Hop til indhold
Mook

EGEN TRÅD - Mook

Recommended Posts

Bananas skrev, for 18 minutter siden:

Då skal du lære pragtfuldt svensk, og det tager nok resten af livet.;)

Svensk sprog og svensk banan MUM:P:wub:det er jo en julegave, jeg har længe ønsket mig <3

Redigeret af Mook
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mook skrev, 1 time siden:

Men inden vi kommer videre, kan du være sød og send mig en PB - det kunne godt være jeg er indforståede i gamet/konceptet :) 

Kh.

Mook <3

Du har fået en pb nu.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den idé er slet ikke noget for mig, selv om Mook er den GP, som jeg har besøgt flest gange.

Men jeg er, ligesom Bananas, ikke noget kollektivt menneske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den ide er faktisk noget for mig , jeg er et meget socialt menneske og holder meget af at komme ud , så det er ikke utænkeligt at jeg ville byde ind hvis det altså 

Skulle gå hen og blive til noget.

Så er spændt på om der kommer noget ud af støbeskeen :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Naboen skrev, for 7 minutter siden:

Så er spændt på om der kommer noget ud af støbeskeen :)

Ja det er spørgsmålet om der gør det.

Men Mook er som sådan interesseret, og vi skal mødes ved først kommende lejlighed til en snak om det.

Signor Cuoco skrev, for 22 minutter siden:

Den idé er slet ikke noget for mig, selv om Mook er den GP, som jeg har besøgt flest gange.

Men jeg er, ligesom Bananas, ikke noget kollektivt menneske.

Helt ok og sådan har de fleste det også nok.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-addict1 skrev, den 3.7.2023 at 18:35:

Med al den "hype" der er omkring Mook, er det  ærgerligt at jeg ikke har prøvet hende.

Hun lyder skøn og når en kvinde kan skabe så meget røre i andedammen, må hun jo være noget helt særligt. :-)

Jeg har hørt hun er thai;-) så ja helt særligt;-)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Naboen skrev, for 18 minutter siden:

Der er fart på ... :)
Slet slet ikke dårligt musik valg ;)

Ja, hører den hver aften.. også nu ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mook skrev, for 5 minutter siden:

Ja, hører den hver aften.. også nu ;)

Jeg har mere rolig musik på i dag og har lige skænket mig et glas Rødvin ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Naboen skrev, for 8 minutter siden:

Jeg har mere rolig musik på i dag og har lige skænket mig et glas Rødvin ;)

Jeg kan ikke sidde stille og rolig hjemme om weekenden, det skal der ske noget … :D

Altså laver du ikke pandekager i aften :)

Redigeret af Mook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mook skrev, for 1 minut siden:

Jeg kan ikke sidde stille og rolig hjemme om weekenden, det skal der ske noget … :D

Det kommer ikke bag på mig :)
 Ved godt der er lidt Krudt i dig jo ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Naboen skrev, Lige nu:

Det kommer ikke bag på mig :)
 Ved godt der er lidt Krudt i dig jo ;)

Altså hvis du finder på noget, så er jeg frisk B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Michaelangelo skrev, for 20 minutter siden:

NICE. My younger brother used to arrange big Raveparties in Sweden when he was a bit younger. lol. I like the beat. Nice :ugeek: Dance on. Merry Xmas /MA

Thanks a lot :) I’m not young anymore and still loved to dance -

Merry Christmas 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej søde @Mook nu er jeg ikke til ret meget musik, men i sidste uge hørte jeg det mest syrede nummer i radioen og har efterfølgende hørt det herhjemme mange gange, på den store boom box, det er ikke nyt, men jeg har aldrig hørt det før, det kan jeg anbefale, og lov mig at holde ud til et stykke ind i nummeret, for der går det fuldstændig amok. 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den nye grydeske skrev, for 17 timer siden:

Hej søde @Mook nu er jeg ikke til ret meget musik, men i sidste uge hørte jeg det mest syrede nummer i radioen og har efterfølgende hørt det herhjemme mange gange, på den store boom box, det er ikke nyt, men jeg har aldrig hørt det før, det kan jeg anbefale, og lov mig at holde ud til et stykke ind i nummeret, for der går det fuldstændig amok. 

 

Udover quickstep har jeg nu lært at danse med denne video, tak for en god gammel dans <3

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mook skrev, den 1.12.2023 at 14:50:

Kære @Rejsenetværk

Tak for sidst. 
Ja, du har ret i, vi kender vores svaghed. Det er med at lære/opleve noget nyt var vores eneste fællesinteresse :) udover disse ting kender jeg dig, som en gavmild mand, og du ønsker at hjælpe andre med dine muligheder ;) 

Men først og fremmest vil jeg synes, det er en genial ide du opfinder - altså hvis det lykkes for et koncept”singlekultur” det kunne også lykkes for dem, der sidder hjemme hele alene og især lige nu er et lille DK blevet ramt af inflationistisk. Men på en anden side, vil jeg også synes at det ikke er sikkert hvad fremtiden vil bringes os som singleliv - der er ingen afgørende :) 

Jeg synes selvfølgelig selv, at det ville være en fantastisk dag/aften for mig, hvis jeg kunne komme ude og møde med nye mennesker til hverdag, hvilket ønsker jeg naturligvis mest muligst at bruge mine positiv energier på at være sammen med positive folk(singler) derude :) 

Men inden vi kommer videre, kan du være sød og send mig en PB - det kunne godt være jeg er indforståede i gamet/konceptet :) 

Kh.

Mook <3

Hvis konceptet er klar til at blive testet, så skriv - jeg vil meget gerne deltage i en aften med god mad og drikke og en hyggelig snak - og så ellers tage tingene som de kommer. Skriv PB, hvis der mangler testere :) 

God Jul !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sherlock skrev, for 9 minutter siden:

Hvis konceptet er klar til at blive testet, så skriv - jeg vil meget gerne deltage i en aften med god mad og drikke og en hyggelig snak - og så ellers tage tingene som de kommer. Skriv PB, hvis der mangler testere :) 

God Jul !!

Faktisk så kan jeg godt afsløre at jeg har en aftale med Mook, om at hun besøger mig indenfor en uges tid.

Her vil vi tale  om, om vi kan formulere et koncept for Mook Social Club, eller om vi ikke kan.

Jeg har mine ideer, og hun har måske også selv nogle ideer når først vi får lejlighed til at tale om det

Vi få  se?

Det kan løbe ud i sandet uden at vi finder på noget brugbart, og det modsatte kan måske også ske.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Mook og @Rejsenetværk

Jeg synes det ser ud til I har gang i noget rigtigt spændende ... 
"singlekultur" og "Mook's social club' ... 
Jeg kan ikke helt ure, iud fra jeres indlæg, hvad det præcis handler om ...
Men under alle omstændigheder, er jeg meget interesseret ... 
I må gerne bruge mig hvis I har brug for 'sparring' ... 
Jeg er faktisk meget nysgerrig ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 10 minutter siden:

@Mook og @Rejsenetværk

Jeg synes det ser ud til I har gang i noget rigtigt spændende ... 
"singlekultur" og "Mook's social club' ... 
Jeg kan ikke helt ure, iud fra jeres indlæg, hvad det præcis handler om ...
Men under alle omstændigheder, er jeg meget interesseret ... 
I må gerne bruge mig hvis I har brug for 'sparring' ... 
Jeg er faktisk meget nysgerrig ... 

Tak

Vi er observant på jer der har udtrykt interesse for et eventuelt koncept for Mook Social Club.

Først og fremmest skal Mook have mulighed for at læse og forstå et oplæg til et koncept, som jeg har formuleret.

Og i en dialog med mig om mine og hendes egne ideer, afgøre med sig selv om hun ser muligheder i en Mook Ssocial Club eller ikke.

Det er muligt at hun vælger helt at afvise projektet i nogen form, og det har vi til gode at finde ud af når hun besøger mig næste gang.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen

Nu har jeg haft besøg af Mook og uden at afsløre nogen detaljer, så kan jeg afsløre at vi nu er i dialog om hvilke muligheder der kan bestå i et koncept for Mook Social Club.

Vi er meget langt fra at have fundet en basis formel for et koncept, men vi tror på at vi kan ende med en formel der er brugbar.

Spørg venligst hverken i denne tråd eller på pm, om at få uddybet det jeg her har skrevet!

Til nu er dette det eneste jeg kan skrive i tråden, og fortsættelse følger kun hvis jeg har mere jeg kan skrive efter aftale med Mook!

Men det kan muligvis få værdi i den videre proces, at disse 4 profiler aktivt har tilkendegivet deres interesse for en aktiv rolle i Mook Social Club?

Dillermand Junior
https://www.eroguide.dk/forum/profile/60174-dillermand-junior/ 

sneræven
https://www.eroguide.dk/forum/profile/11114-sneræven/ 

Sherlock
https://www.eroguide.dk/forum/profile/50382-sherlock/ 

Naboen
https://www.eroguide.dk/forum/profile/12585-naboen/ 

Forudsætninger for at Mook og jeg kan tage jer i betragtning!

1.
I bor sådan at I ved behov kan mødes med enten både Rejsenetværk og Mook, eller kun med Mook uden at Rejsenetværk også er til stede.

2.
Optimalt er I villig til også at møde hinanden sammen med Mook og Rejsenetværk.
Men vil I ikke det kan vi tage de forbehold i betragtning, for hvem I vil ses med og ikke vil ses med.

3.
Jeg tager her det forbehold for pkt 1 - pkt 2, at dem som Mook vil ses med i denne sammenhæng afhænger i sidste ende af hende.
Og jeg skal aftale alt med Mook som det første.
Uden hendes accept mødes ingen, hvor også hun deltager!

Videreudvikling af Mook Social Club

Jeg forestiller mig helt optimalt at de her nævnte profiler kan medvirke i kulissen, til at udvikle et koncept for Mook Social Club.

Og at vi kan mødes under hyggelige former, diskret på en kaffebar eller til brunch, en middag i et hjørne på en thai restaurant.
Til en helt uforpligtende brainstorming om mulighederne som vi måtte se dem.

Optimalt sådan at vi bliver til et netværk, der ses både inden lanceringen af Mook Social Club, og efter at konceptet bliver til et offentligt tilbud til interesserede.

Hvis det går godt vil der jo vedholdende bestå et behov for at et netværk, de bidrager med ideer og opbakning bag Mook og hendes koncept.

Jeg er forberedt på at disse op til pt 4 brugere, ikke nødvendigvis holder ved, men at de også falder fra undervejs!
Det tager vi som det kommer, men ved fælles indsats prøver vi at få det bedste ud af mulighederne som vi ser dem.

Vores kalender

Jeg må desværre tilkendegive at det pt er forbundet med nogen usikkerhed, særligt for eget vedkommende.
Hvilke aftaler jeg kan træffe med hvem og hvornår indenfor den nærmeste fremtid.

Håber på mere klarhed i løbet af januar måned?

Håber også at muligheder for at mødes vil kunne opstå i januar måned, men vi får se hen af vejen.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 3 timer siden:

I bor sådan at I ved behov kan mødes med enten både Rejsenetværk og Mook, eller kun med Mook uden at Rejsenetværk også er til stede.

Jeg kan let mødes med Mook og dig især i Frederiksberg, Vesterbro, Indre By men er generelt frisk jeg kan godt have en del aften aftaler nogen gange men er frisk på at være med til snak og opstart. 

Rejsenetværk skrev, for 3 timer siden:

Optimalt er I villig til også at møde hinanden sammen med Mook og Rejsenetværk.
Men vil I ikke det kan vi tage de forbehold i betragtning, for hvem I vil ses med og ikke vil ses med.

Har jo mødt dig tidligere @Rejsenetværk og mig og @Mook har jeg også mødt hinanden. Har ingen problemer med at mødes med de tre andre herrer også i Social Club. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 20 timer siden:

 

1.
I bor sådan at I ved behov kan mødes med enten både Rejsenetværk og Mook, eller kun med Mook uden at Rejsenetværk også er til stede.

2.
Optimalt er I villig til også at møde hinanden sammen med Mook og Rejsenetværk.
Men vil I ikke det kan vi tage de forbehold i betragtning, for hvem I vil ses med og ikke vil ses med.

 

1. Det tager mig ca 40 minutter at komme til storbyen så hvis jeg ikke har andre aftaler , så er det intet problem for mig at mødes Både med Mook samt Rejsenetværk

 

2. Har intet problem med at mødes med andre herfra , tænker bare det kunne være hyggeligt og vi er jo voksne mennesker med respekt for hinanden :.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...