Hop til indhold

At kysse / ikke at kysse

Featured Replies

Skrevet

Jeg elsker kys, og kunne slet ikke forestille mig sex uden kys. 

En gang har jeg afvist kys, og der blev vi enige om, at droppe aftalen, fordi der simpelthen ikke var kemi - men vi grinte og hyggede, og skiltes som venner alligevel ^_^

under et gangbang engang nåede jeg lige at tænke “ej, ham der behøver ikke kysse mig”, hvor efter han snavede mig, vildt og voldsomt mens jeg blev taget bagfra… og hold da op et kys! Måske det var noget med hans tandstilling der gjorde, at jeg ikke synes at han var særlig kys-able, i hvert fald lærte jeg der, at jeg ikke skal dømme på forhånd :D

men de mænd jeg har igennem er oftest pæne og rene, og nogle jeg gerne kysser igen og igen :rolleyes: nogle kysser meget, andre lidt - og det er så fint for mig! 

• Svar 59
  • Visninger 6.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• For mig er kys inkluderet . Dybe våde kys er lækkert ved kemi . Mænd der generelt ikke kysser slikker oftes heller ikke fisse.  Jeg har nogle faste gæster som jeg kunne snave med i timer. De mæ

• Det er altid bedre at blive valgt fra, end at gøre noget man ikke har lyst til, hold fast i den tanke  

• For mig er ingen kys = ingen interesse 

Skrevet

Jeg bliver fuldstændig og overstadigt tændt af kys og gerne meget lidenskabelige med legende/udforskende tunger, så det er meget vigtigt for mig i ni ud af ti tilfælde.

Det sker enkelte gange at jeg ikke opsøger/forventer kys. Fx ved besøg hos en thai massør, for der ved jeg aldrig hvad der sker, men tager imod det der kommer. Det er det der er en del charme i, i sig selv.

Har en gang besøgt en der klaskede sin udbredte tunge mod min. Det var... mystisk og tændte mig ikke så meget.

Det findes rigtig mange forskellige forbehold, hvor nogen betyder noget for mig og andre mindre. Det er en del af min udvælgelse af dem jeg besøger og det gælder vel for de fleste tænker jeg. Så jeg ser intet galt i at liste "do and don'ts". Så naturligvis respekterer jeg dem... ved at vælge dem fra ;)

Redigeret af AB455

Skrevet

Ingen kys er et fravalg fra mig, et godt snav tænder mig mere end ord eller påklædning.

Men forstår godt dine tanker om at den del er til det private. respekt for det, men så bliver det et nej tak.

Redigeret af Thai-addict1

Skrevet

For mig er det ikke rigtig sex, hvis der ikke er kys (og gensidig oral). Så hvis kys ikke er på programmet, er jeg simpelt hen ikke interesseret. Jeg eeelsker simpelt hen at kysse (og slikke).

Redigeret af tvr

Skrevet
Luna_Daydream skrev, for 2 timer siden:

Forventer i Gentlemen at kys er inkluderet, når i køber sex hos en GP? 

Nogen ser det ligefrem som et "red flag" hvis hun ikke tilbyder det - hvorfor?

Jeg synes det er interessant..

Jeg har 2 ting jeg ikke tilbyder fordi det simpelthen er eksklusivt forbeholdt mit privatliv... Kys på munden er 1 af dem :wub: også selvom jeg sagtens forstår at det er "mega øv!" og at nogen så ville vælge mig fra af den grund..

Har i forståelse for, at der er hvisse ting man ikke kan købe- eller "scroller" i blot videre?

For mig personligt er mangel på kys ikke lig med mangel på intimitet og nærvær- for det er jo kun et lille element af en "større helhed" :wub:

Forventer? Nej. Men sex er ikke sex for mig hvis man ikke kysser. Lækker kyssen tænder mig utroligt meget

Skrevet

Ingen kys, tak

Skrevet

Selvfølgelig er der mange som vil vælge dig fra pga kys, det er alle dem som er til GFE og dem er der en del, hvis man kigger anmeldelser herinde. Personligt forstår jeg dig til fulde, da tungekys er noget af det mest intime og private mellem 2 mennesker, og respekt for du sætter din personlige grænse der, så er det jo fuldstændig ligeligegyldigt om nogle vælger dig fra, du har jo valgt dig selv til og derved respektere dig selv !

Skrevet

Jeg ville aldrig afvise en GP hvis hun ikke kyssede... de fleste GP'er jeg er hos, ser jeg igen - og ved god kemi ville jeg spørge om vi skulle kysse næste gang..

Skrevet

Hopper udenom dem der ikke vil kysse, det bliver for koldt uden for mig...

Skrevet
Luna_Daydream skrev, for 3 timer siden:

Jeg har 2 ting jeg ikke tilbyder fordi det simpelthen er eksklusivt forbeholdt mit privatliv... Kys på munden er 1 af dem :wub: også selvom jeg sagtens forstår at det er "mega øv!" og at nogen så ville vælge mig fra af den grund..

Må indrømme, jeg ikke rigtigt kan følge dig her. Det er selvfølgelig dit valg, og dit valg alene. Men mener du seriøst, at det er mere intimt at kysse på munden, end at have en fremmeds kønsdele i din mund?  Jeg tænker, du har oral på menuen. 
For mit vedkommende, er det at kysse, så dybt forbundet med at være intim, at jeg slet ikke kan forestille mig sex uden. Har heller ikke besøgt en GP, der ikke tilbyder det. Går dog osse uden om de, der tilbyder det mod tillæg. 

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 2 timer siden:

For mig er kys inkluderet . Dybe våde kys er lækkert ved kemi :wub:.

Mænd der generelt ikke kysser slikker oftes heller ikke fisse. 
Jeg har nogle faste gæster som jeg kunne snave med i timer. De mænd der elsker at kysse vådt og godt er et godt besøg. 
Og de mænd der vil dele spermen i et lang kys er dejlige:D

Hvor har du været hele mit liv? :P

Skrevet
tykke94 skrev, for 2 timer siden:

Jeg er enig med flere her i tråden, for mig er kys (dybe og med tunge) en helt essential den af den oplevelse jeg søger, så hvis en kvinde enten ikke tilbyder det eller virker som den ikke er en service hun er glad for at yde (feks ved en høj ekstra pris) så går jeg uden om hende.

Jeg har fuld respekt for at det er en service som nogle af den ene eller anden grund vælger ikke at yde, det er deres frie valg. Men omvendt, så er det mit frie valg at vælge en anden kvinde og jeg ønsker på ingen måde at presse nogle til at gøre noget de ikke ønsker at gøre ikke har det godt med.

Helt enig - kunne ikke have skrevet det bedre.

Skrevet
Luna_Daydream skrev, for 4 timer siden:

Nogle gør mens flere andre gør det ikke. Jeg oplever det ikke så ofte at alle mænd som sexkøbere  vil kysse med mig, også selvom jeg har GFE på menuen. Men jeg tager det fint med og det respekterer jeg for det. 

Redigeret af Mook

Skrevet

Jeg fravælger i reglen hvis hun ikke kysser, det er bare vigtigt for at blive rigtig tændt.

Sådan er vi forskellige.

Skrevet

Jeg  nyder  at  kysse  og kys  tænder  mig. 

Kan  jeg  dyrke  sex  med  en  mand  og  tage  hans  pik I min  mund,  så  kan/vil jeg  også  gerne  kysse. 

Er  stødt  ind i  få  mænd  som  ikke  kysser.  

Skrevet

Jeg er en meget selektiv kysser, kysser ikke med alle og kan derfor heller ikke forstå piger der generelt tilbyder kys. Det handler ikke kun om intimitet men om at kys er så uhyre tæt på; tæt på alle sanser. Er meget følsom for duft og smag f.eks.

Når jeg kysser med en kvinde er det fordi vi begge vil og ikke kan lade være, ikke fordi hun tilbyder det.

Skrevet
Luna_Daydream skrev, for 5 timer siden:

Jeg går konsekvent efter GFE oplevelser hvor kys er et væsenligt element. Ikke nødvendigvis tungen langt ned i halsen på den anden part, men lidt tungespidsleg er dejligt pirrende :wub:. Vælger systematisk glædespiger fra der ikke tilbyder kys. Syntes sexen bliver lidt maskinelt hvis der ikke også kysses. Elsker at smage lidt på safterne både foroven og forneden. :P

Skrevet

For mig, meget gerne kys. - Er også inkarneret kropskysser ... 
Men jeg vælger ikke fra, fordi der ikke loves kys i beskrivelsen ... 
Jeg er heller ikke rigtig til dybe tungekys.
Jeg kan godt li' den 'mellemløsning' nogle bruger, sensuelle kys uden tunge ... 
Eller kys med let tunge ... 

Det er en fordel hvis pigen siger om og hvor meget hun kysser, inden vi starter.
Så der ikke opstår akavede situationer undervejs ... 

Skrevet

Helt fair, at man som GP, synes det er for intimt, eller bare ikke er til det…. 
Så springer jeg bare over…. Piger der ikke kysser eller tager ekstra for at kysse, dem gider jeg ikke engang overveje…. 
For mig er det en vigtig del af det at dyrke sex, og uden kan det nærmest være det samme….

Skrevet
Bananas skrev, for 11 timer siden:

Jeg er en meget selektiv kysser, kysser ikke med alle og kan derfor heller ikke forstå piger der generelt tilbyder kys. Det handler ikke kun om intimitet men om at kys er så uhyre tæt på; tæt på alle sanser. Er meget følsom for duft og smag f.eks.

Når jeg kysser med en kvinde er det fordi vi begge vil og ikke kan lade være, ikke fordi hun tilbyder det.

Præcis sådan har jeg det også. Kys er ikke for alle.

Da jeg begyndte i branchen tilbød jeg GFE og kyssede med alle, undervejs måtte jeg sande, at jeg ikke har lyst til at kysse med alle (teknik, duft, smag m.v.), så det blev kys ved kemi. Nu tilbyder jeg andre ting, hvor kys ikke naturligt hører til, men det betyder ikke at det aldrig sker…

Skrevet
Luna_Daydream skrev, for 21 timer siden:

...

Har i forståelse for, at der er hvisse ting man ikke kan købe- eller "scroller" i blot videre?

Det er lidt forskelligt. Hvis en GP i sin annonce skriver, at hun ikke kysser, så kommer jeg ikke på besøg. Hvis der ikke står noget om det, håber jeg på dybe intense kys, men tænker ikke, at det er en selvfølge. Hvis der er angivet en pris for kys, kan man for det enkelte besøg afgøre med sig selv, hvad man vil eller ej, og i den situation har jeg både prøvet at tilvælge kys og ikke at gøre det.

Når man besøger thaipiger, står der sjældent noget om kys i deres annoncer. Det er min erfaring, at det også forskelligt, hvad man kan opleve: Nogen kysser gerne dybt og med tunge, nogen kysser kun tantekys, nogen kysser slet ikke, og nogen vil gerne kysse med tunge, men er virkelig dårlige til det (har helt stiv tunge). Jeg elsker at kysse, så jeg håber på det bedste og tager, hvad der bliver tilbudt.

JenniferRomantica skrev, for 20 timer siden:

Jeg har kysset mænd jeg aldrig kunne finde på at inviterer i min seng i byen:lol:.. 

Du har simpelthen en seng stående i byen?

(undskyld, jeg finder selv ud)

Skrevet
Luna_Daydream skrev, for 22 timer siden:

Jeg synes det er interessant..

For mig personligt er mangel på kys ikke lig med mangel på intimitet og nærvær- for det er jo kun et lille element af en "større helhed" :wub:

Synes altid man skal betale ekstra for det så jeg tager det som en selvfølge at man ikke kysser

Skrevet
Luna_Daydream skrev, den 12.9.2023 at 16:02:

Jeg har 2 ting jeg ikke tilbyder fordi det simpelthen er eksklusivt forbeholdt mit privatliv... Kys på munden er 1 af dem :wub: 

Du finder mange der vi frasortere GPer der ikke tilbyder kys men du finder også kunder der accepterer det eller ikke ønsker kys 

Hvis jeg var dig ville jeg starte med at gå med din første indskydelse og tage kys af menuen og skrive klart at det ikke tilbydes. 

Du kan ændre undervejs hvis du ændrer holdning til det men som ny i branchen så tror jeg at det er allervigtigst at du følger din intuition og følelser her, at du ikke starter ud med at gå på kompromis fra start af og at du har nogen klare grænser og passer på dig selv. 

Skrevet

Hvor er jeg glad for at jeg oprettede denne tråd! Tak til alle der har deltaget i den! :wub:

Jeg vil prøve at komme med en lidt samlet kommentar- da det bliver for uoverskueligt at citere så mange herfra telefonen.. 

Jeg elsker at kysse og tænder også selv på det! Jeg er en ret lidenskabelig og sensuel kvinde, sådan helt generelt... :wub:

Jeg har intet imod at slikke og kysse en gentleman,  grådigt og frækt på halsen og kroppen- men min mund er der altså  kun én mand der får adgang til.. og sådan er dét <3 På den måde, er jeg i en lidt anderledes situation end de fleste GP'r...

Jeg kan høre at nogle af jer tror fravalg af kys handler om hygiejne- det gør det ikke for mig. Jeg kommer fx til at tilbyde gensidig rimming/sorte kys med største velbehag- fordi det er frækt og dejligt! men altså ikke kys på munden ^_^

Jeg synes det er så fint, at nogle af jer gentlemen vælger en GP fra, når hun ikke tilbyder bestemte services- men jeg synes til gengæld at det er ærgerligt at nogle er jer så automatisk tror at sex uden kys er "koldt" eller ikke ville kunne tænde jer <3 I guess you'll never find out :wub:

Skrevet

Jeg er rigtig glad for at kysse, men som regel uden tunge. Kysser glædeligt med 'tantekys' overalt og det plejer at blive vel modtaget ;)

Har dog en gang prøvet at få en stiv tunge tvunget i munden adskillige gange og det var faktisk lidt grænseoverskridende i min verden, så jeg undgår det gerne :razz:

Kemien skal være 100 hvis jeg vil nyde det.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.