Hop til indhold

Det tjener en pige i måneden

Featured Replies

Skrevet
storogslap skrev, for 7 timer siden:

Hvis  en gp har 20 vagter på en måned. 

5 kunder om dagen eller kr.4.000 om  dagen, så har hun faktisk en skattefri (læs sort) indtægt på kr.80.000

Det sku ikk helt dårligt.

Du må skrive om nogle bestemt steder, hvor er det, de har de samme piger på vagt, 20 dage om måneden?

Udenlandske piger?

Lad mig få et eksempel på din viden?

• Svar 61
  • Visninger 8.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• SweetKisses
    SweetKisses

Jeg kunne skrive så meget … men vil nøjes med at nævne, at der er en stigende interesse for gigolos…  Du siger bare til hvis du har brug for råd angående opstart.. 

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Tror de fleste af os piger vil sætte os på bagben hvis du påstår vi sælger vores krop.. Du kan gå lov til, for penge, at tilbringe en stund i mit selskab men du ejer hverken mig eller min krop eller n

• Jeg tror ikke det regnestykke holder. Dels er der mange udgifter, også dem vi ikke tænker på. Lokaler, rejser, klargøring, tøj, og så videre… Og så er der ventetiden og bøvl med klienter der ikke

Skrevet
SweetKisses skrev, for 11 timer siden:

Jeg kunne skrive så meget … men vil nøjes med at nævne, at der er en stigende interesse for gigolos… 

Du siger bare til hvis du har brug for råd angående opstart.. 

Æv. dengang jeg forsøgte at få mig en SugarMama fik jeg kun en enkelt henvendelse - Hun var godt oppe i 60'erne, ikke specielt attraktiv og ville have at jeg skulle betale for kemimøde.
Jeg ved godt, det kræver nogle investeringer at starte en forretning, men markedskræfterne var ikke lige på min side...

Skrevet
storogslap skrev, for 15 timer siden:

5 kunder om dagen eller kr.4.000 om  dagen, så har hun faktisk en skattefri (læs sort) indtægt på kr.80.000

Hvorfor skal du rode i pigernes private økonomiske forhold?  

Skrevet
yrghh skrev, for 1 time siden:

Æv. dengang jeg forsøgte at få mig en SugarMama fik jeg kun en enkelt henvendelse - Hun var godt oppe i 60'erne, ikke specielt attraktiv og ville have at jeg skulle betale for kemimøde.
Jeg ved godt, det kræver nogle investeringer at starte en forretning, men markedskræfterne var ikke lige på min side...

Klasse !!!!

Skrevet
storogslap skrev, for 17 timer siden:

åh endnu en af disse tråde. led lidt her inde og du vil se en del om sagen

Skrevet
storogslap skrev, den 10.5.2023 at 16:38:

Nej, hun har en omsætning på 80.000 i dette tænkte senario. Det er noget helt andet.

Skrevet

En ting er at den oprindelige post er uheldigt formuleret, og forudsætningerne for beregningen er besynderlige.

Men jeg forstår ikke at folk ikke vil have vi diskuterer GP'ernes økonomi. Kik på udtalelsen her og se om du er enig:

Det er i orden at nogle X interesserer sige for om Ys indtjening er for stor og om prissætningen er i orden.

Du er formodentlig enig hvis:
X=bankkunder, Y=bankerne
X=fedmepatiener, Y=Novo Nordisk
X=elforbrugere, Y=energihandelsselskaberne
osv.

Hvorfor er det ikke i orden hvis X=prostitutionskunder, Y=de prostituerede?

Jeg aner en dobbeltmoral og et ønske om at holde en fortrinsvis grå økonomi grå. Eller også aner jeg ridderen i den hvide Audi.

Skrevet
wag skrev, for 8 timer siden:

En ting er at den oprindelige post er uheldigt formuleret, og forudsætningerne for beregningen er besynderlige.

Men jeg forstår ikke at folk ikke vil have vi diskuterer GP'ernes økonomi. Kik på udtalelsen her og se om du er enig:

Det er i orden at nogle X interesserer sige for om Ys indtjening er for stor og om prissætningen er i orden.

X=bankkunder, Y=bankerne
osv.

Hvorfor er det ikke i orden hvis X=prostitutionskunder, Y=de prostituerede?

Jeg aner en dobbeltmoral og et ønske om at holde en fortrinsvis grå økonomi grå. Eller også aner jeg ridderen i den hvide Audi.

Hold nu op hvor er jeg træt af den mentalitet. Jeg er da bedøvende ligeglad med hvad de tjener i alle brancher. 

Så længe vi ikke har med monopol/kartel eller lignende at gøre. 

Jeg kan dog godt være lidt interesseret i hvordan virksomheden ellers operere. Her køber jeg ikke ind på oppustede csr profiler om social awareness, hvis jeg ikke ser det praktiseret. 

Koblingen til denne diskussion, er at det for mig er vigtigt medarbejderen/gp'en får så meget ud af det som muligt, og det meste ikke høstes af andre. - Men det er min eneste interesse i dette emne. 

Skrevet
Malermester skrev, den 10.5.2023 at 18:18:

du klar over de sælger deres krop

Tror de fleste af os piger vil sætte os på bagben hvis du påstår vi sælger vores krop.. Du kan gå lov til, for penge, at tilbringe en stund i mit selskab men du ejer hverken mig eller min krop eller noget som helst andet af den dur bare fordi du betaler.....

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, den 10.5.2023 at 22:32:

Dagens bedste kommentar. 

Jeg boede i Thailand i en årrække og der var boybars som kun var for kvinder, skilsmisse så tabte man ansigt, så når manden havde elskerinder gik konen på boybar og hyggede sig :)

Skrevet
Newbie01. skrev, for 12 timer siden:

Hold nu op hvor er jeg træt af den mentalitet. Jeg er da bedøvende ligeglad med hvad de tjener i alle brancher. 

Og hold da op, hvor er jeg træt af folk, der vil bestemme hvad andre må diskutere.

Kan du ikke bare hoppe videre til næste tråd?

Skrevet
wag skrev, den 11.5.2023 at 23:02:

X=bankkunder, Y=bankerne

Og omvendt.

Banken er formodentlig også interesseret i hvad du tjener, hvis du skal have lån.......

NovoNordisk er formodentlig interesseret i hvad du tjener, så de ved om du har råd til fedmemedicinen

Energihandelsselskaberne er formodentlig interesseret i at vide hvor meget de kan sælge, så de ved hvor meget de kan købe....

Men betyder det at pigerne behøver at vide hvor meget du tjener??

Skrevet

Trådstarter smider bare noget op og går igen, han har ikke argumenteret for og imod noget som helst på kommmentarene...

Troll?...

Skrevet
Pianistinden skrev, for 12 minutter siden:

Troll?...

Måske. Kan også være en lille, perfid, ensom stakkel, der selv tjener betydeligt mindre end pigerne, ikke har råd til at besøge dem og fantaserer om en verden han selv kan tage del i, som andet end den nederste del af taberholder.

Skrevet
Gerzelle999 skrev, den 10.5.2023 at 19:46:

Udlandske piger omsætter for mellem 80-120 kg. Om måneden. 

de 60 % går til omkostninger husleje hjemrejser mad, tøj kondomer annoncer og bagmænd omveksle til euro som er et kæmpe problem pt   

så de har selv 40 % tilbage. 

kender  en der gav den Max gas og arbejde 24/7 hun kunne på en måned omsætte for 300 kg. 

jamen har vi andre dødelige ikke udgifter til  "husleje, mad, tøj" af vores løn? hvorfor nævne det? 

Skrevet

Kender til et andet regnestykke -hvor "mutter"(bagmænd) tag 50% -og gp/pigen har ingen andre udgifter (her i landet) Dog måske hvis hun vil have noget tøj -men det bruger hun ikke på arbejde -da hun kun max har undertøj på arbejder 24/7 

Det er forskellige huse rundt i hele landet -hvor de skifter lidt rundt med dem... nogen er her på turistvisa, andre har et arbejdsvisa og bliver ansat i f.eks. i et "rengøringsfirma" som "mutter" (bagmænd) sjovt nok også ejer -nogen gør så rent om morgen, og kommer i huset til middag mens andre -de populær ("malkemaskiner") kun arbejder i huset selv om de er ansat til rengøring (arbejdsvisa) og de kan så blive her længere -og tjene mere til sig selv og "mutter"(bagmænd) Dem med arbejdsvisa betaler en lille del skat, som de arbejder med rengøring -men alt det de arbejder i huset...?

Synes det er fint det bliver "italesat" og dem der bliver ærgerlig over det, og ikke mener det skal det -kan jo bare scrolle henover, og videre. Det findes så mange måder, at regne den ud på om det er dansk eller udelandsk...

Udgifter og indtægter om man er håndværker eller gp og statsminister -er der. Jeg synes det er pisse træls de snyder, når jeg ikke kan. Hvis jeg kunne røve en bank uden at blive opdaget og få milioner... Men det kan jeg ikke -har en gang lavet noget sort -det var en fed følelse. Jeg har også en (kun) gang fået lavet noget sort -han sagde, "hvis du kan betale i euro er det bedst" -"det er penge der skal forsøde min ferie" I mens han stod og fortalte det sagde han  sådan nogle "smasklyde" med munden!!!

Mange går op i at tjene mange penge, og skyder ingen midler for at nå dertil -tit er det dem der har mest der er de værste! -nogen gange stjæler de endda for dem der er i nød.

Jeg misunder ingen, og vil ikke forsvare dem -og de må selv tag konsekvenserne -men desværre er det bare nogen det går ud over, andres griskhed -man bliver mere og mere kynisk -selv om man arbejder med mennesker -bare man selv score kassen -det er det afgørende! 

Gisninger er gratis herinde -janteloven lever også herinde... Hvem har ret, og hvem kan tillade sig det, og hvem kan ikke... Rygklapper og tøffelhelte, smart i en fart på andres bekostning.   Tit drukner faktaviden og almen empati for den enkelte i alt det. Og humor er kun sjov, når de rigtige kommer med den. Penge styrer for vildt og det pisser mig af... Og jeg fik luft endnu en gang takker og bukker;-)

Redigeret af Møffe
glemte noget

Skrevet
tvr skrev, for 8 timer siden:

Og omvendt.

Banken er formodentlig også interesseret i hvad du tjener, hvis du skal have lån.......

NovoNordisk er formodentlig interesseret i hvad du tjener, så de ved om du har råd til fedmemedicinen

Energihandelsselskaberne er formodentlig interesseret i at vide hvor meget de kan sælge, så de ved hvor meget de kan købe....

Men betyder det at pigerne behøver at vide hvor meget du tjener??

Flot argumenteret! Det er en blanding af en klassisk stråmand og whataboutism. Nydeligt forsøgt. Men jeg parerer gerne.

Novo og energihandelsselskaberne har ikke indsigt i min økonomi. Min bank har selvfølgelig, for den ydelse de sælger, er at styre min økonomi.
Derimod skal de ludere jeg besøger, ikke styre min økonomi. De skal styre min pik, og får derfor indsigt i min piks formåen, - noget som min bank ikke har indsigt i.

Så kan vi komme tilbage til, hvorfor vi ikke "må" diskutere luderes økonomi?

Skrevet
Møffe skrev, for 2 timer siden:

jamen har vi andre dødelige ikke udgifter til  "husleje, mad, tøj" af vores løn? hvorfor nævne det? 

Det er jo private udgifter….. I eksemplet er der tale om udgifter i forbindelse med erhverv. 

Skrevet
Liv skrev, for 4 minutter siden:

Det er jo private udgifter….. I eksemplet er der tale om udgifter i forbindelse med erhverv. 

-måske huslejen hvis man ikke er i sit private hjem. Men mad og tøj -tøj muligvis hvis man klæder sig specielt til lejligheden -men er det så meget en løbende udgift... (ved godt det er det for mange kvinder) -der er vel så også fradragsberettiget +får momsen tilbage...

Skrevet

Jeg er fløjtende ligeglad med hvad en GP tjener/ omsætter/ betaler skat af. 

Jeg fokuserer på hvad JEG skal betale HENDE og hvad jeg får for det beløb. 

Skrevet
Møffe skrev, 1 time siden:

-måske huslejen hvis man ikke er i sit private hjem. Men mad og tøj -tøj muligvis hvis man klæder sig specielt til lejligheden -men er det så meget en løbende udgift... (ved godt det er det for mange kvinder) -der er vel så også fradragsberettiget +får momsen tilbage...

Det er nok de færreste, der er i eget hjem. Du har ret mht mad, det kan man jo ikke trække fra, og det kan være svært at trække tøj fra, hvis der ikke er firmanavn på ;) 

Skrevet
tvr skrev, den 10.5.2023 at 19:35:

Hvis en håndværker fakturerer 750kr i timen plus moms, han arbejder lidt over, så har han 60 timer om ugen - tjener han 180.000 om måneden. Altså inden moms. Og så behøver han ikke engang være hverken charmerende eller take bukserne af. Det er ikke dårligt.

Alt i det opslag er total uden fornuft.

1) Ingen håndværker kan fakturere 750 kr. i timen noget som helst sted i landet. Det er ca. 50% for højt.

2) 60 timer om ugen er i din beregning med antagelse af at de kan sælges. Så det er en overtid på 62% når der IKKE er taget højde for administration, udarbejdelse af tilbud, kundeservice mv. Det r ikke "arbejde lidt over"

3) Der er ingen håndværker der sælger ALT sin tid. Der skal udarbejdes tilbud, holdes møder med kunder, leverandører, revisoren og banken. Der skal bogføres - eller man får en til det, men der skal så samles kvitteringer som skal attesteres og påføres projektnr. Der skal faktureres eller godkendes faktura. En mester sælger faktisk typisk kun 20-25 timer om ugen af  sin egen tid,

4) Vidste du godt, at håndværkere holder ferie? Og ofte har fri i helligdagene ligesom byggemarkeder har lukket der. De timer er der ingen der betaler for.

Der er ingenting i det oplæg der giver mening, har realisme eller bidrager til diskussionen.

Skrevet
storogslap skrev, den 10.5.2023 at 16:38:

1) I en gennemsnitlig arbejdsmåned har man ca. 22 arbejdsdage. Når du antager 20 vagter, så er det altså et fuldtidsstilling du regner med målt på antallet af arbejdsdage.

2) Mange pigers vagter er mere end 8 timer - så målt på antal arbejdstimer, så vil man med 20 vagter af 10-12 timer have mellem 200-240 arbejdstimer på en måned. Sammenlignet med en standard fuldtidsstilling på 160,33 timer om måneden, så er der altså tale om 25-50% flere timer end en almindelig fuldtidsstilling. Det virker urealistisk - der er ingen piger der har vagter ca. 5 dage om ugen, som dit oplæg antager. Nogle udenlandske er i teorien på vagt hver dag, men det er de ofte kun i en kortere periode før de skal have fri / ferie pga. arbejdspresset.

3) En dansk GP kan ikke få en a-kasse

4) En dansk GP kan ikke få sygedagpenge som enhver anden dansker der er ansat hos en virksomhed. Man skal betale moms og skat, men får ikke de samme rettigheder.

5) Der er omkostninger. Af de 80.000 kr. du antager som indtægt, så skal der alligevel bruges en helt del: Hvis vi antager en dansk GP igen, så skal der betales leje til et bordel, telefondamen skal lønnes, der skal købes kondomer og glidecreme, make up og tøj mv. Af alle disse omkostninger har Skattestyrelsen i deres visdom besluttet, at glidecreme, makeup og tøj mv. IKKE kan trækkes fra i skat, da man jo kan bruge det privat. Men det er stadig rigtige udgifter. Man har fra Skattestyrelsen indført et "loft" over kondomer man kan trække fra pr. klient. Så her er man også ringere stillet end andre små erhvervsdrivende, som kan trække driftsomkostninger fra i skat. Hvis omkostningerne til telefondame, husleje, rejser mellem klinikker og alt andet er ca. 30.000 kr. om måneden for 20 vagter, så er der kun 50.000 kr. tilbage til pigerne bagefter.  

6) De udenlandske GP'er betaler sikkert hverken skat eller moms. Men de danske GP'er skal nok bidrage. Ellers bliver de indberettet til hvidvasksekretariatet hos SØIK for alle de sorte penge der går ind på deres bankkonto. Det vil Skattestyrelsen hurtigt kaste sig over. Så de 80.000 kr. skal der laves et skatteregnskab ud af. Og så skal der svares moms og skat. Af de 80.000, du antager sort så vil der formentligt kun være 30.000 tilbage efter omkostninger, skat og moms.

Og en nogenlunde god pige har en omsætning der er væsentligt over 80.000 kr. om måneden.

Tjener pigerne penge? JA - ligesom alle andre

Tjener de gode penge? De fleste JA

Er det hele sort? NEJ ikke for danske piger. Det er for svært at have så stor sort indtjening i dag uden at det bliver angivet.

Er pigerne lige stillet hvad angår samfundets goder? NEJ de kan ikke få samme beskyttelse i form af fx. sygedagpenge mv. Hvorfor skal de så betale det samme i skat?

Arbejder de 20 vagter om måneden? Udenlandske piger JA men ofte i kortere perioder før de skal hvile ud på en ferie. Danske piger bestemt ikke - de har 8-10 vagter om måneden, hvilket jo skyder dine 80.000 kr. i sænk ganske kraftigt.

Og så er arbejdsdagene lange, og man skal sikkert finde sig i rigtig meget i den branche.

Så dit forenklede regnestykke er mangelfuldt og forkert på mange punkter.

Skrevet

Det der gør at mange stejler over TS oplæg ( jeg selv inklusive) og har modstand på tråde som denne som har til formål at "diskutere" gp 'ers økonomi - det er netop : hvad er formålet med at diskutere det? Hvad er intentionen bag?

At slynge en påstand ud som i ts oplæg ( og forøvrigt hvor er ts i denne debat - han deltager jo slet ikke) gør at jeg - og sikkert også andre tænker :

Hvorfor skriver han det? 

1. Er det for at skabe en lødig, oplysende debat funderet på reel viden og med alle de nuancer der er i denne branche eller

2 bidrage til et falsk narrativ om gp som multi. Imlionærer der kører rundt i store biler og har konti i schweiz og som man bør være harm over. Et narrativ om den villige skøge der scorer guld på sit eget medfødte guld mellem benene? En vi bør fordømme og være misundelig på? 

3. Regulær og simpel dumhed 

4. Et ønske om at trolle og grine når han ser hvor mange der " falder i fælden" og tager oplægget alvorligt som bare var skrevet for at " sætte gang i gaden"? 

Jeg hælder desværre nok til nr. 2,3 og 4 udfra trådstarters fuldstændige usynlighed i denne tråd

Redigeret af Den lille frøken

Skrevet
Den lille frøken skrev, 1 time siden:

Det der gør at mange stejler over TS oplæg ( jeg selv inklusive) og har modstand på tråde som denne som har til formål at "diskutere" gp 'ers økonomi - det er netop : hvad er formålet med at diskutere det? Hvad er intentionen bag?

At slynge en påstand ud som i ts oplæg ( og forøvrigt hvor er ts i denne debat - han deltager jo slet ikke) gør at jeg - og sikkert også andre tænker :

Hvorfor skriver han det? 

1. Er det for at skabe en lødig, oplysende debat funderet på reel viden og med alle de nuancer der er i denne branche eller

2 bidrage til et falsk narrativ om gp som multi. Imlionærer der kører rundt i store biler og har konti i schweiz og som man bør være harm over. Et narrativ om den villige skøge der scorer guld på sit eget medfødte guld mellem benene? En vi bør fordømme og være misundelig på? 

3. Regulær og simpel dumhed 

4. Et ønske om at trolle og grine når han ser hvor mange der " falder i fælden" og tager oplægget alvorligt som bare var skrevet for at " sætte gang i gaden"? 

Jeg hælder desværre nok til nr. 2,3 og 4 udfra trådstarters fuldstændige usynlighed i denne tråd

Hvilken forskel gør det. Det er set før ts ikke deltager i debaten

"Er det for at skabe en lødig, oplysende debat funderet på reel viden og med alle de nuancer der er i denne branche eller" Hvem er det der skaber den??

"Hvorfor" -Men hvad kan du bruge det til?

Det er mange gange en tråd får belyst noget, man slet ikke kunne forudsige fra starten -hvilket jeg synes er fedt;-)

Hvorfor give ts den "magt"  Hvis han har dårlige intentioner med det han bringer op? Emnet er højt aktuelt og nærværende for mange af os kunder... Lad os dog være seriøse og vise ham, at hans mission ikke lykkes denne gang(hvis han ej har reelle hensigter) og måske får han lyst til selv at deltag...

Hvem er det der skaber den gode debat herinde? -Er sikker på mange trådstarter har de rigtige intentioner -når de starter en tråd. Men det er, da ligeså meget os der skriver i den -og det vi skriver... Og vi behøver altså ikke være enig for, at respektere hinanden, og undlade at kalde hinanden "dum" -og igen er det jo forsat nogen der mener de kan tillade sig det fordi de har en fis -eller er hævet over, og bedre end andre...

Man kan altid boycotte og blive pigefornærmet -og øffe lidt i krogen over motivet -og få lidt skulderklap for det, af dem man plejer at være enige med...

Forumet er lavet til Debat -lad os dog debatere;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.