Hop til indhold
Evas Fredagsbar

Evas Fredagsbar #6 - Fredag 15. September - På Frederiksberg kl. 16-23

Recommended Posts

LystTilSM skrev, for 8 minutter siden:

Måske oplyst et andet sted

Men kommer Evas fredagsbar igen?

Det lyder hyggeligt og spændende 

Det tror jeg godt du kan regne med at det gør. Rygterne siger Januar/Februar, men der er ikke en officiel dato endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter laaaaang tid venten Efter min sidste invitation er jeg ved at være klar til at måske få lov at få chancen for at deltage i næste  fredagsbar så måske den søde skønne Eva Nadine ville overveje at indvitere igen mvh moppy 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 @kvinde 1966 @JenniferRomantica @SweetKisses @Pianistinden 
Hvadøøøeh... hvis ellers vi alle er færdige med at holde jul, nytår, januar-julefrokoster, vinterferie og hvad der ellers kan tosses rundt i af de sædvanlige kaotiske kalender-bingo-banko-lotto øvelser der går forud for næste Fredagsbar, kan vi så blive enige om at mødes "på kontoret" hos mit ene alter ego @Eva Nadine Fredag 1. marts og dele nogle af årets første Low-Fives ud snart allerede før det bliver forår eller hvaaaad? ;) 

Ny tråd med opslag følger i løbet af et døgns tid eller to når jeg har sovet og er færdig med at spille kostbar og sårn :P 
Stien til indbakken er ryddet for sne og der er saltet så ingen af dem der ikke kan vente længere går på røven på vej dertil :wub:

Smutvejen er dén vej: - - - - - - - - - - > > Tilmelding til Evas Fredagsbar #7

Kærligst, Eva <3

PS: To gæste-hunner har også meldt deres ankomst, hvoraf den ene atter er June og den anden ikke har deltaget før, og ønsker at være anonym/hemmelig gæst :ph34r: 
Der er plads til flere hun-gæster også denne gang.  

Redigeret af Evas Fredagsbar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev det da alligevel Jul :D

Nu kan jeg jo kun håbe at @Evas Fredagsbar godkender ansøgningen, så der kan komme en dejlig blød :wub: pakke under juletræet i år :P

At den først kan pakkes ud 1 Marts, det må jeg jo leve med :rolleyes:

@Dillermand Junior plejer jo at overraske med dejlige Hun-gæster :wub:

Så Moster 45 er også klar denne gang :lol: samt til at smage på @AB455 dejlige whisky samt :wub:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mister12 skrev, for 2 minutter siden:

 

@Dillermand Junior plejer jo at overraske med dejlige Hun-gæster :wub:

Plejer og plejer :P :lol: Det stunt har jeg kun lavet en gang i September og var nu mere et resultat af at @Liv var dejlig frisk og impulsiv og ikke så  meget noget jeg gjorde andet end at sige ja til at følges derhen og more mig på vejen over @Evas Fredagsbars muligereaktion på det, og den skuffede ikke ;) :lol: <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fluefisker skrev, for 18 minutter siden:

Godt med jer to:rolleyes: tænk på os sndre:D

Jamen @Fluefisker du må jo ud med snøren :D

Men husk gyldig fiskekort hvis du vil fange en fynsk brownie :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fluefisker skrev, 1 time siden:

Godt med jer to:rolleyes: tænk på os sndre:D

Nisten ser ud til igen "kun" at være gæst og vil derfor optræde yderst dydigt (host), men hun plejer da at være åben for aftaler på andre dage :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, 1 time siden:

Uuuuuuuuuh hot hot hot!!! :D:wub:

Kun en lille smule Photoshop... Alle mine fem hår på brystkassen kan højst være kopieret en lille million gange :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Evas Fredagsbar skrev, for 8 timer siden:

PS: To gæste-hunner har også meldt deres ankomst, hvoraf den ene atter er June og den anden ikke har deltaget før, og ønsker at være anonym/hemmelig gæst :ph34r: 

Det er ret modigt at skrive når man tænker hvor nysgerrig både mig og  @SweetKisses kan være :P :lol: Hvad siger du Julie skal vi begynde og sende gæt til @Evas Fredagsbar i PBer herinde allerede nu ? ;) :ph34r: :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 19 minutter siden:

Det er ret modigt at skrive når man tænker hvor nysgerrig både mig og  @SweetKisses kan være :P :lol: Hvad siger du Julie skal vi begynde og sende gæt til @Evas Fredagsbar i PBer herinde allerede nu ? ;) :ph34r: :D 

At plage for at få at vide hvem der er den hemmelige hun-gæst er som at plage, som vi gjorde som børn, for at få at vide hvad vi fik i julegave. Hvis min kalender tillader det vil jeg deltage d 1 marts og bruge tiden indtil da med at drømme om hvem den hemmelige hun-gæst er og om hun supplere eller komplimenter det i øvrigt fantastisk hold af gæste-hunner:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...