Hop til indhold
Mook

EGEN TRÅD - Mook

Recommended Posts

AB455 skrev, for 23 timer siden:

@Eva Nadine har ret. Du er simpelthen herligt tosset <3

Jeg lærer tilgengæld Mook'sk. Langsomt men sikkert, så heller ikke derfor er der grund til at træne dig i "dansk" :P

Sov godt :D

Jeg vil gør næsten alt for at udgå kritik… også nemlig for din skyld <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
maximus skrev, for 23 timer siden:

Sov godt så :P

Ville med fornøjelse have givet dig danskundervisning  , men så det først nu .

du kan nå endnu :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
… And Justice for All skrev, 1 time siden:

“Dansk” har mange finesser og er svært at mestre til perfektion. Og hvad der synes værende perfekt dansk for den ene er det ikke for den anden. Derudover kan det være forskel på, hvad der er ordentlig dansk, afhængig af, hvilken generation man er, hvilen social klasse man kommer fra og i hvilket geografisk område man har sine rødder..

Det har du fuldstændig ret<3

Det fine ord bruger dem, der er respektfuld. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All

@Mook, når nu du skal læres op i dansk er du så bedre til fx fransk og græsk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
… And Justice for All skrev, for 22 timer siden:

@Mook, når nu du skal læres op i dansk er du så bedre til fx fransk og græsk?

Det tror jeg ikke.

Jeg er ikke klog på sprog, beklager ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All
Signor Cuoco skrev, for 19 minutter siden:

Og ofte er det meget svært for danskerne.....at tale dansk.

Iflg. sprognævnet er Dansk det der tales af danskerne - hvorfor det “rigtige” danske sprog hele tiden ændrer sig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogle af jer som ved om, nogle af de bedste caféer i Kbh. ? 
Jeg vil nemlig ud og høre noget musik i morgen ? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mook skrev, for 57 minutter siden:

Er der nogle af jer som ved om, nogle af de bedste caféer i Kbh. ? 
Jeg vil nemlig ud og høre noget musik i morgen ? :)

Ja, det gør jeg, men kun hvis du lader mig guide dig personligt.....

:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mook skrev, for 15 timer siden:

Er der nogle af jer som ved om, nogle af de bedste caféer i Kbh. ? 
Jeg vil nemlig ud og høre noget musik i morgen ? :)

Dejlige og hyggelige cafeer er der masser af Mook.   Fortæl mig hvad musik er for dig :arrow:  og så finder vi den rigtige café efterfølgende :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, den 24.2.2023 at 21:15:

Ja, det gør jeg, men kun hvis du lader mig guide dig personligt.....

:)

 

Alletiders :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
EnjoyYou skrev, for 20 timer siden:

Dejlige og hyggelige cafeer er der masser af Mook.   Fortæl mig hvad musik er for dig :arrow:  og så finder vi den rigtige café efterfølgende :P

Jeg elsker livemusik B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo jo Mook, MEN Livemusik går jo i mange retninger og genre, så kan du være lidt mere specifik og give mig et par retninger.  Med mindre det er alt slags Livemusik som du elsker og stemningen som følger med ?

Go' søndag

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SirK skrev, for 8 timer siden:

@Mook psst tænker på dig her langt fra alting... men nyder varmen. Vi ses snart Brighteye.

Det er det samme her.

Håber alt er vel hos dig i udlandet :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
EnjoyYou skrev, den 26.2.2023 at 09:47:

Jo jo Mook, MEN Livemusik går jo i mange retninger og genre, så kan du være lidt mere specifik og give mig et par retninger.  Med mindre det er alt slags Livemusik som du elsker og stemningen som følger med ?

Go' søndag

https://open.spotify.com/track/6fqLce5TNAmNgbFwXD2DdG?si=Q0PXsEJ_RUqGNU3PrE0jNA&context=spotify%3Aplaylist%3A5F1lSIOyw4pdaSrsngs

 

 

Redigeret af Mook

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt valg Mook og lige min årgang !  Den har jeg hørt og bib bib bib rigtig meget til da jeg var ung ( yngre)   Mææææænnnn  måske ikke det nemmeste valg når det gælder mulighed for live version  :unsure:   Den gode Meat Loaf døde den 20. januar 2022 i en alder af kun 74.  MEN heldigvis lever hans musik videre og specielt din favorit sang fra albummet  Bat out of Love.     

Ellers kan jeg anbefale Beth Hart.....I'd rather go blind   især live !  ;)

https://www.youtube.com/watch?v=UEHwO_UEp7A&list=RDUEHwO_UEp7A&start_radio=1&rv=UEHwO_UEp7A&t=0

Holder du ferie eller er du gået på tidlig pension ?  B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
EnjoyYou skrev, for 1 time siden:

Mææææænnnn  måske ikke det nemmeste valg når det gælder mulighed for live version  :unsure:   Den gode Meat Loaf døde den 20. januar 2022 i en alder af kun 74.  MEN heldigvis lever hans musik videre og specielt din favorit sang fra albummet  Bat out of Love.     

I knew ;):Pmen det var også bare en eksempel på. Hvad med den her :Dhttps://open.spotify.com/track/3uCu6F2HwWRUjlUxMzsIsT?si=3A1xiPrSR62qxSFJbiOvaw&context=spotify%3Aplaylist%3A37i9dQZF1EId4SJf7JsiRJ

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
EnjoyYou skrev, for 2 timer siden:

Bat out of Love

Eller var det nu bat out of hell??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mook skrev, 1 time siden:

endnu et godt valg MOOK.....Er du generelt til den hårde side.....altså hvad musik angår ?  he he    Selv kan jeg godt lide Classic Country & Western .....det gør sig godt Live og så kan man danse tæt til også ! :P   https://www.youtube.com/watch?v=KtKXc_v2iLE

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
EnjoyYou skrev, 1 time siden:

Er du generelt til den hårde side.....altså hvad musik angår ?Ja, men ikke altid B)

Jeg elsker musik, men dog ikke kan  komme med min yndlingssang … Kom med jeres bud, hvis to af jer har fundet de mest favoritter musik jeg godt jeg godt kan lide, får I lov for at komme ud og høre musik med mig i aften :P By the way - hvad er jeres yndlingssang ? 

Redigeret af Mook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mook skrev, for 2 timer siden:

 

Udfordring accepteret Mook.....dog ikke i aften.    Jeg vender tilbage med mine bud....btw  hvordan har du det med Opera & Ballet ?

Go' weekend og enjoy Happy Friday in town i aften...og good luck til dig Naboen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...