Hop til indhold

Det tjener en pige i måneden

Featured Replies

Skrevet

Hvis  en gp har 20 vagter på en måned. 

5 kunder om dagen eller kr.4.000 om  dagen, så har hun faktisk en skattefri (læs sort) indtægt på kr.80.000

Det sku ikk helt dårligt.

• Svar 61
  • Visninger 8.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• SweetKisses
    SweetKisses

Jeg kunne skrive så meget … men vil nøjes med at nævne, at der er en stigende interesse for gigolos…  Du siger bare til hvis du har brug for råd angående opstart.. 

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Tror de fleste af os piger vil sætte os på bagben hvis du påstår vi sælger vores krop.. Du kan gå lov til, for penge, at tilbringe en stund i mit selskab men du ejer hverken mig eller min krop eller n

• Jeg tror ikke det regnestykke holder. Dels er der mange udgifter, også dem vi ikke tænker på. Lokaler, rejser, klargøring, tøj, og så videre… Og så er der ventetiden og bøvl med klienter der ikke

Skrevet

Og hvad så? 

Hvad hvis hun betaler skat.. 

Hvad hvis hun kun arbejder hver anden dag... 

Hvad hvis hun bliver syg.. 

Hvorfor er det egentligt så interessant hvad de tjener... 

Skrevet

Så skal du lige fraregne alle udgifterne, og medtage at mange fjolser vælger at booke tid uden at dukke op. 

Skrevet
storogslap skrev, for 9 minutter siden:

5 kunder om dagen eller kr.4.000 om  dagen, så har hun faktisk en skattefri (læs sort) indtægt på kr.80.000

Misundelse er en grim ting. 

Skrevet
storogslap skrev, for 9 minutter siden:

Tænker ikke dit indlæg består RIN testen

Er der relevant viden?

Er det interessant viden?

Er det nødvendig viden?

Nej, umiddelbart ikke:idea:

God aften Storogslap

Skrevet

Jeg tror ikke det regnestykke holder. Dels er der mange udgifter, også dem vi ikke tænker på. Lokaler, rejser, klargøring, tøj, og så videre…

Og så er der ventetiden og bøvl med klienter der ikke kommer til en aftale, eller pludselig vil diskutere beløb. 

Jeg ved ikke hvad normen er. Men de GP’er jeg har talt med om hvor mange de har igennem tager meget sjældent mere end 3 på en dag. Og arbejder ikke 20 dage om måneden.

Det er sgu hårdt arbejde de yder. 
Som vi bør have kæmpe respekt for.

De fortjener hver en krone de tjener. For mig gerne 80.000 kr. om måneden, men det tror jeg sjældent er tilfældet.

Skrevet

Og så er der desuden de dage, hvor der kun kommer en enkelt kunde på en vagt - eller slet ingen. De skal på tabskontoen.

Ikke alene skal pigerne yde topservice til hver enkelt kunde. De skal også kunne holde ud at sidde der og kukkelure i de timer, hvor der ingen kunder er.

Skrevet
jens05426 skrev, for 2 minutter siden:

Tænker ikke dit indlæg består RIN testen

Er der relevant viden?

Er det ikke rimeligt relevant, hvorvidt de piger/kvinder, der påtager sig arbejdet rent faktisk tjener godt nok? Altså det omvendte af hvad @storogslap synes at hentyde til? Jeg synes det er godt at vide, at pigerne tjener nogenlunde på et arbejde som har nogle konsekvenser, der bør reflekteres i deres indtjening - stigmatiseringen og så videre. Havde det så bare været viden og ikke gisninger havde det været mere relevant. Men det ér værd at skænke en tanke, hvis man benytter sig af GP'eres service.

jens05426 skrev, for 4 minutter siden:

Er det interessant viden?

Det er jo ret subjektivt om det er interessant eller ej, omend det ville være langt mere interessant, hvis det ikke var gisninger - altså, hvis det var en GP, der stod frem og sagde "jeg tjener x kroner i gennemsnit pr. måned". Gisninger kan nu også være meget interessante og tankevækkende.

jens05426 skrev, for 5 minutter siden:

Er det nødvendig viden?

Er nogen som helst viden "nødvendig", hvis det ikke har indflydelse på dit eget liv? I dette tilfælde kunne man godt se nødvendigheden af viden (og ikke gisninger) jvf. ovenstående om relevans. Det er jo heller ikke "nødvendigt" for dig at vide om den elektriker, der ordner noget i dit hus bliver ordentligt betalt, men det er værd at tænke over.

Med dét sagt så synes Jeg @storogslap viser en vis misundelse som ikke klæder nogen....

Skrevet
storogslap skrev, for 14 minutter siden:

Det største problem er at det er grundlæggende forkert.
Først og fremmest forveksler du omsætning (brutto) med indtjening (netto) og derudover er der på samtlige antagelser variabler, som du ikke tager højde for.

Det svarer lidt til kategorisk at sige, at det koster 30 øre pr km at køre elbil uden at tage hensyn til vind, vejr, temperatur, hastighed, elpriser, trafik, biltype, batteritype, terræn osv...

Skrevet

Nå, jeg håber de tjener mere, GPs indtægt/omsætning er mig helt og aldeles uvedkommende. Jeg ved ikke hvilket formål det opslag tjener. 
bødlen

Skrevet

Ham der er lavet dette oplæg er en sørgelig person som intet andet om GP erhvervet .

Er du klar over de sælger deres krop ? og for nogle har det en kæmpe stor pris følelsemæssigt, som ikke kan gøres op i penge, så skal de også være glade og serviceminded konstant, det ville jeg ikke kunne klare .

Jeg er lykkelig for vi har den frihed at kunne købe os god sex hos nogle dejlige og søde GP piger ! 

Redigeret af Malermester

Skrevet
storogslap skrev, for 1 time siden:

Sidder du og misunder du ikke er udstyret med såden en lille “fabrik” ;) 

Skrevet
Malermester skrev, for 40 minutter siden:

Ham der er lavet dette oplæg er en sørgelig person som intet andet om GP erhvervet .

Er du klar over de sælger deres krop ? og for nogle har det en kæmpe stor pris følelsemæssigt, som ikke kan gøres op i penge, så skal de også være glade og serviceminded konstant, det ville jeg ikke kunne klare .

Jeg er lykkelig for vi har den frihed at kunne købe os god sex hos nogle dejlige og søde GP piger ! 

Skulle vi nu ikke holde os til emnet, og ikke begynde at blive personlig.

Nok muligt det er et emne, der er pænt ligegyldigt, men personangreb hører ingen steder hjemme. :) 

Skrevet

rolig nu folkens .. tror ikke han mente noget med det .

jeg synes faktisk det er spændende at høre hvad andre tjener . på mange nivieauer . lidt ligesom det er spændende at høre hvor meget bill gates tjener i sekundet .. 

synes også der er spændende hvordan de i det hele taget håndtere at have så mange kontanter .. de kan vel ikke tage dem i lufthavnen ? og fx forex skal jo rapportere hvis der er kontanter over et vidst beløb . 

er det ligegyldigt ? ja men spændende . det er jo vores alle sammens hobby og jeg vil gerne blive klogere på alle aspekter af den .

Skrevet
storogslap skrev, for 2 timer siden:

Kan godt li´du skriver HVIS.. For du har ingen real fakta har du?

Det tjener jeg også. Dog svare jeg skat af dem. Det er jeg sikker på at de fleste etableret GP'er også gør, da de modtager MobilePay..  Jeg ville IKKE bytte. De fortjener hver en krone.

Redigeret af John41

Skrevet

Hvis en håndværker fakturerer 750kr i timen plus moms, han arbejder lidt over, så har han 60 timer om ugen - tjener han 180.000 om måneden. Altså inden moms. Og så behøver han ikke engang være hverken charmerende eller take bukserne af. Det er ikke dårligt.

Skrevet

Jeg kunne skrive så meget … men vil nøjes med at nævne, at der er en stigende interesse for gigolos… 

Du siger bare til hvis du har brug for råd angående opstart.. 

Skrevet

Udlandske piger omsætter for mellem 80-120 kg. Om måneden. 

de 60 % går til omkostninger husleje hjemrejser mad, tøj kondomer annoncer og bagmænd omveksle til euro som er et kæmpe problem pt   

så de har selv 40 % tilbage. 

kender  en der gav den Max gas og arbejde 24/7 hun kunne på en måned omsætte for 300 kg. 

Skrevet

Seriøst skal vi virkelig igennem den snak én gang til?? :wacko:.

Ingen af jer ved jo noget konkret om det, men farer hastigt til tasterne med div hypoteser. Der er lige så mange forskellige økonomiske scenarier som der er annoncer på annoncelight, men som der bliver foreslået: Meld jer under fanerne i sex branchen og se hvad i selv kan tjene på det, før og efter skat, før og efter fratrukket udgifter til div, om det er fuldtid eller 3 dage i måneden - find selv på flere :).

Trådstarter mangler vist generel økonomisk vejledning jvf hans tidligere tråd:

Og ellers er der masser af øvrige spekulationer lige her, til dem der vil gøre forvirringen total:

Jeg har vitterligt aldrig forstået interessen for andre menneskers indkomst, uanset deres branche. Hvad pokker skal jeg bruge det til? Hvilken erfaring bidrager det med i mit eget liv? Er det en mande ting? Er økonomi jeres bedste attribut? Det i hænger jeres selvværd og personlig succes op på?

Beklager at jeg lige trækker en streg hen over jer alle sammen, jeg kan sagtens se en masse fornuftige kommentare fra velfunderede mænd, men jeg fik lige et surt opstød :D<3 

Redigeret af Pianistinden
Tilføjelse

Skrevet
Pianistinden skrev, for 10 minutter siden:

Ingen af jer ved jo noget konkret om det,

Det er så ikke rigtigt jeg ved præcis noget om dette. 
har været kæreste med en udlandske GP i over 4 år. 

hvad jeg til gengæld ikke ved noget om er hvad du og dine danske kollega tjener. 

Skrevet
storogslap skrev, for 4 timer siden:

Selvfølgelig kan man da tjene fint på det, men hvis du rent faktisk har tænkt dig at lave et "regnestykke", så burde du måske lægge bare en smule tanke bag det.

Mange GP'er benytter sig af udlejet lejligheder, hoteller eller lignende. De får jo ikke lov at være der gratis. 

Underlig antagelse, at de ikke betaler skat. I hvert fald dem som er bosatte i Danmark. Hvis du tjener 80.000 kr. sort hver måned, så ender din bank og SKAT nok med at stille spørgsmålstegn.

Og uanset hvad de ender med at tjene, så kan du jo også tjene fine penge som sælger, programmør, ingeniør eller mange andre ting. Hvad er din pointe?

Skrevet
Pianistinden skrev, 1 time siden:

Seriøst skal vi virkelig igennem den snak én gang til?? :wacko:.

Ingen af jer ved jo noget konkret om det, men farer hastigt til tasterne med div hypoteser. Der er lige så mange forskellige økonomiske scenarier som der er annoncer på annoncelight, men som der bliver foreslået: Meld jer under fanerne i sex branchen og se hvad i selv kan tjene på det, før og efter skat, før og efter fratrukket udgifter til div, om det er fuldtid eller 3 dage i måneden - find selv på flere :).

Trådstarter mangler vist generel økonomisk vejledning jvf hans tidligere tråd:

Og ellers er der masser af øvrige spekulationer lige her, til dem der vil gøre forvirringen total:

Jeg har vitterligt aldrig forstået interessen for andre menneskers indkomst, uanset deres branche. Hvad pokker skal jeg bruge det til? Hvilken erfaring bidrager det med i mit eget liv? Er det en mande ting? Er økonomi jeres bedste attribut? Det i hænger jeres selvværd og personlig succes op på?

Beklager at jeg lige trækker en streg hen over jer alle sammen, jeg kan sagtens se en masse fornuftige kommentare fra velfunderede mænd, men jeg fik lige et surt opstød :D<3 

Ja, det er en mande ting, desværre.

Men det er sgu ikke en mig ting.:wink:

Skrevet
SweetKisses skrev, for 2 timer siden:

Jeg kunne skrive så meget … men vil nøjes med at nævne, at der er en stigende interesse for gigolos… 

Du siger bare til hvis du har brug for råd angående opstart..

Dagens bedste kommentar. 

Skrevet

Min læge har forbudt mig at læse flere dumme tråde på EG, hvis jeg vil leve lidt endnu.

Dette er en af de tråde jeg altså ikke har læst.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.