Hop til indhold

Meget dårlig oplevelse

Featured Replies

Skrevet

@[email protected] egentligt ikke så meget at sige. Andet end eftersom jeg kun taler på egne vegne behøver jeg ikke skrive i hver eneste sætning at det er min holdning til tingene. Man kan sagtens have en mening og give den til kende uden at ville bestemme over andre, lige holdningen op til debat. Gøre EG obs på profiler benyttes på den måde. Så får du lige får det skåret ud i pap. Ja det er min holdning og mit synspunkt. Piver ikke over min fortid som dog var over hvad der kan betegnes som mobning. Siger blot, man kun stopper bøllerne ved selv at sige fra og netop “What does not kill you, makes you stonger” (lyder lidt bedre på originalt sprog). Så der er stor forskel på at være blevet hård i filten og at være arrogant. Og nej kender ikke Samantha eller de andre, men har læst flere af hendes indlæg for at danne mig et bedre indtryk af denne “talskvinde” og det er bestemt heller ikke ligefrem skøn litteratur. Mener blot hvis man er så fin på den at man ikke selv vil være på Eroguide men har brug for en til at tale for sig. Og har den holdning til forummet og andre mennesker herinde. Så forstår jeg slet ikke behovet for at bruge siden. Dermed arrogant. 
Men du må mene om mig hvad du vil ligesom jeg mener om andre hvad jeg vil. 

Redigeret af SweetMilf6630

• Svar 68
  • Visninger 12.7k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Kære Samantha Jeg er sgu både vred og forarget over at rigtigt mange piger har været igennem sådan en tur igennem, for ikke at tale om når det er gået langt værre, og at så mange mænd kan være så

• cockycockysuckysucky2
    cockycockysuckysucky2

Hvem er hende Julie, har hun en annonce?

• Førsteelsker
    Førsteelsker

Var det virkelig den første tanke du fik efter at ha læst opslaget???

Skrevet

Jeg lavede selv et lignende opslag omkring en lignende mandsperson med nogenlunde samme fremgangsmåde.. 

Jeg synes det er helt korrekt gjort det i har gjort i fællesskab.. 

Skrevet

Jeg tænker at noget af det TS viser på er mangel på tillid til politiet. Og måske er det ikke særligt højt hos GP'er?
Tillid er noget politiet skal fortjene - det er desværre ikke noget man kan afkræve.

Jeg er personligt informeret om fire anmeldelser fra GP'er til politiet - fra trussel til indtrang, ødelæggelse og tyveri. Den eneste af anmeldelserne der førte til noget var den om tyveri. To mænd kom ind og ville købe sex. Når den ene diskuterede med pigen, fandt den anden hendes penge. Hun så det ikke, og først efter hun havde smidt dem ud, opdagede hun at 10 000 kr var væk.
Hun anmeldte det, og politiet kom - med en narkotikahund som sniffede sig igennem stedet. De fandt ikke noget narko, og det var det. Ikke noget med signalement eller noget andet. Hun hørte ikke noget mere.

Hun som fik sit sted smadret, hørte ikke heller noget som helst tilbage fra politiet. De kom ikke en gang på besøg.  Det var i øvrigt nogen ågerkarl som var blevet sur. Noget som hun fortalte politiet i anmeldelsen - med mandens navn og tfnnr. Men åger er jo heller ikke noget som politiet bryder sig særligt om. Den seneste sag går vel cirka 15 år tilbage - på trods af at det idag er værre en nogensinde.

Pigerne ved jo at de ikke er prioriterede hos politiet. Det er et spørgsmål om politik og resurser. Og når man ved at politiet ikke tager det alvorligt så bruger man andre metoder. Ikke så mærkeligt, selv om det ikke er helt lovligt.

Skrevet
Bananas skrev, for 50 minutter siden:

Jeg tænker at noget af det TS viser på er mangel på tillid til politiet. Og måske er det ikke særligt højt hos GP'er?
Tillid er noget politiet skal fortjene - det er desværre ikke noget man kan afkræve.

Jeg er personligt informeret om fire anmeldelser fra GP'er til politiet - fra trussel til indtrang, ødelæggelse og tyveri. Den eneste af anmeldelserne der førte til noget var den om tyveri. To mænd kom ind og ville købe sex. Når den ene diskuterede med pigen, fandt den anden hendes penge. Hun så det ikke, og først efter hun havde smidt dem ud, opdagede hun at 10 000 kr var væk.
Hun anmeldte det, og politiet kom - med en narkotikahund som sniffede sig igennem stedet. De fandt ikke noget narko, og det var det. Ikke noget med signalement eller noget andet. Hun hørte ikke noget mere.

Hun som fik sit sted smadret, hørte ikke heller noget som helst tilbage fra politiet. De kom ikke en gang på besøg.  Det var i øvrigt nogen ågerkarl som var blevet sur. Noget som hun fortalte politiet i anmeldelsen - med mandens navn og tfnnr. Men åger er jo heller ikke noget som politiet bryder sig særligt om. Den seneste sag går vel cirka 15 år tilbage - på trods af at det idag er værre en nogensinde.

Pigerne ved jo at de ikke er prioriterede hos politiet. Det er et spørgsmål om politik og resurser. Og når man ved at politiet ikke tager det alvorligt så bruger man andre metoder. Ikke så mærkeligt, selv om det ikke er helt lovligt.

Da jeg var 16 snuste jeg også til sexbranchen (dog ret amatør-agtigt) Et møde udviklede sig til voldtægt, som blev anmeldt straks efter. Der blev tager DNA etc. Efter noget tid blev jeg kontaktet af politiet om at sigtelsen om voldtægt frafaldt men han blev sigtet for at købe sex af en under 18. Det var i retten men han ikke blev dømt… 

Jeg stoppede derefter og startede igen for 3 mdrs tid siden - så personligt er min tillid nok ikke den største - og selv hvis det skulle lykkedes at få en dømt er dommene jo til grin.

Skrevet
Muggi skrev, den 9.1.2023 at 05:08:

Som om at det hjælper jer, at få vedkommendes mobilnummer. Manden kan jo bare skifte nummer osv og så er svinet i gang igen.

Det har du ganske ret i 

Samantha.

Måske en ide med et profil foto af manden fx ?

Ved godt det er svært .

Men i fremtiden kunne det være aktuelt eller har andre forslag ?

Skrevet
Svendsenaalborg skrev, for 7 timer siden:

Jeg mener, at man bør være i stand til at se det hele mere nuanceret

ordet “beviser” er en rød klud i hovedet på de

Næh, ikke nødvendigvis. Kan jo godt være, at nogle af os er ret enige i det, du skriver, men faktisk nuancerer og reflekterer men blot kommer til en anden slut-konklusion. Også selv om vi går ind for retssikkerhed (til en vis grænse). Og det er vel reelt det, det handler om. Vi deles præcis på den side af linien. Var det Gud forbyde det, din datter, mor, kone, veninde, der var blevet udsat for et overfald (vi gisner det er sandt naturligvis), kan overdrevent lovfølgere jo godt få en lidt anden nuancering. Så spar mig for den klassiske tastaturkrigere. Een har skrevet noget om at man burde give ham et par klaps. Vi andre er ikke mere tastaturkrigere end du og dem, der har sendt en værre gang vrøvl af: er hun dansk, hun skal bare sige fra, hun er nybegynder, nu får talskvinden problemer osv osv. Helt skudt ved siden af i en ret ny situation med en masse insinueren, gætteri. Havde man været oprigtigt bekymret for pigen, kunne man have sagt det ret kort eller sendt en direkte besked til hende. 

Skal man kunne hænge folk ud for en strafbar handling med navn og nummer uden andre beviser end en påstand

Ikke lovligt pt nej. Ikke i dine øjne. Hvilket er helt fair. Ligesom man ikke må/bør så mange andre ting. Som folk alligevel gør dagligt. Sikkert også dig. Uden der skal gå whataboutery i den. Men måske skulle vi ændre den lov, der på nogle områder er fjollet. Synes nogen. 

Kald det selvtægt eller ej; det er IKKE ok at lægge navn og nummer ud offentligt

Kald det selvtægt eller ej; det er IKKE ok at forbryde, voldtage, psykisk kanøfle mennesker. 

I øvrigt ganske fint skriv af dig, der spidder nogle af udfordringerne både i "tolkningen af det skrevne online" ofte med at pådutte folk en mening/opfattelse alene ud fra den måde, DU tolker den andens ord. Og tager lidt fat på præcis nogle af problematikkerne ved "reflektion" og "lovgivning", der kan være uhensigtsmæssig på nogle områder og nogle gange endda uanset hvad, loven så er. Nogle synes, at det er godt, man ikke må dele navn og nummer men samtidig også, at det er skidt og forsvarer en stor samling voldsmænd og andet godtfolk. 

Reflektionen kunne også være, om TS og den overfaldte havde behov for insinueren, fjollede råd om at være mobbeoffer, som flere opfatter lidt som en slags victimblaming (måske havde det været bedre at tie) og i det hele taget, HVAD baggrundem bag advarslen (navn/nummer eller ej) var.

Kan overtrædelse af en lov være ok, hvis det forhindrer blot eet andet overfald, som det måske godt kunne tyde på, i teorien kan være sket jvf et andet svar med at manden allerede har kontaktet andre....

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, for 6 timer siden:

Mener blot hvis man er så fin på den at man ikke selv vil være på Eroguide men har brug for en til at tale for sig. Og har den holdning til forummet og andre mennesker herinde.

Pinligt. Du virker enormt følelseskold, modbydelig, som en type uden fingerspitzgefuhl. Trods første linie ala "dette kommer til at virke hårdt". Og så firetusinde linier om noget mobbe...tænker du, en overfaldet person har behov for det lige nu? Især når vedkommende så konstant sender stikpiller ud mellem sidebenene. Det kunne måske være taget på et andet tidspunkt, i en pb til hende, du synes er åh så højrøvet, arrogant og nu fin på den. Medmindre det er hende, der blev overfaldet, der nu er fin på den. Lidt svært at tyde dit skriv. Man skal dog ikke være vågen i lang tid for at se kampen herinde mellem en stak modne piger og så gruppen af de yngre, der er fitte, attraktive (og nej, lad nu bare vær straks at gå i jantelovsmode og misforstå alt, som de fjollede mænd ovenover) samt den stak mandlige sexkunder (jeg gætter, at de blev ramt af både egen sandhed og samme jantelov, som dig). For de er i hvert fald ikke mere attraktive vel. De kan i hvert fald ikke score flere ude i den rigtige verden. De her mænd kan i hvert score lige så mange. 

Siger blot, man kun stopper bøllerne ved selv at sige fra

Ja, det har du sagt og det er din holdning. Som du kunne have pakket pænere og mere empatisk ind, hvis det var en oprigtig og velment hilsen til den overfaldne. Svarer lidt til du går hen til et voldtægtsoffer 13 dage efter det skete og fabler løs om at hun bare skal huske at sige fra fremover, du selv blev moppet i 4. b og kun ved at sige fra overfor fysisk overlegne, voldelige, snu uslinger, kan hun vinde, hvis hun da vil blive i den brance, der indirekte lige har medført et overfald.

men har brug for en til at tale for sig.

Du fatter det stadig ikke og det selv om det igen er blevet sagt, skrevet, forklaret....

Og har den holdning til forummet og andre mennesker herinde. Så forstår jeg slet ikke behovet for at bruge siden

Nej, det gør du tydeligvis ikke. Skræmmende. En gruppe af piger har valgt en talsperson. Er du med så langt? Eller forstår du ikke, at kvinder kan organisere sig således af flere grunde (kan være privatliv, logistisk, tidsmæssigt, en følelse af kollektiv sammenhold osv osv). Ikke som du fjollet straks og vedblivende TROR og GÆTTER: de andre er svage, ugidelige, arrogante, for fine på den, højrøvede og hvad du nu ellers får sendt afsted. 

Bruge siden ad hoc og i et sådant tilfælde uanset om man så opretter sig som ny bruger er ikke ok, når formålet er at ADVARE om noget forfærdeligt, der givet kan ske igen. Hvor tit tænker sådanne vold- og voldtægtsmænd, at det bare lige er en onetime ting, de lige skal prøve. Have løbet hornene af sig. En fetisch, de har drømt om i årevis. Og når de har overfaldet og voldtaget en med risiko for ubeskyttet sex, så stopper de. Alt vel for alle igen.

Men fordi nogle mænd går punktlig og prikkende op i en lovgivning, der er fin men dog kan beskytte overfaldsmænd (og kvinder) og du TOLKER, at den overfaldte er svag og TS er arrogant og højrøvet, så må, skal og bør de ikke gøre det. Så skal den overfaldne altså være permanent medlem, have opført sig pænt og ikke arrogant ifølge dig og selv skrive indlægget.

Men du må mene om mig hvad du vil ligesom jeg mener om andre hvad jeg vil

Ja selvfølgelig må jeg det. Igen en total intetsigende replik. Jeg kender dig ikke. Så aner intet om, hvem og hvordan du er. Du er sikkert Sweet, i og med du har valgt det navn. Din fremtræden i blot få indlæg her, kan dog give nogle en opfattelse af en arrogant, ikke-empatisk, jantelovs-forarget og ramt type, der ikke ejer megen fingersptizgefuhl. Der har mere travlt med at fortælle, hvad den overfaldne skal gøre (som dig) og sige fra overfor den mand, der overfaldt hende muligvis med snyd/magt/løgne og i øvrigt skal hun så selv melde sig ind og fortælle det men uden at bryde nogen lov og hvis der kommer en bøde, skal du altså bestemme og i hvert fald udtrykke, i hvilket regi den bøde skal indsamles. Kan du holde ud at sidde ned, så ondt du har i nummeren? Betaler du for at være medlem herinde? Er der nogle pligter og gøremål, du skal lave, som de andre freebees ikke gør og det er derfor, du har så ondt bagi? 

Skrevet
Bananas skrev, for 5 timer siden:

Tusind tak. Vigtig pointe. Vigtig vigtig pointe. Hvor mange gange har kunderne og de andre svarende med forargelse mon anmeldt ting til politiet de sidste 10-20 år. Hvor mange gange har den overfaldne eller ts her? Hvor mange gange har GP´ere mon i snit ift "den almindelige befolkning" eller sexkunder. Kan man forestille sig, at sexkunder anmelder noget som helst til politiet, selv når de bliver snydt pga forudbetaling eller får trusler? Man læser i hvert fald tit advarsler men indrømmelser fra samme om at de ikke anmeldte det....

Det er nemt at sidde på den høje hest, når man ikke selv er direkte berørt af det både i en given situation som her og i al almindelighed. Gætterier, men hvor ofte hører man historier om politiet med masser af tid og ressourcer?

Og så er advarslen jo stadig, mig bekendt som direkte skrevet. EN ADVARSEL FOR AT UNDGÅ AT ANDRE BLIVER OVERFALDET. 

Burde tråden ikke reelt have været:

ADVARSEL bla bla bla

GP´er og medsøstre, der viste ubetinget empati og støtte uanset hvad de synes om andre GP´ere

Måske slet ingen svar fra vi mænd (!)

(sidste 2 dele nok utopi med kæmpe U)

Samt forslag til at omgåes loven, dele ting internt, måske flere piger en del af tlfkæder mm

Det var måske dét, den forurettede samt andre GP´er havde brug for. 

V.Freyja skrev, for 4 timer siden:

Måske en ide med et profil foto af manden fx ?

Ved godt det er svært .

Men i fremtiden kunne det være aktuelt eller har andre forslag ?

Kunne I lave en ad hoc opdatereret liste internt, en slags mailingliste, alle tilmeldte GP´ere lukket kan bidrage til ved nye trælse oplevelser, trusler, chikane og enten konkret dele foto/navn (tystys) eller beskrive manden i hans udseende, retorik, hvor han kom fra/opererer (måske kører nordjyder ikke til Lolland for at overfalde folk). En total garanti er der aldrig og nye vil altid komme til.

Men måske en sådan "advarsels- og husk-nu-lige-paper" internt reelt kunne være en ide.

Der er næppe andre, der gør det for Jer. Mandlige kunder. Politi. De medsøstre, der selv kan sige fra. Sæt en buzer til at kime, når man logger ind på ny, hvis der er tilføjet et nyt navn til oversigten. Vi ved jo godt alle, at nogle af overfaldsmænd men også blot ubehagelige, truende osv kan skifte navn tusinde gange. Vi behøver ikke tale ned til Jer og skære det ud i pap, I allerede ved og sikkert ved bedre end os. I er i daglig kontakt med dem. Ikke vi kunder. Kom nu lidt. Whatsapp-gruppe kan måske være for uoverskueligt.

Men en måde, hvor man straks opdateres, når man logger ind fx tilbagevendt fra "ferie" og lige bruger et kvarter på at gennemtrawle..

Kaldte sig Bent, Bajarne eller Bo i Års gjorde det og det. Hans nummer var det. Udseende: omkring 90 kg. 180. Blond. Ar. Tattovering. Kørte i Open. Talte med tyk nårjysk accent. Hans måde at skrive på var sådan og sådan. Stavede elendigt. Brugte stor lix. Sagde han var håndværker. Læderrem i cognac på sit armbåndsur. Iphone X med bagcover af ACDC. Buskede øjenbryn. Ønskede anal. Pruttede om prisen. 

Det kan være indtryk, konkrete kendetegn, i beskeden/telefonsnakken og ved fysisk henvendelse. 

Løbende kan andre tilføje ting, fx at de fik beskeder fra en, der mindede om "Bo", men kaldte sig Jens og var fra Hadsund. Men ellers ret lig. Mon ikke I selv kan screene, blokere og bruge den indvendige side af hovedet nok til at fjerne de fleste potentielt trælse ret hurtigt. Så listen er måske mest for de reelt overfaldende eller ret hurtigt truende og ubehagelige. Kunne også være en fin intro til evt nye piger ift at føle sig sikker og en del af noget: tlf-kæde, popup-liste. 

(måske nogle af Jeres FLINKE mandlige kunder har en teknisk-teknologisk snilde til at kunne hjælpe...)

Kunne måske være ret fint. Før ens vagt, i pauserne, hvis de er der eller tilbage efter en periode off, lige checke ind som man gør med alt muligt andet. Sikre ens egen sikkerhed eller optimere den så meget som muligt kunne blive det samme som at checke kølervæske inden afgang, proviantere kondomer, kosmetik og round-down kemikalier til harsk svedlugt, der ikke kan vaskes af i almindelige brusebade. 

Er ikke eet sekund i tvivl om, at I er gæve som bare pokker og ikke behøver folk til at fortælle Jer, hvordan lovgivningen er eller at folk sørme kan skifte nummer eller kalde sig Prins Valiant uden at I hopper I og tror, at så hedder de altså Valiant og har altid tlf 78787878. 

Pøj pøj mest til J og PISSE FEDT med en talskvinde!!!

(at spekulere i, at man blot skal anmelde og så vente på, at politiet og lovgivning gør noget, virker uempatisk, nemt at sige og fjerner jo næppe risikoen for at andre overfaldes undervejs - hvis denne mand allerede har henvendt sig så kort tid efter, som en skriver, så ved alle da, at der kan/kunne være 1-2-3-4 potentielle nye ofre i en eller anden grad, inden politiet får snøret støvlerne og....tja, gør hvad: bliver han buret inde pga en anklage, der måske har nogle beviser i form af mærker, hospital, overvågning, telefondame tilstede mm - næppe og i hvert fald ikke straks). 

Skrevet
[email protected] skrev, for 3 timer siden:

Pinligt. Du virker enormt følelseskold, modbydelig, som en type uden fingerspitzgefuhl. Trods første linie ala "dette kommer til at virke hårdt". Og så firetusinde linier om noget mobbe...tænker du, en overfaldet person har behov for det lige nu? Især når vedkommende så konstant sender stikpiller ud mellem sidebenene. Det kunne måske være taget på et andet tidspunkt, i en pb til hende, du synes er åh så højrøvet, arrogant og nu fin på den. Medmindre det er hende, der blev overfaldet, der nu er fin på den. Lidt svært at tyde dit skriv. Man skal dog ikke være vågen i lang tid for at se kampen herinde mellem en stak modne piger og så gruppen af de yngre, der er fitte, attraktive (og nej, lad nu bare vær straks at gå i jantelovsmode og misforstå alt, som de fjollede mænd ovenover) samt den stak mandlige sexkunder (jeg gætter, at de blev ramt af både egen sandhed og samme jantelov, som dig). For de er i hvert fald ikke mere attraktive vel. De kan i hvert fald ikke score flere ude i den rigtige verden. De her mænd kan i hvert score lige så mange. 

Ja, det har du sagt og det er din holdning. Som du kunne have pakket pænere og mere empatisk ind, hvis det var en oprigtig og velment hilsen til den overfaldne. Svarer lidt til du går hen til et voldtægtsoffer 13 dage efter det skete og fabler løs om at hun bare skal huske at sige fra fremover, du selv blev moppet i 4. b og kun ved at sige fra overfor fysisk overlegne, voldelige, snu uslinger, kan hun vinde, hvis hun da vil blive i den brance, der indirekte lige har medført et overfald.

Du fatter det stadig ikke og det selv om det igen er blevet sagt, skrevet, forklaret....

Nej, det gør du tydeligvis ikke. Skræmmende. En gruppe af piger har valgt en talsperson. Er du med så langt? Eller forstår du ikke, at kvinder kan organisere sig således af flere grunde (kan være privatliv, logistisk, tidsmæssigt, en følelse af kollektiv sammenhold osv osv). Ikke som du fjollet straks og vedblivende TROR og GÆTTER: de andre er svage, ugidelige, arrogante, for fine på den, højrøvede og hvad du nu ellers får sendt afsted. 

Bruge siden ad hoc og i et sådant tilfælde uanset om man så opretter sig som ny bruger er ikke ok, når formålet er at ADVARE om noget forfærdeligt, der givet kan ske igen. Hvor tit tænker sådanne vold- og voldtægtsmænd, at det bare lige er en onetime ting, de lige skal prøve. Have løbet hornene af sig. En fetisch, de har drømt om i årevis. Og når de har overfaldet og voldtaget en med risiko for ubeskyttet sex, så stopper de. Alt vel for alle igen.

Men fordi nogle mænd går punktlig og prikkende op i en lovgivning, der er fin men dog kan beskytte overfaldsmænd (og kvinder) og du TOLKER, at den overfaldte er svag og TS er arrogant og højrøvet, så må, skal og bør de ikke gøre det. Så skal den overfaldne altså være permanent medlem, have opført sig pænt og ikke arrogant ifølge dig og selv skrive indlægget.

Ja selvfølgelig må jeg det. Igen en total intetsigende replik. Jeg kender dig ikke. Så aner intet om, hvem og hvordan du er. Du er sikkert Sweet, i og med du har valgt det navn. Din fremtræden i blot få indlæg her, kan dog give nogle en opfattelse af en arrogant, ikke-empatisk, jantelovs-forarget og ramt type, der ikke ejer megen fingersptizgefuhl. Der har mere travlt med at fortælle, hvad den overfaldne skal gøre (som dig) og sige fra overfor den mand, der overfaldt hende muligvis med snyd/magt/løgne og i øvrigt skal hun så selv melde sig ind og fortælle det men uden at bryde nogen lov og hvis der kommer en bøde, skal du altså bestemme og i hvert fald udtrykke, i hvilket regi den bøde skal indsamles. Kan du holde ud at sidde ned, så ondt du har i nummeren? Betaler du for at være medlem herinde? Er der nogle pligter og gøremål, du skal lave, som de andre freebees ikke gør og det er derfor, du har så ondt bagi? 

Vil bare sige farvel til dig:D

Redigeret af Frodige Ida
Fejl

Skrevet

@[email protected] moral er godt, dobbeltmoral endnu bedre - åbenbart. 
Pudsigt som du mener jeg ikke skal blande mig i /“bestemme”, have en mening om hvad andre burde have/ikke have gjort og sagt. Når du gerne selv vil bestemme hvordan jeg burde udtrykke mig endda giver mig hele sætninger til at copy/paste en anden gang. Selvom tro mig de bliver ikke brugt. 
Kan konstatere en af 2 ting. Enten er du en mand der godt kan lide, at blive talt ned til, som Samantha har gjort i utallige indlæg herinde. Eller du er en kvinde (i sort). Man skulle næsten tro du kender “gruppen” siden du har så travlt med, at forsvare deres handlinger. 
Har på ingen måde ondt i røven. Men det har du tydeligvis. Og du ser åbenbart også så rødt, at du slet ikke kan skelne det sorte fra det hvide på din skærm. 
Skriver netop at lige i dette tilfælde med overfaldet er det forståeligt at Julie ikke selv er på banen men at….

Og nævner kun min egen fortid, for at beskrive hvor jeg har min viden fra på hvilken baggrund jeg tillader mig, at give det råd. Og som sagt ikke kun tale om at være mobbeoffer. Men det er så den del du insinuerer. Jeg skrev det på ingen måde for at få medynk. Som du åbenbart er den eneste der ikke gar forstået. 

Taget i betragtning at du kun har behov for at tordne derudaf med egne holdning (igen dobbeltmoralsk) og slet ikke læser/forstår hvad andre skriver. Så tænker jeg bare vi skal være enige om at være uenige. 
Over and out. 

Skrevet
Samanthawild skrev, den 8.1.2023 at 19:44:

Advarsel til alle kvinder i Danmark både danske og udlændinge.

Dette vil blive oversat til engelsk også.

Det her vil træde en del af jer mandfolk over tæerne, men vi finder det nødvendigt at advare om denne specifikke mand. Det her skrevne vil både omfatte mandens navn, men også hans mobilnummer velvidende, at det vil blive fjernet af de såkaldte moderatorer.

Lige før nytår,  har Julie haft en meget hård og træls oplevelse med en mand, der måske kommer fra Skagen. Han bestilte 30 min, og lagde op til det hel store sjov og ballade.

Da han kommer virker han truende, men de får aftalt prisen, den var også skrevet til ham på forhånd. Han ønskede 30 min med kondom og oral sex uden kondom. I beskeden til Julie skrev han både om sex uden kondom samt anal sex. Begge dele tilbyder hun.

Hun spørger ind til det med sex uden kondom og analsex og får at vide “ det ser vi på hen ad vejen “ til det siger Julie NEJ. Det skal aftales og betales på forhånd, og ikke imens vi er i gang.

De begynder at have sex, og han vil så gerne kneppe bagfra. Her begynder han på et tidspunkt at prøve på at stikke pikken ind i hende analt. Det får hun afværget og siger, at det har han ikke betalt for, så det skal han ikke. Han rykker hende voldsomt i håret og kaster hende rundt i sengen, så hårdt at sengens lameller går i stykker. Julie opdager ,også at han har taget kondomet af undervejs imens han knepper hende bagfra …

(…)

Tak for dit indlæg. Der har været mange debatter om pigernes oplevelser, men det her er jo selvfølgelig klart en skrækhistorie. Man håber selvfølgelig på, at der er respekt for alle parter ved et besøg (hvilket der så desværre ikke har været her). Det kan man kun tage afstand fra.

En tidligere tråd fra sidste år:

Rallende skrev, den 9.1.2023 at 00:00:

Jeg påpeger at det Samantha gør her ikke er lovligt og eroguide er ansvarlig for dette forum. Det hjælper ikke ligefrem at man har overladt modereringen til en moderatorfyr, Keeper, der "glemmer" at fjerne navn og nummer fra indlæg der citerer  Samanthas oprindelige.

Og det er en sag for politiet og os andre uvedkommende. Dette inkluderer andre i samme branche.  Samantha har nu et problem.

Korrekt. Officielt set er det bedst at anmelde den slags (som de også har gjort). Men omvendt, er det måske ikke en særlig pæn måde at omtale sitet, Eroguide, på, (man kan nok ikke sige det så sort/hvidt), hvor “keeper” desuden er en blandt mange moderatorer.

Krydser fingre for, at alle kommer godt videre efter oplevelsen (men nok nemmere bare at sige end gøre) :)

/TheLion.

Redigeret af TheLion

Skrevet
SiaUngQ skrev, den 8.1.2023 at 21:46:

Tak for advarslen - hermed er nummeret blokeret ;) 

iøvrigt ville et Forum kun for GP’er være ønskeligt.

Lav et forum selv - evt på Whatsapp. Herinde er det jo et åbent forum, så alle vil kunne følge med og kommentere.

Skrevet
[email protected] skrev, den 11.1.2023 at 04:50:

Kunne I lave en ad hoc opdatereret liste internt, en slags mailingliste, alle tilmeldte GP´ere lukket kan bidrage til ved nye trælse oplevelser, trusler, chikane og enten konkret dele foto/navn (tystys) eller beskrive manden i hans udseende, retorik, hvor han kom fra/opererer (måske kører nordjyder ikke til Lolland for at overfalde folk). En total garanti er der aldrig og nye vil altid komme til.

Men måske en sådan "advarsels- og husk-nu-lige-paper" internt reelt kunne være en ide.

Der er næppe andre, der gør det for Jer. Mandlige kunder. Politi. De medsøstre, der selv kan sige fra. Sæt en buzer til at kime, når man logger ind på ny, hvis der er tilføjet et nyt navn til oversigten. Vi ved jo godt alle, at nogle af overfaldsmænd men også blot ubehagelige, truende osv kan skifte navn tusinde gange. Vi behøver ikke tale ned til Jer og skære det ud i pap, I allerede ved og sikkert ved bedre end os. I er i daglig kontakt med dem. Ikke vi kunder. Kom nu lidt. Whatsapp-gruppe kan måske være for uoverskueligt.

Men en måde, hvor man straks opdateres, når man logger ind fx tilbagevendt fra "ferie" og lige bruger et kvarter på at gennemtrawle..

Kaldte sig Bent, Bajarne eller Bo i Års gjorde det og det. Hans nummer var det. Udseende: omkring 90 kg. 180. Blond. Ar. Tattovering. Kørte i Open. Talte med tyk nårjysk accent. Hans måde at skrive på var sådan og sådan. Stavede elendigt. Brugte stor lix. Sagde han var håndværker. Læderrem i cognac på sit armbåndsur. Iphone X med bagcover af ACDC. Buskede øjenbryn. Ønskede anal. Pruttede om prisen. 

Det kan være indtryk, konkrete kendetegn, i beskeden/telefonsnakken og ved fysisk henvendelse. 

Løbende kan andre tilføje ting, fx at de fik beskeder fra en, der mindede om "Bo", men kaldte sig Jens og var fra Hadsund. Men ellers ret lig. Mon ikke I selv kan screene, blokere og bruge den indvendige side af hovedet nok til at fjerne de fleste potentielt trælse ret hurtigt. Så listen er måske mest for de reelt overfaldende eller ret hurtigt truende og ubehagelige. Kunne også være en fin intro til evt nye piger ift at føle sig sikker og en del af noget: tlf-kæde, popup-liste. 

(måske nogle af Jeres FLINKE mandlige kunder har en teknisk-teknologisk snilde til at kunne hjælpe...)

Kunne måske være ret fint. Før ens vagt, i pauserne, hvis de er der eller tilbage efter en periode off, lige checke ind som man gør med alt muligt andet. Sikre ens egen sikkerhed eller optimere den så meget som muligt kunne blive det samme som at checke kølervæske inden afgang, proviantere kondomer, kosmetik og round-down kemikalier til harsk svedlugt, der ikke kan vaskes af i almindelige brusebade. 

Er ikke eet sekund i tvivl om, at I er gæve som bare pokker og ikke behøver folk til at fortælle Jer, hvordan lovgivningen er eller at folk sørme kan skifte nummer eller kalde sig Prins Valiant uden at I hopper I og tror, at så hedder de altså Valiant og har altid tlf 78787878. 

Pøj pøj mest til J og PISSE FEDT med en talskvinde!!!

(at spekulere i, at man blot skal anmelde og så vente på, at politiet og lovgivning gør noget, virker uempatisk, nemt at sige og fjerner jo næppe risikoen for at andre overfaldes undervejs - hvis denne mand allerede har henvendt sig så kort tid efter, som en skriver, så ved alle da, at der kan/kunne være 1-2-3-4 potentielle nye ofre i en eller anden grad, inden politiet får snøret støvlerne og....tja, gør hvad: bliver han buret inde pga en anklage, der måske har nogle beviser i form af mærker, hospital, overvågning, telefondame tilstede mm - næppe og i hvert fald ikke straks). 

Synes den ide er genial.

Den vil hjælpe meget.

Det du skrev for oven over mit oplæg et jeg ikke enige i.

Men forneden,ja.

Skrevet
TheLion skrev, den 11.1.2023 at 08:39:

Korrekt. Officielt set er det bedst at anmelde den slags (som de også har gjort). Men omvendt, er det måske ikke en særlig pæn måde at omtale sitet, Eroguide, på, (man kan nok ikke sige det så sort/hvidt), hvor “keeper” desuden er en blandt mange moderatorer.

Hvad mener du med "særlig pæn måde at omtale sitet" ?

Der er kun  tre moderatorer Keeper, Stapler, Bryan Mills,  og Keepers modering i tråden var mildest talt sjusket ved at glemme at slette fra citaterne. Længere er den ikke.

Redigeret af Rallende

Skrevet
Rallende skrev, for 11 timer siden:

Hvad mener du med "særlig pæn måde at omtale sitet" ?

Der er kun  tre moderatorer Keeper, Stapler, Bryan Mills,  og Keepers modering i tråden var mildest talt sjusket ved at glemme at slette fra citaterne. Længere er den ikke.

Du skulle skrive til Administrator og tilbyde dig som moderator. 
Du synes at være en ufejlbarlig person med fuldt overblik. Desuden lader det til at du ejer empati !:ph34r:

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 13 timer siden:

Du synes at være en ufejlbarlig person med fuldt overblik. Desuden lader det til at du ejer empati !:ph34r:

Ironi klæder dig ikke :P:ph34r:

Skrevet
Hr. Skovfugl skrev, den 14.1.2023 at 22:53:

Ironi klæder dig ikke :P:ph34r:

Det var ikke ironi men sarkasme. Der er en forskel.

• 2 weeks later...
Skrevet

Det her er bare sådan en trist tråd!

- Trist en pige er blevet overfaldet

- Trist nogen tror det sker som en erhvervsrisiko 

- Trist nogen mener det er vigtigere at beskytte overfaldsmandens rettigheder end andre kvinder imod overfald 

Vi kan diskutere om Julie er god til at håndtere vanskelige situationer elegant kva beskrivelsen af tidligere bøvl med en gæst men det er jo basalt trist hun ( vi piger ) overhovedet bliver udsat for overfald. 

Politiet plejer altså at være fint fremme i skoene når vi piger ringer. De ved godt vi kun ringer når det er alvorligt og de ved den type vold mod kvinder handler rigtig meget om nem tilgængelighed. Så nu var det Julie der var nem tilgængelig fordi hun er prostitueret, næste ofrer er måske nem tilgængelig fordi hun cykler et sted hvor der tilfældigvis ikke er nogen.

Personligt kunne jeg ikke drømme om at være et sted diverse sikkerhedsforanstaltninger og da slet ikke uden min Rotweiler.

Knus Pia  

Redigeret af PiaV

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.