Hop til indhold

Skal jeg afsløre hendes utroskab nu?

Featured Replies

Skrevet

Lang historie kort. Så mistænker jeg konen for at være utro.

Da jeg gennem flere måneder har været vidne til hendes ændrede adfærd og hun konstant holder sin telefon på sig begyndte jeg at læse hendes sms'er. 

Der var ikke noget  utroskab som sådan i det udover kollegaflirt. Jeg bad hende stoppe, da jeg syntes det tog overhånd  og de skrev flere timer hver evig eneste dag. 

Resultatet blev at hun nu begyndte at slette beskederne løbende. Det hun dog ikke ved er, at jeg løbende læser med. 

Den anden dag  tog jeg hende I at lyve om at hun var til møde, når hun i virkeligheden var sammen med ham.  Hun ved ikke jeg har læst beskederne. 

Nu kan jeg læse de mødes på lageret på arbejdet. 

Jeg har ikke noget konkret bevis, men en særlig samtale  giver mig en mavefornemmelse af at noget er galt. 

Hun skrev til ham, at han skulle tage initiativet når de var på lageret.  Hvortil han svarede, at hun ikke skulle være så genert. 

Måske overfortolker jeg, men mit dilemma består i om jeg skal konfrontere hende nu, eller vente til jeg har noget mere håndfast på at hun er utro. 

Hvad tænker i jeg skal gøre

Hvordan vil I tolke det at han skal tage initiativet? Kan det betyde andet end at han skal kyse,røre eller hvad det nu end måtte være?

Redigeret af hamdenstille

• Svar 61
  • Visninger 10.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Lad være med at læse andres beskeder…

• sweetstone
    sweetstone

Godt nok en underlig tråd, på en købesex side.  Mon ikke, det en trolde historie.

• Martin1963
    Martin1963

Jeg er måske lidt dum, men ...... hvorfor f..... er du egentlig herinde ? Jeg tænker at utroskab vel ofte være begge veje eller hva' ! Blot din tilstedeværelse herinde tyder da lidt på at du

Postede billeder

Skrevet

Det lyder allerede til at du har hvad du skal bruge, hun er jo tydeligvis utro.

Om de har lavet noget eller ej, kan man kun gisne om.

Men utroskab er et vidt begreb, for du og jeg kan have forskellige grænser for hvad vi finder acceptabelt.

Og jeg er helt enig i, at det hun foretager sig, slet ikke er acceptabelt. 
Bare det at hun sletter beskeder, lugter jo os langt væk af at hun vil skjule det for dig.

Håber du finder en løsning der passer dig, mere end den passer hende. :)

Skrevet

Løbet er desværre allerede kørt og uanset hvordan det videre forløb bliver, så er tilliden væk mellem jer.

Det kan undre, at hun helt fraviger dit krav om at stoppe kontakten med ham?

Jeg synes det lugter af, at hun ikke har nogen respekt hverken for dig eller det at være i et forhold.

Derfor - pak sydfrugterne og kom videre. 

Skrevet
sexlife skrev, for 8 minutter siden:

tilliden væk mellem jer.

sexlife skrev, for 8 minutter siden:

hun ikke har nogen respekt hverken for dig eller det at være i et forhold.

Spot on!......dette er desværre uoprettelige skader der ikke må ske i et forhold.......du må videre,..også selvom dette kan lyde kynisk....men husk på det er konen der er den kyniske her:ph34r:

hamdenstille skrev, for 26 minutter siden:

Jeg bad hende stoppe

hamdenstille skrev, for 26 minutter siden:

Den anden dag  tog jeg hende I at lyve om at hun var til møde, når hun i virkeligheden var sammen med ham. 

Dette er bestemt ikke noget et forhold kan holde til......totalt mangel på respekt fra hendes side......move on!!!

Skrevet

Jeg tror også at det er på tide at du kommer videre. Hun er fuldstændig ligeglad med dig og dine følelser.

Skrevet
hamdenstille skrev, for 28 minutter siden:

Da jeg gennem flere måneder har været vidne til hendes ændrede adfærd og hun konstant holder sin telefon på sig begyndte jeg at læse hendes sms'er. 

Der var ikke noget  utroskab som sådan i det udover kollegaflirt. Jeg bad hende stoppe, da jeg syntes det tog overhånd  og de skrev flere timer hver evig eneste dag. 

Resultatet blev at hun nu begyndte at slette beskederne løbende. Det hun dog ikke ved er, at jeg løbende læser med. 

Den anden dag  tog jeg hende I at lyve om at hun var til møde, når hun i virkeligheden var sammen med ham.  Hun ved ikke jeg har læst beskederne. 

Jeg har ikke noget konkret bevis, men en særlig samtale  giver mig en mavefornemmelse af at noget er galt. 

Hun skrev til ham, at han skulle tage initiativet når de var på lageret.  Hvortil han svarede, at hun ikke skulle være så genert. 

Måske overfortolker jeg, men mit dilemma består i om jeg skal konfrontere hende nu, eller vente til jeg har noget mere håndfast på at hun er utro. 

Hvordan vil I tolke det at han skal tage initiativet? Kan det betyde andet end at han skal kyse,røre eller hvad det nu end måtte være?

Hop ud og løb inden du brænder dig. 

Det gør allerede så ondt at være der hvor du er lige nu og intet du kan sige gør det bedre. Jo mere du forsøger jo mere y kelig klmmer du til at fremstå. 

skulle du have lyst til at fortsætte er din eneste chance at sætte foden ned og sige farvel - ellers vil du for evigt have mistet hendes respekt i jeres indbyrdes relation. 

Den gamle ungdomspoesi indeholder meget sandhed: “if you love somebody set them free. If they come back it’s yours - If they don’t it never was

Skrevet

Du er sku da heldig

Du har en kone der tillader dig at snage i hendes telefon

Du har en kone der ikke belemre dig med lange samtaler om aftene at hun keder sig

Du har en kone der som sådan går ind for polygami

Din kone mangler eventyr, og du er bare den kedelige

Hvis du har et problem er det dit og ikke din kones? se at få ændret holdning, kan du ikke er du ikke noget for din kone, og du må vidre.....

Redigeret af next

Skrevet
hamdenstille skrev, for 29 minutter siden:

Det hun dog ikke ved er, at jeg løbende læser med. 

Ikke alene er det usympatisk, det er også ulovligt. 

hamdenstille skrev, for 31 minutter siden:

Jeg bad hende stoppe,

Skal du egentlig blande dig i det?

hamdenstille skrev, for 31 minutter siden:

Du skal ikke konfrontere og du skal ikke vente. Du skal simpelt hen gøre op med dig selv hvad det er du vil.

Vil du gøre forholdet forbi, når du konfronterer hende? Så kan du lige så godt gøre det nu.  No explanation needed. Hvorfor trække pinen ud.

Vil du tilgive hende? Så stik piben ind og lad hende gøre hvad der gør hende glad. 

Men for alt i verden, lad da være med at te dig som et flæbende fjols, der ikke kan bestemme sig. 

Eftersom du stiller spørgsmålet på et forum for købesex, er du sikkert selv utro. Hvorfor må konen så ikke? Og er det virkelig dét der skal til for at du vil gøre forholdet forbi?

Skrevet
hamdenstille skrev, for 43 minutter siden:

Jeg er måske lidt dum, men ...... hvorfor f..... er du egentlig herinde ?

Jeg tænker at utroskab vel ofte være begge veje eller hva' !

Blot din tilstedeværelse herinde tyder da lidt på at du selv "leger" uden om - Tager jeg fejl ???

Skrevet
Roligbruger skrev, for 45 minutter siden:

Hvis du lader din kvinde have mandlige venner er det game over allerede

LOL. Hvor usikker og skvatrøvet er man egentlig, hvis man tror man kan bestemme over andres venner, og om det overhovedet har noget med utroskab at gøre?

Skrevet

Hej derude:)

@hamdenstille

Klap lige hesten et øjeblik mere, det kan jo også være, at de er som 2 stykker brænde i pejsen brænder ud inden længe, og hun finder ud af græsplænen på hjemmefronten er mere grøn.

Hvad er det som hun mangler ?

Mange hilsner

Nye tider

- - - og lige - nu kan jeg altså ikke lade være med

Du kunne jo også lade hende prøve, at smage hendes egen medicin en gang (altså det hun har gang i overfor dig) - det hedder rodeosex - næste gang i skal kneppe så tager du hende bagfra og holder godt fast i hendes nakkehår og det i øjeblik du er helt inde i hende så hvisker du hende i øret: "sådan kan din veninde også godt lide det" -  du bliver sikkert sparket af med mere - så siger du bare: " noget for noget"  - du knepper ved siden af, - så knepper jeg sgu også ved siden af mig en der meget gerne vil:mrgreen:

Redigeret af Nye tider

Skrevet

:biggrin:

tvr skrev, for 7 minutter siden:

LOL. Hvor usikker og skvatrøvet er man egentlig, hvis man tror man kan bestemme over andres venner, og om det overhovedet har noget med utroskab at gøre?

Ja, det er en af de mere ynkelige kommentarer jeg har set herinde.

Skrevet

What a sad situation.
To understand what really happened, you should dig up Sigmund Freud.
From my point of view, the communication between the two of you is insufficient, she prefers to spend hours on the phone instead of talking with you. Before making any decision , try to figure out what happened in your marriage and why she resorted to cheating. Maybe it's not as serious as it seems, try to spend more time with her, invite her to dinner or a movie, be gentle, if she has a guilty conscience she will admit that she was wrong. If you violate her privacy and check her phone, you are only hurting yourself, try to communicate with her and understand what is happening in her life outside of marriage. Good luck

Redigeret af Hottie

Skrevet

Godt nok en underlig tråd, på en købesex side.:)  Mon ikke, det en trolde historie.:)

Skrevet

@hamdenstille

Stop. Stop.

Hvis du ikke kan stole på hende. Hvis der ikke er gensidig tillid, så har du/I intet. Ingen respekt etc.. Derfor stop. Stop med alt det du nu gør. Du ydmyger dig selv. Ud med hende og videre i livet.

Frem med svinelæderet og køb noget godt sex. 

Redigeret af Liverpool

Skrevet

Uhmm, tror også det er en trold. Hvis man er herinde for at høre om råd angående ens kones sidespring, så er der gået noget galt. 
Hvis man ikke kan stole på sin kone, og har behov for at tjekke op på hende hele tiden, så skal man nok ikke være herinde (regner med at du selv er en lille gris)

tror der er mange, ink mig selv, som er ligeglad med, om konen springer ved siden af. 

Hvis jeg gør, ja så har hun da også denne ret. 

Redigeret af Slowhead

Skrevet
hamdenstille skrev, for 1 time siden:

Ja det lyder som om hun søger lidt adspredelse..men måske hun lader dig smage din egen medicin.?..så må I tage den derfra, om I vil fortsætte sammen og hvorledes..

Skrevet

Hmm er det et seriøst indlæg så er dit forhold/lgteskab slut som i helt slut, tag et afskeds knald og knald gerne med hendes veninde - skrot hende, del hvad i har bygget op, har i børn kan hun beholde dem og du kan nude dem i weekenden, så har hun ikke kollegapik mere, og viæ ligge som hun har fortjent - alene og du fri som fuglen kan sagtens finde en ny kvinde, eller du kan tage tyren ved hornene og tage den alvorlige samtale om fremtiden for jer sammen eller hver for sig - bliv godt skolt hvis det er der den lander, eller få et stærkt forhold hvis det er der den lander, men afklaring er et must. 
bh

bødlen 

Skrevet

Hvis du er her, hvad så med fruen, er der ikke de samme takter, du må og fruen må smage på livet uden for de faste rammer.

Skrevet
hamdenstille skrev, for 2 timer siden:

Undskyld!

Men….

Du har oprettet dig som bruger på en side hvor størstedelen af personerne, besøger glædelsespiger, og du oprettet en tråd om at din kone/kæreste muligvis er dig utro…

Du læser hendes beskeder.

Hvis jeg skal komme med 3 enkel råd.

1. Tag en snak med din partner, og løs eventuelt de problemer i måtte have.

2. Lad være med at snage på den måde i din partners liv - Det gør man bare ikke!

3. Slet din profil, det virker tåbeligt at du skriver om din partners eventuelle utroskab, mens du selv har en profil.

Gov vind, jeg håber du finder ud af det. :)

Skrevet

Du kender til EG, hun sidder og vræler om utroskab, vor herre bevars ! 

Han du ALDRIG været din kone utro, siden du kender til denne side ?

Iøvrigt så læser man ikke andres beskeders uanset hvad, det er for lavt, du kunne have taget en snak med hende stedet og fortalt hende om din mistanke/bekymring .

Jeres forhold virker ret usundt, bryd med hinanden for jeres begges bedste ! 

Redigeret af Gæst

Skrevet

Jeg finder det morsom at bare fordi man kender til denne side så man selv næsten automatisk utro.. Manden har hverken lavet opslag eller lignende herinde før.. Måske kender han til siden fra før hans kone eller sådan noget.. Lad være med at dømme folk uden info.. 

Hvad angår det med at tjekke sin partners mobil så er der virkelig ikke noget der er så privat at det ikke rager ens partner.. I mit hoved i hvertfald.. Jeg ville finde det underligt hvis jeg ikke måtte se min mands mobil hvis jeg bad om det.. 

Skrevet

Jeg ville spørger hende om hun er utro, da du tror hun er utro.

Hvis svaret er ja, så kan I tale ærligt om det. Og om I har lyst til at kæmpe for forholdet og hvad der skal til.

Hvis hun svare nej, så bliver det sværere at opbygge tilliden igen. Og dermed at rede jeres forhold.

Der er mange der er utro, men det vigtigere hvorfor de vælger at være utro. Hvis det er for sex og spænding så vil jeg kunne leve med det. For det kan jeg gøre noget ved. Men hvis det er mangel på tiltrækning og kærlighed i forholdet så er det nok slut.

Håber det løser sig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.