Hop til indhold
Evas Fredagsbar

Evas Fredagsbar #6 - Fredag 15. September - På Frederiksberg kl. 16-23

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, for 49 minutter siden:

Til mit forsvar så har jeg gang i en star trek kavalkade på 5 døgn så det hele er lidt mudret i toppen:lol:..

Intet forsvar nødvendigt er bare glad for at du er med og i fuld Jennifer firspring ^_^ :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 12 timer siden:

Til mit forsvar så har jeg gang i en star trek kavalkade på 5 døgn så det hele er lidt mudret i toppen:lol:..

@JenniferRomantica Bare på det grundlag alene, så vil jeg føde dit næste barn :D. Trekkies forever!

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Evas Fredagsbar skrev, den 22.8.2023 at 16:26:

Jeg kunne godt overveje det - det der afholder mig, er at jeg ikke er hverken leder eller korderingstypen så det kan kun ende galt - hvis en pige eller to meldte sig og sprang på kunne jeg godt ligge “hus” til når jeg alligevel lejer sommerhus :wub:

Redigeret af SiaUngQ

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 6 timer siden:

Trekkies forever!

Savner Star Trek ... 
Det var fra tiden før al sci-fi på Flow-TV blev overdimensionerede Action-brag hvor the All-American Hero sprængte diverse stadig større maskiner i luften - med adskillige tusinde stakkels djævle om bord - for at redde heltinden fra een eller anden grum skæbne ... 
Avatar - World of Water skuffede mig i øvrigt på dét punkt - den var fantastisk flot filmet, men kampscenerne ødelagde meget, synes jeg ... 

Star Trek var mere filosofisk, som jeg husker det .. og ikke så forudsigelig ... 
Jeg kan forstå, den stadig findes på een eller anden streaming-tjeneste .. 
Biver der osse lavet nye afsnit .. ?

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 4 timer siden:

Biver der osse lavet nye afsnit .. ?

Der er i øjeblikket følgende Star Trek serier som kan ses:
Star Trek TOS (The Original Series) (1966-1969)
Star Trek  TAS (The Animated Series) (1973-1974)
Star Trek The Next Generation (1987-1994)
Star Trek Deep Space 9 (1993-1999)
Star Trek Voyager (1995-2001)
Enterprise (senere kaldet Star Trek Enterprise) (2001-2005)
Star Trek Discovery (2017 - stadig igang, sæson 5 kommer i 2024)
Star Trek Picard (2020-2023) Bedst beskrevet som en "fortsættelse" af ST:TNG
Star Trek Lower Decks ( Animeret serie 2020- stadig igang, sæson 4 kommer i september)
Star Trek Prodigy  (animeret serie 2022 - sæson 2 kommer måske) Bedst beskrevet som en "fortsættelse" af ST:Voyager
Star Trek Strange New Worlds (2022 - stadig igang - produktion af sæson 3 er aktuelt på pause grundet skuespiller- og forfatter strejken) Bedst beskrevet som en prequel til ST:TOS

Derudover er der selvfølgelig Star Trek filmene:
Star Trek: The Motion Picture (1979)
Star Trek II: The Wrath of Khan (1982)
Star Trek III: The Search for Spock (1984)
Star Trek IV: The Voyage Home (1986)
Star Trek V: The Final Frontier (1989)
Star Trek VI: The Undiscovered Country (1991) 
De ovenstående er med besætningen fra ST: TOS.

Star Trek: Generations (1994) 
Star Trek: First Contact (1996)
Star Trek: Insurrection (1998)
Star Trek: Nemesis (2002)
Disse er med besætningen fra ST:TNG.

Og så er der reboot version filmene
Star Trek (2009)
Star Trek  Into Darkness (2013)
Star Trek: Beyond (2016) 
Disse foregår med nye skuespillere til rollerne fra ST:TOS, og i en alternativ tidslinje i forhold til de gamle Star Trek film og serier.

Jeg vil gætte ud fra @JenniferRomantica's indlæg at det er disse 3 film, hendes Star Trek Marathon består af.

Og blot for at bringe det tilbage on topic - Hvis Jennifer eller nogen af de andre kvinder (Inkl. @Eva Nadine som jeg ved er SF fan også) der deltager i Fredagsbaren, dukker op i en Star Trek uniform, så er Bollerummet booket hele aftenen af mig. Så er det sagt !!!

/Francois.
 

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Francois
Oki .. Tak for info ...

Jeg skal så lige finde ud af hvilken streamingtjeneste der sender dem - det er l-i-g-e før jeg kunne finde på at glemme min modvilje mod streamingtjenester, på grund af Star Trek ...

Og ja, undskylder for afsporingen - blev bare nysgerrig ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Njargh jeg startede med “Picard” (jeg har en dyb kærlighed for Patrick Stewart) 

Damn... Nå, jeg må barbere hovedhåret af inden fredagsbaren, for at sikre mig at @JenniferRomantica sætter sig på mit skød istedet for at hun sætter sig på @Dillermand Junior‘s skød.

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 5 timer siden:

Damn... Nå, jeg må barbere hovedhåret af inden fredagsbaren, for at sikre mig at @JenniferRomantica sætter sig på mit skød istedet for at hun sætter sig på @Dillermand Junior‘s skød.

/Francois

Ellers må vi rotte os sammen. Så fylder jeg hele dillermands skød, så er der slet ikke plads til Jennifer :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
SiaUngQ skrev, for 2 timer siden:

Ellers må vi rotte os sammen. Så fylder jeg hele dillermands skød, så er der slet ikke plads til Jennifer :lol:

Er du sikker på at du ikke får nok af mit skød inden vi når til fredagsbaren ? :rolleyes: ;) :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der går virkelig stoleleg i denne Fredagsbar allerede før vi er begyndt :D 
Der bliver faktisk en luksus-siddeplads til virkelig at give den gas med at sidde på skødet. Den der halvanden-personers lænestol fra IKEA jeg har "på kontoret" vil jeg faktisk mene kan rumme op til 4 personer mokket lidt sammen hvis man er frisk på at komme hinanden ved, og ikke alle er bredrøvede eller har balance-udfordringer. 
Vi kan jo se hvor mange den kan holde til og måske på skift lade de mænd der ønsker det, opleve hvordan det er at drukne i damer på skødet?
Måske skal vi ha' sådan et system ligesom i svømmehallen i gamle dage hvor nogen med en fløjte råber "ALLE DEM MED RØDE BÅND SKAL OOOOOOOP!" eller lign? Måske vi kan finde en variant der ikke er helt lige så larmende? 

Det bliver SÅ festligt! :wub::) 

https://www.ikea.com/dk/da/p/backsaelen-1-5-pers-laenestol-hallarp-gra-s89393202/

Redigeret af Evas Fredagsbar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg har det forkerte bånd på når du råber op @Evas Fredagsbar og jeg har enten søde smukke @SiaUngQ eller dejlige sexede @SweetKisses på skødet eller dem begge to så kan du godt regne med at ligesom da jeg var barn så har jeg fået vand i ørerne og kan ikke høre noget som helst ;) :ph34r: :P :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Evas Fredagsbar skrev, for 5 timer siden:

og måske på skift lade de mænd der ønsker det, opleve hvordan det er at drukne i damer på skødet?

Tror du der er nogen mænd der ikke ønsker det? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, den 25.8.2023 at 17:14:

Tror du der er nogen mænd der ikke ønsker det? :lol:

Vi kan jo lade det komme an på en prøve til Fredagsbaren vil nogen takke nej tak til at drukne i kvinder den aften ? :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kommer næppe bag på nogen der har fulgt denne tråd at jeg har glædet mig til denne fredagsbar :lol: :rolleyes: Nok særligt min utålmodighed når det galdt nyt om tilmelding men jeg er også ægte fan af Fredagsbarerne og de dejlige mennesker man møder til dem. 

Og nu er vi der næsten det er denne uge det sker det er den næste fredag og det bliver så godt. 

Skønne @Evas Fredagsbar tak fordi du endnu en gang har stablet en fredagsbar på benene som vi nu får glæde af, denne gang kommer jeg med en beskeden værtinde gave og et kram ( Ved ikke om jeg tør et gramsekram :shock: ).

Og tusind tak fordi du enevældigt har givet mig lov til at være førstevælger til alenetid denne gang jeg håber ikke jeg bliver så forsinket at det privilegie ryger for det vil jeg glæde mig til og er glad for den ære det er :D

 

Skønne seje dejlige @SiaUngQ du ved jeg glæder mig til gensynet og til at give dig gramsekram og til at have dig på skødet undervejs til fredagsbaren.

 Og tak fordi du lader mig tyvstarte Fredagsbaren en smule i dit skønne selskab om Torsdagen ( Om nu kun tre dage) :wub: hvilket giver mig to dage hvor jeg kan nyde dit selskab mens du er i København, heldige mig :D

 

Så er der fredagsbar legenden den altid friske og dejlige @JenniferRomantica der sætter fut og gang i selskabet jeg glæder mig til gensynet med dig, til at give en gramsekrammer og forhåbentlig hvis jeg får førstevalg til alenetid så ville jeg elske at indvie det nye bollerum på den nye fredagsbar lokation sammen med dig :wub: forrige fredagsbar var virkelig skøn men du var helt bestemt savnet af mig det er ikke helt det samme uden dig. 

 

@kvinde 1966 Lena du skal også have en kæmpe krammer (Ligesom med Eva ved jeg ikke om jeg tør gramsekrammer :lol:).

Også du var savnet til den forrige fredagsbar du plejer også at være en fast del af oplevelsen og det skønne selskab så det er dejligt at have dig med igen :) :wub: ser frem til gensynet. 

 

Smukke og sexede @SweetKisses vi mødtes første gang til en fredagsbar og jeg glæder mig rigtigt meget til både gensynet og til at give dig en gramsekrammer. Jeg håber du denne gang får lidt mere tid til at spise tapas nyde selskabet i slyngelstuen med de andre og måske smutte forbi mit skød undervejs på et tidspunkt i løbet af aftenen hvis altså Sia tillader det hun har lidt taget ejerskab over mit skød og jeg klager ikke over det <3 Men vigtigst af alt så glæder jeg mig helt vildt meget til vores lille og dejlige afterparty sammen om lørdagen det er den perfekte måde at runde både fredagsbar og den weekend af på i dit vidunderlige selskab ^_^ :wub:

Det bliver skønt at gense alle de velkendte folk fra tidligere fredagsbarer, skurvognen og Eroguide og at se og møde nye ansigter. 

Det bliver en fantastisk aften og en skøn weekend. 

Redigeret af Dillermand Junior
Tilføjelse af mere ros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 48 minutter siden:

 

Skønne seje dejlige @SiaUngQ du ved jeg glæder mig til gensynet og til at give dig gramsekram og til at have dig på skødet undervejs til fredagsbaren.

 Og tak fordi du lader mig tyvstarte Fredagsbaren en smule i dit skønne selskab om Torsdagen ( Om nu kun tre dage) :wub: hvilket giver mig to dage hvor jeg kan nyde dit selskab mens du er i København, heldige mig :D

Smukke og sexede @SweetKisses vi mødtes første gang til en fredagsbar og jeg glæder mig rigtigt meget til både gensynet og til at give dig en gramsekrammer. Jeg håber du denne gang får lidt mere tid til at spise tapas nyde selskabet i slyngelstuen med de andre og måske smutte forbi mit skød undervejs på et tidspunkt i løbet af aftenen hvis altså Sia tillader det hun har lidt taget ejerskab over mit skød og jeg klager ikke over det <3 

Jeg glæder mig også helt enormt - allerede imorgen tidlig ugen starter for mit vedkommende :wub: 

Så længe jeg ikke rotter mig sammen med @Francois eller andre herrer, så er der altid plads til @SweetKisses eller andre damer der skulle mangle et sted at placerer deres balle <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SiaUngQ skrev, 1 time siden:

Så længe jeg ikke rotter mig sammen med @Francois eller andre herrer, så er der altid plads til @SweetKisses eller andre damer der skulle mangle et sted at placerer deres balle <3 

Du må godt være Mama Sia (Bordelmutter) for mit skød den aften så længe det ikke indeholder noget med Mister, mormortrusser eller tæppebankere okay :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 12 timer siden:

Så er der fredagsbar legenden den altid friske og dejlige @JenniferRomantica der sætter fut og gang i selskabet jeg glæder mig til gensynet med dig, til at give en gramsekrammer og forhåbentlig hvis jeg får førstevalg til alenetid så ville jeg elske at indvie det nye bollerum på den nye fredagsbar lokation sammen med dig :wub: forrige fredagsbar var virkelig skøn men du var helt bestemt savnet af mig det er ikke helt det samme uden dig. 

Du er altså bare skøn og jeg glææææder mig helt vildt til om ganske få - dog stadig for mange - dage.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...