Hop til indhold

Det tjener en pige i måneden

Featured Replies

Skrevet
Møffe skrev, for 36 minutter siden:

Hvilken forskel gør det. Det er set før ts ikke deltager i debaten

"Er det for at skabe en lødig, oplysende debat funderet på reel viden og med alle de nuancer der er i denne branche eller" Hvem er det der skaber den??

"Hvorfor" -Men hvad kan du bruge det til?

Det er mange gange en tråd får belyst noget, man slet ikke kunne forudsige fra starten -hvilket jeg synes er fedt;-)

Hvorfor give ts den "magt"  Hvis han har dårlige intentioner med det han bringer op? Emnet er højt aktuelt og nærværende for mange af os kunder... Lad os dog være seriøse og vise ham, at hans mission ikke lykkes denne gang(hvis han ej har reelle hensigter) og måske får han lyst til selv at deltag...

Hvem er det der skaber den gode debat herinde? -Er sikker på mange trådstarter har de rigtige intentioner -når de starter en tråd. Men det er, da ligeså meget os der skriver i den -og det vi skriver... Og vi behøver altså ikke være enig for, at respektere hinanden, og undlade at kalde hinanden "dum" -og igen er det jo forsat nogen der mener de kan tillade sig det fordi de har en fis -eller er hævet over, og bedre end andre...

Man kan altid boycotte og blive pigefornærmet -og øffe lidt i krogen over motivet -og få lidt skulderklap for det, af dem man plejer at være enige med...

Forumet er lavet til Debat -lad os dog debatere;-)

Jamen fint at du tror punkt 1 gælder. Det kan måske også være at formålet er en lødig debat. Det ved jeg jo ikke. Min analyse gik egentlig også mere på hvorfor så mannge - som jeg ser det - stejler over oplægget. Og hvorfor man ( jeg) gør det. Jeg prøver at forholde mig nøgternt og er på ingen måde pigefornærmet ( ret sexistisk begreb iøvrigt for hvad betyder det at være " tøse" fornærmet, er det noget kvinder er hvis de ytrer utilfredshed eller?) 

Det er virkelig godt at der er kommet nogle fornuftige forklaringer og reel viden på bordet i denne debat og jeg er fuldstændig enig i at en tråd gerne må tage sig kreative loops og ikke behøve at holde fokus hvis det der kommer frem ellers er informativt og berigende. Det er jeg faktisk selv en stor tilhænger af. Men i denne n tråd mærker man også tydeligt at der tages afstand til ts udmelding og det er denne afstandtagen der gjorde at jeg bidrog med et indlæg   til denne debat. 

Dine andre nedladenheder vil jeg ikke forholde mig til

Redigeret af Den lille frøken

• Svar 61
  • Visninger 8.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• SweetKisses
    SweetKisses

Jeg kunne skrive så meget … men vil nøjes med at nævne, at der er en stigende interesse for gigolos…  Du siger bare til hvis du har brug for råd angående opstart.. 

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Tror de fleste af os piger vil sætte os på bagben hvis du påstår vi sælger vores krop.. Du kan gå lov til, for penge, at tilbringe en stund i mit selskab men du ejer hverken mig eller min krop eller n

• Jeg tror ikke det regnestykke holder. Dels er der mange udgifter, også dem vi ikke tænker på. Lokaler, rejser, klargøring, tøj, og så videre… Og så er der ventetiden og bøvl med klienter der ikke

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 2 minutter siden:

Jamen fint at du tror punkt 1 gælder. Det kan måske også være at formålet er en lødig debat. Det ved jeg jo ikke. Min analyse gik egentlig også mere på hvorfor så mannge - som jeg ser det - stejler over oplægget. Og hvorfor man ( jeg) gør det. Jeg prøver at forholde mig nøgternt og er på ingen måde pigefornærmet ( ret sexistisk begreb iøvrigt for hvad betyder det at være " tøse" fornærmet?) 

Det er virkelig godt at der er kommet nogle fornuftige forklaringer og reel viden på bordet i denne debat men man msn mærker også tydeligt at der tages afstand til ts udmelding og det er derfor jeg gav mit bidrag til denne debat

"tror punkt 1 gælder" Jeg tror ikke! jeg vælger punkt 1 -da de andre punkter er negative/sortseende. Jeg undre mig ikke over mange "stejler over oplægget" hvis vi var enig om alt herinde -var det jo ret kedeligt sikkert... Det er min oplevelse, at når nogen har brug for, at kalde andre "dum" så er det fordi de selv er blevet ramt/føler de er bedre end andre/ikke forstår (selv om de selv, mener de forstår alt) 

Pigefornærmet er overhoved ikke "sexistisk begreb" jeg kunne også havde skrevet "tøserri" -det er ikke kønsbestemt overhoved -efter min mening er her for mange medløber, nosseløse skoledrenge/piger -og nogle få med kæmpe nosser (selv om de vist slet ikke har nogen)  Det gør debatten tit er skæv. Fordi jeg siger min mening ligemeget om den er for eller i mod dem med "nosserne" Dominerene -og dem der ingen mening har, eller tør stå ved det de inderst inde ved er rigtigt -kommer ikke frem pga. de få "dominerende" der allerede har skrevet, hvad de mener, og så skal de ikke "havde klinket noget" også så helle bakke op.

Jeg ved helle ikke om, jeg ikke også tag afstand fra ts udmelding (ordlyd), men budskabet og reaktionen der har afstedkommet fortæller en del... Folk der stejler over noget -overser måske nuancerne i budskabet...

Skrevet
wag skrev, for 19 timer siden:

Flot argumenteret! Det er en blanding af en klassisk stråmand og whataboutism. Nydeligt forsøgt. Men jeg parerer gerne.

Novo og energihandelsselskaberne har ikke indsigt i min økonomi. Min bank har selvfølgelig, for den ydelse de sælger, er at styre min økonomi.
Derimod skal de ludere jeg besøger, ikke styre min økonomi. De skal styre min pik, og får derfor indsigt i min piks formåen, - noget som min bank ikke har indsigt i.

Så kan vi komme tilbage til, hvorfor vi ikke "må" diskutere luderes økonomi?

Præcis. Selvfølgelig har de ikke indsigt i din økonomi. Det betyder ikke at de ikke gerne ville have det. Novo og energihandlesselskaberne.  Nøjagtigt som i denne diskussion. Og selvfølgelig skal pigerne ikke styre din økonomi. Du skal vel heller ikke styre deres?

Skrevet
EsbjergFyren skrev, for 15 timer siden:

1) Ingen håndværker kan fakturere 750 kr. i timen noget som helst sted i landet. Det er ca. 50% for højt.

299 per halve time for en elektriker + parkering, kørsel osv.

2) 60 timer om ugen er i din beregning med antagelse af at de kan sælges. Så det er en overtid på 62% når der IKKE er taget højde for administration, udarbejdelse af tilbud, kundeservice mv. Det r ikke "arbejde lidt over"

Præcis som trådstarter om pigernes tid.

3) Der er ingen håndværker der sælger ALT sin tid. Der skal udarbejdes tilbud, holdes møder med kunder, leverandører, revisoren og banken. Der skal bogføres - eller man får en til det, men der skal så samles kvitteringer som skal attesteres og påføres projektnr. Der skal faktureres eller godkendes faktura. En mester sælger faktisk typisk kun 20-25 timer om ugen af  sin egen tid,

Præcis som pigernes tid i trådstarten.

4) Vidste du godt, at håndværkere holder ferie? Og ofte har fri i helligdagene ligesom byggemarkeder har lukket der. De timer er der ingen der betaler for.

Der antages i trådstarten at pigerne arbejder sort. Det gør mange håndværkere også i deres fritid. Fritid inkluderer helligdage og ferie.

Der er ingenting i det oplæg der giver mening, har realisme eller bidrager til diskussionen.

så deeeet.......

Skrevet
SweetKisses skrev, den 10.5.2023 at 19:45:

Jeg kunne skrive så meget … men vil nøjes med at nævne, at der er en stigende interesse for gigolos… 

Du siger bare til hvis du har brug for råd angående opstart.. 

I wish

Skrevet
tvr skrev, for 3 timer siden:

Præcis. Selvfølgelig har de ikke indsigt i din økonomi. Det betyder ikke at de ikke gerne ville have det. Novo og energihandlesselskaberne.  Nøjagtigt som i denne diskussion. Og selvfølgelig skal pigerne ikke styre din økonomi. Du skal vel heller ikke styre deres?

Og du fremturer med din whatsaboutism. Tråden her handler om hvad de prostituerede tjener. Ikke om hvorvidt vi skal diskutere hvad de prostituerede tjener. Ikke om hvem der skal styre de prostitueredes økonomi.

Skrevet
wag skrev, for 2 timer siden:

Og du fremturer med din whatsaboutism. Tråden her handler om hvad de prostituerede tjener. Ikke om hvorvidt vi skal diskutere hvad de prostituerede tjener. Ikke om hvem der skal styre de prostitueredes økonomi.

Du kan jo starte med at kigge dine egne indlæg igennem..... Det var dig der bragte Novo Nordisk, Banker, energihandelsselskaber ind i diskussionen. Så kan du nok selv se hvem pilen peger på :!:

Skrevet
tvr skrev, for 3 timer siden:

Du kan jo starte med at kigge dine egne indlæg igennem..... Det var dig der bragte Novo Nordisk, Banker, energihandelsselskaber ind i diskussionen. Så kan du nok selv se hvem pilen peger på :!:

Jeg vil ikke forbyde bestemte emner. Det vil du. 

Skrevet
wag skrev, for 14 timer siden:

Jeg vil ikke forbyde bestemte emner. Det vil du. 

Du vil i hvertfald gerne prakke mig en holdning på

Skrevet

I en anden tråd er der en meget troværdig og detaljeret økonomioversigt for en dansk GP på bordel/klinik (formodentligt oprettet af en GP på pågældende sted) :

Husleje 150 kr i timen = 1.200 for en standardvagt

Derudover 400 kr til "klinikassistenten" og bonus 100 kr pr. 1.000 kr omsætning  over 4.000 kr

Herudover omkostninger til diverse (kondomer, glidecremer, vådservietter mm) 100 kr

Omsætning pr. vagt er vanskelig at estimere, men normalt i intervallet 0 - 15.000 kr , lad os sige 7.000 kr i gennemsnit.

Dvs indtægt pr vagt 7.000 - 1.200(husleje)  - 400 (klinikassistent)  - 300 (bonus klinikassistent) - 100 (hjælpemidler) = 5.000 kr

Antallet af vagter er meget forskelligt, normalt 4- 12 pr måned

Bordellets økonomi er derimod nem at estimere :

242 timer x 150 kr = 36.300 kr pr uge eller ca. 156.000 kr pr måned

Omkostninger til varme, el, vand, vask, rengøring, håndklæder mm kan anslås til max. 15.000 kr

vh JekyllHyde

Skrevet

Jeg har ikke læst hele tråden som måske har det været nævnt. Jeg kørte for en del år siden med en GP og var chokeret over hvor meget de betaler til alle mulige. Hvis hun havde en vagt i Odense betalte hun jo mig og broen. Samtidig skulle klinikken have et fast beløb, så enkelte vagter gik i nul og få endda i underskud. Så blev det opvejet af en fast kunde som skulle have en helt stor tur og gav et godt beløb. Men nogen guldgruppe var det ikke i den periode jeg kørte for hende og hun var en af de kendte som blev rost og skrevet meget om dengang det hed Venuslogen…

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.