Hop til indhold

Er man for gammel når man er over 55?

Featured Replies

Skrevet
oros skrev, den 25.10.2023 at 09:12:

Jeg starter altid med alder,  højde og drøjde og gør klart at blå piller og kondomer er dårlige match...

Hvordan er det en dårlig kombination?

KF.

• Svar 90
  • Visninger 14.7k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• 55 er da en alder fin! Hvis man er sund og rask, og stadig har lysten, så synes jeg alderen er et plus. Man er moden og behøver ikke at bevise alt muligt. I kontrast kan yngre fyre ofte have et b

• Hejsa   Jeg skriver altid min alder til GP’er før en aftale, PT er jeg 65 år, men det begynder og knibe lidt med rejsningen og udløsning, men der er nogle der altid kan få mig tømt, så dem b

• Jeg er helt på linie med dig dog med modsat fortegn om man vil, men vil dog tilføje at det er GPs valg hvem hun vil tilbyde sin service det er ikke til diskussion. Jeg er selv i midt tresserne og

Skrevet
sneræven skrev, for 1 time siden:

Måske er det lidt det samme der gør at nogle af os mænd - jeg selv inklusive - godt ka' li' de lidt yngre kvinder ...

Så du har det omvendt helt fint med at have sex med en kvinde der kunne være din datter? Barnebarn?

Skrevet
KF skrev, for 7 timer siden:

Hvordan er det en dårlig kombination?

KF.

Det er det fordi, den blå pille har bivirkninger: nedsat følsomhed og forsinket ejakulation. Når pigen så trækker et af de tykke londonkondomer på, falder lillemand fuldstændig sammen.

Skrevet
oros skrev, for 3 timer siden:

Det er det fordi, den blå pille har bivirkninger: nedsat følsomhed og forsinket ejakulation. Når pigen så trækker et af de tykke londonkondomer på, falder lillemand fuldstændig sammen.

Skriver du seriøst det i din første henvendelse? 

Skrevet
Pianistinden skrev, for 11 timer siden:

Så du har det omvendt helt fint med at have sex med en kvinde der kunne være din datter? Barnebarn?

Hvis der er god, klar og respektfuld kommunikation begge veje både før og under mødet, så ja, så har jeg det OK med det.

Det er præcis een af grundene til at jeg indtil nu kun har besøgt danske piger, og helst piger jeg kan skrive til først.
Og her nævner jeg altid min alder.

om flere piger har været inde på i tidens løb, så kan man læse en del om den anden part ud fra kommunikationen ... 
Derfor kan jeg også føle mig nogenlunde tryg ved, at hvis de skriver, at aldersforskellen ikke har nogen betydning, ja, så mener de det ... 

Vi lever jo i en verden hvor generationsforskelle ikke har samme betydning som i gamle dage.
Respekten for f. eks. en kvindelig mellemleder er jo den samme, uagtet om hun kunne være ens barn eller barnebarn ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet

@sneræven jeg snakker ikke om hvilken tid vi lever i og hvem vi skal respektere uanset køn og alder, jeg spørge dig som mand om der slet ikke opstår nogle følelsesmæssige eller moralske konflikter inde i dig, ved at have sex med en GP på samme alder med din datter eller barnebarn?

Skrevet
Pianistinden skrev, for 23 minutter siden:

@sneræven jeg snakker ikke om hvilken tid vi lever i og hvem vi skal respektere uanset køn og alder, jeg spørge dig som mand om der slet ikke opstår nogle følelsesmæssige eller moralske konflikter inde i dig, ved at have sex med en GP på samme alder med din datter eller barnebarn?

Det har jeg svaret på - så godt jeg synes jeg kan ... (Første linje i mit indlæg ovenfor)

Redigeret af sneræven

Skrevet
Pianistinden skrev, for 26 minutter siden:

Selvom dåbsattesten er gulnet og kanterne blevet slidt, så er jeg ikke helt gammel nok til at have voksne børnebørn. Men jeg tillader mig svare på spørgsmålet alligevel. 

Så længe der er tale om voksne og samtykkende mennesker, og de frivilligt indgår aftale om et sexuelt forhold, så kan jeg ikke se hvad der er galt med en stor alderforskel. Det være sig hverken den ene eller anden vej, uanset køn og hvem der er ældst, samt om det er et klient/kundeforhold eller ikke.

Så det korte svar er nej. Jeg har ikke nogen moralske eller følelsesmæssige konflikter ift. at være sammen med en yngre (eller ældre) kvinde. 

Det lidt længere svar er, at jeg i alle forhold ikke ønsker at samtykke sker efter overtalelse pga overlegen økonomi (hvilket jeg slet ikke har penge nok til) eller intellektuel overlegenhed (hvilket jeg nok ikke har kognitive kompetencer til), eller på anden måde overlegenhed/overtalelse. Det uanset aldersforhold. 

Redigeret af BrandmandSam
Stavefjel

Skrevet
Pianistinden skrev, for 40 minutter siden:

Da jeg startede med denne hobby for +20 år siden, ubdgik jeg unge kvinder, der var omkring min datters alder (havde skrupler, ja). 
Nu besøger jeg med glæde piger på alder med eller yngre end mit ældste barnebarn (0 skrupler længere, måske er jeg blevet afstumpet), men besøger også kvinder på min egen alder (er dog ret sjældne). 
Jeg nærer stor respekt for de kvinder, der giver os mænd så megen glæde. 

Skrevet

Jeg har læst og forstået hvad i prøver at forklare mig :)

Skrevet
Pianistinden skrev, 1 time siden:

jeg spørge dig som mand om der slet ikke opstår nogle følelsesmæssige eller moralske konflikter inde i dig, ved at have sex med en GP på samme alder med din datter eller barnebarn?

Tænker du da, at vi som mænd burde have moralske og/eller følelsesmæssige konflikter i det scenarie? 

Skrevet

55 år er da ingen alder :)

nu er jeg selv ung jeg er 28 bliver 29 snart, så jeg vil da stadig mene jeg er i det unge segment lidt endnu. 

Som mange nævner handler det om pli og respekt overfor den pige man besøger, jeg er en enkelt gang blevet valgt fra af en gp pga hun ikke tog imod mænd i 20’erne (dengang jeg besøgte gp’er) og det er jo fair nok, jeg fandt en anden at besøge 5 minutter efter  anyways. Pigerne har jo præferencer ligesom vi har og hvis en gp vælger en fra hvis hun synes man er for gammel eller for ung  til hendes smag ja så er det jo bare at respektere det og finde en anden at besøge, der er jo et hav af andre man kan besøge.

som nogle har skrevet handler det jo også om hygiejne og pli, at respektere pigen man besøger og ikke overskride de grænser pigen har eller gøre noget hun ikke vil have. Jeg kan godt forstå man ikke vil tage imod unge mænd hvis man har haft dårlige oplevelser med dem, men jeg kan sige fra mit vedkommende at da jeg besøgte glædespiger der kom jeg altid ren, pænt klædt og havde været i bad 2 gange inden er besøg og tog altid imod et bad hos pigen, jeg respekteret pigen jeg besøgte og hendes grænser og var altid høflig og venlig. Man kan jo sige at et røvhul er et røvhul uanset om man er 60 eller 25, nogle mænd på de 50-60 kan jo være ligeså ulækker, usoigneret beskidt, respektløs ligeså vel som en mand i 20’erne kan være. 

Pigerne har præferencer og standarder ligesom vi har og det er jo helt fair, der findes en til alle behov. Altså trods min alder vil jeg stadig mene jeg er en ung men en moden ung mand.

jeg ser ikke 55 som værende gammel men en mand i sin bedste alder :)

Skrevet
BrandmandSam skrev, for 15 minutter siden:

Tænker du da, at vi som mænd burde have moralske og/eller følelsesmæssige konflikter i det scenarie? 

Jeg tænker at i som mænd skal gøre hvad i har lyst til inde for lovens, respektens og samtykkets linjer 

Skrevet
etspil5moden skrev, for 2 minutter siden:

Pigerne har præferencer og standarder ligesom vi har og det er jo helt fair, der findes en til alle behov

Ja det ville spare meget diskussions, hvis man læste denne linje samt tog denne ad notam . 

Skrevet
Mister12 skrev, Lige nu:

Ja det ville spare meget diskussions

Jeg tænker der er mange ting der vil spare en masse ævl og bævl og bøvl hvis man nu bare respekteret dem, læste annoncen igennem, lod være med at forhandle pris, kom ren pæn, og fin så ville det hele jo være nemt. Blev jeg valgt fra pga min alder jamen så gik det jo nok. Nu har jeg jo så fundet en kæreste, men jeg tænker da stadig tilbage på dengang jeg gjorde mig af det og det handler jo bare om ren og skær respekt for et andet menneske :)

Skrevet
SweetKisses skrev, for 20 timer siden:

Skriver du seriøst det i din første henvendelse? 

Jeg søger mest efter wellnessoplevelser. Det, jeg skriver i min første henvendelse, er, at jeg gerne vil alt det, vi kan uden kondom. Eller også plukker jeg specifik fra menukortet. I den forbindelse fortæller jeg ofte om den blå pille. Det giver pigen et billede af, hvem jeg er, så hun kan sige til eller fra.

Jeg henvender mig mig slet ikke til dem, der kun har fokus på udløsninger. 

Redigeret af oros

Skrevet
oros skrev, for 4 timer siden:

Jeg søger mest efter wellnessoplevelser. Det, jeg skriver i min første henvendelse, er, at jeg gerne vil alt det, vi kan uden kondom. Eller også plukker jeg specifik fra menukortet. I den forbindelse fortæller jeg ofte om den blå pille. Det giver pigen et billede af, hvem jeg er, så hun kan sige til eller fra.

Jeg henvender mig mig slet ikke til dem, der kun har fokus på udløsninger. 

Det giver mening. Tak fordi du forklarer. 

Skrevet
oros skrev, den 27.10.2023 at 07:57:

Måske er det en almindelig bivirkning. Jeg ved det ikke. Jeg har tidligere brugt de "blå piller", og bruger nu de hvide fra apoteket. Og har ikke bemærket nogen nedsat følsomhed, eller at begejstringen daler.

KF.

Skrevet
Karoline skrev, den 25.10.2023 at 12:53:

For mig er alderen ikke relevant. Det handler om kemi. Jeg er selv blevet halvtreds i år og har også dejlig sex, med gæster der er omkring 80. 

Det er jeg da glad for at høre , så har jeg da 10 - 15 gode år endnu , har nogen gange tænkt på hvor længe det er muligt at fortsætte uden at virke som en gammel gris.

Har heldigvis stadig masser af lyst og er  så heldig at der stadig er piger som tilsyneladende er oprigtig glad for at være sammen med mig, jo jo, ved godt  at der  er et aspekt af penge også. De giver i hvert fald mig en super oplevelse ..  og når det er sagt ,så er jeg også helt med på hvis nogen takker nej når de ser mig, men håber jeg kan blive ved længe endnu  ;).

Skrevet
afløbsrenseren skrev, for 50 minutter siden:

Det er jeg da glad for at høre , så har jeg da 10 - 15 gode år endnu , har nogen gange tænkt på hvor længe det er muligt at fortsætte uden at virke som en gammel gris.

Har heldigvis stadig masser af lyst og er  så heldig at der stadig er piger som tilsyneladende er oprigtig glad for at være sammen med mig, jo jo, ved godt  at der  er et aspekt af penge også. De giver i hvert fald mig en super oplevelse ..  og når det er sagt ,så er jeg også helt med på hvis nogen takker nej når de ser mig, men håber jeg kan blive ved længe endnu  ;).

Helt enig. Gammel gris? - det har jeg også tænkt på, men skubbet til side. Pigerne kan jo bare sige fra eller lade være med at svare, hvis de synes, man er for gammel.

Jeg er blevet 63 , i form, velplejet, og udstyret er intakt. Tager dog en af de mildere potenspiller for at være helt "up to date". :) For at være ærlig så tænder jeg ikke på piger på min egen alder, og det ved jeg godt er meget politisk ukorrekt, men ikke desto mindre sandheden. Derfor er søde GPs omkring 30-40 år som sendt fra himlen for mig.;)

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 30 minutter siden:

Helt enig. Gammel gris? - det har jeg også tænkt på, men skubbet til side. Pigerne kan jo bare sige fra eller lade være med at svare, hvis de synes, man er for gammel.

Jeg er blevet 63 , i form, velplejet, og udstyret er intakt. Tager dog en af de mildere potenspiller for at være helt "up to date". :) For at være ærlig så tænder jeg ikke på piger på min egen alder, og det ved jeg godt er meget politisk ukorrekt, men ikke desto mindre sandheden. Derfor er søde GPs omkring 30-40 år som sendt fra himlen for mig.;)

Ha, ja bliver 66 næste gang, ja så slap det ud..  har desværre ikke været helt ærlig om det altid ( sku lidt flovt ikke :D )  i form ved jeg ikke, det må pigerne bedømme , men gør mit bedste for at være velplejet og ren.   Udstyret virker ok til de fleste tide :), her må andre jo nok også bedømme .   Jeg har det fint med både de unge og ældre, de behøves heller ikke være smukke , det er mere vigtigt at jeg kan mærke de kan li det vi har gang i .

Skrevet

Har i dag besøgt en super dejlig kvinde og havde den skønneste sex med hende til fælles fornøjelse...og jeg er 67+. Er én gang for en del år siden blevet afvist med beskeden om at vedkommende ikke tog imod ældre mænd. Så op på hesten, man er ikke for gammel før låget skrues fast (gamle dage blev det sømmet fast).

Venligst OT

Skrevet
KF skrev, for 8 timer siden:

Måske er det en almindelig bivirkning. Jeg ved det ikke. Jeg har tidligere brugt de "blå piller", og bruger nu de hvide fra apoteket. Og har ikke bemærket nogen nedsat følsomhed, eller at begejstringen daler.

KF.

Så kan vi konstatere at vi er forskellige og derfor har forskellige erfaringer.

Og det er i grunden ikke så galt.

Skrevet
Oldtimer skrev, 1 time siden:

Har i dag besøgt en super dejlig kvinde og havde den skønneste sex med hende til fælles fornøjelse...og jeg er 67+. Er én gang for en del år siden blevet afvist med beskeden om at vedkommende ikke tog imod ældre mænd. Så op på hesten, man er ikke for gammel før låget skrues fast (gamle dage blev det sømmet fast).

Venligst OT

Den helt rigtige livsfilosofi.:)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.