Hop til indhold

Trusler om afsløring

Featured Replies

Skrevet

Jeg er kommet i den meget uheldige situation, at jeg havde aftalt et møde med en potentiel "legekammerat" på baggrund af et opslag han havde lavet på AL.

Vi havde aftalt et møde i sidste uge, som jeg desværre måtte rykke på grund af sygdom, og i forbindelse med erstatningsmødet i dag var der desværre nogle forhold omkring mødestedet, som gjorde, at jeg følte mig nødsaget til at køre igen.

Jeg er gift og har denne lille hemmelig bibeskæftigelse, hvor jeg mødes med mænd, som har lyst til noget interessant sex med mig,  bag min mands ryg - det siger sig selv, at diskretion er mega vigtigt for mig.

Nu truer mit aflyste møde med "at gøre noget dumt" og "involvere min mand"....what to do???

Udover selvfølgelig det oplagte nemlig straks at indstille min lille bibeskæftigelse - men kan man melde den slags uspecifikke trusler til politiet? Og er det overhovedet noget de vil beskæftige sig med?

Nogle gode råd?

Skrevet
Konen_13 skrev, for 4 minutter siden:

Jeg er kommet i den meget uheldige situation, at jeg havde aftalt et møde med en potentiel "legekammerat" på baggrund af et opslag han havde lavet på AL.

Vi havde aftalt et møde i sidste uge, som jeg desværre måtte rykke på grund af sygdom, og i forbindelse med erstatningsmødet i dag var der desværre nogle forhold omkring mødestedet, som gjorde, at jeg følte mig nødsaget til at køre igen.

Jeg er gift og har denne lille hemmelig bibeskæftigelse, hvor jeg mødes med mænd, som har lyst til noget interessant sex med mig,  bag min mands ryg - det siger sig selv, at diskretion er mega vigtigt for mig.

Nu truer mit aflyste møde med "at gøre noget dumt" og "involvere min mand"....what to do???

Udover selvfølgelig det oplagte nemlig straks at indstille min lille bibeskæftigelse - men kan man melde den slags uspecifikke trusler til politiet? Og er det overhovedet noget de vil beskæftige sig med?

Nogle gode råd?

Kender vedkommende din identitet? For ellers er det nok tomme trusler. 

Skrevet

Damn den er dum..
For manden der truer dig KAN jo risikere selv at blive afsløret, og jeg tror han vil tabe mindst lige så meget som du.

Jeg gætter (håber) på at du har gjort hvad du kan for at "dække dine spor" så ham kunden her ikke kan finde private dig så let?
Politiet kan man altid gå til, men det er mere end sikkert de ikke vil gøre noget.
Medmindre man kan få "en eller anden voksen" til at forklare manden her at true dig, det er det sidste han skal gøre.

Håber du finder en løsning.

Bedste hilsner LPOH

Skrevet
SweettieDK skrev, for 1 minut siden:

Kender vedkommende din identitet? For ellers er det nok tomme trusler. 

Ikke som udgangspunkt - men jeg er usikker på om det er muligt at finde frem til mig på en eller anden måde...

Skrevet
Konen_13 skrev, for 6 minutter siden:

kan man melde den slags uspecifikke trusler til politiet? Og er det overhovedet noget de vil beskæftige sig med?

Nogle gode råd?

Ja naturligvis kan man melde det og alt men nej, det har de næppe tid, mandskab, vilje eller beføjelser til, bedste fald optager de måske rapport. 

Har han dine personlige info, er det springende spørgsmål.

Hvis ikke, bloker og ellers fortæl ham, at han meldes til politiet, hvis han kontakter dig igen. Det plejer at lukke de fleste. Han truer jo sandsynligvis i forsøg på at få sex og måske gratis. 

Kan han finde dig? Tja, ved du bedst selv ift tlf, annoncer, mail, sociale medier, fotos osv. 

Håber det lykkes at lukke kæften på den idiot 

Skrevet

Næhh, der kom ugens dilemma :D

Redigeret af Aarhuselsker

Skrevet
Konen_13 skrev, 1 time siden:

men kan man melde den slags uspecifikke trusler til politiet? Og er det overhovedet noget de vil beskæftige sig med?

Nogle gode råd?

Tvinger han dig til noget med truslen?

Hvis ja, så er der tale om ulovlig tvang, der er ulovligt. Hvis ikke, så tyder det umiddelbart ikke på, at truslen er ulovlig og derfor vil politiet ikke gøre det store ved en anmeldelse.

Skrevet

Det er svært. Med mindre han bruger det som en aktiv trussel, vil politiet næppe gøre noget. Jeg er ret sikker på det ikke er ulovligt at fortælle en anden mand at hans kone har et sidespring (måske injurierende, men næppe, når det er korrekt). 

Du kan i mine øjne vælge to veje.

1. Bloker manden og sats på han ikke kan finde frem til din identitet og derved afsløre dig.

2. Bloker manden og gå til bekendelse til din mand, hvis du føler risikoen for afsløring er reel. Din mand vil trods alt nok hellere høre det fra dig, end en anden.

Skrevet

Nu har jeg fået endnu en mail fra ham - han er angiveligt virkelig ked af det og mente det ikke alvorligt...og spørger så om jeg vil overveje at mødes med ham en anden gang WTF??!??!?

Måske skulle jeg bare skulle overlader scenen til de etablerede GP'er...

Skrevet
Konen_13 skrev, for 2 minutter siden:

Nu har jeg fået endnu en mail fra ham - han er angiveligt virkelig ked af det og mente det ikke alvorligt...og spørger så om jeg vil overveje at mødes med ham en anden gang WTF??!??!?

Du skal i hvert fald blokere ham.

Derudover er mit råd at hvis du ønsker at være i denne branche, så fortæl det til din mand. Jeg ville mene det var det etiske rigtige, men selvom uden den betragtning kan du nok nemmere være i jobbet og håndtere den slags forfærdelige mennesker og deres trusler, da du jo selv har fortalt din mand om det.

Skrevet
Konen_13 skrev, for 1 time siden:

Du kan ikke gøre så meget, andet end at forberede dig mentalt på hvordan du vil reagere, hvis han gør alvor af det. Både overfor ham og overfor din mand. Måske er det for optimistisk, men måske kunne den seneste besked tyde på, at ”din ven” er kommet på andre tanker.

Hvis han derimod aktivt vil kræve en eller anden form for modydelse fra dig for at lade være, så er der tale om afpresning, og det vil i givet fald være en sag for politiet, og det takseres ret hårdt. Men forhåbentlig kommer det ikke dertil.

Skrevet
Konen_13 skrev, for 1 time siden:

Ikke som udgangspunkt - men jeg er usikker på om det er muligt at finde frem til mig på en eller anden måde...

Hvis I kun har brugt mail og det var hans adresse du fik og ikke omvendt så tror jeg ikke han kan opspore dig. Sikkert en desperat trussel for at opnå hvad han ville. Den undskyldning du har fået. Ville jeg personligt ikke værdige et svar. Bloker ham og glem ham. 

Skrevet
Konen_13 skrev, for 35 minutter siden:

Det skal du så nok bare skriv til ham i god tone for ikke at ophidse ham på den forkerte måde :D at for jeres begges skyld så droppe aftaler og gå hvert til sit i god ro og orden, så måske oprette dig i et nyt profilnavn, du kan jo altid skrive til dine faste kunder hvis du har det om dit ny navn i PB besked.. pøj pøj med dine eventyr

Skrevet

Man skal aldrig acceptere at være offer, spille offer eller opføre sig som et offer. Rovdyrene kredser om de svageste dyr på savannen. Du kan selvfølgelig gå til politiet, men han skal have gjort noget ulovligt før de gør noget, sådan rent teoretisk. Men for at Politiet gør noget i den virkelige verden skal han have gjort noget meget ulovligt. Og det ser det ikke ud til han har. Så du er lidt alene. Så sørg derfor for du ikke er alene. Sørg for at du kan tage dig af ham, hvis han gør alvor af truslerne. Man skal selvfølgelig ikke opfordre til noget kriminelt her. Men lidt øje for øje har vist aldrig skadet nogen. Altså andre end dem der har fortjent det. Og gør ham lige opmærksom på, at alle handlinger har reaktioner og modhandlinger og at du går lige så langt som ham - eller rettere lidt længere. Husk den gyldne regel. Aldrig true med at gøre noget du ikke er klar til at gøre uden at tænke yderligere over det. For det får dig til at tøve når det gælder.

Redigeret af tvr

Skrevet
SweettieDK skrev, 1 time siden:

Hvis I kun har brugt mail og det var hans adresse du fik og ikke omvendt så tror jeg ikke han kan opspore dig. Sikkert en desperat trussel for at opnå hvad han ville. Den undskyldning du har fået. Ville jeg personligt ikke værdige et svar. Bloker ham og glem ham. 

Igen enig med SweettieDK. Det er et godt råd.

Skrevet
Konen_13 skrev, for 8 timer siden:

Nogle gode råd?

Det er vist et gp råd, som skal svare på det..

Snak med din mand om det, hvis han elsker dig forstår han dig.. :)

Skrevet
Nóòb_from74 skrev, 1 time siden:

Snak med din mand om det, hvis han elsker dig forstår han dig.

Så nemt er det vist ikke, job eller ej er det utroskab. Hun skulle nok ha spurgt om lov inden hun gik igang. Risikoen er den samme som når mænd opdages i utroskab. Nogen går nogen bliver, kærlighed eller ej. 

Skrevet
Nóòb_from74 skrev, 1 time siden:

Det er vist et gp råd, som skal svare på det..

Snak med din mand om det, hvis han elsker dig forstår han dig.. :)

Ahhhh, det sidste er jeg nu ikke helt sikker på , jeg er rimelig sikker på min kone elsker mig , MEN hun vil absolut ikke forstå det spil her, og tror nok det gælder for mange.

Skrevet
afløbsrenseren skrev, for 16 timer siden:

jeg er rimelig sikker på min kone elsker mig

Hvad mener du med det? Er du manden ?

Skrevet
Nóòb_from74 skrev, for 21 minutter siden:

Ja, beklager hvis det kunne misforstås

Skrevet
Nóòb_from74 skrev, for 2 timer siden:

Ja altså ikke hendes mand, hvis det er det du mener .

Skrevet
Nóòb_from74 skrev, for 7 timer siden:

:rolleyes:

afløbsrenseren skrev, for 6 timer siden:

Ja, beklager hvis det kunne misforstås

Der var intet at misforstå, dit indlæg giver fint mening, når man TAGER alt med og ikke kun den bid der passer ens egen agenda. :) 

Skrevet
afløbsrenseren skrev, for 5 timer siden:

Ja altså ikke hendes mand, hvis det er det du mener .

nåh okey.. det er hendes tråd, hun søger hjælp, hun kunne tage en snak med hendes mand og så er den pot ude. logisk sans.

Skrevet
Nóòb_from74 skrev, for 38 minutter siden:

hun kunne tage en snak med hendes mand og så er den pot ude. logisk sans.

Hold da op en logisk sans men nu handler Ts faktisk om et godt råd ifht. trusler og ikke hvad hun skal gøre med sin mand derhjemme, husk Eg er for købesex og ej som (FB) som ofte handler om moral, der findes masser af medier, hvor man kan uddybe sin moral (hun finder nok selv ud af hvad hun skal gøre ifht. sin mand) uden logisk sans :rolleyes:

Skrevet
Mortenkok skrev, for 2 timer siden:

Hold da op en logisk sans men nu handler Ts faktisk om et godt råd ifht. trusler og ikke hvad hun skal gøre med sin mand derhjemme, husk Eg er for købesex og ej som (FB) som ofte handler om moral, der findes masser af medier, hvor man kan uddybe sin moral (hun finder nok selv ud af hvad hun skal gøre ifht. sin mand) uden logisk sans :rolleyes:

Hun skal bloker ham helt, men der ville altid være en stalker mere derude, så hun skal fortælle hendes mand det ( mit råd ) at hun er gp, eller stoppe. på et tidspunkt biver hun opdaget. og hun ville måske miste hendes mand helt. Og det ville hun nok ikke ha eller hva ?

Og hvis der er børn i spil bliver det meget værre, så mister hun os dem.. giver det mening ?

Men på den anden side, så er manden nok et dunt svin, som nok osse er inde på eg ? :rolleyes:

Redigeret af Gæst

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.