Hop til indhold
Evas Fredagsbar

Evas Fredagsbar #6 - Fredag 15. September - På Frederiksberg kl. 16-23

Recommended Posts

Ja det eneste der manglede i den fantastiske Fredagsbar :wub:

Var at lykkens gudinde skulle have trukket nr. 65, så ville der have opstået en fantastisk moment :P

 

Redigeret af Mister12

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister12 skrev, for 25 minutter siden:

Ja det eneste der manglede i den fantastiske Fredagsbar :wub:

Var at lykkens gudinde skulle have trukket nr. 65, så ville der have opstået en fantastisk moment :P

 

Det var også den der manglede på Sweets plade da jeg passede den, og 69 på min. I ville nok være kommet op og slås. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for den skønneste fredagsbar - dem der, har været gæst til de sidste 3 fredagsbarer har set en udvikling i mit tøj og nok også væremåde - det er så fedt, at der er et sted - hvor der er plads til at turde male uden for stregerne :wub: Til dem der sidder og overvejer det, spring ud i det - i vil kun fortryde, ikke at deltage <3 

Og specielt tak til skønne Eva. Du er unik, en ener, og så fucking fantastisk - dem der har dig i sit liv, er heldige:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 5 timer siden:

Hyggeligt at møde både nye og “gamle” folk til fredagsbaren. Og tak til Eva for at lukke mig ind, nu Dillermand og jeg havde brudt alle regler om adgangskrav ;) 

Jeg var allerhøjst moderat medskyldig :rolleyes: :P :lol:

 

Dillermand er ren 

Redigeret af Dillermand Junior

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er jeg landet på det faste land efter weekendens oplevelser.

Tak til alle jer der var med til at gøre fredagens eventyr uforglemmelige. Nu skal jeg jo bare have planlagt hvornår jeg kan komme tilbage til Sveri... Sjælland, så jeg kan få indløst mine mange præmier :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, for 23 minutter siden:

Så er jeg landet på det faste land efter weekendens oplevelser.

Tak til alle jer der var med til at gøre fredagens eventyr uforglemmelige. Nu skal jeg jo bare have planlagt hvornår jeg kan komme tilbage til Sveri... Sjælland, så jeg kan få indløst mine mange præmier :lol:

Ja ja Hansi :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, for 3 minutter siden:

Tja, efter en dejlig morgen og formiddag så ja :lol:

Nå det er måske dig der har kørt Sweet træt idag :lol:

Ja man kan heller ikke lade være når man har hende hos sig :wub:

Redigeret af Dillermand Junior

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, Lige nu:

Nå det er måske dig der har kørt Sweet træt idag :lol:

Jan man kan heller ikke lade være når man har hende hos sig :wub:

Jeg tror nærmere det er hende der har kørt mig træt i dag ;):lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, for 1 minut siden:

Jeg tror nærmere det er hende der har kørt mig træt i dag ;):lol:

Sådan en ung mand :P Jeg kunne godt have fortsat men måske lykkedes det at køre mig træt en dag man har jo lov at drømme :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 1 minut siden:

Sådan en ung mand :P Jeg kunne godt have fortsat men måske lykkedes det at køre mig træt en dag man har jo lov at drømme :wub:

Jeg kunne også sagtens have fortsat, det er nemt når man er i godt selskab - men nu sidder jeg alene hjemme og falder lidt ned ovenpå weekendens oplevelser. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, for 1 minut siden:

Jeg kunne også sagtens have fortsat, det er nemt når man er i godt selskab - men nu sidder jeg alene hjemme og falder lidt ned ovenpå weekendens oplevelser. :lol:

Den følelse kender jeg godt :lol: ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok

Inden tråden falder for langt bort, samt mangel på samme og undskyld min mangel på humor,  så hvad med at kalde Fredagsbaren for, Herskab og Tjenestefolk, blot for at gøre den mere intro :rolleyes::)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mortenkok skrev, for 8 timer siden:

Inden tråden falder for langt bort, samt mangel på samme og undskyld min mangel på humor,  så hvad med at kalde Fredagsbaren for, Herskab og Tjenestefolk, blot for at gøre den mere intro :rolleyes::)

Fredagsbaren er det bedste der er sket på og for EG i mange år!

Jeg selv har desværre haft en historik, der udviklede sig med advarsler og karantæne, og med et selvvalgt langt forlænget eksil.
Hvad jeg ikke vil anbefale nogle selv at tilstræbe, men nu er jeg altså tilbage igen, og vil forsøge at gøre mit til at bidrage af værdi for EG.

EG bliver båret af dem der bidrager med indhold, som bliver læst af et flertal som ikke, eller kun i et beskedent et omfang selv gør det.

I alt beskedenhed har jeg selv bidraget som medlem af, hvad der blev døbt som den Germanske Fanklub.
Med rejseberetninger fra ture til FKK klubber sammen, og hver for sig.
Og som ikke er set på samme måde siden!
Men heldigvis er der kommet enkelte nye til, som skiller sig ud og leverer nogle fremragende beretninger.

Fredagsbaren er udtryk for noget af en dynamik!
Som ikke er set siden velmagtdagene for sexparties og gangbang hos klinikker som Pussy Galores, Seduction Girls, Mon Cherie og Cassiopei Stars.
Som I høj grad blev båret af, at ikke kun mutre og piger viste det initiativ at arrangere.
Men at glade mandlige deltagere de også bidrog til at holde dampen oppe, og vedligeholde hypen aktivt med anmeldelser, omtale og indlæg.

Hvis flere kunne bygge noget nyt op som Fredagsbaren, der lever sit eget liv i forum på EG og i Skurvognen mellem hvert nyt arrangement.
I stedet for at fødes og dø igen for hvert enkelt arrangement fra gang til gang, som nogle tager intiativ til.

Så kunne der opstå grobund igen for en Germansk Fanklub, der leverer rejseberetninger fra fællesrejser.
Og føljetoner som i gamle dage fra legendariske arrangementer hos nævnte bordeller, og Vahalla i en Villa i Jylland.

Alt dette er død og borte med de mennesker, der forsvandt fra og som havde deres tid på EG.

Men nye engagerede talenter gør nu deres, som eksempelvis Fredagsbaren!
Og EG har kun brug for flere der skaber noget nyt, der får sit eget liv i forum på EG.

EG kunne være afgået ved døden under pandemien og nedlukningerne i branchen, men heldigvis skete det ikke.
Men EG kan visne og dø af mangel på nyt blod i forum!
Og derfor bør vi kun byde det velkomment når nyt nye blod tilføres forum, med ny aktivitet i forum på EG!

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mortenkok skrev, for 10 timer siden:

Inden tråden falder for langt bort, samt mangel på samme og undskyld min mangel på humor,  så hvad med at kalde Fredagsbaren for, Herskab og Tjenestefolk, blot for at gøre den mere intro :rolleyes::)

Misundelse er en grim ting :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 12 minutter siden:

Misundelse er en grim ting :rolleyes:

Hvis han er interesseret i at deltage, kan han jo spørge om han kam komme med til den fredagsbar.

Jeg spørger ikke, for jeg er ikke interesseret i at deltage.

Men det kunne jeg være i at deltage i så meget andet, hvis der er nogle der arrangerer noget som passer bedre til mig.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...