Hop til indhold
Mook

EGEN TRÅD - Mook

Recommended Posts

EnjoyYou skrev, for 3 timer siden:

hvordan har du det med Opera & Ballet ?

Jeg er til begge dele ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså, nu er jeg jo stor tilhænger af elektronisk musik generelt, så nogle fede sange der fra kunne være:
Lufthaus - Soul Seekers (Robbie Williams er inde over): https://open.spotify.com/track/3Fq3RyAi4ATABmdIgyfeSm?si=4e7787e45bf94749
Rap - så er jeg stor fan af Helt Alene fra Suspekt: https://open.spotify.com/track/6fdrDsqotUpTVAf5coixkD?si=229aa09f0b9f4630

Og ellers så er Vini Vici generelt super fede med deres tematiske sange som Yama, Great Spirit, osv som de har været inde over sammen med Armin Van Buuren:
https://open.spotify.com/track/6IDkdabcsyZmLQDCMtp6An?si=bba3859fb3284ea2

Eller hvis det skal være ovre i den rolige side, så kan Lifehouse også noget: https://open.spotify.com/track/5ef3mAxAAjk93V6IpriOrz?si=64b344a9d8a6477b

Så var der lidt du kan tjekke ud :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pyjamasparty skrev, for 9 timer siden:

...Livesteder...

La Fontaine i Kompagnistræde.

Jazzbar som var man i New York late night..

 

Tak og jeg har været der flere gange :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pyjamasparty skrev, for 9 timer siden:

...Livesteder...

La Fontaine i Kompagnistræde.

Jazzbar som var man i New York late night..

 

...hvis man selvfølgelig er til den toneart, glemte jeg at skrive 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pyjamasparty skrev, for 9 minutter siden:

...hvis man selvfølgelig er til den toneart, glemte jeg at skrive 

Tak det er jeg også -_-

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pyjamasparty skrev, for 38 minutter siden:

...du virker til en kvinde med god smag på 

Redigeret af Mook

Del dette indlæg


Link til indlæg


Had a Saturday night alone with Johnny Winter, and a bottle of scotch. That's how you're having the blues the good ol' searing, agonizing way. 
Saw him live several times back in the days, never was a better guitar player IMHO.  He's flawless. The clip is from Roskilde btw - sad ending though with stupid Danes throwing bottles at the band. I was there - a superb concert interrupted by dimwits.

 


Never ever met a lady that for real could share my music. I've danced with them, laughed with them, made love with them and made children with them - but never found my musical maitresse; someone to share my genuine soul with. A bit sad for someone that live for, with and by music.

Next Saturday, it'll probably be Staple Singers and a bottle of .... scotch. See you then soul.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 8 timer siden:

Had a Saturday night alone with Johnny Winter, and a bottle of scotch

That’s why I didn’t hear from you last night ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 8 timer siden:

A bit sad for someone that live for, with and by music.

I’ll be there for you :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok

Da jeg var barn sku man puste til en forstøvet mælkebøtte og derved at vide hvor mange kærester man havde, det vil jeg fraråde Mook da hun vil løbe tør for luft :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mortenkok skrev, for 19 timer siden:

Da jeg var barn sku man puste til en forstøvet mælkebøtte og derved at vide hvor mange kærester man havde, det vil jeg fraråde Mook da hun vil løbe tør for luft :rolleyes:

Mook er en skøn og graciøs kvinde. Jeg er som bekendt vild med hende. Ikke mindst fordi hun også er lynende intelligent.

Hvad hun også er, det er en "filur", som vi siger på dansk. En charmetrold, en drillepind, en smilende og humoristisk pige der kan en masse tricks, også i pr. Jeg følger hendes "egen tråd" med et stort smil...:) 

God underholdning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så nogen en her, vil jeg gerne have.:P

Ved I hvad kommer til at blive koster ? 

image.thumb.png.98307d4efe5c30b0b10099ded9a4a975.png

Redigeret af Mook

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 14 minutter siden:

En hund ;)

Ja, hvad der galt med det ? :-P

Jeg tænkte på den kunne hjælpe mig lidt en gang imellem :P

Jeg har lige læst en tråd “ Skal kvinden stønne under sex” - og jeg tænker, jeg kan ikke stønne eller jeg stønner ikke når jeg har sex, jeg gør kun når jeg “kommer”

Men når jeg ikke gør det - så hunden kan gøre det for mig, når den er sulten, tænker jeg :P

Redigeret af Mook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mook skrev, for 14 minutter siden:

Ja, hvad der galt med det ? :-P

Jeg tænkte på den kunne hjælpe mig lidt en gang imellem :P

Jeg har lige læst en tråd “ Skal kvinden stønne under sex” - og jeg tænker, jeg kan ikke stønne eller jeg stønner ikke når jeg har sex, jeg gør kun når jeg “kommer”

Men når jeg ikke gør det - så hunden kan gøre det for mig, når den er sulten, tænker jeg :P

@Aarhuselsker , hvad var det så sjovt ? 
Jeg sagde jo i en anden tråd, at jeg ville gøre alt for jer for at få en god oplevelse :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...