Hop til indhold

Dr. Jekyll and Mr Hyde

Featured Replies

Skrevet
Pussy Juice Eater skrev, den 13.10.2023 at 02:52:

Piger på måske 25 er jo objektivt langt kønnere end dem som er dobbelt så gamle hvad der selvfølgelig osse gælder for os mænd.

Sjovt du nævner det, jeg har i mit voksen liv været omgivet af smukke unge piger qua mine døtre og deres veninder - og de siger mig intet seksuelt, de er smukke unge og faste i kødet men de mangler livserfaringen seksualiteten gløden i øjnene ja kort sagt sexapeal som kun livserfaringen giver - i mine øjne:-) 

ja vi mænd falder jo også lidt af på den med årene, men på samme måde hviler vi jo også mere i os selv, og tænker jo nok også mere på at vor partner eller den vi er sammen med også bliver tilfredsstillet og det giver jo også værdi og så vidt jeg kan fornemme bonus og glæde hos midtageren!  

Skrevet
Fluefisker skrev, den 20.10.2023 at 09:57:

Sjovt du nævner det, jeg har i mit voksen liv været omgivet af smukke unge piger qua mine døtre og deres veninder - og de siger mig intet seksuelt, de er smukke unge og faste i kødet men de mangler livserfaringen seksualiteten gløden i øjnene ja kort sagt sexapeal som kun livserfaringen giver - i mine øjne:-) 

ja vi mænd falder jo også lidt af på den med årene, men på samme måde hviler vi jo også mere i os selv, og tænker jo nok også mere på at vor partner eller den vi er sammen med også bliver tilfredsstillet og det giver jo også værdi og så vidt jeg kan fornemme bonus og glæde hos midtageren!  

Helt enig. Unge piger kan da være smukke, men at have sex med dem .... no way!

Personligt er jeg bare blevet mere og mere attraktiv jo ældre jeg er blevet. I hvert fald til jeg tager tøjet af:huh:

Det triste er at jeg på samme gang er blevet trættere. Som poeten sagde: Getting old ain't for pussies.

Skrevet
Bananas skrev, 1 time siden:

Helt enig. Unge piger kan da være smukke, men at have sex med dem .... no way!

Hvilket jeg tænker tilbage på de unge Thai-piger på  21 omkring 2015, de var her kun af nød og ej af lyst, dog dejlige de var, men på den anden side, var det dog kun min lyst, som blev opfyldet, og blot en kendsgerning hvad man formår ved at besøge en 21 årig (Thai) på datidens tidspunkt, men sådan er der så meget vi ej forstår, før P er tilfreds :rolleyes:

Skrevet
Signor Cuoco skrev, den 12.10.2023 at 20:06:

Og jer?

Nu kigger jeg ikke på EG fast hver dag, men ofte nok til at jeg vil tillade mig at svare. 

Jeg syntes måske ikke at jeg har forskellige personligheder, som Dr. Jekyll og Mr. Hyde.

Men jeg ser mig selv som et menneske, et kompleks og mangfoldig væsen, som besidder evnen til at vise forskellige sider af mig selv afhængigt af den kontekst, jeg befinder mig i  

Sammen med familie og gode venner viser jeg gerne mine svage sider, deler ud af mig selv og søger at være så autentisk som muligt. Men selvom vi også har snakke der handler om sexualitet, så kender de jo ikke mig intimt som det sexuelle væsen jeg også er  

I andre sociale sammenhænge eller på arbejde er jeg, afhængigt af den konkrete kontekst, mere eller mindre åben og personlig. Det varierer fra et skadested, hvor jeg er ultra professionel, og til sammenkomster med mennesker jeg ikke kender, hvor er jeg omgængelig og søger kontakt, men ikke deler meget personlige emner. 

Sammen med en GP er jeg meget ærlig og åben, og deler mit sexuelle væsen. Men de kender mig jo ikke som menneske i andre sammenhænge, så til trods for stor åbenhed og ærlighed, så skjuler jeg også andre ting med dem.

Lever jeg et dobbeltliv? Jeg er nok enig med @Bananas og vil mene jeg har mange forskellige liv - eller snarere viser mange forskellige sider af mig selv afhængigt af kontekst. Og ligeledes afhængigt af kontekst er der sider jeg ikke viser.

Nogle gange har jeg ønsket at kunne læse tanker. Men ved nærmere eftertanke, så vil jeg ikke have den evne. Jeg tror man vil ende som et meget ensomt menneske og ikke kunne håndtere den viden, som man vil få om andre. 

Af samme årsag tror jeg også vælger at tilpasse os andre mennesker og situationer, så vi kan fungere sammen. 

Redigeret af BrandmandSam

Skrevet
BrandmandSam skrev, for 5 minutter siden:

Men jeg ser mig selv som et menneske, et kompleks og mangfoldig væsen, som besidder evnen til at vise forskellige sider af mig selv afhængigt af den kontekst, jeg befinder mig i  

det er vel det der definerer os som selvstændige individer, at vi tilpasser os den givne situation vi befinder os i (der er så nogen der ikke magter den evne!)

Sammen med en GP er jeg meget ærlig og åben, og deler mit sexuelle væsen. Men de kender mig jo ikke som menneske i andre sammenhænge…….

igen meget enig, men har dog et par gange prøvet at være der hvor vi kender hinanden på godt og ondt hvilket også er meget givende! Det kræver meget af begge parter og grunder jo i tillid og gensidig empati då ikke engangs besøg!

Lever jeg et dobbeltliv? Jeg er nok enig med @Bananas og vil mene jeg har mange forskellige liv - eller snarere viser mange forskellige sider af mig selv afhængigt af kontekst. Og ligeledes afhængigt af kontekst er der sider jeg ikke viser.

Nogle gange har jeg ønsket at kunne læse tanker. 

Skæg tanke der er lavet flere film over, de forfalder dog oftes til halvdårlig humor- tror det ville være en meget specielt og begrænsende verden vi ville leve i!! 

Af samme årsag tror jeg også vælger at tilpasse os andre mennesker og situationer, så vi kan fungere sammen. 

igen helt enig man er nødt til at tilpasse sig situationen - men er det ikke det der kaldes opdragelse, plig, takt og tone ??

Skrevet

Uden at det skal blive meget højtragende på sådan en skøn søndag formiddag, så er det socialkonstruktionistiske perspektiv som metateoretisk tilgang til forståelse for skabelsen af virkeligheden mellem forskellige mennesker og i forskellige kontekster, nok det som kommer nærmest min forståelse af hvordan vi interagerer som mennesker. 

Vi bliver ikke forskellige mennesker eller har forskellige personligheder, men skaber forskellige virkeligheder i en given kontekst. 

Skrevet

Fine betragtninger om “dobbeltliv eller ej”. Er meget enig.

BrandmandSam skrev, for 12 minutter siden:

Uden at det skal blive meget højtragende på sådan en skøn søndag formiddag, så er det socialkonstruktionistiske perspektiv som metateoretisk tilgang til forståelse for skabelsen af virkeligheden mellem forskellige mennesker og i forskellige kontekster, nok det som kommer nærmest min forståelse af hvordan vi interagerer som mennesker.

Enig med dig i, at det er en rigtig god ide, at indlæg ikke bliver højtragende, men derimod holdt på et lettilgængeligt og læsevenligt niveau. ;-)

Skrevet

svar til @Fluefisker

det er vel det der definerer os som selvstændige individer, at vi tilpasser os den givne situation vi befinder os i (der er så nogen der ikke magter den evne!)

Jo, og/eller vi med manglende evne til at læse tanker forsøger nærme os hinanden  

Sammen med en GP er jeg meget ærlig og åben, og deler mit sexuelle væsen. Men de kender mig jo ikke som menneske i andre sammenhænge…….

igen meget enig, men har dog et par gange prøvet at være der hvor vi kender hinanden på godt og ondt hvilket også er meget givende! Det kræver meget af begge parter og grunder jo i tillid og gensidig empati då ikke engangs besøg!

jeg har nogle gange åbnet for mere personlige ting, men hvem gider diskutere renteudvikling og omlægning af realkreditlån elller samfundsudviklingen og min tiltagende manglende tilpasningsevne i forhold til den hastighed udviklingen sker med, når man har en time til at have god sex?

Nogle gange har jeg ønsket at kunne læse tanker. 

Skæg tanke der er lavet flere film over, de forfalder dog oftes til halvdårlig humor- tror det ville være en meget specielt og begrænsende verden vi ville leve i!! 

Meget begrænsende og tæt på umuligt at omgåes andre mennesker  

igen helt enig man er nødt til at tilpasse sig situationen - men er det ikke det der kaldes opdragelse, plig, takt og tone ??

Jo!

Redigeret af BrandmandSam

Skrevet
Fluefisker skrev, den 20.10.2023 at 09:57:

Jeg har et nærmest lige omvendt ...
Jeg må tilstå, jeg kan godt li' at besøge de unge ... 
Det er også noget med den umiddelbare, uspolerede og verdensåbne tilgang til livet, tror jeg ... 
Nu har jeg måske også været heldig, med de tre under 25 jeg har besøgt i tidens løb.
Cassiopeia-piger ... Emma Diamond, Luna og Emmalie ... 
Virkelig spændende personligheder .. især Emmalie har været omtalt flere gange herinde, også fra en GP der kendte hende .. 
Hun er noget ganske særligt, og det er især Luna også (de er begge stoppet)

Måske er dét min Dr. Jekyll / Mr. Hyde ... 
Det med unge kvinder ...
Jeg har gennem mit arbejdsliv haft meget med unge kvinder at gøre, og jeg har altid haft det fint med dem, fået mange positive tilbagemeldinger ... 
Jeg er sådan lidt en godmodig gammel hønisse, og det var faktisk en kompetence, i mit job ...
Også i fritiden, omgås jeg mange kvinder ...
Og jeg tror, mange i min omgangskreds ville blive ret chokerede, hvis de vidste, hvilke etablissementer jeg frekventerer ... :wub::D:D

Redigeret af sneræven

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.