Hop til indhold

Bedrag eller kloster?

Featured Replies

• Svar 179
  • Visninger 15.1k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg ser først denne tråd nu. Disse tråde får altid rigtigt mange indlæg og er sommetider rigtigt interessante at læse.   Der er mange flere tråde med samme eller lign. emne.  Det er et af de em

• Der kan selvfølgelig være mange årsager til hun mister lysten. Alt efter alder.  Men min personlige erfaring er, at trods mit store sexdrive. Så har jeg mistet lysten længe før vi endte de fejlslagn

• Det er alligevel dejligt at de hele er så nemt for så mange. Man ønsker indimellem at verden kun var befolket af mennesker med den slags uantasteligt moralskt højtstående kvalitet. Når i alligevel er

Postede billeder

Skrevet
Spoonman skrev, for 55 minutter siden:

Hvorfor ikke.... "se hende der, nu har hun i årevis nægtet sin mand sex og intimitet. Det kan hun simpelthen ikke være bekendt"... Uuhlala, den udtalelse må gøre ondt på moralprædikanterne.

Jo om du er mand eller kvinde hvor evnen til eller sex lysten daler så kan man netop altid være bekendt fordi sex og intimitet er individuelt og lystbetonet at sige nej sådan er det bare. 

Er det et problem så må man tage snakken og overveje om det er vigtigt nok for en til et brud i forholdet. Eller om man kan finde andre løsninger. 

Skrevet
Spoonman skrev, 1 time siden:

Forsøger bare at se mønten fra begge sider, fordi et ægteskab er svoret i medgang og modgang.... men kvinden kan beslutte og bete sig som hun vil og altid have ret? Det er et trættende fakta. Amen.

Det kan hun altså ikke - ikke hvis hun får svar på tale. Ligesom han heller ikke kan.

I øvrigt er det her en temmelig kedelig "debat". Nå, så meget debat er det jo ikke, eftersom nogle ihærdige skribenter bliver ved med at sidde på det eneste rette svaret. At det er et ægte dilemma vil man ikke se; et moralskt desuden, hvilket ikke gør det nemmere. Jeg får de dersens abortmodstanderdemonstranterne i USA i hovedet, når jeg læser indlæggene her. Det er sikkert uretfærdigt, men lidt à la dem - halleluja - går argumenterne her. Jeg kender folk som mener at man er utro, bare man fantiserer om at være med nogen anden og den overbevisning går ikke at tage fra dem.

Et ægteskab er en svær ting mange gange og man har så mange tilfælden at gøre hinanden ondt. Ikke kun utroskab. Hvad med grimme ord? Er de tilgivelige. Hvad med ignorans - er det tilgiveligt? Er det ikke svigt i forhold til hvad man lovede i kirken? Hvad med trusler, råb og skrig? Hvad med at drikke for meget - er det tilgiveligt? Hvad ovehoved med at ikke opfylde den andens forventninger; noget som de fleste nogen gang oplever i et langt forhold? Hvad med at hver lørdag vælge Brøndby IF (jeg ved - virkeligt ubegribeligt) frem for kvalitetstid med familien? Er det ikke svigt?

Men når det kommer til utroskab - dvs sex - så tar det sagtens fyr i "debatten". Ikke en eneste gang har jeg set nogen af jer som er så 100 procent overbeviste om at dette er det største af alle verdens tillidsbrud - problematisere hvorfor sex har en aldeles egen hylde i ægteskabet. Vi snakker ikke om at blive forelsket i nogen anden, ikke om kærlighed til nogen anden - vi snakker om noget så simpelt som en af menneskets dybeste fysiske drifter. Næsten på højde med at spise, drikke og sove. Desuden snakker vi om det i den måske mest sexualiserede epoken i historien. 

Man tror jo næsten man er endt op i kirken, på trods af at vi befinder os i et totalt skummelt forum som de færreste af os skulle anerkende at vi er en del af.

Vi har mange forventninger på hinanden når vi gifter os - at vi skal være den andens eneste sexpartner resten av livet er kun en af mange. I de fleste ægteskab oplever man svigt på flere områder - ikke kun utroskab. I bedste fald lærer vi os noget om os selve, udvikles og kommer videre. Mange forventninger er nemlig urimelige og dyrkes og retfærdiggøres typiskt hos den som har dem - ikke hos dem som de er rettet imod.

De fleste har den aller største forståelse for at man prøver og prøver igen at redde sit ægteskab - bare det ikke handler om utroskab. Mennesket er født at være dum, men det er sjældent man er bevidst dum fordi man vil den anden ondt. Og det er ikke sikkert at man har hemmeligheder fordi man vil den anden ondt - det kan faktiskt være stik modsat. Omsorg om den anden fordi man kender hende, ved hvad hun kan håndtere og ikke kan. 

Er man så heldig at man havner i parterapi, så får man mulighed at bearbejde tingene - også utroskab. Og den terapeut findes ikke som utvetydigt dømmer utroskab som utilgiveligt. Hun/han prøver at få kombattanterne at finde årsagen sammen - så langt muligt. Det er ikke altid det fører til skilsmisse.

Personligt er jeg overbevist om at i som har tingene så klart for jer og som mener at det hele er så simpelt  - har det sådan eftersom i selve ikke ville kunne klare at jeres partner er utro. I ville ikke kunne lære jer noget om jer selve og jeres partner, i ville ikke kunne udvikles og finde nye udsigter, i ville ikke for et øjeblik være i stand til at udfordre gammelkirkelige moralkodekser.

I tar den nemme fordømmende vejen fordi den er den eneste i kan håndtere.

Men der findes andre veje, omend ikke på jeres kort.

Skrevet
Bananas skrev, for 2 timer siden:

Næh, er bare imod at lyve og alle de negative konsekvenser, det afføder for en selv og andre.
Inden man startede sit dobbeltliv kunne man måske prøve at styre sin liderlighed med en varm Fleshlight. Den skulle virke godt... har jeg hørt.
Jeg er ikke sikker på, det er et basalt menneskebehov at knalde 20-årige østeuropæere.

Skrevet

Jeg mener så at det er dem der er utro bag partnerens ryg der tager den nemme vej ved ikke at tage dialogen med partneren eller finde ind til kernen af problemerne i parforholdet og den manglende sexlyst og hvordan i løser det sammen. 

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 13 timer siden:

Enig i den udlægning. Samt I, at han mener, at der er mere end én måde at se tingene på. Det handler ikke om, hvem der har ret, og hvem der tager fejl. Det handler om, at flertallets mening ikke skal presses ned over hovedet på andre. Hvilket jeg er enig med ham i. @wag, du må rette mig, hvis jeg tolker dig 

Bingo

Skrevet
asdfpaj skrev, for 49 minutter siden:

Næh, er bare imod at lyve og alle de negative konsekvenser, det afføder for en selv og andre.
Inden man startede sit dobbeltliv kunne man måske prøve at styre sin liderlighed med en varm Fleshlight. Den skulle virke godt... har jeg hørt.
Jeg er ikke sikker på, det er et basalt menneskebehov at knalde 20-årige østeuropæere.

Dillermand Junior skrev, for 43 minutter siden:

Jeg mener så at det er dem der er utro bag partnerens ryg der tager den nemme vej ved ikke at tage dialogen med partneren eller finde ind til kernen af problemerne i parforholdet og den manglende sexlyst og hvordan i løser det sammen. 

Til jer to retskafne har jeg en lille historie som i gerne må addere en sensmoral til, hvis i har nogen. Historien handler om mig og er ikke løgn.

Nogle år tilbage blev jeg skilt efter mange års ægteskab, børn og børnebørn. Det nye frie liv gjorde mig i begyndelsen lidt euforisk - jeg har beroliget mig lidt nu gudskelov - og jeg så næsten bare muligheder.  Min selvtillid var på top og min tro på at kvinderne virkelig havde brug for en som mig var måske naiv, men ikke des mindre gav den mig en vis aura.

I den tilstanden mødte jeg den her kvinden, næsten 30 år yngre end mig, gift og med to børn. Det drejede sig om et arbejdsforhold, jeg havde kendt hende et stykke tid, og hun var nu pludseligt i mine øjne uimodståelig. Ikke fordi hun var den smukkeste jeg nogensinde havde mødt, men fordi jeg følte at lige præcis mig var den hun havde behov for. Det skyldes selvfølgelig min eufori, men alligevel var det ikke helt forkert skulle det vise sig. Vi indledte et forhold, hvor det seksuelle var 80 procent og det intellektuelle resten. Det vil sige ikke så lidt med nogen af delene, når man betænker hvor intellektuel jeg alligevel er.

I hvert fald; når hun fik sin første orgasme med mig, brød hun sammen aldeles. Hun græd og grinede og græd og grinede. Det var første gang som hun fik orgasme nogensinde. Sørgerligt nok er det ikke den eneste kvinde jeg mødt som aldrig tidligere har fået orgasme.

Vi blev ved et stykke tid, udforskede hinanden og især hendes seksualitet - som tog store skridt under vores tid sammen. Hun blev bevidst om sig selv, sin krop og sine reaktioner på en måde som var helt ny for hende.

Og så det fine med historien: Hun standsede hos sin ægtefælle og deres relation fik et helt nyt liv. Vi ses stadig i ny og næ - kun for at snakke over en kaffe eller noget - og hun er lykkelig med sit liv. Og hendes man er lykkelig. Jeg møder dem iblandt sammen, og at de har det godt er ikke til at tage fejl på.  Måske aner han noget om sin kones transformation, det ved jeg ikke, men hvis så, holder han klogt nok sin kæft.

Vi har ikke sex mere med hinanden. Vores hemmelighed er vores (og nu også jer), og det standser der. Utroskaben havde en grund, den afslørredes aldrig og jeg vil mene at den hemmeligheden har det aller bedst med at være hemmelig. Så må man kalde det så meget svigt man nogensinde vil.

Eller hvad siger i?

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 2 timer siden:

Kan ikke se hvad det ændrer ved noget som helst 

Nej, det er selvfølgelig et handicap, at ikke kunne se.

Jeg spurgte efter sensmoralen, og når du siger at det ikke "ændrer ved noget som helst", så forstår jeg det som at hun burde have snakket med sin mand om sit bedrag, eller i hvert fald burde gøre det nu?

Sensmoralen i det fald bliver omtrent at "Lykke som skjuler et bedrag er ikke noget værd", eller sådan noget? 

Eller "Behovet for ikke at blive svigt er større end retten at være lykkelig"? Eller måske "Familien forgår, men sandheden består".

Uanset hvad så er det hvad man kalder for fundamentalisme; noget som vi ellers ofte ser i perverterede udkanter af islam, eller i forbindelse med abortpolitikken i USA.

Skrevet

Det er utrolig man kan forsvare utroskab. Når det er bevidst med utallig undersøgelser hvor hård nedbrydende det er for et menneske.
Og fint Banan ævler løs som han har for vane Utroskab er noget af det sværeste, vi kan komme ud for i vores parforhold. Det er det ultimative svigt, og en masse ubesvarede spørgsmål vil følge efter at have oplevet denne form for tillidsbrud.

Efter utroskab vil alt i forholdet ofte være vendt op og ned, den virkelighed du kendte før, og var vant til, er pludselig en helt anden. Netop derfor er utroskab og brast kærlighed en af de stressfaktorer, som påvirker os mest.

I en krise efter utroskab kan du opleve et eller flere af følgende symptomer og reaktioner:

• Angst og uro
  • Ubehag i kroppen
  • Voldsomme følelsesudbrud
  • Søvnforstyrrelser
  • Appetitløshed
  • Vrede og irritation
  • Undgåelse
  • Koncentrations- og hukommelsesvanskeligheder
  • Skyld og skam
  • Jalousi og kontrol

Hvis det i sig selv ikke er tankevækkende for dem der gør deres kære ondt. 
så er det sgu op af bakke  

behandle andre mennesker som du selv vil behandles   
så spørg jer selv vil i selv have en partner der kneppede løs uden i ved det  

og nej er ikke hellig har prøvet begge ting. 
mit budskab vær en mand/kvinde og stå ved det og få fortalt jeres partner det. 

Skrevet
Bananas skrev, for 7 timer siden:

Eller hvad siger i?

Det er jo dejligt for jer alle 3 at jeres bedrag har ført til noget godt, men det er stadig et bedrag og der er jo stadig en grund til at hverken du eller hende tør bekende jer til den mand i har bedraget.

Hvordan tror du han vil have det, hvis det kommer frem?

Sensmoralen i det fald bliver omtrent at "Lykke som skjuler et bedrag er ikke noget værd", eller sådan noget? 

Al lykke er noget værd. Spørgsmålet er nok nærmere om lykken er mere værd end bedraget er dårligt.

Uanset hvad så er det hvad man kalder for fundamentalisme; noget som vi ellers ofte ser i perverterede udkanter af islam, eller i forbindelse med abortpolitikken i USA.

Det virker noget søgt. Det kan jeg jo også sige om din holdning og enhver anden holdning.

Skrevet

Jeg er fuldstændig på bølgelængde med Bananas.

Og i den sammenhæng efterlyser jeg stadig et argument der godtgør bedraget fra kvindens side. Lad os droppe den anden diskussion om utroskab et øjeblik, der kommer vi vist ikke videre.

Hvorfor har kvinden i et æteskab rettigheden til at lukke ned for sexen ? Ja hun bestemmer selv. Ja hun kan gå igennem hormonelle forandringer. Et hav af årsager og ja det er helt op til kvinden selv hvordan hun vil leve sit liv. Men hun skal satme være naivt anlagt hvis hun samtidig ikke også tænker at hendes adfærd skaber konsekvenser. Ja de kan tale om det, ja de kan søge professionel hjælp, men fakta er jo at der er gået adskillige år, hvor kvindens beslutning har givet en uønsket konsekvens for manden i ægteskabet, noget som han ikke selv har valgt - noget han må leve uden fra den ene dag til den anden. Det er da et bedrag der vil noget.

Skrevet
Spoonman skrev, for 17 minutter siden:

Hvorfor har kvinden i et æteskab rettigheden til at lukke ned for sexen ?

Hold da op et menneske syn :unsure:
hvis det er det plan vi er på :ph34r: Så er det bedst jeg holder min mund. 

pøj pøj med kvinderne i dit liv 

Skrevet

Nu behøver vi jo ikke at være enige det er jo netop derfor man tager debatten for at udveksle synspunkter var jo også netop det ts efterspurgte men at nogle ikke vil acceptere andres holding uden at begynde og sammenligne med fundamentalister og abortmodstandere tyder på at deres argumenter ikke er stærke nok men sådan er samfundet jo desværre blevet idag

Skrevet

Forsvaret af Utroskabet i tråden her skifter som vinden blæser i debatten her ift. hvor vigtigt eller ikke vigtigt Sexen og intimiteten er. 

Spoonman mfl. forsøger at argumentere for at den manglende sex var en en menneskerettighed som blev til en rettighed for mennesker og så til sidst et menneskeligt behov som så skulle være grund nok til at forsvarre en hvilken som helst modreaktion. Og der forsøges at gøre den ene partners manglende sexlyst til et kæmpestort og bombastisk problem ved at mene at det er et kæmpe bedrag eller svigt der retfærdiggør al opførsel. 

Samtidig har en del hintet at sexen ikke er alt i forholdet at gode parforhold har en masse andre vigtige ting der trumfer en snak om den manglende sex eller et decideret brud på den baggrund alene og alligevel bliver sexen vigtig nok til man vil lyve og bedrage den man påstår man elsker og tage risikoen for at det opdages og ødelægger alt det man har og forholdet til partneren. 

Der nævnes flere forslag til andre måder at håndtere behovet og den manglende sex fleshlights, onani, par og sexterapi med sin partner, at man snakker sig ind til kernen af den manglende sexlyst i forholdet der kan bunde i nogen små utilfredsheder i forholdet der ville være gode at rette op på. Men intet af det er muligt forstås fordi sexen er ikke så vigtigt i det samlede forhold, men så alligevel så vigtig og så stort et bedrag at det retfærdiggør at en del vælger at springe direkte til utroskabet selvom det kan have de mange konsekvenser og men efter som @Larschristian lister op:

• Angst og uro
  • Ubehag i kroppen
  • Søvnforstyrrelser
  • Appetitløshed
  • Vrede og irritation
  • Undgåelse
  • Skyld og skam
  • Jalousi og kontrol

Men hvis man hopper direkte til at utroskabet er løsningen og det eneste rigtige uden at alle i familien og forholdet tages i ed om den løsning og den negative smerte man påvirker sin partner med ikke er vigtig for de skal bare ikke opdage noget så har man jo også i GP verdnen en buffet af forskellige kvinder og former for sex at boltre sig i og det er også sjovere for den utro partner og så er alt jo okay og alle er glade eller i det mindste alle der kender hemmeligheden ( Den utro partner) er glade. 

Banan du kan komme med alle de stråmænd du vil og sammenligne kritikerne af utroskabet med  fundamentalist muslimer og kristne abortbevægelser ligeså tosset du vil din historie ændrer ikke noget ved at hemmeligt skjult utroskab kan være voldsomt destruktivt og ødelæggende heller ikke selv om en enkelt kvinde fandt sin seksualitet og og et bedre sexliv i et enkelt tilfælde. 

Der findes mange kvinder der ikke har oplevet orgasmer og som ikke er helt afklarede med egen sexlyst og seksualitet ude i verden og det løses heller ikke ved at de er utro med dig og du som en anden sex Jesus befrier dem fra deres sorger med din helende utro penisberrøring. (Og således lagde jeg min penis på dem og så at alt var godt). 

Skrevet

I min verden er narkomanen, alkoholikeren, den hjemløse, direktøren, ekspedienten, den psykisk syge alle LIGE VÆRDIGE - folk har ret til, og skal leve det liv de lyster uanset hvordan det så ser ud..Men, det skal og må ALDRIG nogensinde være på bekostning af andre..

Synes det er helt ufattelig fucked up - som denne her tråd har udviklet sig .. 

@Signor Cuoco jeg er helt sikker på at du rent faktisk elsker din kone. Mener ikke at dine besøg gør dig til et møgsvin.. Du er en indsigtsfuld, reflekterende mand - tænker at du træffer, den for dig rigtige beslutning.. 

Fordømmelse af andre, handler altid om en selv.. Skal man derfor la vær med. Pøj pøj du :rolleyes:

Skrevet
SweettieDK skrev, den 12.8.2023 at 23:01:

Der kan selvfølgelig være mange årsager til hun mister lysten. Alt efter alder. 

Netop. Har tidligere været i forhold med en kvinde der ikke (slet ikke) kunne opfylde mit behov. Efter flere samtaler om emnet og vores problem, foreslog hun, at jeg på betingelse af flg.:

Ikke fortalte hende om mine sidespring.

Ikke smittede hende 

Kunne pleje min seksualitet. Det holdt et års tid, så gav jeg op. Det blev aldrig det samme igen. 

I dag er jeg selvvalgt single. Hun har så valgt samme løsning siger hun.

Omtalte kvinde er i dag stadig min bedste ven. Jeg stoler på hende som en kammerat. Vi holder ferier og weekender sammen, efter behov. Sover også i samme dobbelt seng - helt uden sex. Jeg lyver ikke. :huh:

Jo, selvfølgelig er det svært ikke at blive fristet, når man ligger op og ned af hinanden i sengen. Men, jeg kender prisen for ikke at holde nallerne væk.

Og jeg har intet ønske om at kvitte mit single liv. Egoistisk. JA.

Redigeret af sanook
Blev nervøs for at sidste linie kunne misforstås - og slettede den.

Skrevet
sanook skrev, for 2 minutter siden:

Nu er jeg spændt på om jeg får hele kvinde ligaen her inde på nakken. 

Hvorfor skulle du få nogen på nakken. 
du har jo netop fundet en løsning med din partner der fungerer. 
og du har taget en værdig beslutning både for dig og hende. 
hatten af for det. 

Skrevet
Larschristian skrev, for 3 minutter siden:

Hvorfor skulle du få nogen på nakken. 

Præcis! 

Skrevet
sanook skrev, for 13 minutter siden:

nervøs

Sgu intet at være nervøs over :D

Redigeret af DetStærkeKøn

Skrevet
Larschristian skrev, for 5 timer siden:

Det er utrolig man kan forsvare utroskab. Når det er bevidst med utallig undersøgelser hvor hård nedbrydende det er for et menneske.
Og fint Banan ævler løs som han har for vane Utroskab er noget af det sværeste, vi kan komme ud for i vores parforhold. Det er det ultimative svigt, og en masse ubesvarede spørgsmål vil følge efter at have oplevet denne form for tillidsbrud.

Efter utroskab vil alt i forholdet ofte være vendt op og ned, den virkelighed du kendte før, og var vant til, er pludselig en helt anden. Netop derfor er utroskab og brast kærlighed en af de stressfaktorer, som påvirker os mest.

Jeg har da aldrig forsvaret utroskab. Derimod finder jeg ikke det mærkeligt at det sker - hvilket ikke er det samme som at forsvare det. 

Ja, forholdet bliver ofte vendt op og ned, og det er ikke altid som det er et dårligt ting. 

Jeg vil da gerne se nogle af de undersøgelser du refererer til som beviser at utroskab er mere nedbrytende for et menneske en f.eks. nedladenhed, trusler og vold, alkoholisme hos den ene part, arrogance og ligegyldighed vs den anden etc.

Jeg vil mene at der findes undersøgelser som siger at utroskab også kan gøre forholdet stærkere. Lige for at det har vendt op og ned på ting.

Larschristian skrev, for 5 timer siden:

I en krise efter utroskab kan du opleve et eller flere af følgende symptomer og reaktioner:

• Angst og uro
  • Ubehag i kroppen
  • Søvnforstyrrelser
  • Appetitløshed
  • Vrede og irritation
  • Undgåelse
  • Skyld og skam
  • Jalousi og kontrol

Når jeg alligevel er igang med at ævle løs som jeg har for vane så kan jeg jo sige at omtrent de samme reaktioner oplevede jeg når mit første firma gik ned ad bakke. Måske ikke jalousi, men alt det andet. Alle de reaktioner du nævner er sammen eller i forskellige grupperinger temmelig sædvanlige i forbindelse med forskellige problemer man kan møde i livet. 

Og sjovt du nævner jalousi og kontrol. Det var først når jeg selv blev rammet af min kærestes utroskab som jeg blev fri for jalousi og kontrol. Ja, jeg havde det pissedårligt en tid, men når jeg kom ud på den anden side så var jalousin og kontrolbehovet væk. Og er det stadig.

Det er lige så svært at være gift som at være forælder som at være menneske. Farer lurer allesteder og problemer dukker op når man ikke er forberedt. Det kan man ikke gardere sig imod. Man kan tilmed blive forladt af den man elsker, fordi hun ikke elsker en mere. Noget som sandsynligt er lige så hårdt som at blive udsat for utroskab. Er hun så et dårligt menneske? Er jeg?

Man vælger selv hvad man gør med sine reaktioner, hvad man lærer om livet og sig selv. Hvis man altid vælger at betragte sig selv som offer for andre menneskers handlinger, så gør man klogt i at leve langt fra andre mennesker. 

Nu har jeg ævlet løs som jeg har for vane; nu kan du ævle videre om at utroskab er det værste man kan blive udsat for her i livet.

Skrevet
DetStærkeKøn skrev, 1 time siden:

I min verden er narkomanen, alkoholikeren, den hjemløse, direktøren, ekspedienten, den psykisk syge alle LIGE VÆRDIGE - folk har ret til, og skal leve det liv de lyster uanset hvordan det så ser ud..Men, det skal og må ALDRIG nogensinde være på bekostning af andre..

Det er en utopi som vil noget. Vi lever hele tiden på bekostning af andre, nogen må altid betale det den anden vinder. I stort og småt. Lige nu lever vi desuden på bekostning af fattige deler af verden, og tilmed på bekostning af de generationer som kommer efter os.

Skrevet
Bananas skrev, for 1 minut siden:

utopi

Tjekker ud af tråden - flueknepperiet tager over ven.. 

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 2 timer siden:

Banan du kan komme med alle de stråmænd du vil og sammenligne kritikerne af utroskabet med  fundamentalist muslimer og kristne abortbevægelser ligeså tosset du vil din historie ændrer ikke noget ved at hemmeligt skjult utroskab kan være voldsomt destruktivt og ødelæggende heller ikke selv om en enkelt kvinde fandt sin seksualitet og og et bedre sexliv i et enkelt tilfælde. 

Der findes mange kvinder der ikke har oplevet orgasmer og som ikke er helt afklarede med egen sexlyst og seksualitet ude i verden og det løses heller ikke ved at de er utro med dig og du som en anden sex Jesus befrier dem fra deres sorger med din helende utro penisberrøring. (Og således lagde jeg min penis på dem og så at alt var godt). 

Jeg har aldrig sammenlignet kritikere af utroskab med fundamentalister. Men du kan åbenbart ikke tage nuancer til dig. Jeg er også kritisk til utroskab - forskellen mellem dig og mig er at jeg kan forstå at det sker indimellem. Og at jeg ikke ser en eneste generel løsning på alle de utroskaber som sker.

Det gør dig til fundamentalist og mig til uortodox. Eller noget.

Dine øvrige finurlige kommentarer har jeg ikke noget at sige til.

Skrevet
DetStærkeKøn skrev, for 59 minutter siden:

Tjekker ud af tråden - flueknepperiet tager over ven.. 

Well det var jo dig som udvidede debatten til direktører, hjemløse, psykiskt syge etc.

Jeg blev bare ved med at udvide.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.