Jernsvinet 14114 Skrevet 20. September, 2024 Jernsvinet skrev, den 17.11.2022 at 02:55: The Huntsman Gentlemens´s Lounge: https://web.facebook.com/thehuntsmanlounge/?_rdc=1&_rdr Kaldes nu: Club 69 Men det er ca. samme historie med en hensygnende club, kun få piger (4 stk. incl. kassier) og ingen af dem rigtig attraktive - vare eneste hane i kurven, fik et slag pool med en pige, som da hun lige slog håret ud og dækkede flyveørerne, begyndte at se mere attraktiv ud med et stort smil - men nej - det var hyggeligt at spille pool der, men ikke meget andet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14114 Skrevet 13. Oktober, 2024 Jernsvinet skrev, den 3.4.2023 at 17:15: Catflaps (kattelem) Besøgte jeg igen på min nylige tour for en kort stund, fik mig heldigvis hurtigt placeret ved baren og kunne undgå de lidt for påtrængende piger - eller de blev anderswo engagiert - der sad ihvertfald et par piger over i hjørne med brysterne fremme - jeg ved ikke om de var fordi herrerne de sad sammen med, fodrede dem med shots - mener der røg nogle bakker med 6 shots (det normale plejer at være 5) den vej. Manageren kom og hilste på og jeg fik oplyst lidt mere om deres pubcrawl - det viser sig at klubben er en del af flere - og en gang om ugen kan men kome med på en rundtour til de andre - sådan lidt hoponhopoff - da har man lyst til at blive længere i en klub, kan man vælge at blive - og må så selv finde hjem - men den nyåbnede Maggie May i Jomtien er bl.a. en af klubberne. Fik desværre ikke lejligligheden eller lyst til at besøge den - måske fordi den ligger på den del af Thaphraya Road der går vinkelret ned mod Jomtien Beach - og på det stykke spiller alle barerne megahøj høj musik, så det er svært at snakke med pigerne - og bevare hørelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylan 43 Skrevet 1. November, 2024 Hej Jernsvinet tak for en vældig detaljeret rundvisning af Pattaya området, der er dælme mange detalje at forholde sig til, meeen hvis du nu skulle udpege et par ‘skudsikre’ steder omkring Jomtien, hvilke skulle det så være? Og jeg tænker hvor kvaliteten af pigerne er lidt højere end gennemsnittet af stederne. Dylan 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14114 Skrevet 1. November, 2024 (edited) Dylan skrev, for 6 timer siden: hvis du nu skulle udpege et par ‘skudsikre’ steder omkring Jomtien, hvilke skulle det så være? Nu var jeg sidste gang, jeg var i Pattaya mest engageret med min gamle veninde fra Jade House - og tilfældigvis en af hendes veninder fra Bamboo Bar + et par enkelte andre - så tør næsten ikke give nogen anbefalinger - men prøv selv her: https://www.gentsclubs.com/ Og så ellers besøg Soi Whitehouse m. fl. af de frække gader og se om ikke du finder et par søde piger. Redigeret 1. November, 2024 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylan 43 Skrevet 2. November, 2024 Jernsvinet skrev, for 13 timer siden: Nu var jeg sidste gang, jeg var i Pattaya mest engageret med min gamle veninde fra Jade House - og tilfældigvis en af hendes veninder fra Bamboo Bar + et par enkelte andre - så tør næsten ikke give nogen anbefalinger - men prøv selv her: https://www.gentsclubs.com/ Og så ellers besøg Soi Whitehouse m. fl. af de frække gader og se om ikke du finder et par søde piger. Takker, jeg prøver mig frem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2300 45 Skrevet 22. September butterfly skrev, den 22.11.2022 at 01:29: Blot for INFO Du har Koh Larn go strand Only for day trip Ellers skal du til Koh Samet ( Syd for Pattaya ) Butterfly Hej butterfly - har du været på Koh Samet. Og er det til at finde free-lancere eller bar piger på øen ? Synes jeg læser meget forskelligt på de forskellige sider om øen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 658 Skrevet 23. September Anders2300 skrev, for 9 timer siden: Hej butterfly - har du været på Koh Samet. Og er det til at finde free-lancere eller bar piger på øen ? Synes jeg læser meget forskelligt på de forskellige sider om øen. Skal du til Ko Samed, så er det nok bedst selv at medbringe en pige fra Patts eller BKK. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2300 45 Skrevet 23. September (edited) LarsTysker skrev, for 7 timer siden: Skal du til Ko Samed, så er det nok bedst selv at medbringe en pige fra Patts eller BKK. Tak - er det helt dødt ? får nogle dage i P og B inden og efter så behøver ikke det vildt. Men en massage med lidt ekstra eller en short time i ny og næ vil være dejligt. Er det til at støve op? hvis jeg skulle have en med fra Pat - har du gode tips til hvad med gør der hvis man ikke er på Thai friendly eller andre apps? Det går ikke med download spor og slet ikke betalings spor af private årsager:) Redigeret 23. September af Anders2300 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 658 Skrevet 23. September Anders2300 skrev, for 2 timer siden: Tak - er det helt dødt ? får nogle dage i P og B inden og efter så behøver ikke det vildt. Men en massage med lidt ekstra eller en short time i ny og næ vil være dejligt. Er det til at støve op? hvis jeg skulle have en med fra Pat - har du gode tips til hvad med gør der hvis man ikke er på Thai friendly eller andre apps? Det går ikke med download spor og slet ikke betalings spor af private årsager:) Ko Samed er halv så stor som Anholt, og øen er udlagt som nationalpark. Møder du en pige I BKK eller Patts som du synes godt om, så invitere da bare hende med, hvis hun vil og I kan blive enige om det økonomiske. Piger i BKK og Patts finder du de sædvanlige steder: barer, agogo m.v. Der nogle få barer og enkelte massage steder på øen. Men naturligvis du kan være heldig at kunne støve en hash-skæv backpacker op på øen, men ikke noget jeg ville satse på. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herrrman 73 Skrevet 24. September Jeg var på Koh Samed sidste år ved denne tid. Jeg vil ikke anbefale nogen at tage derhen, det var kedeligt og fuld af russere på det resort jeg havde fundet ( heldigvis havde jeg en fra BKK med derud....ikke en russer ) men alligevel blev jeg der kun 2 dage selvom jeg havde booket en uge ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2300 45 Skrevet 24. September Herrrman skrev, for 5 minutter siden: Jeg var på Koh Samed sidste år ved denne tid. Jeg vil ikke anbefale nogen at tage derhen, det var kedeligt og fuld af russere på det resort jeg havde fundet ( heldigvis havde jeg en fra BKK med derud....ikke en russer ) men alligevel blev jeg der kun 2 dage selvom jeg havde booket en uge ! Tak for anvarslen - var der lidt piger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2300 45 Skrevet 24. September Anders2300 skrev, Lige nu: Tak for anvarslen - var der lidt piger? enten freelance , bar eller massage ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herrrman 73 Skrevet 24. September (edited) Anders2300 skrev, for 10 minutter siden: Lige der hvor jeg var landet var der INTET som i absolut ingenting efter mørkets frembrud. Nu skal det jo så bemærkes det var et nydeligt resort men der var i bedste fald langt til steder hvor der skete noget når solen var gået ned. Jeg ved faktisk ikke om der er barer og massagesteder i byen hvor bådene ligger til. Næste gang jeg kommer til Thailand bliver det Koh Chang jeg tager til. Redigeret 24. September af Herrrman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKK4Ever 685 Skrevet 28. September Anders2300 skrev, den 24.9.2025 at 12:21: Tak for anvarslen - var der lidt piger? Jeg var der i december sidste år, og der var nogle enkelte barer på "hovedgaden" med nogle piger, og hvis du er heldig og ikke for kræsen kan du nok godt få en af dem slæbt med hjem... Jeg havde heldigvis min lækre lille ting med fra Bangkok, og det kan kun anbefales, så jeg var dækket ind Der ud over kan jeg kun anbefale Samet hvis man har sin egen lille liderlige tøs med, for der er ikke meget andet at lave end at knalde sin medbragte, og så slappe af og nyde den lækreste strand indimellem 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2300 45 Skrevet 29. September FKK4Ever skrev, for 20 timer siden: Jeg var der i december sidste år, og der var nogle enkelte barer på "hovedgaden" med nogle piger, og hvis du er heldig og ikke for kræsen kan du nok godt få en af dem slæbt med hjem... Jeg havde heldigvis min lækre lille ting med fra Bangkok, og det kan kun anbefales, så jeg var dækket ind Der ud over kan jeg kun anbefale Samet hvis man har sin egen lille liderlige tøs med, for der er ikke meget andet at lave end at knalde sin medbragte, og så slappe af og nyde den lækreste strand indimellem God info - hvad betalte du for at få en med derned ? Og hvor mange dag var I der ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
viking69 57 Skrevet 11. Oktober long time pris per dag er meget normalt .. kan sagtens trække en fra Pattaya med for 2-3k om dagen. Koh Samet har 3-4 barer på hovedgaden, de 2 af dem hænger sammen og pigerne er lidt frem og tilbage derimellem .. der var ingen attraktive.. bring your own girl Stranden er god, og der er som regel fire show om aftenen, og lidt barer ned til stranden men det er sku småt .. Lige før jeg hellere bare ville tage en flyvetur til koh samui Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDaddiz 295 Skrevet 17. Oktober Jernsvinet skrev, den 20.9.2024 at 09:22: Kaldes nu: Club 69 Men det er ca. samme historie med en hensygnende club, kun få piger (4 stk. incl. kassier) og ingen af dem rigtig attraktive - vare eneste hane i kurven, fik et slag pool med en pige, som da hun lige slog håret ud og dækkede flyveørerne, begyndte at se mere attraktiv ud med et stort smil - men nej - det var hyggeligt at spille pool der, men ikke meget andet. Han har lavet mange film til youtube og alle er lige irriterende, da han høres ud som om han er fuld som en skid når han snakker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsTysker 658 Skrevet 19. Oktober BigDaddiz skrev, den 17.10.2025 at 12:09: Han har lavet mange film til youtube og alle er lige irriterende, da han høres ud som om han er fuld som en skid når han snakker. Åh ja. Fniser ofte som en genert teenager når han snakker med det modsatte køn, ofte på en forfjamsket måde.Og så indleder han altid med ordene "hey guysssssssssssssss" som jeg og sikkert også andre fejlhører som "hey gays". 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SeriøsXXX 111 Skrevet 19. Oktober Koh Samet er smukke hvide strande, lidt aften show til maden på stranden og en masse mega mosquito, så sørg for at være påklædt når det bliver mørkt. Det kan betale sig at leje en motorcykel så det er nemt at besøge alle strande på øen. Kan anbefale Koh Samet sammen med en medbragt skønhed, gerne en der nyder sol på kroppen, nyd stranden sammen og forsætter på værelset, fungerer godt i nogle dage. Undgå weekender sant højtider hvor øen er overfyldt med thai på weekend. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14114 Skrevet 23. Oktober LarsTysker skrev, den 19.10.2025 at 13:23: Fniser ofte som en genert teenager når han snakker med det modsatte køn, ofte på en forfjamsket måde Ja, jeg kan også af til få nok af ham og flere af de andre You-tubere fra Pattaya, som efter min mening laver lidt for overfladiske You-tubes for at tjene lidt til deres eget ophold mm- og jeg tænker om han og og til får fedtet bananen gratis for at lave videoer om de forskellige steder. Men for mange new-commers og også os mere erfarne faranger, kan der være enkelte brugbare infos og nyheder, vi ellers ikke ville være blevet gjort opmærksomme på - og så må man ligesom skippe lidt hurtigt henover de værste banaliteter og tage hatten af for deres vedholdenhed, som kun få kan presentere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg