Hop til indhold

At kysse / ikke at kysse

Featured Replies

Skrevet

Forventer i Gentlemen at kys er inkluderet, når i køber sex hos en GP? 

Nogen ser det ligefrem som et "red flag" hvis hun ikke tilbyder det - hvorfor?

Jeg synes det er interessant..

Jeg har 2 ting jeg ikke tilbyder fordi det simpelthen er eksklusivt forbeholdt mit privatliv... Kys på munden er 1 af dem :wub: også selvom jeg sagtens forstår at det er "mega øv!" og at nogen så ville vælge mig fra af den grund..

Har i forståelse for, at der er hvisse ting man ikke kan købe- eller "scroller" i blot videre?

For mig personligt er mangel på kys ikke lig med mangel på intimitet og nærvær- for det er jo kun et lille element af en "større helhed" :wub:

• Svar 59
  • Visninger 6.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• For mig er kys inkluderet . Dybe våde kys er lækkert ved kemi . Mænd der generelt ikke kysser slikker oftes heller ikke fisse.  Jeg har nogle faste gæster som jeg kunne snave med i timer. De mæ

• Det er altid bedre at blive valgt fra, end at gøre noget man ikke har lyst til, hold fast i den tanke  

• For mig er ingen kys = ingen interesse 

Skrevet

Jeg forventer ikke kys, men bliver glad hvis jeg får det, da jeg oplever det som meget intimt og ophidsende. Scroller ikke bare videre, hvis der ikke tilbydes kys, men vil da gerne have et par kærlige tantekys, hvis det er muligt.:wub:

Skrevet

Jeg har aldrig fravalgt en GP fordi hun ikke giver kys, lige som bj uden heller ikke resulterer i fravalg. Der er som mange andre ting som er vigtige.

Men det sker når jeg er i det humør at jeg kun søger efter en GP som tilbyder kys og/eller bj uden lige som jeg andre gange har specifikke lyster. Store bryster, små bryster tænder vildt på begge dele, ligesom saggy bryster kan noget og mange andre ting 

Men teksten i GPens profil er vigtig samt billederne 

Redigeret af sn57

Skrevet

Hvis der ikke er kys inkluderet skal der være noget andet som er yders særligt for at holde min interesse. 

Luna_Daydream skrev, for 14 minutter siden:

Har i forståelse for, at der er hvisse ting man ikke kan købe- eller "scroller" i blot videre?

Jeg har forståelse for at der er visse ting man ikke kan købe, men hvis det jeg ikke kan købe er det jeg søger så scroller jeg naturligvis videre. 

Skrevet

Kan personlig godt lide kys - men fravælger ikke på grund af det. For mig er det vigtigt at pigen indlever sig i det hun faktisk tilbyder 

Skrevet
Luna_Daydream skrev, for 22 minutter siden:

For mig personligt er mangel på kys ikke lig med mangel på intimitet og nærvær- for det er jo kun et lille element af en "større helhed" :wub:

100% enig :) 

Skrevet
Langkilde skrev, for 14 minutter siden:

For mig er ingen kys = ingen interesse 

Enig. Er der ikke kys inkl., så vælger jeg blot en anden GP. Der er jo nok af dem.

Skrevet
Luna_Daydream skrev, for 26 minutter siden:

Jeg har 2 ting jeg ikke tilbyder fordi det simpelthen er eksklusivt forbeholdt mit privatliv... Kys på munden er 1 af dem :wub: også selvom jeg sagtens forstår at det er "mega øv!" og at nogen så ville vælge mig fra af den grund..

For mig er kys, (inkl. tungekys) ret vigtigt, Det er en af de ting der i den grad tænder mig, så i mit tilfælde vil det gøre at jeg ville gå videre til en anden. 

Men fint at du ikke tilbyder det, jeg ville heller ikke bryde mig om det hvis ikke det også var noget som pigen nød.

Skrevet

I gamle dage fik man ingen kys nogen steder, og superfransk var heller ikke en mulighed.
I dag er det efterhånden mest almindeligt at fransk er uden gummi, og flere og flere tilbyder kys.
Jeg har respekt for de, som ikke tilbyder det, men dem fravælger jeg oftest.

Skrevet

Jeg er enig med flere her i tråden, for mig er kys (dybe og med tunge) en helt essential den af den oplevelse jeg søger, så hvis en kvinde enten ikke tilbyder det eller virker som den ikke er en service hun er glad for at yde (feks ved en høj ekstra pris) så går jeg uden om hende.

Jeg har fuld respekt for at det er en service som nogle af den ene eller anden grund vælger ikke at yde, det er deres frie valg. Men omvendt, så er det mit frie valg at vælge en anden kvinde og jeg ønsker på ingen måde at presse nogle til at gøre noget de ikke ønsker at gøre ikke har det godt med.

Skrevet

Jeg har forståelse for dit valg... set i lyset af at min grundholdning er, at købesex er forkert... Jeg kysser ikke med alle, men ved den rette stemning/pige er det fedt. men en pige der går på kompromis med det, der ikke føles rigtigt, gør mig trist... og jeg får ulyst... så heller nøjes med det hun har det okay med...

Skrevet

Kys er ikke vigtig for mig, det er langt vigtigere for mig at kramme, men det har jeg endnu ikke mødt en GP der ikke vil.

Men det er rigtig fint at du melder det klart ud så det ikke kommer som en overraskelse at du ikke kysser og dermed giver en skuffelse.

Generelt er det rigtig dejlig når pigerne skriver hvad de er til og ikke er til for så er det meget nemmere at vælge de rette piger man får en god oplevelse med.

For mig er det f.eks rigtig vigtig at man må give pigen finger. En del piger tilbyder det ikke og bliver nærmest fornærmede  hvis man spørger for selvfølgelig må man ikke det, næsten som hvis man havde spurgt om sex uden, mens mindst lige så mange siger at selvfølgelig må man da det.

Enkelte skriver i annoncen at man ikke må eller at de er vilde med det, men forstår ikke at flere ikke melder klart ud om det, så var det meget nemmere.

Skrevet

Jeg har altid undret mig over at man anser kys som mere intimt end faktisk at have sex med hinanden men det nok noget der stammer fra eventyrene vi blev fortalt da vi var børn.. 

Jeg har aldrig haft et one-night stand men jeg har edermame kysset mange i s, p eller k eller i en brandert i byen da jeg blev ældre bare som et eksempel.. Jeg har kysset mænd jeg aldrig kunne finde på at inviterer i min seng i byen:lol:.. 

Dermed ikke sagt at andre ikke skal gøre som de lyster og ikke gøre hvad de ikke lyster.. 

Det er uanset super fint at du har taget et standpunkt<3..

Skrevet

Jeg kysser helst ikke men såfremt pigen tager initiativet, så lader jeg hende jo ikke bare "hænge". Men det er ikke noget jeg aktivt søger.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Jeg har altid undret mig over at man anser kys som mere intimt end faktisk at have sex med hinanden men det nok noget der stammer fra eventyrene vi blev fortalt da vi var børn.. 

Jeg anser ikke kys som mere intimt end sex - jeg anser sex med kys som mere intimt end sex uden kys.

Skrevet
Eventyrmanden skrev, Lige nu:

Jeg anser ikke kys som mere intimt end sex - jeg anser sex med kys som mere intimt end sex uden kys.

Jaja helt sikkert.. Jeg mente bare at jeg tilbyder ting der for mig er meget mere intime f.eks sex så det ville virke mig underligt at tilbyde den ydelse men ikke ville kysse.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Jaja helt sikkert.. Jeg mente bare at jeg tilbyder ting der for mig er meget mere intime f.eks sex så det ville virke mig underligt at tilbyde den ydelse men ikke ville kysse.. 

Fair nok, så misforstod jeg :)

Skrevet

Sex uden kys? Så kan man lige så godt bare tage en spiller. Så kysser hun ikke, så besøger jeg hende ikke.

Skrevet

For mig er kys inkluderet . Dybe våde kys er lækkert ved kemi :wub:.

Mænd der generelt ikke kysser slikker oftes heller ikke fisse. 
Jeg har nogle faste gæster som jeg kunne snave med i timer. De mænd der elsker at kysse vådt og godt er et godt besøg. 
Og de mænd der vil dele spermen i et lang kys er dejlige:D

Skrevet
Luna_Daydream skrev, for 1 time siden:

Jeg har 2 ting jeg ikke tilbyder fordi det simpelthen er eksklusivt forbeholdt mit privatliv... Kys på munden er 1 af dem :wub: også selvom jeg sagtens forstår at det er "mega øv!" og at nogen så ville vælge mig fra af den grund.

Det er altid bedre at blive valgt fra, end at gøre noget man ikke har lyst til, hold fast i den tanke :) 

Skrevet
Luna_Daydream skrev, for 1 time siden:

For mig betyder kys ikke noget - jeg køber det aldrig, også fordi det at kysse, er der så stor forskel på - jeg kan faktisk kun lide det på een måde.

ofte har jeg oplevet med de  gp, jeg har haft god kemi med, at vi er endt med at kysse,  sjovt nok - den har jeg så kysset rigtig frækt med dem…

jeg har undret mig over nogle gp  ikke vil kysse - MEN de vil gerne have en mand kommer i munden, på hende og nogle sluger også -      Og endnu mere overrasker det mig, hvis pigen også tilbyder sorte kys til ham - og hun stadigvæk ikke vil kysse.

lidt i sjov, tænker jeg, hun vil ikke kysse min mund, men godt slikke min røv - så griner jeg - hvordan ser hun min mund 

Skrevet

For mig er kysset også noget meget privat og intimt. Jeg kysser ikke med GP ere. Har dog oplevet et par gange at GP spontant har kysset mig, det var Thaipiger begge gange.

Skrevet
SødfyrJylland skrev, for 26 minutter siden:

Hvis pigen tilbyder GFE, så tænker jeg da som mand, at så er kys inkl.

Den her er vigtig hvis man bruger GFE som beskrivelse så tror jeg man forventer kys. 

Personligt frasorterer jeg ikke GPer der ikke kysser jeg frasorterer kun GPer der ikke tager imod oralsex. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.