Hop til indhold

VERI Pigen er Tilbage

Featured Replies

• Svar 279
  • Visninger 65.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Ja så hører vi jo nok ikke mere til hende, med de løgnehistorier hun diskede op med i de tidligere indlæg, En kommentar til MOderators indlæg ville klæde hende, men hun er sikkert for fej til det.

• Hidsig lille en -Hun ville være en god verbal domina Smiler... Men hvor er det dog skønt at se/høre at i mænder er opmærksomme, og advarer hinanden, så der ikke er flere der falder i fælden, carry o

• Hej Amanda,   Du må nok kunne indse at det ikke er troværdigt at kopiere en anden piges annonce - og slet ikke en pige, der yder en god service og får en god omtale herinde. Bed dog Admin om at bli

Skrevet

Ja mødte hende i Mandags i Randers :(

Skrevet

Tager dine penge / ting og smider dig ud

Skrevet

Er det ikke bare at ringe til politiet mens man er der?

Skrevet

Book en tid med hende, saml en flok fyre og mød op. Måske politiet skulle have en opringning ang hvad hun foretager sig og lad fælden klappe

Skrevet

Tror flere gange at politiet har haft fat i hende. Men i vores samfund finder den slags sted uden politiet gider at gøre noget. Nej politiet tager kun de små fisk og lader uromagerne , Svindlerne og ØstEuropæerne udføre deres små numre.

Skrevet

Book en tid med hende, saml en flok fyre og mød op. Måske politiet skulle have en opringning ang hvad hun foretager sig og lad fælden klappe

Jeg er klar på at give hende hvad hun fortjener.

Skrevet

Vold har aldrig været en løsning!

Skrevet

Du risikerer jo bare selv at blive dømt for det der er værre. Nej, meld hende og lad politiet tage sig af hende. Med jo flere anmeldelser og evt. domme, jo sværere får hun ved at agere. 

Skrevet

Jeg opfordrede ikke til vold, men mere en slags opsang til hende at hun skal passe på.

Skrevet

Nu tænker jeg heller ikke på vold for ved hvor syg i pæren hun er. Det nytter bare hverken noget at tale med hende eller blande politiet ind i det da det er prøvet af andre. Hun fortsætter bare.

Skrevet

Mon ikke mange afstår fra at melde hende, da de risikerer at skulle vidne i reten. "Jeg havde aftalt at købe sex af hende. Da hun havde fået pengene, smed hun mig ud". Det kan blive starten på en føljeton, hvor næste afsnit er skilsmisse - en loose-loose situation!

Skrevet

Jeg har oplevet at hun længe efter at hun havde besøgt mig ( 1 ½ år efter ) overfaldt mig på gaden hvor jeg var sammen med mit barn.

Skrevet

Hvis vi anmelder hendes profil hver gang vi ser den kan vi forhindre at andre bliver snydt

Skrevet

Hvis vi anmelder hendes profil hver gang vi ser den kan vi forhindre at andre bliver snydt

Vi kan nok advare nogle, men der vil altid være folk, som falder for et billigt tilbud. Holder hun så pause et ½ års tid, ændrer lidt på annonce og billeder, emailadresse mv., går der altid lidt tid inden folk begynder at advare mod hende og så har de første 10, måske allerede været på besøg hos rullemor.

Tror desuden hun er så snu at hun kigger folk ud: hvem kan jeg snyde og hvem er jeg nødt til at give noget for pengene - og måske tager hun også nogen ind, fordi hun tænder på dem. 

Skrevet

hun er en af grundene til at jeg holder mig til dem over 30  :-P  :-P

Skrevet

Warm gun. Det er ikke alle der er gift og har ikke de bekymringer.

Skrevet

Warm gun. Det er ikke alle der er gift og har ikke de bekymringer.

Nej, men mange er - og lever i et godt forhold, der bare mangler noget seksuelt krydderi!

Skrevet

hej

mit bud er ja det er..

det hendes stil at når hun afsløres med sine billeder, skifter hun stil til en annonce ude billeder...

huske hun kigger med her inde...

prøvemanden

Skrevet

hej

mit bud er ja det er..

det hendes stil at når hun afsløres med sine billeder, skifter hun stil til en annonce ude billeder...

huske hun kigger med her inde...

prøvemanden

Tidligere hed hun " Trunten " herinde. Men hun blev smidt ud den anden dag efter at have sendt mig truende PM´er herinde. Anmeldte hende og så røg hun ud med det samme. Godt at nogen i det mindste tør skride ind over for hende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.