Hop til indhold
Cords

Frækt møde - Mette ved Randers

Recommended Posts

neutral skrev, den 16.5.2023 at 13:58:

Jeg har forsøgt at skrive til Mette på mail men har ikke fået svar… nogen der kan hjælpe?

 

Der var hul igennem i dag, fik en tid til på,søndag 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg får altid hurtig svar fra mette

hun er sku god til det hun gøre...

har altid holdt vores Aftaler..og dem har der været mange af..

KØB DANSK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spermklar skrev, for 13 timer siden:

jeg får altid hurtig svar fra mette

hun er sku god til det hun gøre...

har altid holdt vores Aftaler..og dem har der været mange af..

KØB DANSK

Køb dansk? 
 

Lyder som en dårlig reklame for økologisk landbrug. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
udinaturen skrev, for 12 timer siden:

Køb dansk? 
 

Lyder som en dårlig reklame for økologisk landbrug. 

Det er det så ikke

jeg ved bare fra mig selv at de danske piger er bedre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nu også fået oplevet Mette og kan kun tilslutte mig alle de gode anmeldelser og anbefale hende på det kraftigste.

Hun er præcis lige så fantastisk som beskrevet af så mange andre herinde. 

Det var min første gang ved hende men bestemt ikke min sidste.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også fået besøgt Mette. Alt i alt en god oplevelse. Det foregår i en lejlighed som er lånt til formålet og der er en smule rodet. Mette tog imod mig bag døren og var helt nøgen, nyvasket og frisk, virkelig skønt. Vi fik afregnet, jeg havde bestilt megafransk og gensidigt fransk. Jeg startede ud med at smage på Mette, hun smager vidunderligt og nyder at blive slikket. Det er dog ikke tilladt at bruge fingre. Efter noget tid kom Mette i en skælvede orgasme. Efterfølgende var det min tur til at blive forkælet og hun gør det rigtig godt. Stille, roligt og lidenskabeligt. Vi endte ud i en 69er hvor jeg med Mettes underliv i munden og min pik i hendes mund afslutter ved at kneppe hendes mund. Vi kom begge i en stor orgasme, og da det efterhånden var længe siden blev Mette meget overrasket over mængden af sæd - hostende og spruttende. Det grinte vi begge af. Et kram og så ud af døren igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maskinist skrev, den 29.5.2023 at 05:48:

Har også fået besøgt Mette. Alt i alt en god oplevelse. Det foregår i en lejlighed som er lånt til formålet og der er en smule rodet. Mette tog imod mig bag døren og var helt nøgen, nyvasket og frisk, virkelig skønt. Vi fik afregnet, jeg havde bestilt megafransk og gensidigt fransk. Jeg startede ud med at smage på Mette, hun smager vidunderligt og nyder at blive slikket. Det er dog ikke tilladt at bruge fingre. Efter noget tid kom Mette i en skælvede orgasme. Efterfølgende var det min tur til at blive forkælet og hun gør det rigtig godt. Stille, roligt og lidenskabeligt. Vi endte ud i en 69er hvor jeg med Mettes underliv i munden og min pik i hendes mund afslutter ved at kneppe hendes mund. Vi kom begge i en stor orgasme, og da det efterhånden var længe siden blev Mette meget overrasket over mængden af sæd - hostende og spruttende. Det grinte vi begge af. Et kram og så ud af døren igen.

Åh ja-hun gør det godt hende Mette, jeg var der i søndags og fik tømt posen så grundigt , at selvom jeg er i udlandet Los Angeles, så har jeg ikke lyst, eller evner til og afsøge markedet her.’

Jeg besøger Mette ca en gang om ugen- ville faktisk gerne besøge andre GP’er, mens kommer jeg i tvivl, om de kan give den samme service som Mette.

Jeg tror jeg vil prøve om jeg kan få et 10 turs kort med rabat

Knus jeg er ligene i >Los Angeles 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, 1 time siden:

Er hun kun til blow og ingen alm. sex?

Det er kun oral begge veje. 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Styrter hun det hele eller må fyren gerne tage styring?

 

Har nogen bollet hendes mund eller ligefrem facefuck hende?

Er hun god til dt?

 

Gagging?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 7 timer siden:

Styrter hun det hele eller må fyren gerne tage styring?

 

Har nogen bollet hendes mund eller ligefrem facefuck hende?

Er hun god til dt?

 

Gagging?

 

Kun oralsex, evt gensidig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, for 16 minutter siden:

Tja, det vil jeg da overveje, men det har ikke så meget med @Liverpools og mit spørgsmål at gøre. Måske du ved om hun tilbyder facefucking, deepthroat og gagging?

Sorry du har ret.

Nu er jeg ikke til facefuck,gagging og deepthoat så jeg har aldrig spurgt hendes men prøv og skrive til hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Så har jeg været omkring Mette endnu en gang- hun gør altså et fantastisk stykke arbejde- jeg  KAN  nogle gange have problemer med rejsning og sædafgang, men det er aldrig sket under Mettes behandling

knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 18 timer siden:

Hejsa

Så har jeg været omkring Mette endnu en gang- hun gør altså et fantastisk stykke arbejde- jeg  KAN  nogle gange have problemer med rejsning og sædafgang, men det er aldrig sket under Mettes behandling

knus

Har du fået dine penge igen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, den 4.7.2023 at 08:54:

Styrter hun det hele eller må fyren gerne tage styring?

 

Har nogen bollet hendes mund eller ligefrem facefuck hende?

Er hun god til dt?

 

Gagging?

 

Hun fik gagget godt og grundigt sidst jeg besøgte hende. Jeg måtte gerne tage fat i hendes hår og styre det lidt. Men husk at spørge ind til det. Hun kan virkelig sutte pik så englene synger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den nervøse skrev, for 5 timer siden:

Er hun stadig aktiv ?

Ja, du kan nok få en aftale, hvis du ikke har lånt hende penge :biggrin::D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...