Hop til indhold
Mook

EGEN TRÅD - Mook

Recommended Posts

Sider så lige her en kedelig søndag nat og tænker @Mook hvem er hun ?? :rolleyes:  nåå jo det er jo dig jeg har skrevet / SMS'et til flere gange sidste år, uden at få et svar retur ;) Mener ellers jeg har skrevet i nobelt sprog.... men har nok ikke fundet de vise ord endnu :D
Du har sikkert travlt, men kunne da være hyggeligt at møde dig en dag :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
SirK skrev, for 20 timer siden:

Sider så lige her en kedelig søndag nat og tænker @Mook hvem er hun ?? :rolleyes:  nåå jo det er jo dig jeg har skrevet / SMS'et til flere gange sidste år, uden at få et svar retur ;) Mener ellers jeg har skrevet i nobelt sprog.... men har nok ikke fundet de vise ord endnu :D
Du har sikkert travlt, men kunne da være hyggeligt at møde dig en dag :P

Prøv igen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-addict skrev, for 23 timer siden:

@Mook

Du opretter da bare en mailingliste hvor vi (for et mindre gebyr) kan tilmelde os.

vi er vist mange der gerne vil vide hvad du går og tænker, så kan du jo krydre mailen med lidt gode sexy fotos ;-)

Du tjener nemme penge, og vi for styret vores behov for og vide alt om dig. :-) 

Jeg glæder mig allerede.

Tak for en opfindelse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All

Jeg kender dig ikke Mook, men tænker at der i givet fald skal være lidt tyngde i din tråd. Fx dine inderste tanker, emner til debat, en dagbog - eller andet, som vækker interessen og nysgerrigheden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
… And Justice for All skrev, for 20 minutter siden:

Jeg kender dig ikke Mook, men tænker at der i givet fald skal være lidt tyngde i din tråd. Fx dine inderste tanker, emner til debat, en dagbog - eller andet, som vækker interessen og nysgerrigheden. 

Det er en genial ide.

Men jeg ved ikke endnu om det kunne lade sig gøre da denne tråd er jo kun en efterspørgsel :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, den 29.1.2023 at 17:59:

Tak fordi du deller din store viden Edvard,  lektor Blomme er stolt af dig.

Beklager min fremturen, sådan er det når man er kørt gennem lektor Blommes vridemaskine i skoletiden :o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mook skrev, for 16 timer siden:

Prøv igen :) 

:) det vil jeg da så gøre... har du stadig samme mobil nr som sidste år?? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mook skrev, den 29.1.2023 at 17:36:


 

Jeg savner @Bananas virkeligt<3

Det kan jeg godt forstå. Bananas er letsavnet.

Men thumbs up for din egen tråd, selv om jeg uforskammet har nydt af Mook-afsporingerne i andre tråde. Nogle afsporinger er sjovere end andre, som vi siger her på DSB.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, 1 time siden:

Det kan jeg godt forstå. Bananas er letsavnet.

Men thumbs up for din egen tråd, selv om jeg uforskammet har nydt af Mook-afsporingerne i andre tråde. Nogle afsporinger er sjovere end andre, som vi siger her på DSB.

Jeg kan ikke oprette min egen tråd, siger @Stapler :unsure:

Men hvor skal du hen siden du sidder der i DSB tog - husk at stå af ved Kbh - H for jeg sidder her og savner dig <3

Redigeret af Mook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mook skrev, for 9 minutter siden:

Jeg kan ikke oprette min egen tråd, siger @Stapler :unsure:

Men hvor skal du hen siden du sidder der i DSB tog - husk at stå af ved Kbh - H for jeg sidder her og savner dig <3

Men kæreste Mook.... du sidder vel ikke der alene på Hovedbangården og savner mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 minutter siden:

Men kæreste Mook.... du sidder vel ikke der alene på Hovedbangården og savner mig?

Nej, derhjemme ^_^

Og tænker på @Bananas men mest bananer :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 7 minutter siden:

Der findes mange bananer i verden - men kun en Bananas.

Det vidste jeg godt :) 

Det var også min fejlfortolkning af de  to ting.

Jeg skulle have sagt” Jeg savner både bananer  og Bananas, mens mest @Bananas <3 “

Del dette indlæg


Link til indlæg

If you were a book, I would read you again and again.
If you were a dish, I would prepare you and make you ready to eat.
If you were a beer, I would open you and taste every drop of you.
If you were a lake, I would undress and plunge into you.
If you were a bike, I would mount you and ride you to paradise.
If you were a guitar, I would play on all your strings.
If you were a movie, I would watch you up until the happy ending.
If you were a field, I would give you all my seed.

Luckily, you are Mook - everything and more in one package. So when I get off the train at Hovedbangården, and if you're nearby waiting for me, I will read you ... and so on and soforth.

If you're not there, I'd just get back to my book.


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 21 timer siden:

If you were a book, I would read you again and again.
If you were a dish, I would prepare you and make you ready to eat.
If you were a beer, I would open you and taste every drop of you.
If you were a lake, I would undress and plunge into you.
If you were a bike, I would mount you and ride you to paradise.
If you were a guitar, I would play on all your strings.
If you were a movie, I would watch you up until the happy ending.
If you were a field, I would give you all my seed.

Luckily, you are Mook - everything and more in one package. So when I get off the train at Hovedbangården, and if you're nearby waiting for me, I will read you ... and so on and soforth.

If you're not there, I'd just get back to my book.


 

This’s the best and only romantic truth poetic/republic of love in my life <3

Thank you so much <3

Sometimes at some situations are not make easier to be me. I knew life doesn’t make it easy for all of us too. It’s hard to be me, but I’m still fighting to be myself. 
 

Kære @Bananas alt det du skriver er definitionen på kreativitet, jeg er dybt forelsket i dit skriv (som altid) :wub:

No matter where life takes us.

I’ll always wait for you :x

Redigeret af Mook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All
Mook skrev, den 1.2.2023 at 20:23:

Jeg kan ikke oprette min egen tråd, siger @Stapler :unsure:

Men hvor skal du hen siden du sidder der i DSB tog - husk at stå af ved Kbh - H for jeg sidder her og savner dig <3

Du har jo allerede oprettet din egen tråd? Og du kan jo altid oprette en tråd, hvor du drøfter de ting, du har på sinde og på hjerte. Men nej, du kan nok ikke lukke den for kommentarer - men er det dét du gerne vil?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mook skrev, for 1 time siden:

This’s the best and only romantic truth poetic/republic of love in my life <3

Thank you so much <3

Sometimes at some situations are not make easier to be me. I knew life doesn’t make it easy for all of us too. It’s hard to be me, but I’m still fighting to be myself. 
 

Kære @Bananas alt det du skriver er definitionen på kreativitet, jeg er dybt forelsket i dit skriv (som altid) :wub:

No matter where life takes us.

I’ll always wait for you :x

Det smerter mig at det er hårdt at være dig - en som dig ønsker man at kunne flyve, glad og lykkelig over og forbi alle dumheder og sværigheder.

På den anden side er det ikke altid så nemt at være et nogenlunde intelligent - og fremfor alt reflekterende menneske. At turde være sig selv er ofte en kamp, og de aller fleste opgiver alt for meget af sig selve fordi det simpelt hen er så svært. Hvis det ikke var - så ville ikke verden se ud som den gør.

Det glæder mig dog i hjertet at du venter på mig - jeg er nemlig en temmelig langsom gammel ulv. Det går ikke så hurtigt, men jeg plejer at nå frem til sidst.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, den 2.2.2023 at 23:54:

Det glæder mig dog i hjertet at du venter på mig - jeg er nemlig en temmelig langsom gammel ulv. Det går ikke så hurtigt, men jeg plejer at nå frem til sidst.

Selvom det går meget langsomt for dig, ville jeg gerne vente til jeg vil en dag blive skrevet færdig af dig - af din billedsprog og rytme :x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og vupti , så melder Naboen sig på Banen også , jeg følger gerne med i din tråd MOOK :)

Jeg trykker straks følg til denne tråd , så jeg kan se om du kommer med gode fif , eller andet godt :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok
Naboen skrev, for 1 time siden:

Og vupti , så melder Naboen sig på Banen også , jeg følger gerne med i din tråd MOOK :)

Ja hvorfor tøver du Mook, Naboen savner tryghed og ny Bil, hvilket ej kan være svært for en Thai at leverer hos DSB 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...