Hop til indhold

At kysse / ikke at kysse

Featured Replies

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 2 minutter siden:

Du kan ændre undervejs hvis du ændrer holdning til det men som ny i branchen så tror jeg at det er allervigtigst at du følger din intuition og følelser her, at du ikke starter ud med at gå på kompromis fra start af og at du har nogen klare grænser og passer på dig selv. 

Det er nemlig så vigtigt at man ikke går på kompromis med sine værdier eller grænser! <3 Hvis man gør dét, så vil den her branche lige så stille nedbryde en, og det duer da ikke!

Jeg forbeholder mig også retten til at sige "nej tak" til en gentleman, som jeg enten ikke føler mig tryg ved eller simpelthen ikke har kemi med.

Det skulle helst være en gensidigt dejlig oplevelse, ik? :wub:

• Svar 59
  • Visninger 6.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• For mig er kys inkluderet . Dybe våde kys er lækkert ved kemi . Mænd der generelt ikke kysser slikker oftes heller ikke fisse.  Jeg har nogle faste gæster som jeg kunne snave med i timer. De mæ

• Det er altid bedre at blive valgt fra, end at gøre noget man ikke har lyst til, hold fast i den tanke  

• For mig er ingen kys = ingen interesse 

Skrevet
KalundborgMature skrev, for 4 minutter siden:

Jeg er rigtig glad for at kysse, men som regel uden tunge. Kysser glædeligt med 'tantekys' overalt og det plejer at blive vel modtaget ;)

Har dog en gang prøvet at få en stiv tunge tvunget i munden adskillige gange og det var faktisk lidt grænseoverskridende i min verden, så jeg undgår det gerne :razz:

Kemien skal være 100 hvis jeg vil nyde det.

Kys er da dejlige! Specielt de der rigtig sensuelle, bløde og langsomme Kys på kroppen.. mmm! :wub:

Jeg datede for maange år siden en mand der lavede sjask-våd torpedo-tunge ind i min øregang! Dét var altså lidt grænseoverskridende :lol:.. og en lille bitte smule pirrende... *fnis*

Redigeret af Luna_Daydream

Skrevet
Luna_Daydream skrev, Lige nu:

Det er nemlig så vigtigt at man ikke går på kompromis med sine værdier eller grænser! <3 Hvis man gør dét, så vil den her branche lige så stille nedbryde en, og det duer da ikke!

Jeg forbeholder mig også retten til at sige "nej tak" til en gentleman, som jeg enten ikke føler mig tryg ved eller simpelthen ikke har kemi med.

Det skulle helst være en gensidigt dejlig oplevelse, ik? :wub:

Lige præcis og du vinder i virkeligheden på at sortere fordi du får de bedste matches med den bedste kemi og den gode sex med kunder der respekterer dig for den du er og på den måde kan du blive rigtig glad for at være i branchen og det kan give dig en masse dejlige oplevelser. 

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 18 minutter siden:

Lige præcis og du vinder i virkeligheden på at sortere fordi du får de bedste matches med den bedste kemi og den gode sex med kunder der respekterer dig for den du er og på den måde kan du blive rigtig glad for at være i branchen og det kan give dig en masse dejlige oplevelser. 

Præcis, det er skadeligt at overskride egne grænser, uanset branche….

Skrevet
SweetKisses skrev, den 12.9.2023 at 17:44:

nåede jeg lige at tænke “ej, ham der behøver ikke kysse mig”,

Simpelthen skøn altså :D

SweetKisses skrev, den 12.9.2023 at 17:44:

hvor efter han snavede mig, vildt og voldsomt mens jeg blev taget bagfra… og hold da op et kys! Måske det var noget med hans tandstilling der gjorde, at jeg ikke synes at han var særlig kys-able, i hvert fald lærte jeg der, at jeg ikke skal dømme på forhånd 

IGEN bare skøn - ærlig pige <3:rolleyes:

Skrevet
Frodige Ida skrev, den 12.9.2023 at 17:30:

For mig er kys inkluderet . Dybe våde kys er lækkert ved kemi :wub:.

Mænd der generelt ikke kysser slikker oftes heller ikke fisse. 
Jeg har nogle faste gæster som jeg kunne snave med i timer. De mænd der elsker at kysse vådt og godt er et godt besøg. 
Og de mænd der vil dele spermen i et lang kys er dejlige:D

WOW Frodige Ida!

Du fik godt nok sat gang i nogle fantasier

Og de mænd der vil dele spermen i et lang kys er dejlige

Jeg må finde en kvinde i København og omegn som er med på det. Det lyder f... frækt 

Så er der nogen som kender til en kvinde i Kbh og omegn som er med på et langt sperm kys så skriv gerne her eller send en PB, selvfølgelig må en af de skønne kvinder også gerne melde sig på banen

Skrevet

Kys skal 100% være inkluderet eller tilbudt hos dem der nævner GFE da jeg ikke kan forestille mig ordentlig GFE uden kys.

Da jeg næsten aldrig slikker får jeg derfor min lyst stillet på anden vis bl.a. via kys.

En detalje der irriterer mig uendelig meget i annoncer er når man skriver "GFE/kiss" men hvis man går ned i de dybere detaljer er der pludselig tilføjet "body" kiss.

Skrevet

fin og se diverse holdninger så er det lettere og filtrere fra, nul kys eller tantekys er lig turnoff så hellere undvære

Skrevet

Til I skønne kvinder som gerne kysser med jeres gæster hvis god kemi og hygiejne er der.

Skal en mand så helst være glat barberet eller må han gerne har skægstubbe så han kradser? Eller er et blødt fuldskæg det bedste! 

Skrevet
LystTilSM skrev, 1 time siden:

Til I skønne kvinder som gerne kysser med jeres gæster hvis god kemi og hygiejne er der.

Skal en mand så helst være glat barberet eller må han gerne har skægstubbe så han kradser? Eller er et blødt fuldskæg det bedste! 

Ingen skægstubbe til kys og oralsex tak, sandpapir i sarte områder er ikke klogt….

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.