Hop til indhold

Dr. Jekyll and Mr Hyde

Featured Replies

Skrevet

Skal vi være ærlige, også selv om det er svært? Os købere der kigger ind på EG hver dag. Jeg begynder.

Jeg lever et dobbeltliv, ligesom i Stevensons romanklassiker "Dr. Jekyll and Mr. Hyde". Knepper ude, hygger hjemme. Af mange årsager, som jeg allerede har skrevet om. En af de vigtigste er, at jeg kun fristes af kvinder, der er meget yngre end mig selv. (ja penge, jeg ved det godt, men den kan altså også være dejlig, den kontrakt).  

Kan være lidt af en spionroman en gang imellem. Spor, især notater, mobil og økonomi og røde kondomer der er faldet ned i skoen, skal skjules effektivt. Jeg lever med det.

Og jer?

Skrevet

Jeg lever bestemt ikke et spændende dobbeltliv. Er helt åben om, at jeg er sexkunde. Og jeg skammer mig ikke over det.

Redigeret af henlan

Skrevet

Lever ikke noget James Bond liv. 

Jeg aftaler og kommer til tiden, knalder og kører hjem igen.

That´s it. 

Skrevet

Ikke noget dobbeltliv her jeg kan være hudløst ærlig ret ofte om mit sexliv, mine lyster og købesex. Andres tabuer og skam gider jeg ikke at påtage mig. De eneste jeg ikke er det overfor er folk jeg kun kender overfladisk omkring mig men det er mere fordi mit privatliv generelt ikke vedkommer dem. 

Skrevet

Svaret er simpelt 99% af tiden. Har du en kone/samlever så lever du dobbeltliv, og har du ikke en samlever så lever du ikke et dobbektliv (du fortæller det ikke til alle men du behøver ikke gemme det der hjemme).

Og så er det den der sidste 1%, det er når du har en kone/samlever som er ok med det og du behøver ikke leve dobbeltliv.

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 6 timer siden:

jeg kun fristes af kvinder, der er meget yngre end mig selv

@Signor Cuoco du rammer plet for mit vedkommende.

Da jeg var 20-25 år var kvinder på måske 50-60 helt uinteresante og jeg kunne aldrig drømme om at bolle dem, jeg gik kun efter dem på omkring 18-30 ca. og det er stadig dem som interesere mig.

Piger på måske 25 er jo objektivt langt kønnere end dem som er dobbelt så gamle hvad der selvfølgelig osse gælder for os mænd.

Jeg kan ikke idag komme halvt så mange gange som da jeg var 25. Nu er 2 gange meget for mig og der skal helst gå nogen dage imellem, jeg kunne nemt klare det dobbelte dengang hvilket nok gælder for os allesammen..

Hvis jeg nu skal knalde kvinder på min egen alder som pga alderen er mindre fysisk atraktive, så går det da endnu mere ud over min potens vil jeg tro. Men med en  lækker kvinde på 25-30 får mig selv til at føle mig på den alder sålænge vi er sammen og gør mig liderlig hvad jeg ikke så nemt kan blive med en ældre kvinde.

Det er bare lidt svært for en mand som ikke er så tiltrukkede fysisk af konen men af yngre modeller. Man gider nok ikke rigtig konen når man kan kneppe en lækker steg istedet, men man kan bare ikke rigtig kan være det bekendt synes jeg. Konen er fyldt med gode sider men er det ikke lidt svært hvis man ikke rigtig gider kneppe hende, kan man gøre noget ved det eller er det bare sådan?

Har i andre det på samme måde?

Redigeret af Pussy Juice Eater
justeret

Skrevet
Pussy Juice Eater skrev, for 43 minutter siden:

Konen er fyldt med gode sider men er det ikke lidt svært hvis man ikke rigtig gider kneppe hende, kan man gøre noget ved det eller er det bare sådan?

Jeg lykkedes ikke gøre noget ved det, og det er jeg meget ked af. Jeg skylder det at vi fuldstændigt invaderes af lækre kvinder siden alt blev digitalt og tilgængeligt. Vi bliver på nogen måde forgiftede i det seksualiserede samfundet. Eftersom hele lortet grunder sig i en af vores absolut mest grundlæggende drifter så er det næsten umuligt at stå imod. Hvis man ikke bliver tanscendental guru eller noget. Men då får man vel ikke nogen fisse overhoved?

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 7 timer siden:

Jeg lever et dobbeltliv, ligesom i Stevensons romanklassiker "Dr. Jekyll and Mr. Hyde".

Jeg lever et quadrupel liv. Mindst. Et som min eksone og mine børn har kendskab til. Der er jeg en nobel og charmerende gammel mand, med lige præcis ret blanding af intelligens og galskab for at de stadig skal kunne elske mig. Men en gammel mand som ikke mere har et sexliv. Hvorfor er det så nemt at narre folk med at gamle mennesker er aseksuelle? Måske er det tabu at en gang tænke på det? Den løgn er i hvert fald meget let at opretholde, eftersom de fleste vil at det skal være sådan.

Et andet liv lever jeg med venner hvor jeg selvfølgelig lader som at jeg tænder på yngre kvinder og nemt forfører dem (intet af det er aldeles sandt dog). Et tredje med min elskerinde som ikke aner noget om mine andre liv. Et fjerde som chef for mit selskab, hvor alle de yngre mennesker ser mig som en som kan alt, en rigtig rollemodel som de vil efterligne (hvis de bare vidste at jeg altid improviserer og egentlig ikke ved ret meget om noget som helst). Et femte med mine besøg hos GP'er, som kun jeg - og i herinde - ved noget om. Og et sjette med mine mærkelige sexfantasier: vil jeg egentlig prøve med en ladyboy - en pik i munden uden at den sidder på en mand (det er nemlig utænkeligt tilmed for min fantasi)? Hvad med at binde min kvinde og tvinge hende til orgasmer med diverse værktøj? Burde jeg prøve fem søde japanske kvinder på samme gang inden jeg dør, eller dør jeg når jeg prøver? Og lidt andet. 
Det blev jo et seksdupelt liv. Og egentlig har jeg nok mange flere.

Vi lever alle diverse former for hemmelige liv - hvis ikke andet så indeni. Ellers ville vi dø mentalt. Og lur mig hvis det ikke sker inden længe, nu når alle føler det der behov at åbne op sig selv for hele verden digitalt, og på vejen taber sig selve.

Er det ikke egentlig det du længes efter Signore? At vise hele verden hvem du er, hvor charmerende du er, hvilket fantastiskt menneske du er. Men du tør ikke gå hele vejen, så du kører et anonymt løb herinde, teaser dig selv lidt på den måden.

And rightly so. Det gør jeg også. Det er hele grunden til at EG eksisterer; alles vores behov af at blande fantasi og virkelighed og en stor stor længsel efter at kunne vise verden hvem vi egentlig er.
Men det går ikke jo. Det er ikke muligt, er ikke en gang ønskeligt. 

Nirvana kan vi nærme os først den dag vi accepterer at vi er helt alene her i verden og at det faktiskt er ok. Lidt ensomt, men ok.
Alt andet er kun bling-bling; en film vi instruerer og som handler om os selve.  En film vi kan lide og leve med. Lige nu instruerer du filmen om Signor Cuoco.

Men imens vi venter på Nirvana lever vi mange liv. Personligt lever jeg nok 10 liv - og jeg er ikke en gang skizofren,

Redigeret af Bananas

Skrevet
Bananas skrev, for 4 timer siden:

Jeg lever et quadrupel liv. Mindst. Et som min eksone og mine børn har kendskab til. Der er jeg en nobel og charmerende gammel mand, med lige præcis ret blanding af intelligens og galskab for at de stadig skal kunne elske mig. Men en gammel mand som ikke mere har et sexliv. Hvorfor er det så nemt at narre folk med at gamle mennesker er aseksuelle? Måske er det tabu at en gang tænke på det? Den løgn er i hvert fald meget let at opretholde, eftersom de fleste vil at det skal være sådan.

Et andet liv lever jeg med venner hvor jeg selvfølgelig lader som at jeg tænder på yngre kvinder og nemt forfører dem (intet af det er aldeles sandt dog). Et tredje med min elskerinde som ikke aner noget om mine andre liv. Et fjerde som chef for mit selskab, hvor alle de yngre mennesker ser mig som en som kan alt, en rigtig rollemodel som de vil efterligne (hvis de bare vidste at jeg altid improviserer og egentlig ikke ved ret meget om noget som helst). Et femte med mine besøg hos GP'er, som kun jeg - og i herinde - ved noget om. Og et sjette med mine mærkelige sexfantasier: vil jeg egentlig prøve med en ladyboy - en pik i munden uden at den sidder på en mand (det er nemlig utænkeligt tilmed for min fantasi)? Hvad med at binde min kvinde og tvinge hende til orgasmer med diverse værktøj? Burde jeg prøve fem søde japanske kvinder på samme gang inden jeg dør, eller dør jeg når jeg prøver? Og lidt andet. 
Det blev jo et seksdupelt liv. Og egentlig har jeg nok mange flere.

Vi lever alle diverse former for hemmelige liv - hvis ikke andet så indeni. Ellers ville vi dø mentalt. Og lur mig hvis det ikke sker inden længe, nu når alle føler det der behov at åbne op sig selv for hele verden digitalt, og på vejen taber sig selve.

Er det ikke egentlig det du længes efter Signore? At vise hele verden hvem du er, hvor charmerende du er, hvilket fantastiskt menneske du er. Men du tør ikke gå hele vejen, så du kører et anonymt løb herinde, teaser dig selv lidt på den måden.

And rightly so. Det gør jeg også. Det er hele grunden til at EG eksisterer; alles vores behov af at blande fantasi og virkelighed og en stor stor længsel efter at kunne vise verden hvem vi egentlig er.
Men det går ikke jo. Det er ikke muligt, er ikke en gang ønskeligt. 

Nirvana kan vi nærme os først den dag vi accepterer at vi er helt alene her i verden og at det faktiskt er ok. Lidt ensomt, men ok.
Alt andet er kun bling-bling; en film vi instruerer og som handler om os selve.  En film vi kan lide og leve med. Lige nu instruerer du filmen om Signor Cuoco.

Men imens vi venter på Nirvana lever vi mange liv. Personligt lever jeg nok 10 liv - og jeg er ikke en gang skizofren,

Spændende indlæg som sætter tanker igang  :)

Jeg tror du har helt ret i at vi mennesker har brug for vores egne hemmeligheder. Noget som kun er vores og ingen andres. Noget vi ved om os selv som andre ikke ved. Men hvorfor er det at vi har brug for det ?

Kan det mon have noget med kontrol at gøre ? At man gerne vil bevare kontrollen over hvad andre ved om en . Eller måske noget med nærhed at gøre ? At det vækker angst når andre kommer for tæt på ? At  det vækker angst hos en at lade mennesker vide alt om en. For tænk nu hvis man viser alle sine sider og så bliver afvist. Tænk hvis man lagde alle kort på bordet . Viste hvem man virkelig var - og så blev udstødt og frarøvet den kærlighed, respekt og anerkendelse man havde fra de relationer man har ?  Og st man - ved at kun at vise dele af en delv - holder dem stangen og undlader at få dem for tæt på - undgå at afgive for meget kontrol . Ville det ikke være noget af det værste der kunne ske ? At spille med åbne kort om alle sine sider og så blive afvist og udelukket . Bare for at være den man er ?

Redigeret af Den lille frøken

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 11 timer siden:

Jeg lever et dobbeltliv, ligesom i Stevensons romanklassiker "Dr. Jekyll and Mr. Hyde". Knepper ude, hygger hjemme....

Really interesting thread! I know the feeling :)

As I'm living in Sweden and don't want to risk legal problems, I always have to travel abroad to have some paid fun. I am lucky in that I have a job that has a certain amount of travel in it, which I can use to mask my trips. But sometimes my actual destination is different from the "legitimate" destination I say I will be going to. For me this really adds to the excitement, and can be a bit scary when getting the flight back home from the "actual" destination - what if I run into someone I or my wife knows??? 

So far it hasn't happened, but as I go on, the risk increases. I have a few decent excuses I can give, that would at least be semi-plausible :)

It's an exciting feeling being somewhere where avsolutely noone knows who you are, and no one knows you're even in that  city. I've been to Berlin a few times under cover, and walking around Checkpoint Charlie you can really feel like a cold war spy.

The wife and I have separate economies, and I have a low online profile without any social media. This helpd in keeping my cover intact.

What I find a little challenging is to keep my mouth shut :D Travelling like this gives a lot of new impressions, and sometimes you get a reflex to talk about something, or add to a conversation. So far I have managed not to speaknout if line. I try to keep in mind that "silence is golden".

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 12 timer siden:

Jeg lever et dobbeltliv

Jeg kan godt se, hvad du mener, og de fleste af os som besøger GPer samtidigt med, at vi er i forhold, er jo med på den galej. Personligt tænker jeg det snarere som, at jeg ønsker at leve et liv. Et liv med oplevelser, man synes om. Så må man gøre op med sig selv, om det er for egoistisk ind imellem at fokusere på egne behov fremfor at forblive tro mod sin partner.

Bananas skrev, for 4 timer siden:

Men imens vi venter på Nirvana lever vi mange liv.

Meget enig i dine betragtninger. Rigtig fint indlæg.

Den lille frøken skrev, for 40 minutter siden:

Jeg tror du har helt ret i at vi mennesker har brug for vores egne hemmeligheder. Noget som kun er vores og ingen andres. Noget vi ved om os selv som andre ikke ved. Men hvorfor er det at vi har brug for det ?

Tankevækkende overvejelse. Du har nok ret i udsagnet, men er det selve årsagen til, at vi opsøger GPer? For at få en hemmelighed? For mig at se, er det noget andet, som driver os til GPerne, men at det så resulterer i noget, som vi holder hemmeligt.

Skrevet
  • Author
Svenskermanden skrev, for 2 timer siden:

Really interesting thread! I know the feeling :)

As I'm living in Sweden and don't want to risk legal problems, I always have to travel abroad to have some paid fun. I am lucky in that I have a job that has a certain amount of travel in it, which I can use to mask my trips. But sometimes my actual destination is different from the "legitimate" destination I say I will be going to. For me this really adds to the excitement, and can be a bit scary when getting the flight back home from the "actual" destination - what if I run into someone I or my wife knows??? 

So far it hasn't happened, but as I go on, the risk increases. I have a few decent excuses I can give, that would at least be semi-plausible :)

It's an exciting feeling being somewhere where avsolutely noone knows who you are, and no one knows you're even in that  city. I've been to Berlin a few times under cover, and walking around Checkpoint Charlie you can really feel like a cold war spy.

The wife and I have separate economies, and I have a low online profile without any social media. This helpd in keeping my cover intact.

What I find a little challenging is to keep my mouth shut :D Travelling like this gives a lot of new impressions, and sometimes you get a reflex to talk about something, or add to a conversation. So far I have managed not to speaknout if line. I try to keep in mind that "silence is golden".

Svenskemanden, thank you for sharing. Your input is very interesting and even good storytelling.  Yes, be careful about social media and the reflex to talk about something, you are not supposed to have seen or experienced. Right, silence is gold. 

Skrevet
  • Author

Bananas. Efter at have læst dit indlæg synes jeg nu, at dit liv mere er en film værd end mit. 

Lidt ærgerligt dog, at jeg ikke kan fortælle dig, hvad jeg laver, for så ville du ikke skrive sådan, om min påståede trang til at vise mig for verden....Jeg smiler.....Dette forum udgør kun et lille hjørne af mit liv. Og så er vi tilbage til dobbeltlivet, som jeg startede tråden med.

Det at man prøver at skrive debatskabende tråde i et ellers ret kedeligt og stærkt forudsigeligt forum, befolket af mange der er helt uden humoristisk sans, er ikke ensbetydende med, at man har et stort behov for at iscenesætte sig selv, sådan som du antyder. Men jeg ved da godt at mange netop opfatter det sådan. Forkert dog. 

Skrevet
  • Author
Pussy Juice Eater skrev, for 14 timer siden:

@Signor Cuoco du rammer plet for mit vedkommende.

Da jeg var 20-25 år var kvinder på måske 50-60 helt uinteresante og jeg kunne aldrig drømme om at bolle dem, jeg gik kun efter dem på omkring 18-30 ca. og det er stadig dem som interesere mig.

Piger på måske 25 er jo objektivt langt kønnere end dem som er dobbelt så gamle hvad der selvfølgelig osse gælder for os mænd.

Jeg kan ikke idag komme halvt så mange gange som da jeg var 25. Nu er 2 gange meget for mig og der skal helst gå nogen dage imellem, jeg kunne nemt klare det dobbelte dengang hvilket nok gælder for os allesammen..

Hvis jeg nu skal knalde kvinder på min egen alder som pga alderen er mindre fysisk atraktive, så går det da endnu mere ud over min potens vil jeg tro. Men med en  lækker kvinde på 25-30 får mig selv til at føle mig på den alder sålænge vi er sammen og gør mig liderlig hvad jeg ikke så nemt kan blive med en ældre kvinde.

Det er bare lidt svært for en mand som ikke er så tiltrukkede fysisk af konen men af yngre modeller. Man gider nok ikke rigtig konen når man kan kneppe en lækker steg istedet, men man kan bare ikke rigtig kan være det bekendt synes jeg. Konen er fyldt med gode sider men er det ikke lidt svært hvis man ikke rigtig gider kneppe hende, kan man gøre noget ved det eller er det bare sådan?

Velkommen ombord. Og tak for dit skriv.

Ja, sådan er det bare, når nu vi skal være helt ærlige uden bortforklaringer eller "korrekte" standpunkter, der giver større almen anerkendelse og accept, men som er løgn.

Livet er et skuespil, hvor mange siger ét og gør noget andet. 

Vi er enige. Hellere kneppe en lækker steg end konen, når nu man kan fysisk og økonomisk.

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 6 timer siden:

Bananas. Efter at have læst dit indlæg synes jeg nu, at dit liv mere er en film værd end mit. 

Lidt ærgerligt dog, at jeg ikke kan fortælle dig, hvad jeg laver, for så ville du ikke skrive sådan, om min påståede trang til at vise mig for verden....Jeg smiler.....Dette forum udgør kun et lille hjørne af mit liv. Og så er vi tilbage til dobbeltlivet, som jeg startede tråden med.

Det at man prøver at skrive debatskabende tråde i et ellers ret kedeligt og stærkt forudsigeligt forum, befolket af mange der er helt uden humoristisk sans, er ikke ensbetydende med, at man har et stort behov for at iscenesætte sig selv, sådan som du antyder. Men jeg ved da godt at mange netop opfatter det sådan. Forkert dog. 

Lidt trist at du læser det du tror at jeg har skrevet istedet for det jeg faktiskt har skrevet. Men man kan jo ikke få alt vel.

Desuden gjorde jeg detsamme med et skriv fra @Den lille frøken forleden. Så det kan ske for den bedste.

Blot et stille men oprigtigt ment spørgsmål: Hvorfor er du herinde?

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 7 timer siden:

at man har et stort behov for at iscenesætte sig selv, sådan som du antyder. Men jeg ved da godt at mange netop opfatter det sådan. Forkert dog

Det tror jeg, med al respekt, ikke man selv kan erkende. 

Signor Cuoco skrev, for 8 timer siden:

befolket af mange der er helt uden humoristisk sans

Eller med en anderledes humoristisk sans end din? 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Eller med en anderledes humoristisk sans end din? 

hvad er humoristisk sans? Og kan man eje den? Er det din eller min?

Redigeret af tvr

Skrevet
  • Author

:) interessant svar fra "tvr" før jeg så Aarhuselskers indlæg.

Hmmmm...humor....det er da krystalklart, at andre kan have, og har ret til at have, en anden humoristisk sans end én selv.

Men generelt synes jeg, at det kniber meget med åndeligt overskud til at levere og nyde humor, når den ved sjældne lejligheder opstår. Især herinde. For lidt ærlighed for nu at vende tilbage til min trådstart. For meget tørvetrilleri, brok, petitesse-snot, prisævl og evigt repeterede forespørgsler om, der er nogen kender den og den pige. For ikke at glemme den "korrekthed" i visse indlæg, der udløser positive tilkendegivelser fra folket, men sjældent  virker fornyende og debatskabende, eller befordrer den befriende dybe latter over en god pointe, frembragt med tør twistet humor.

Picasso stod en gang og tegnede i sandet ved Cannes. For sjov, og med en pind  han lige havde fundet.

- Tegn mig, sagde hans 40 år yngre elskerinde.

PIcasso tegnede en fed og hæslig gammel drage af en madamme. Elskerinde skreg:

- Det ligner mig jo slet ikke.

-  Nej. Men det kommer det til, svarede Picasso.

Humor?

Jeg synes det.

Skrevet
tvr skrev, for 52 minutter siden:

hvad er humoristisk sans? Og kan man eje den? Er det din eller min?

Netop ikke, og derfor giver det heller ikke mening at klandre nogen for ikke at have den. 

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 38 minutter siden:

:) interessant svar fra "tvr" før jeg så Aarhuselskers indlæg.

Hmmmm...humor....det er da krystalklart, at andre kan have, og har ret til at have, en anden humoristisk sans end én selv.

Men generelt synes jeg, at det kniber meget med åndeligt overskud til at levere og nyde humor, når den ved sjældne lejligheder opstår. Især herinde. For lidt ærlighed for nu at vende tilbage til min trådstart. For meget tørvetrilleri, brok, petitesse-snot, prisævl og evigt repeterede forespørgsler om, der er nogen kender den og den pige. For ikke at glemme den "korrekthed" i visse indlæg, der udløser positive tilkendegivelser fra folket, men sjældent  virker fornyende og debatskabende, eller befordrer den befriende dybe latter over en god pointe, frembragt med tør twistet humor.

Picasso stod en gang og tegnede i sandet ved Cannes. For sjov, og med en pind  han lige havde fundet.

- Tegn mig, sagde hans 40 år yngre elskerinde.

PIcasso tegnede en fed og hæslig gammel drage af en madamme. Elskerinde skreg:

- Det ligner mig jo slet ikke.

-  Nej. Men det kommer det til, svarede Picasso.

Humor?

Jeg synes det.

Men du fangede humoren i mine spørgsmål?

Skrevet
  • Author
tvr skrev, for 5 minutter siden:

Men du fangede humoren i mine spørgsmål?

Ja, den er fin. 

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 13 timer siden:

Tankevækkende overvejelse. Du har nok ret i udsagnet, men er det selve årsagen til, at vi opsøger GPer? For at få en hemmelighed? For mig at se, er det noget andet, som driver os til GPerne, men at det så resulterer i noget, som vi holder hemmeligt.

Det ved jeg ikke. Det kunne det være. Men synes nu ikke det var det jeg skrev. Det var ihvertfald ikke det jeg mente. 

Men der er nok flere årsager  til at mænd går til GP. Nogle gør det måske for spænding. Andre for sex . Nogle for kvindeligt selskab og nærvær. Nogle er ensomme.  Andre har  særlige lyster der ikke kan opfyldes hjemme. Og så nogle for at have en hemmelighed. Og for flere er det en kombination af ovenstående

Redigeret af Den lille frøken

Skrevet

Vil ikke sige jeg lever et dobbeltliv - jeg er single.
Men jeg vil da sige, mine aktiviteter i det her felt er ikke noget jeg råber højt om.
Det ville være akavet og ikke velset i de netværk, jeg færdes i.

Men man går jo heller ikke som ældre herre og snakker højt om sin seksualitet i det hele taget.
De yngre synes det er klamt.
Mange ældre synes det et er lidt flovt at man ikke er ude over det - de interesser er for længst passé for dem ... 

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 16 timer siden:

Bare for at være den man er ?

BINGO til det hele tænker jeg.. Men hold op, tænk HVIS man kunne elskes helt og holdent for den man er.. Det er da risikoen værd.. Kontra accept/elskes for 'den' man viser, men faktisk "ikke" er.. :rolleyes: 

Skrevet

Eftersom jeg er single , så kan jeg jo gøre hvad jeg vil og skal kun stilles til ansvar overfor mig selv og den GP jeg besøger , jeg skal ikke skjule noget , jeg skal ikke gemme noget og mine penge er mine og jeg knokler for dem.

Jeg er dog ikke i tvivl , skulle jeg blive væltet omkuld af et kvinde menneske med de rette følelser , så stopper mine besøg hos de skønne Gp´er  , min samvittighed er ikke til andet , dette siger jeg dog uden at fordømme andre, for mit liv er for kort til at dømme andres laden og gøren.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.