Hop til indhold
FlemmingP

Er man for gammel når man er over 55?

Recommended Posts

Pianistinden skrev, for 49 minutter siden:

Jeg måtte lige tjekke min egen annonce, men den er så godkendt ifølge jer der søger alderskriterier som det første, kan jeg se :lol:

Ja, den sidder lige i øjet. Du starter din markedsføring med at sige: Hvem henvender jeg mig til med denne annonce? Mange tak for det. Så kan man jo læse videre på eget ansvar :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 50 minutter siden:

Fair nok, at du ikke vil gætte på hvorfor andre har de aldersgrænser, som de har. Vil du løfte sløret for, hvorfor du selv er landet på lige præcis max 60 år?

Jeg kan prøve :)

Jeg vil ikke have sex med en mand der kunne være min far.....der opstår simpelthen en følelsesmæssig-moralsk-etisk diskrepans i mig når jeg får henvendelser fra mænd der er 25 år ældre end mig selv og skriver: Jeg er pæn og velholdt bla bla. Jamen hør nu, det er ikke dit alders udseende der gør det for mig, det er om jeg mentalt kan deltage i det.

Jeg har dog haft en gæst der er 61 år og det var lige før jeg krævede at se hans kørekort for han ligner og opfører sig som en mand på 45 :lol: 

Om jeg har gæster der har snydt lidt og løjet sig yngre end de er, det ved jeg ikke, men de fleste er mellem 45 og 55 år (af hvad jeg ved af) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
FlemmingP skrev, for 13 timer siden:

For nogle af os mænd er liderligheden desværre stadig i top, selvom vi har rundet 60 år og dermed burde have nået en alder, hvor sexlysten er aftagende. Heldigvis har vi så disse kærlige søde, empatiske kvinder, der tager sig af vores behov for stadig at opleve kvindelig skønhed, nærhed og elskov - mod lidt håndører den anden vej :-)

Ind imellem er man så dog diskvalificeret som gæst, fordi man fx er over 55 år, for at nævne nogen jeg tænkte kunne være sjove at besøge, af forskellige grunde, Sofie Brandvarm hos Pussy Galores (åhh filmstjerne) eller Bella Flora, Annoncelight (jeg får fysisk ondt af at læse billeder og beskrivelse, og vide at det er uden for mine muligheder). Følger man med herinde på Forum, vil man også se debat om 'hvilken alder foretrækker i at gæsterne har' og er der jo flere der anfører, at det er bedst hvis gæsten er højst 40-50 år.

Når jeg ser på mig selv, normalvægtig, ingen løs hud, hængemave eller andet, så ser jeg altså en del at mine venner på 50-55 år, som ikke helt kan påstå det samme om dem selv. 

Jo, jeg skal nok huske at være super taknemmelig for dem, der ingen aldersgrænser har, tak for jer superkvinder, der kan se det smukke i alle mennesker. 

Når der er en aldersgrænse, - eller helst ikke ser kunder over xx år - kan I så ikke sætte det øverst i annoncen, så spoler jeg hurtigt videre, i stedet for at sidde med stiv ... og forventningens glæde, indtil der står 'du er for gammel'.

PS ville aldrig lyve om min alder i en intro til en GP, det er da respektløst. 

 

 

 

 

For mig er alderen ikke relevant. Det handler om kemi. Jeg er selv blevet halvtreds i år og har også dejlig sex, med gæster der er omkring 80. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 3 timer siden:

Jeg kan prøve :)

Jeg vil ikke have sex med en mand der kunne være min far.....der opstår simpelthen en følelsesmæssig-moralsk-etisk diskrepans i mig når jeg får henvendelser fra mænd der er 25 år ældre end mig selv og skriver: Jeg er pæn og velholdt bla bla. Jamen hør nu, det er ikke dit alders udseende der gør det for mig, det er om jeg mentalt kan deltage i det.

Jeg har dog haft en gæst der er 61 år og det var lige før jeg krævede at se hans kørekort for han ligner og opfører sig som en mand på 45 :lol: 

Om jeg har gæster der har snydt lidt og løjet sig yngre end de er, det ved jeg ikke, men de fleste er mellem 45 og 55 år (af hvad jeg ved af) :)

Jeg er helt på linie med dig dog med modsat fortegn om man vil, men vil dog tilføje at det er GPs valg hvem hun vil tilbyde sin service det er ikke til diskussion.

Jeg er selv i midt tresserne og ville føle det helt forkert at have sex med en ung kvinde.

Hvor grænse lige er, ved jeg ikke, men helt sikker skal hun også være moden i tanker og sind.

Men for at svare på trådstaterens spørgsmål så er man aldrig for gammel til sex, og heller ikke for gammel til købesex.

 

Redigeret af sn57

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julie_SødeTøs

Når jeg vælger "legekammerater" er alder et parameter - jeg har en præference for mænd i halvtredserne og op midt i tresserne...og derefter er der i følge min erfaring lidt langt mellem snapsen både i forhold til performance og udseende...så jeg kan godt forstå, at hvis man skal drive en forretning, hvor man ikke går alt for meget på kompromis med sig selv og kvaliteten i leverancen, så sætter man måske et max. på alderen....om det max så skal være 63, 65, 67 eller 70 år, må jo bero på den enkeltes erfaringer og præferencer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Julie_SødeTøs skrev, 1 time siden:

lidt langt mellem snapsen både i forhold til performance og udseende

Av av :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Karoline skrev, for 5 timer siden:

For mig er alderen ikke relevant. Det handler om kemi. Jeg er selv blevet halvtreds i år og har også dejlig sex, med gæster der er omkring 80. 

Tak for dit input!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julie_SødeTøs skrev, 1 time siden:

Når jeg vælger "legekammerater" er alder et parameter - jeg har en præference for mænd i halvtredserne og op midt i tresserne...og derefter er der i følge min erfaring lidt langt mellem snapsen både i forhold til performance og udseende...

Det er jo ren besked - sidder og tænker lidt på hvad der menes med performance - det er måske bare rejsningsevnen og generelt adræthed på lagnet? Hvis det er bredere, så kan det vel give lidt præstationsangst :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En nem løsning ville være hvis der var nogle faste kriterier som kunne udfyldes i en annonce og så en mere specifik søgemulighed. Så kan hver især frasortere i deres søgning dem de ikke vil besøge pga silikonebryster eller fordi de selv falder udenfor det alderskriterie en given pige har.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julie_SødeTøs skrev, for 5 timer siden:

Når jeg vælger "legekammerater" er alder et parameter - jeg har en præference for mænd i halvtredserne og op midt i tresserne...og derefter er der i følge min erfaring lidt langt mellem snapsen både i forhold til performance og udseende...så jeg kan godt forstå, at hvis man skal drive en forretning, hvor man ikke går alt for meget på kompromis med sig selv og kvaliteten i leverancen, så sætter man måske et max. på alderen....om det max så skal være 63, 65, 67 eller 70 år, må jo bero på den enkeltes erfaringer og præferencer.

Det afhænger vel også af hvilken type service man ønsker som kunde. Nogle er "turbomarathonkneppere", kører løs som duracell kaniner, sveder og pruster, og det er jo fair nok hvis kvinden er med på det. Selv har jeg oftest været typen, der smider sig på sengen og lader sig betjene B).

Redigeret af Jonze

Del dette indlæg


Link til indlæg
FlemmingP skrev, den 24.10.2023 at 23:22:

Når der er en aldersgrænse, - eller helst ikke ser kunder over xx år - kan I så ikke sætte det øverst i annoncen, så spoler jeg hurtigt videre, i stedet for at sidde med stiv ... og forventningens glæde, indtil der står 'du er for gammel'.

PS ville aldrig lyve om min alder i en intro til en GP, det er da respektløst. 

 

 

 

 

Du kan da roligt lyve dig ynger. Det gør pigerne jo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FlemmingP skrev, den 24.10.2023 at 23:22:

(…)

Ind imellem er man så dog diskvalificeret som gæst, fordi man fx er over 55 år, for at nævne nogen jeg tænkte kunne være sjove at besøge, af forskellige grunde, Sofie Brandvarm hos Pussy Galores (åhh filmstjerne) eller Bella Flora, Annoncelight (jeg får fysisk ondt af at læse billeder og beskrivelse, og vide at det er uden for mine muligheder).

(…)

Tak for dit indlæg. Jeg kan se, at der allerede har været en del kommentarer. Jeg tror faktisk at mit indtryk er, at aldersgrænsen snarere typisk ligger omkring de 60-70 år for de GP’er, der har en øvre grænse, selvom du lige nævner nogen andre eksempler – i hvert fald ud fra hvad jeg typisk har set. Og så måske 25-30 år for de piger, der har en nedre aldersgrænse.

 

Men jeg forstår egentlig godt din frustration. Hvad nu hvis man er en utrolig velholdt herre på 65 år? Eller en moden ung mand på 25 år? Der kan man måske ende med at diskvalificere nogen klienter man egentlig gerne ville have haft. Omvendt forstår jeg godt, at man ikke ønsker f.eks. en “ældre” herre der måske ikke lige længere er egnet til en vild tur i lagenerne eller en ung mand der mangler manerer eller måske knap nok har haft sin seksuelle debut/ikke har haft den endnu. Du nævner f.eks. netop at du selv føler dig som velholdt mand. Det er jo dog fint nok, hvis pigerne sætter en rimelig grænse synes jeg – så slipper man måske for forskelsbehandling – men for skarpt sat og der ryger måske for mange “fine” klienter.


 

FlemmingP skrev, den 24.10.2023 at 23:22:

(…)

Følger man med herinde på Forum, vil man også se debat om 'hvilken alder foretrækker i at gæsterne har' og er der jo flere der anfører, at det er bedst hvis gæsten er højst 40-50 år.

(…)

Jeg tror måske typisk grænsen lige bliver sat lidt over det måske 60-70 år – i hvert fald ud fra hvad jeg har set i annoncer. Tænk på at de fleste klienter eller i hvert fald medlemmer herinde typisk er mænd lidt oppe i årene – altså gifte mænd etc., så 40-50 år ville nok udelukke en meget stor del af klienterne :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 56 minutter siden:

Jeg tror måske typisk grænsen lige bliver sat lidt over det måske 60-70 år – i hvert fald ud fra hvad jeg har set i annoncer. 

Er det nødvendigt at sidde og gætte og prøve at lave en konklusion på noget du reelt ikke ved? (Retorisk spørgsmål, svar ikke nødvendigt). Jeg kender meget få, der har en øvre aldersgrænse…..

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen jr. skrev, for 7 timer siden:

Du kan da roligt lyve dig ynger. Det gør pigerne jo.

Jo, pigerne kan jo godt trække 1/3 af alderen fra, men det er jo lidt en uskik (man ankommer til en 35 årig, og forventer en nydelig dame på nær de 50, så viser det sig at det er en nystartet, der bruger rigtig alder, der går lige lidt tid, inden jeg omstiller mig til en ung flot dame, som skulle annoncere som 24-26 årig efter standarden, en anden gang er det vildt til den anden side, ligner en på +70, det er lidt trættend).

Jeg er nok en tøsedreng, jeg kan ikke lide at blive skældt ud, det er sjovere når den unge pige på 21 (eller 30 måske) overrasket udbryder, 'du ser da meget godt ud, slet ikke tyk eller noget :-) (og hvis hun er fuld af løgn, så gør det ikke noget, jeg synes det er fedt).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 3 timer siden:

Men jeg forstår egentlig godt din frustration. Hvad nu hvis man er en utrolig velholdt herre på 65 år? 

 

Det er der jeg tænker lidt - kunne pigerne ikke istedet for sige, at man ved ankomsten skal lave 10 hurtige squats uden at blive blå eller rød i hovedet, og herefter hive banditten frem og demonstrere en fin rejsning, der (med lidt håndelag) ikke falder efter 10 sekunder :-)

OK - bare en sjov tanke, den går nok ikke. Men surt med dem, der bare frejdigt skriver 'jeg er 54' og så får en god tur, men tænker at pigen ikke gider give god service, hvis hun lugter lunten. Gensidig respekt for alle - uanset erhverv! Mit input.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 3 timer siden:

Er det nødvendigt at sidde og gætte og prøve at lave en konklusion på noget du reelt ikke ved? (Retorisk spørgsmål, svar ikke nødvendigt). Jeg kender meget få, der har en øvre aldersgrænse…..

Tak for din kommentar. Jeg er ikke sikker på, at jeg er den rigtige til at svare dig.

Som det fremgår så handler tråden netop om dette – altså en øvre aldersgrænse – så måske er det bedre, at du spørger trådstarter. Jeg har netop valgt at lægge fokus på en nedre aldersgrænse også af samme årsag, som der typisk ses lidt oftere end en øvre – dette fik jeg måske ikke præciseret godt nok i min indledende kommentar. Typisk vil en øvre ses omkring de 60-70 år. Jeg kan forstå, at du mener, at det er noget som folk/jeg ikke ved – jeg har netop beskrevet det ud fra hvad jeg har kunne observere i annoncer og tidligere tråde. F.eks. har Pianistinden en nedre aldersgrænse på 30 år og en øvre på 60 år. Polske blonde-Alexxa der er i byen p.t. har en på 26 år. Du er netop selv en velrespekteret GP – jeg er netop ikke en GP, så jeg kan selvfølgelig ikke udtale mig som en sådan. Hvad tænker du selv kunne være en god aldersgrænse/aldersgrænser?

 

FlemmingP skrev, for 44 minutter siden:

Det er der jeg tænker lidt - kunne pigerne ikke istedet for sige, at man ved ankomsten skal lave 10 hurtige squats uden at blive blå eller rød i hovedet, og herefter hive banditten frem og demonstrere en fin rejsning, der (med lidt håndelag) ikke falder efter 10 sekunder :-)

OK - bare en sjov tanke, den går nok ikke. Men surt med dem, der bare frejdigt skriver 'jeg er 54' og så får en god tur, men tænker at pigen ikke gider give god service, hvis hun lugter lunten. Gensidig respekt for alle - uanset erhverv! Mit input.

Haha, svært at være uenig. Jeg ved ikke hvad testen for den nedre aldersgrænse så skal være…

 

Jeg tænkte bare på, at nogle piger måske ikke skriver en aldersgrænse, men så alligevel ikke giver samme behandling. Jeg vil ligesom dig selv ikke anbefale at “pynte” på noget. Og netop gensidig respekt er afgørende. Især når det handler om et besøg hos en GP. Som nævnt er aldersgrænser jo noget, at GP’en selv må sætte. Men det er jo æv, hvis de bliver sat så hårdt at det faktisk koster en del potentielt “fine” klienter :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror jeg er en af de ældste her, og er kun blevet afvist een gang - er endda ikke sikker på, at det var på grund af min alder - er langt over 55 …

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamle hest

Sørg for at være REN og VELSORINERET

I bad inden du tager af sted. Trimmet og barberet ( ja gør det" )  - Hår, ansigt og pik 

Rent og pænt tøj

korte negle 

Vask pikken som minimum efter betingelserne er aftalt eller bedre - gå i bad når du kommer frem, hvis det er muligt

Find det store smil frem og kan du charme, så er det nu du skal prøve.. VIGTIGT  komplimenter du mener .. oh et tip. IKKE "sikke nogle lækre store patter du har" men på ting pigen kan gøre noget for: lækkerhed, smil, tøj, duft, blik, etc. 

...så betyder alder meget mindre ;) - tæt på ingen ting 

...Er pikken ikke så stiv som den var engang, så smut til lægen. de blå piller er ren rutine. koster under 3 kr pr stk og din kone bliver også glad. så kom bare afsted!  

Er rimelig sikker på at de piger der ikke er til gamle mænd og heste vil skifte mening :)

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FlemmingP skrev, den 24.10.2023 at 23:22:

For nogle af os mænd er liderligheden desværre stadig i top, selvom vi har rundet 60 år og dermed burde have nået en alder, hvor sexlysten er aftagende. Heldigvis har vi så disse kærlige søde, empatiske kvinder, der tager sig af vores behov for stadig at opleve kvindelig skønhed, nærhed og elskov - mod lidt håndører den anden vej :-)Ind imellem er man så dog diskvalificeret som gæst, fordi man fx er over 55 år

 

 

 

Hun spørg vel ikke efter sygesikring, kørekort, pas, eller andet. Om du er 55 eller 60, er vel ligegyldig. Du kan være helt sikker på at gp'en har pyntet på angivet alder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes alder er en svær størrelse. Jeg har nok en øvre aldersgrænse, men jeg har aldrig gjort brug af den. De mænd der kontakter mig, der er “lidt oppe i årene” (;)) er både velholdte, charmerende, ofte i ganske god form, venlige og utrolig empatiske og opmærksomme på mig. Så det ville da være ærgerligt hvis man skar den kundegruppe fra :rolleyes: 

når det så er sagt, så gentager jeg lige at alder er en svær størrelse. Det er langt fra alle mænd på 50+ jeg finder særlig attraktive eller tiltalende, men jeg tror at en forholdsvis sund livsstil hænger sammen med en velfungerende libido og et ydre der “holder sig godt” (i mangel på bedre udtryk lige nu)… så er du en der stadig har godt liv i banditten og sexlysten, forestiller jeg mig også at du må have gjort et eller andet rigtig i forhold til at passe på dig selv, og dermed også fremstår ganske præsentabelt ^_^ 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig skal pigerne da sætte deres aldersgrænser - og andre ønsker - præcis hvor de vil ... 

Pianistinden skrev, den 25.10.2023 at 11:06:

Jeg vil ikke have sex med en mand der kunne være min far.....der opstår simpelthen en følelsesmæssig-moralsk-etisk diskrepans i mig

Måske er det lidt det samme der gør at nogle af os mænd - jeg selv inklusive - godt ka' li' de lidt yngre kvinder ...
Der er lidt for meget moderlig autoritet over de modne kvinder ... især kvinder oppe omkring de 60 er for ærefrygtindgydende, og det er svært for mig at forbinde med sex ... 
Vi mænd er stadigvæk små drenge, der ska,,er os lidt over for Mor ... ;)
Omvendt er der så også mænd der tænder på netop de kvinder .. 

@FlemmingP

Jeg ka' ikke la' vær' med at drille dig lidt ...
Handler det måske osse lidt om at man stirrer sig lidt blind på præcis dem man IKKE kan få en aftale med ... ?
Jeg siger det fordi der er en pige på Pussy Galores der tit har delt vagter med Sofie Brandvarm, og hvis billeder ligner Bella Flora's en hel del ... 
Og de billeder er ægte, det kan jeg godt stå inde for ... :wub:
Og hun har ingen aldersgrænse ... 
Mon du har overset hende ... :P

 

 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 22 minutter siden:

Der er lidt for meget moderlig autoritet over de modne kvinder ... især kvinder oppe omkring de 60 er for ærefrygtindgydende, og det er svært for mig at forbinde med sex ..

God observation tænker jeg, når mor har sat én voldsomt på plads, så er det ikke positive lyster der fylder 'den lille dreng' :-) tænker måske også at det er derfor at nogle - som mig - har det svært med dominaer. MEN så er der heldigvis dem der har det modsat, plads til os alle (gad vide hvilket forhold de har haft til deres mor :-) :huh::huh::rolleyes::rolleyes:

sneræven skrev, for 27 minutter siden:

Jeg ka' ikke la' vær' med at drille dig lidt ...
Handler det måske osse lidt om at man stirrer sig lidt blind på præcis dem man IKKE kan få en aftale med ... ?
Jeg siger det fordi der er en pige på Pussy Galores der tit har delt vagter med Sofie Brandvarm, og hvis billeder ligner Bella Flora's en hel del ... 
Og de billeder er ægte, det kan jeg godt stå inde for ... :wub:

 

Man skal da altid drille når man kan komme til det... Men jo, den forbudne frugt smager bedst, så selvfølgelig er det ekstra fristende med det umulige :D. Men mange tak for tippet - er skrevet på 'to do' listen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 3 timer siden:

når det så er sagt, så gentager jeg lige at alder er en svær størrelse. Det er langt fra alle mænd på 50+ jeg finder særlig attraktive eller tiltalende, men jeg tror at en forholdsvis sund livsstil hænger sammen med en velfungerende libido og et ydre der “holder sig godt” (i mangel på bedre udtryk lige nu)… så er du en der stadig har godt liv i banditten og sexlysten, forestiller jeg mig også at du må have gjort et eller andet rigtig i forhold til at passe på dig selv, og dermed også fremstår ganske præsentabelt ^_^ 

Tak for opmuntringen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...