Hop til indhold
Evas Fredagsbar

Evas Fredagsbar #6 - Fredag 15. September - På Frederiksberg kl. 16-23

Recommended Posts

Selvom setuppet ikke appellerer til mig, jeg personligt ikke er typen til at, eller motiveret for at deltage i Fredagsbaren.

Så er jeg fuld af beundring for konceptet, og alle jer fantastiske mennesker der sammen har fået det til at blive en sådan succes!

Jeg kan kun opfordrer alle steder, og alle de piger hos steder der ville kunne udvise initiativ.
Til at også de tænker i egne muligheder!

For de skal bare følge denne tråd, for at konstatere at det faktisk er muligt.
Hvis man vel at mærke blot gør forsøget!

Kontakt mig gerne, hvis nogle kan være interesseret i at jeg medvirker til at brainstorme om muligheder.
Som vi vil kunne se dem.

Jeg er overbevist om at der midt i alt konsensus om "plejer", og at det skal der ikke laves om på :(
Der er der plads til små lommer af initiativ, der bryder med konsensus!
Og som har mulighed for at opnå succes, hvis man prøver.

Fredagsbaren er det levende bevis på at det er muligt!

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

En dag til tyvstarten med @SiaUngQ <3 To dage  til vi alle ses og alenetid med @JenniferRomantica <3og tre dage til det frækkeste afterparty man kan ønske sig med @SweetKisses <3 Ligeså snart dagens sidste aftale er overstået så skrider jeg i seng så jeg kan vågne og det er torsdag og det hele kan starte. :lol: ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil da osse lige ønske jer en rigtig god fredagsbar ...
Jeg har stadig den der fornemmelse af, at jeg ville være lidt som en spurv i tranedans blandt fest-folket ... 
Ikke at jeg har noget imod det, jeg har bare aldrig kunnet finde ud af at feste ... 
Eller gå i byen ... 
Men lader stadigvæk en dør stå på klem, i forhold til Fredagscaféen ... 

Jeg er nok mere til de lidt stilfærdige arrangementer ... 
Jeg tror det var @Rejsenetværk der engang lavede et par Brunch-møder ... 
Hér var problemet bare, at det foregik på nogle ret High-Class steder, så dét turde jeg heller ikke ... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 2 timer siden:

jeg ville være lidt som en spurv i tranedans blandt fest-folket ... 
Ikke at jeg har noget imod det, jeg har bare aldrig kunnet finde ud af at feste ... 
Eller gå i byen

Det virker lidt som om folk har et lidt forskruet syn på hvad Fredagsbaren er når man sammenligner det med at feste eller gå i byen. 

Fredagsbaren er ikke en fest der kan være en festlig stemning. 

Der er alkohol ja men de fleste er der ikke for at drikke sig stive, danse eller andet der foregår til fester fordi det er ikke det Fredagsbaren handler om. 

Man skal ikke kunne feste man skal kunne sidde i en sofa eller på en stol i et rum og så evt. snakke om eller lytte til anekdoter enten om at være GP eller kunde. Eller snakke om noget helt andet sidste gang kom jeg lidt over i Rollerderby fordi der blev spurgt til min T shirt. 

Så køres der oftest noget Lingam Lotto og Blowjob Bingo lege og der mingles og snakkes og spises noget Tapas eller andet mad nummer to fredagsbar var det Pizza. 

 

Man behøver heller ikke deltage i al ting min første fredagsbar købte jeg ikke alenetid med nogen piger det gjorde jeg først anden gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg


Hej
Dillermand Junior

Godt at du nuancerer hvad Fredagsbaren er, og dermed bibringer os andre en forståelse af det fælleskab I har sammen i Fredagsbaren.

Men det vigtigste det er at Fredagsbaren er det rigtige, for præcis jer der deltager!
Og at det er jer der afgør hvem der kan deltage, og hvem der ikke kan.

At vi er dem der ikke passer ind i selskabet.
Betyder ikke af den grund at vi ikke kan savne en ramme om at mødes sammen med andre, som passer til os.

Som jeg ser det!
Der bør I udgøre inspirationen til at andre kan finde sammen om at skabe de rammer for at mødes, som passer andre bedre.

Og her må steder og piger gerne for min skyld, have en større fokus på økonomien i at de deltager.
End kvinderne har det i jeres fredagsbar.

At I har formået i fællesskab at skabe en succes for begge parter, hvor fokus er så lidt på økonomi.
Og så meget på det sociale er fuldstændig unikt, i en kontekst af den relation som normalvis ligger til grund for det indbyrdes samkvem.

Det er bare ikke realistisk at forvente at der er piger og steder, der vil se på mulighederne på samme måde som jer.

Det behøver de heller ikke som jeg ser det!
Pengene må gerne spille en større rolle end de gør det hos jer, hvis andre vil forsøge sig med egne events.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtig, rigtig god fredagsbar til jer der deltager idag. Husk at gøre Eva opmærksom på at hun skal slappe af og hygge sig, så hun ikke stresser rundt og sørger for at alle andre hygger sig OG giv hende rigeligt med low fives, når hun nu ikke selv tilbyder privat tid :wub:

Kæmpe gruppekram til jer alle sammen. Jeg håber at møde flere af jer til næste fredagsbar <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 47 minutter siden:

Vi ses i aften allesammen hvis vi da får en adresse :P :lol: Hvis @Evas Fredagsbar glemmer det og vi alle føler os som Hugo i aften så er der åben fest på mit hotelværelse :rolleyes: ;) :wub: 

Det er da flere uger siden, jeg har godkendt rejsevejledningen til kontoret :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er flere jeg har glemt at sende adressen til den dag I betalte for jeres plads. 
Der var nok llige lidt tryk på den dag :D 
Jeg gennemgår lige indbakken igen og ser om det er glippet med flere. Og ellers ring/sms til mig, da jeg nok ikke får tid til at checke indbakken her så ofte lige i dag. Der skal jo fejes gulve, vaskes håndklæder og gøres klar ;) 

Øj hvor jeg dog glæder mig! 

Kærligst, Eva <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Rejsenetværk og @sneræven udfra jeres skriv kan jeg, som andre også har nævnt, fornemme en misforståelse omkring, hvad Fredagsbaren egentlig er.. og jeg synes Dillermand har givet en god forklaring på netop dette.. det gode ved Fredagsbaren er, at man kan være sig selv, om man blot har lyst til at sidde i en stol i hjørnet og nyde stemningen, eller man har lyst til at være aftenens centrum med den ene gode historie efter den anden - der er plads til alle. Også dem der ikke har været aktive, hverken på Forum eller Skurvognen, de skal blot være hurtige, når Eva smider datoer op, og godkendes hos Eva - og det kan måske give nogen følelsen af, at de bliver holdt udenfor eller at der ikke er plads til dem.

vi er nogle piger der gerne tager imod jer med smil og god stemning, hvis I en dag skulle få lyst til at besøge Fredagsbaren. Men det er lige så meget deltagerne der sørger for den gode stemning :wub:

jeg glæder mig til i aften alle sammen! <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 2 timer siden:

@Rejsenetværk jeg forstår ikke dine indlæg når du selv har et ønske om at der bliver lavet arrangementer med forskellige kvinder at vælge imellem. Det er der jo her, så hvad er det du er til?


Det er fordi at jeg anerkender at der her er nogle mennesker, som har formået at formulere og formidle et koncept som appellerer til nogle mennesker.
Og som de sammen med stor dygtighed, ikke blot har bevist er levedygtigt!

De har også evnet sammen at kommunikere et budskab om konceptet, som opnår stadig mere positiv interesse fra flere og flere.

Der hvor Fredagsbaren virkelig foregår hele branchen med et godt eksempel, det er denne vilje til at have de langsigtede briller på!
Denne accept af at nyt skal have tid til at modnes, og til at udvikle sig for at det kan vise sig langtidsholdbart.
For ikke at ende som en døgnflue, uden et perspektiv for fremtiden.

Det gør Fredagsbaren ved ikke at tænke i kortsigtet profit, og de hurtige ad hoc penge fra enkeltstående events.
Men i stedet investere et personligt engagement i at deltage i et fælles projekt, der samtidig styrker kvindernes personlige brand i branchen.

Og dermed den genkendelsesfaktor der består i som glædespige, at kunne blive erindret som et personligt brand!
Af mænd der viser interesse for deres markedsføring af egne vagter.

Evnen til, ønsket om og viljen til at medvirke til at dette lykkes som en fælles succes for piger og mænd til Fredagsbaren.
Fortjener alt mulig respekt og anerkendelse!

Kolleger i branchen kunne drage lære af jeres eksempel!
Hvis de vil og de evner at drage lære?

Det som jeg i den grad godt kunne tænke mig som et selvstændigt koncept, det kunne være en kontakt cafe i branchen for piger og mænd.

En art kaffebar med egne jævnlige events, hvor kaffebaren har en erfaren teledame, mutter eller gp som vært.

Som blot har åben en dato fra kl 10 formiddag til kl 22 aften, og som i princippet fungerer som en drop inn og drop out event.
Hvor piger og mænd kan komme og gå som det passer dem, som pigerne betale 0 kr for at deltage og hvor de ingen forpligtelser har når de deltager.

Som en slags swinger klub, hvor pigerne godt må forlange penge for sex og hvor mændene godt må tilbyde penge for sex.

Priser og aftalevilkår blander stedet og værten sig ikke i!
Det er alene et anliggende mellem piger og mænd når de mødes over en kop kaffe, at træffe indbyrdes aftaler om sex som modydelse mod et aftalt honorar.

Aftaler indgået i cafeen kan så afvikles 2 og 2 bag lukket dør i værelser til samme, hos stedet hvor arrangementet afholdes.

Der kunne komme økonomi i det ved at tage entre af mændene i døren, og ved timeleje af værelser aftale for aftale gæsterne indgår og afvikler under arrangementet.

Kan det blive en guldgrube på meget kort sigt, nej det kan det ikke!

Og er der udsigt til kortsigtet profit for værtinde og sted på den helt korte bane, næppe heller!

Men hvis konceptet har potentiale, så kan det udvikles og vokse til at kunne blive en kommerciel succes.

På den rejse skal det helst bare løber rundt, uden at give underskud.
For at det kan få tid til at virke, uden at lide omkostnings døden før man får rigtigt begyndt.

For at det skal kunne lykkes, så forudsætter det nogle vandbærere til at løfte en kontakt cafe ud over rampen.
Og til at kommunikere det som et en niche, sådan som Fredagsbaren har vist sig at de er branchens suverænt dygtigste kommunikatører!

Under Sexevents her på EG og i Skurvognen, hvor et Fredagsbarens faste stok i den grad vedligeholder interessen for Fredagsbaren.

Det kunne andre initiativer også gøre, eksempelvis en kontakt cafe?

Der er bare 2 risici der skal tages højde for, og som en Kontakt cafe skal forebygge!

1.
Der må under ingen omstændigheder kunne snige sig en ung snap eller Tinder pige på 17,5 år indenfor, for at deltage i en kontakt cafe.
Måske bør aldersgrænsen sættes til 21 år, som der tilsyneladende er en udbredt konsensus om i branchen.
Det må der være gode grunde til, for erfarne mutre ved hvad de gør, og de har forstand på det de har med at gøre.
Derfor er der nok en grund til den der med 21 år og ikke 18 år på bordeller.

2.
Piger der besøger en kontakt cafe må ikke få oplevelsen af at den type mænd, som branchen hader af et godt hjerte ser arrangementet som en mulighed for at komme for bare at ose.
Men uden en oprigtig intention om, og vilje til at købe sex af piger der kommer i en kontakt cafe.

Piger skal have en reel mulighed for at kunne gå hjem fra et besøg i en kontakt cafe med penge på lommen.
Og de mænd der besøger en kontakt cafe skal have viljen til, og ønsket om at bruge penge under deres besøg på aftaler med de kvindelige gæster i cafeen.

En kompetent værtinde

Forudsætningen for at kunne forebygge de to nævnte risici, udgøres af et setup der tager højde for det.
Og som en kompetent værtinde kan varetage med fornøden backup til et arrangement.

Sponsor

Jeg kan godt se mig villig til sammen med andre at sponsorere lejen af et sted, og de faste omkostninger til det første arrangement, eventuelt de første få arrangementer.
Med et begrænset personligt bidrag, som formentlig vil kræve et vi bliver flere end blot jeg til at give en mindre sum til en opstart af en kontakt cafe.

Men vi som sponsorer skal under ingen omstændigheder have nogen andel i en omsætning i en kontakt cafe.
Kun et sted, en værtinde og piger skal kunne tjene penge på konceptet.

Måske vi kan aftale at få igen af det vi lægger ud, helt eller delvist hvis der kommer nok penge ind til det det.
Men ikke 1 kr mere end vi har lagt ud!

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 3 timer siden:

@Rejsenetværk og @sneræven udfra jeres skriv kan jeg, som andre også har nævnt, fornemme en misforståelse omkring, hvad Fredagsbaren egentlig er.. og jeg synes Dillermand har givet en god forklaring på netop dette.. det gode ved Fredagsbaren er, at man kan være sig selv, om man blot har lyst til at sidde i en stol i hjørnet og nyde stemningen, eller man har lyst til at være aftenens centrum med den ene gode historie efter den anden - der er plads til alle. Også dem der ikke har været aktive, hverken på Forum eller Skurvognen, de skal blot være hurtige, når Eva smider datoer op, og godkendes hos Eva - og det kan måske give nogen følelsen af, at de bliver holdt udenfor eller at der ikke er plads til dem.

vi er nogle piger der gerne tager imod jer med smil og god stemning, hvis I en dag skulle få lyst til at besøge Fredagsbaren. Men det er lige så meget deltagerne der sørger for den gode stemning :wub:

jeg glæder mig til i aften alle sammen! <3

Øv jeg er misundelig på dem det skal til fredagsbar…

men rigtig god fornøjelse, jeg håber at I alle får nogle fede, festlige og frække timer

Del dette indlæg


Link til indlæg

@SweetKisses og @Dillermand Junior

Modtaget ... :)
Det er måske osse mig der er lidt genert ... :P

Men lige vedrørende denne her gang, så skal det også siges at jeg blev varmet noget så eftertrykkeligt  i går torsdag ...
Og det osse så det både dampede og drev ned ad væggene ... :wub:<3
Det var en aftale jeg havde lavet allerede før fredagsbaren blev annonceret ... 
Det var næsten som at være med til en solo forpremiere til Fredagsbaren uden at være med til selve arrangementet ... ;)

Og i min alder, skal der jo lidt tid til at lade op ... 
Selv om jeg synes hormonerne er begyndt at røre på sig allerede igen ... 

 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil lige fortælle at jeg kom godt hjem selvom jeg skulle navigere som fodgænger i København i en fjern og drømmende tilstand efter at have været sammen med @SweetKisses. Super hyggeligt arrangement hvor jeg kunne snakke og være social uden filter med mennesker jeg godt gider at bruge min tid sammen med. Det er bare noget jeg synes vi skal fortsætte med at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok
Lauersen skrev, 1 time siden:

bare noget jeg synes vi skal fortsætte med at gøre.

Men udover Laursens fortælling, hvad skete der ellers i Fredagsbaren, nogen må da have oplevet noget, udover det, sædvanlige? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til @Evas Fredagsbar for at arrangere og for gode snakke undervejs. 

Tak til @Liv for det gode selskab på vej derhen til fredagsbaren og for at improviseret tage med til fredagsbaren og få Eva til at gentage “Hvem har du med, hvem har du med” i mobilen til jeg næsten var flad af grin :lol:

Tak til @SiaUngQ for at side på mit skød og tage imod nus til du næsten faldt i søvn :lol:

Tak til @SweetKisses for at joine og også tage imod nus, at være i sandwich med put og nus mellem Julie og Sia var en dejlig luksus :wub:

Tak til @JenniferRomantica for at indvie det nye bollerum i den nye fredagsbars lokation sammen med mig det var virkelig en kæmpe fornøjelse. Du kan virkelig tænde en ild i mig og et begær når vi er sammen som ikke alle kan. :wub:

Tak til alle der var med til denne fredagsbar fordi  vi alle er med til at gøre Fredagsbarerne til den hyggelige og skønne oplevelse de er. 

Redigeret af Dillermand Junior
Fordi jeg kan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 15.9.2023 at 02:42:

Men det vigtigste det er at Fredagsbaren er det rigtige, for præcis jer der deltager!
Og at det er jer der afgør hvem der kan deltage, og hvem der ikke kan.

 

Øh hvad ? IGEN kommer du med postulater om Fredagsbaren, som du overhovedet intet belæg har for, eller aner noget om.

VI, deltagerne i Fredagsbaren, bestemmer nul og en skid, nada, intet, zilch, om hvem der deltager. Alle der deltager, har sendt en tilmeldelse til @Eva Nadine, og såfremt vi har deltaget før, så bliver tilmeldelsen accepteret, hvis der er plads. Derefter sender man deltagelsesgebyret via MP til en MP Box.

 Alle som som vil deltage og ikke har været med før, har sendt en tilmeldelse på samme måde, og har derefter en telefonisk samtale med @Eva Nadine, hvor hun fortæller om hvad der foregår, og hvad man kan forvente. Derefter beslutter personen om det er noget for dem, og hvis de synes det er, så sender de også deltagelsegebyret via MP til en MP Box, og er dermed tilmeldt og optager en plads.

Ingen af de som har deltaget bestemmer noget som helst om hvilke andre personer der kan deltage. De bestemmer udelukkende selv, efter at have snakket med @Eva Nadine, om det er noget de vil deltage i, eller om de har misforstået hvad Fredagsbaren går ud på, og derfor ikke vil deltage alligevel.

/Francois

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 19 timer siden:

Rigtig god fornøjelse i aften folkens <3

Du var savnet. Den der milde fynske behandling af det danske sprog manglede stort. Der var for meget jysk tale, til at jeg skide fremmedarbejder kunne følge med i samtalerne, så jeg gik i køkkenet i stedet for, og anrettede maden.

Det fandt jeg ud af man bliver kysset for, når @SweetKisses ikke havde nået at få noget i skrutten før hun ankom, og når June får serveret en Virgin Irish Coffee (OK, jeg lavede Hawaiikys tricket der, men hun protesterede ikke :D). 
Så egentlig en win-win situation, når jeg nu tænker efter, men det betyder stadig at dit selskab var savnet :wub:

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 20 timer siden:

Rigtig, rigtig god fredagsbar til jer der deltager idag. Husk at gøre Eva opmærksom på at hun skal slappe af og hygge sig, så hun ikke stresser rundt og sørger for at alle andre hygger sig OG giv hende rigeligt med low fives, når hun nu ikke selv tilbyder privat tid :wub:

Kæmpe gruppekram til jer alle sammen. Jeg håber at møde flere af jer til næste fredagsbar <3

Du var også savnet, Mr Bolighaj.. Kan du ikke lige sende @Eva Nadine en kalender for resten af året, og egentlig også for 2024, med markering af de dage du ikke kan. Det gør det så meget nemmere at ikke undvære dig :D

 

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 18 timer siden:

...

Det som jeg i den grad godt kunne tænke mig som et selvstændigt koncept, det kunne være en kontakt cafe i branchen for piger og mænd.

En art kaffebar med egne jævnlige events, hvor kaffebaren har en erfaren teledame, mutter eller gp som vært.

...

Istedet for at spamme en tråd om Fredagsbaren med dine ideer til koncepter (og andre tråde med andre ideer), hvad med om du oprettede en tråd for hver af de forskellige ideer og koncepter du har fundet på, i en dertil hørende sektion af forummet, så folk kan skrive deres mening om dem deri, da de ikke har nogen relevans til fredagsbaren, andet end du synes andre skulle afholde dine ideer på samme måde som fredagsbaren bliver afholdt.
Så kan du skrive i de tråde hvorfra du har fået inspiration til ideen, i stedet for at prøve at få en dialog i gang  om dem, i en tråd der vedrører noget helt andet.

Blot et godt velment råd.


/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 7 timer siden:

Du var savnet. Den der milde fynske behandling af det danske sprog manglede stort. Der var for meget jysk tale, til at jeg skide fremmedarbejder kunne følge med i samtalerne, så jeg gik i køkkenet i stedet for, og anrettede maden.

Det fandt jeg ud af man bliver kysset for, når @SweetKisses ikke havde nået at få noget i skrutten før hun ankom, og når June får serveret en Virgin Irish Coffee (OK, jeg lavede Hawaiikys tricket der, men hun protesterede ikke :D). 
Så egentlig en win-win situation, når jeg nu tænker efter, men det betyder stadig at dit selskab var savnet :wub:

/Francois

Årh hvad var der jyde træf??? :o

Endnu mere øv at jeg ikke var der!!!!!

Jeg tager mit eget jydetræf i dag til kæmpe stor fest på fastlandet. Det bliver garantrisser ikke lige så lummert som fredagsbar, men jeg bliver garanteret mere fuld end @JenniferRomantica på tom mave :lol:<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, 1 time siden:

Årh hvad var der jyde træf??? :o

Endnu mere øv at jeg ikke var der!!!!!

Jeg tager mit eget jydetræf i dag til kæmpe stor fest på fastlandet. Det bliver garantrisser ikke lige så lummert som fredagsbar, men jeg bliver garanteret mere fuld end @JenniferRomantica på tom mave :lol:<3

Du gik tilmed glip af syrlinger og poletter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...