Hop til indhold

Skal jeg afsløre hendes utroskab nu?

Featured Replies

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 21 timer siden:

Det at være på EG, betyder jo ikke man er utro. :rolleyes:
Selvom flere i denne tråd, gerne vil drage den konklusion (:

Ligeså vel som du synes det er komisk, så synes jeg f.eks det er komisk man sidder og forsvarer utroskab, med at man har levet i et langt ægteskab. 

Heldigvis er vi forskellige, og har hver vores meninger / holdninger. 

Ok så hun ved du er på EG? Eller viger du bare udenom spørgsmålet? 

• Svar 61
  • Visninger 10.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Lad være med at læse andres beskeder…

• sweetstone
    sweetstone

Godt nok en underlig tråd, på en købesex side.  Mon ikke, det en trolde historie.

• Martin1963
    Martin1963

Jeg er måske lidt dum, men ...... hvorfor f..... er du egentlig herinde ? Jeg tænker at utroskab vel ofte være begge veje eller hva' ! Blot din tilstedeværelse herinde tyder da lidt på at du

Postede billeder

Skrevet

Hvor mange GP'er har du besøgt, mens I har været gift?

Ved din kone det?

Måske rammer jeg ved siden af, og så må du undskylde. 

Skrevet
AndersJ skrev, for 11 timer siden:

Ok så hun ved du er på EG?

oros skrev, for 2 timer siden:

Ved din kone det?

Hvis I er så interesserede i @Den Anonymes private forhold, så tag da dialogen i PM i stedet for at afspore tråden.

Redigeret af Den_glade_amatør

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 4 timer siden:

Hvis I er så interesserede i @Den Anonymes private forhold, så tag da dialogen i PM i stedet for at afspore tråden.

Det at spørge til det er et forsøg på at vække at evne til at se hylende dobbeltmoral der ligger i at forsage utroskab samtidig med man som mand i forhold er på EG. Det handler ikke om hans privatliv, men at skærpe hans holdninger så han kan komme ud af offerrollen han har bragt sig i uden det giver spor mening. Med mindre han derhjemme står ved han er på EG. 

Skrevet
hamdenstille skrev, den 23.5.2023 at 15:29:

....Hun skrev til ham, at han skulle tage initiativet når de var på lageret.  Hvortil han svarede, at hun ikke skulle være så genert...

Hvor meget tydeligere vil du have det? Nu må du mande dig op og konfrontere hende med det. Men med den adfærd, som du beskriver, tror jeg desværre bare at løbet er kørt.

Jeg synes generelt, at vi må stille som krav til (og bidrage til) et forhold, at begge parter føler sig værdsatte og begærede - måske ikke hele tiden, men det skal være centralt. Ellers må man prøve at forbedre det eller komme videre.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 22 timer siden:

Det kan jo være, konen har kigget i hans telefon - og fundet nogle dyre aftaler. Og hvem er så hvem utro?

Skrevet
AndersJ skrev, den 6.7.2023 at 23:11:

Ok så hun ved du er på EG? Eller viger du bare udenom spørgsmålet? 

oros skrev, den 7.7.2023 at 07:26:

Ved din kone det?

Måske rammer jeg ved siden af, og så må du undskylde. 

I skulle måske tage at læse flere af mine kommentarer, deri ligger allerede svaret på jeres spørgsmål. :rolleyes:

Skrevet
AndersJ skrev, den 7.7.2023 at 15:02:

Det at spørge til det er et forsøg på at vække at evne til at se hylende dobbeltmoral der ligger i at forsage utroskab samtidig med man som mand i forhold er på EG. Det handler ikke om hans privatliv, men at skærpe hans holdninger så han kan komme ud af offerrollen han har bragt sig i uden det giver spor mening. Med mindre han derhjemme står ved han er på EG. 

Hvilken offer rolle er det jeg har sat mig i?

Jeg tænker du skal til at åbne øjnene, og lade være med at pådutte mig alle mulige titler, som jeg absolut ikke besidder. 

Ved ikke om du forveksler mig med trådstarter, hvis ikke, så er du ihvertfald afsporet.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, den 7.7.2023 at 10:19:

Det er desværre en god reminder, om at man skal læse før man taler/skriver.  

Skrevet
Den Anonyme skrev, den 8.7.2023 at 21:20:

Hvilken offer rolle er det jeg har sat mig i?

Jeg tænker du skal til at åbne øjnene, og lade være med at pådutte mig alle mulige titler, som jeg absolut ikke besidder. 

Ved ikke om du forveksler mig med trådstarter, hvis ikke, så er du ihvertfald afsporet.

Jeg svarer til ts ikke til dig. Der står han i den første kommentar - det fordi der var en der refererede til dig - hvor jeg havde refereret til ts 

sorry ja det er ts jeg synes har en komisk tilgang til utroskab samtidig med han er på EG. Og ja det er ts jeg mener er fanget i egen offerrolle - Sorry forvirringen :) 

jeg Beder for trådstaters opvågning til virkeligheden :) 

Redigeret af AndersJ

Skrevet
AndersJ skrev, for 3 timer siden:

Jeg svarer til ts ikke til dig. Der står han i den første kommentar - det fordi der var en der refererede til dig - hvor jeg havde refereret til ts 

sorry ja det er ts jeg synes har en komisk tilgang til utroskab samtidig med han er på EG. Og ja det er ts jeg mener er fanget i egen offerrolle - Sorry forvirringen :) 

jeg Beder for trådstaters opvågning til virkeligheden :) 

Det gav heller ikke mening, at den lige kom mod mig. :) 

All good. :) 

Skrevet

Hvad er problemet?

Det værste der kan ske er vel at hun lærer nogle nye tricks som du får glæde af.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.