en faktuel information som manden kan have præference for eller ikke. Det er ikke en information som afgør om manden må besøge pigen eller ikke, det er en information der kan afgøre om han vil besøge hende eller ikke. En information om en max alder på de mænd pigen vil have besøg af, afgør derimod om manden kan besøge hende eller ikke. Derfor bør en sådan information stå øverst i annoncen, sådan at læseren hurtigt kan springe den over. Og gå videre til at læse andre annoncer. Derfor Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3175 Skrevet 25. Oktober, 2023 Rejsenetværk skrev, for 9 minutter siden: Fordi at om pigen har silikone bryster eller ikke, er en faktuel information som manden kan have præference for eller ikke. Det er ikke en information som afgør om manden må besøge pigen eller ikke, det er en information der kan afgøre om han vil besøge hende eller ikke. En information om en max alder på de mænd pigen vil have besøg af, afgør derimod om manden kan besøge hende eller ikke. Derfor bør en sådan information stå øverst i annoncen, sådan at læseren hurtigt kan springe den over. Og gå videre til at læse andre annoncer. Derfor Venlig hilsen Rejsenetværk Jeg måtte lige tjekke min egen annonce, men den er så godkendt ifølge jer der søger alderskriterier som det første, kan jeg se 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FlemmingP 235 Skrevet 25. Oktober, 2023 Pianistinden skrev, for 22 minutter siden: Det vil jeg overhovedet ikke begynde at gætte på det er forskelligt fra person til person hvad de foretrækker Der kunne jo godt være en generel grund tænkte jeg, derfor spørgsmålet. Mere almindeligt end aldersgrænser, så ses 'modtager skandinaviske gentlemen' oftere. Og her er de forklaringer, som man ser i tråde eller direkte ofte i annoncen 'at jeg har haft for mange dårlige oplevelser / mangel på respekt med xxxx'. Så her vælger pigen et helt segment fra, fordi for mange (og det går så desværre ud over dem der er søde og rare) har haft et kvindesyn, der ikke respekterer arbejdende kvinder. Så for mænd over en vis alder, kunne det samme jo gælde! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 25. Oktober, 2023 FlemmingP skrev, for 2 minutter siden: Så for mænd over en vis alder, kunne det samme jo gælde! Det er mere den anden vej. De helt unge kan svært ved at begå sig indenfor regelsættet og sidde med følelsen af, at de ikke har fået nok ud af de mange penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4550 Skrevet 25. Oktober, 2023 Pianistinden skrev, for 25 minutter siden: Det vil jeg overhovedet ikke begynde at gætte på det er forskelligt fra person til person hvad de foretrækker Fair nok, at du ikke vil gætte på hvorfor andre har de aldersgrænser, som de har. Vil du løfte sløret for, hvorfor du selv er landet på lige præcis max 60 år? Bertram skrev, for 45 minutter siden: Yes, det bestemmer den enkelte da fuldstændig selv. Både i forhold til alder og alt muligt andet (etnicitet, alkoholpåvirkning mv.). Fuldstændig enig. Jeg er bare nysgerrig på, hvad der gør, at aldersgrænsen sættes, hvor den gør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg