Hop til indhold
Samanthawild

Meget dårlig oplevelse

Recommended Posts

Advarsel til alle kvinder i Danmark både danske og udlændinge.

Dette vil blive oversat til engelsk også.

Det her vil træde en del af jer mandfolk over tæerne, men vi finder det nødvendigt at advare om denne specifikke mand. Det her skrevne vil både omfatte mandens navn, men også hans mobilnummer velvidende, at det vil blive fjernet af de såkaldte moderatorer.

Lige før nytår,  har Julie haft en meget hård og træls oplevelse med en mand, der måske kommer fra Skagen. Han bestilte 30 min, og lagde op til det hel store sjov og ballade.

Da han kommer virker han truende, men de får aftalt prisen, den var også skrevet til ham på forhånd. Han ønskede 30 min med kondom og oral sex uden kondom. I beskeden til Julie skrev han både om sex uden kondom samt anal sex. Begge dele tilbyder hun.

Hun spørger ind til det med sex uden kondom og analsex og får at vide “ det ser vi på hen ad vejen “ til det siger Julie NEJ. Det skal aftales og betales på forhånd, og ikke imens vi er i gang.

De begynder at have sex, og han vil så gerne kneppe bagfra. Her begynder han på et tidspunkt at prøve på at stikke pikken ind i hende analt. Det får hun afværget og siger, at det har han ikke betalt for, så det skal han ikke. Han rykker hende voldsomt i håret og kaster hende rundt i sengen, så hårdt at sengens lameller går i stykker. Julie opdager ,også at han har taget kondomet af undervejs imens han knepper hende bagfra. Det påtaler hun overfor ham, hvorefter han bliver meget truende og er på vej til at slå hende. Han påstår det var røget af ved en fejl, men det var det ikke. Hun siger bare til ham. Lad os glemme det, da hun var bange for at han ville gå amok. Hans øjne skiftede farve og blev helt sorte.

Efterfølgende er hun rystet og ude af den, og ringer til en fra pigegruppen, der siger hun skal snakke med mig da jeg er den eneste pt. ( det skifter fra det nye år ) der har adgang til Eroguide da det er nødvendig  at advare andre kvinder om ham, da han åbenbart er i stand til alt muligt.

Han er blevet meldt til Politiet og Julie har afgivet forklaring. Så må vi se, hvad politiet gør.

Manden kalder sig Kim , og er
Mobilnr. Er 40xxxxxx

Tanker efterfølgende er jo, Hvor mange kvinder han har udsat for det samme, eller om det er første gang. Vi er vant til mænd, der ikke rigtig kan finde ud af opsatte og indgåede regler, men det her er en blanding af både et fysisk overgreb og i hvertfald en psykisk voldtægt. Vi kender til erhvervsrisikoen ved dette job, men vi handler også derefter med indgivelse af politianmeldelse, hvor det er mest påkrævet. Vi ser igennem fingre med rigtig mange ting. Selv er jeg jo stoppet i faget på grund af en lignende hændelse fra en mand. Den hændelse kombineret med andre oplevelser gjorde at, jeg valgte at stoppe i gamet.

Og ja, jeg er klar over de sure opstød, der nu kommer fra de allerhelligste, der sidder og gemmer sig bag skærmen, og er klogere end de klogeste. Fordi I er jo alle hellige her på Eroguide ikke.

I ønskes alligvel et godt nytår 2023

Dette var hermed det sidste i har hørt fra mig
Pas på jer selv. Dette er mest ment til kvinderne
Knus Samantha

Warning to all women in Denmark, both Danish and foreign.
This will be translated into English as well.

This will step on some of you men's toes, but we feel it necessary to warn about this specific man. What is written here will include both the man's name, but also his mobile number, knowing that it will be removed by the so-called moderators.

Just before the New Year, Julie had a very hard and painful experience with a man who might come from Skagen. He ordered 30 minutes, and planned the whole big fun and trouble.

When he arrives, he seems threatening, but they agree on the price, which was also written for him in advance. He wanted 30 min with a condom and oral sex without a condom. In the message to Julie, he wrote both about sex without a condom and anal sex. She offers both.

She asks about sex without a condom and anal sex and is told "we'll look into that down the road" to which Julie says NO. It must be agreed and paid in advance, and not while we are at work.

They start having sex and he wants to fuck from behind. Here at one point he starts trying to insert the dick into her anally. She prevents that and says that he didn't pay for it, so he doesn't have to. He violently pulls her by the hair and throws her around on the bed, so hard that the bed's slats break. Julie also discovers that he has taken off the condom while he fucks her from behind. She points this out to him, after which he becomes very threatening and is about to hit her. He claims it was accidentally fired, but it wasn't. She just tells him. Let's forget that, since she was afraid he would go crazy. His eyes changed color and became completely black.

Afterwards, she is shaken and out of it, and calls someone from the girl group, who says she needs to talk to me as I am the only one at the moment. (it changes from the new year) who has access to Eroguide as it is necessary to warn other women about him as he is obviously capable of anything.

He has been reported to the police and Julie has given a statement. Then we'll see what the police do.

The man's name is Kim, and his 
Mobile number. Is 40xxxxxx

Thoughts afterwards are, after all, how many women he has subjected to the same thing, or whether it is the first time. We are used to men who can't really figure out established and agreed rules, but this is a mixture of both a physical assault and, in any case, a psychological rape.

We are aware of the occupational risk of this job, but we also act accordingly by filing a police report where it is most required. We see through a lot of things. I myself have stopped in the profession because of a similar incident from a man. That incident combined with other experiences made me choose to quit the game.

And yes, I am aware of the acid regurgitation now coming from the holiest of holies, who sit and hide behind the screen, and are wiser than the wisest. Because you are all saints here at Eroguide, aren't you ?

Nevertheless, we wish you a happy New Year
This was the last you heard from me
Watch out for yourselves. This is mostly meant for the women

Hugs Samantha

Redigeret af Keeper
Navn og telefonnummer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Førsteelsker skrev, for 1 minut siden:

Var det virkelig den første tanke du fik efter at ha læst opslaget???

Ja

Redigering: Men hun er dansk, så jeg er ligeglad anyway har jeg fundet ud af

Redigeret af cockycockysuckysucky2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du lyder godtnok bidder og sammenbidt -og hvem skulle du da træde over tæerne -et rigtigt mandfolk gør sguda ikke sådan noget der... Han lyder syg i roen... Håber han bliver straffet hårdt;-) men bliver da trist over at læse, hvad i må stå model til... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BiggusD

Fuldstændig syg stodder. Håber Julie er kommet til hægterne igen efter den forfærdelige oplevelse. Der foregår jo både sex uden samtykke og udøvelse af vold. For !¤"#!% noget svineri. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Samanthawild skrev, for 43 minutter siden:

Tanker efterfølgende er jo, Hvor mange kvinder han har udsat for det samme, eller om det er første gang. Vi er vant til mænd, der ikke rigtig kan finde ud af opsatte og indgåede regler, men det her er en blanding af både et fysisk overgreb og i hvertfald en psykisk voldtægt. Vi kender til erhvervsrisikoen ved dette job, men vi handler også derefter med indgivelse af politianmeldelse, hvor det er mest påkrævet. Vi ser igennem fingre med rigtig mange ting. Selv er jeg jo stoppet i faget på grund af en lignende hændelse fra en mand. Den hændelse kombineret med andre oplevelser gjorde at, jeg valgte at stoppe i gamet.

Og ja, jeg er klar over de sure opstød, der nu kommer fra de allerhelligste, der sidder og gemmer sig bag skærmen, og er klogere end de klogeste. Fordi I er jo alle hellige her på Eroguide ikke.

I ønskes alligvel et godt nytår 2023

Dette var hermed det sidste i har hørt fra mig
Pas på jer selv. Dette er mest ment til kvinderne
Knus Samantha

Kære Samantha

Jeg er sgu både vred og forarget over at rigtigt mange piger har været igennem sådan en tur igennem, for ikke at tale om når det er gået langt værre, og at så mange mænd kan være så nedrige og modbydelige overfor kvinder i almindelighed og GP'ere i særdeleshed. I min verden er det helt ok med name and shame, og det burde det også være overfor Bjarne-drengen og andre der mener de på en eller anden vis har "ret" til deres vanvittige adfærd.

Derimod tror jeg nu at du undervurderer os EG brugere lidt, og jeg tror ikke du får en masse "hellige" kommentarer eller hvordan du tolker det. Der er altså ikke mange, selv bag skærmene, der på nogen måde synes det du beskriver er normal eller acceptabel adfærd, og det kan sagtens vække genklang herinde at i piger skal kunne advare hinanden om de allerværste psykopater. Jeg synes før der har fandtes et lukket underforum for pigerne jeg af gode grunde ikke har adgang til, men jeg ved ikke om det er lukket igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest andrew1000
cockycockysuckysucky2 skrev, for 56 minutter siden:

Hvem er hende Julie, har hun en annonce?

Jeg er sikker på, at det opslag ikke var ment som en anmeldelse af pigen.. Vi er tidlig på året, men der kommer nok ikke end mere primitiv besked end din!

Jeg håber, at de fanger gerningsmanden og at dette opslag bliver læst af andre piger! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære alle.

Har fået besked fra Keeper om at efternavn og mobilnr. Er slettet fra meddelsen. Det vidste jeg jo godt ville komme. Desværre 

Til mit skriv og mit lidt sure opstød om mænd, generelt, så undskylder jeg for dette, fordi langt de fleste der slipper igennem nåleøjet til nu andre danske kvinder, jeg har arbejdet med, Er flinke, dejlige og frække. 

Alt det bedste 

Samantha 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SiaUngQ skrev, for 33 minutter siden:

Tak for advarslen - hermed er nummeret blokeret ;) 

iøvrigt ville et Forum kun for GP’er være ønskeligt.

Hej SiaungQ

Jeg ved at nogle af de piger, jeg tidligere har arbejdet med er ved at lave et forum for glædespiger, hvor man kan dele fælles gode og mindre gode oplevelser, og hvor man kan spørge ind til om nogle har haft besøg af den og den. Det her forum som jo oprindeligt er lavet til mænd og anmeldelser af os piger mv. Har jo nok ikke tænkt sig at lave et forum til os, hvilket vi vel heller ikke kan forvente. Derfor må vi selv gøre det. Det vil blive udmeldt her på et tidspunkt hvor forummet bliver henne og hvad det kræver at tilmelde sig. 

Kh.

Samantha 

Del dette indlæg

Link til indlæg
BiggusD skrev, for 1 time siden:

Fuldstændig syg stodder. Håber Julie er kommet til hægterne igen efter den forfærdelige oplevelse. Der foregår jo både sex uden samtykke og udøvelse af vold. For !¤"#!% noget svineri. 

Julie er nogenlunde okay, men ikke på toppen. Hun har valgt at trække stikket for et stykke tid. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Samanthawild skrev, for 18 minutter siden:

Hej SiaungQ

Jeg ved at nogle af de piger, jeg tidligere har arbejdet med er ved at lave et forum for glædespiger, hvor man kan dele fælles gode og mindre gode oplevelser, og hvor man kan spørge ind til om nogle har haft besøg af den og den. Det her forum som jo oprindeligt er lavet til mænd og anmeldelser af os piger mv. Har jo nok ikke tænkt sig at lave et forum til os, hvilket vi vel heller ikke kan forvente. Derfor må vi selv gøre det. Det vil blive udmeldt her på et tidspunkt hvor forummet bliver henne og hvad det kræver at tilmelde sig. 

Kh.

Samantha 

Det lyder godt. Det vil jeg glæde mig til :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fedt initiv eller hvad? 

I stedet for at overlade sagen til politiet så slynger man navn og nummer ud og hvad skal vi bruge det til.

Både eroguide og "Samantha" kan forvente problemer.

Redigeret af Rallende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rallende skrev, for 10 minutter siden:

Fedt initiv eller hvad? 

I stedet for at overlade sagen til politiet så slynger man navn og nummer ud og hvad skal vi bruge det til.

Det er jo ikke dig der skal bruge det. Det er meningen andre gp skal advares imod den mand. Og det ksn du vel ikke have noget imod eller? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 7 minutter siden:

Det er jo ikke dig der skal bruge det. Det er meningen andre gp skal advares imod den mand. Og det ksn du vel ikke have noget imod eller? 

Jeg påpeger at det Samantha gør her ikke er lovligt og eroguide er ansvarlig for dette forum. Det hjælper ikke ligefrem at man har overladt modereringen til en moderatorfyr, Keeper, der "glemmer" at fjerne navn og nummer fra indlæg der citerer  Samanthas oprindelige.

Og det er en sag for politiet og os andre uvedkommende. Dette inkluderer andre i samme branche.  Samantha har nu et problem.

Redigeret af Rallende

Del dette indlæg

Link til indlæg
SiaUngQ skrev, 1 time siden:

Det lyder godt. Det vil jeg glæde mig til :)

Også jeg.

Det er stor savnet at vi GP også kan benytte sig med et forrum for os.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rallende skrev, for 2 minutter siden:

Jeg påpeger at det Samantha gør her ikke er lovligt og eroguide er ansvarlig for dette forum. Det hjælper ikke ligefrem at man har overladt modereringen til en moderatorfyr, Keeper, der "glemmer" at fjerne navn og nummer fra indlæg der citerer  Samanthas oprindelige.

Og det er en sag for politiet og os andre uvedkommende. Dette inkluderer andre i samme branche. Så gutten skal bare involvere datatilsynet og en sagfører og så har både eroguide og Samantha et problem.

Jeg vil godt lige påpege 

At det kan godt være du har den holdning at ulovligheder skal man ikke gennemføre.

Men havde det været opstået på en anden medie eller platform.

Så var det alligevel sivet ud blandt andre 

Hvad mere ulovligt er det at Samantha.H.

Vælger at skrive 40xxxxxx

Og videre give det til os GP.

Det er jo ikke jer mænd der får hans nr.

Jeg er kun glad for at vi bliver advaret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rallende skrev, for 7 minutter siden:

Og det er en sag for politiet og os andre uvedkommende. Dette inkluderer andre i samme branche.  Samantha har nu et problem.

Jeg tager gerne det problem du omtaler på mig. Især, hvis det kan redde bare en kvinde fra den samme ydmygelse og overgreb fra ham. At det sker igen er sikkert og vidst. Det bliver min eneste kommentar til dig om dette. Tænker du må være “ rallende “ hvis ikke du kan se at dette gøres i afmagt og ikke af lyst. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Samanthawild skrev, for 41 minutter siden:

Jeg tager gerne det problem du omtaler på mig. Især, hvis det kan redde bare en kvinde fra den samme ydmygelse og overgreb fra ham.

Det er vigtigt at sådanne personer risikerer afsløring, da de er skyld i at mange piger stopper i erhvervet og at endnu flere ikke tør kaste sig ud i det, som ellers burde være et trygt og fredeligt erhverv i stil med at være frisør eller automekaniker.

Især kaster de sig desværre over nystartede piger, som endnu ikke har så megen erfaring i at spotte sådanne personer - eller som har fået opbygget et netværk, de kan henvende sig til og få hjælp og gode råd til at takle sådanne situationer og komme videre.

Stor tak til dig Samantha for at hjælpe Julie og dele historien her!

PS. et godt råd til virkelig nystartede piger: Skriv aldrig i jeres første annoncer at I er nystartede eller at I ikke har så megen erfaring!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mortenkok
Rallende skrev, for 1 time siden:

Samantha har nu et problem.

Ser det dog som om problemet ligger et helt andet sted end hos Samantha 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som om at det hjælper jer, at få vedkommendes mobilnummer. Manden kan jo bare skifte nummer osv og så er svinet i gang igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...