Hop til indhold
Cords

Frækt møde - Mette ved Randers

Recommended Posts

I respekt for pigen og hendes privat liv, synes jeg ikke vi skal udpensle hvor hun bor. Det skal hun nok selv oplyse. Fortsat god dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trucker skrev, for 34 minutter siden:

I respekt for pigen og hendes privat liv, synes jeg ikke vi skal udpensle hvor hun bor. Det skal hun nok selv oplyse. Fortsat god dag. 

Helt enig - det jeg deler er også kun en slags retning, såmen bare så man kan planlægge en evt. transport til hendes sted :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev det min tur til at besøge Mette, havde bestilt 30 min 69 med slug og det skal jeg love for at jeg fik. Da jeg ankom til hendes sted blev døren åbnet af en smuk ung pige der var helt nøgen, så kunne man da lige se hvad man skulle fornøje sig med. Fik klaret betalingen og fik lige en hurtig skyller før jeg lagde mig tilrette på sengen, Mette spurgte om hun skulle starte med blow, og hvem kan sige nej til en ung pige der vil have ens pik i munden. Hold så fest hvor hun kan sutte pik så englene synger, det er ikke mindre end fantastisk med både dybde og tunge leg på hovedet og skaftet. Vi gik over til 69 og hun har en skøn helt glat og lækker fisse som det var en fornøjelse at slikke. Alting har jo en ende og jeg måtte overgive min og komme i hendes mund samtidig med at Mette fik orgasme og kom med små klynk og støn. Hun suttede videre indtil jeg var helt tømt og slugte hver en dråbe, hvorefter hun lagde sig ved siden af mig så jeg lige kunne kærtegne hendes dejlige ungpige bryster. På med tøjet og et dejligt farvel kram og så gik jeg retur til bilen 35 min efter at jeg var gået ind af døren, så hun giver fuld valuta på både tid og ydelser.

Har allerede aftalt næste møde og denne gang bliver det mig der starter og når hun ikke kan klare mere så er det min tur til at nyde godt af Mettes tunge og læber, det bliver episk

Kim

Redigeret af Kim 0240

Del dette indlæg


Link til indlæg
SlikkeFrands skrev, for 2 timer siden:

Nej.

Jeg skulle have besøgt hende i dag, men hun var blevet syg, så jeg krydser fingre for hun er klar igen i morgen.

 

Hun er en ener til og sutte pik, jeg tænker sommetider på, at vi burde tage vores kærester med, så de kunne lære teknikken 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 22 timer siden:

Jeg skulle have besøgt hende i dag, men hun var blevet syg, så jeg krydser fingre for hun er klar igen i morgen.

 

Hun er en ener til og sutte pik, jeg tænker sommetider på, at vi burde tage vores kærester med, så de kunne lære teknikken 

Fik guffet gren idag hos hende ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøger mette imorgen......og jeg er SPÆNDT......efter alle jeres skønne anmeldelser......
Jeg skal nok kvittere med en anmeldelse når jeg er hjemme igen......

Cheers

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er sød. Virker som et godt menneske og er rigtig god til blowjob. 
 

Ud fra billederne, havde jeg dog forventet en slank pige. Hun er snarere buttet.

Jeg kunne godt komme igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Craw skrev, for 9 timer siden:

Hun er sød. Virker som et godt menneske og er rigtig god til blowjob. 
 

Ud fra billederne, havde jeg dog forventet en slank pige. Hun er snarere buttet.

Jeg kunne godt komme igen. 

Hvis hun ikke er slank, ved jeg næsten ikke hvad jeg skal sige. Hun er da meget slank?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt mette....omg et blow jeg fik......efter små 30 minutters intenst blow sut og sug......tog hun ladningen med fuldt slug og renslik bagefter......
Det var en herlig oplevelse.

Go for her guys....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Scorpicore skrev, 1 time siden:

Så fik jeg besøgt mette....omg et blow jeg fik......efter små 30 minutters intenst blow sut og sug......tog hun ladningen med fuldt slug og renslik bagefter......
Det var en herlig oplevelse.

Go for her guys....

Ja hun er dejlig slikkede du hende i dag? En gang jeg var der med mindst en uges mellemrum, havde ingen slikket hende siden jeg gjorde, jeg synes hun fortjener en god omgang slik-bare min menening

Del dette indlæg


Link til indlæg
Otte skrev, den 10.5.2023 at 08:46:

Hvis hun ikke er slank, ved jeg næsten ikke hvad jeg skal sige. Hun er da meget slank?

Jeg vil skyde hende til 75 kg. i virkeligheden. Det vil jeg ikke betegne som slank. 
 

På billederne vil jeg skyde hende til 55 kg. Hvilket jeg vil beskrive som slank 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Craw skrev, for 13 minutter siden:

Jeg vil skyde hende til 75 kg. i virkeligheden. Det vil jeg ikke betegne som slank. 
 

På billederne vil jeg skyde hende til 55 kg. Hvilket jeg vil beskrive som slank 

Mette vejer med sikkerhed ikke 75 kg.
Billederne passer fint, men om vægten er 55 eller 60 kg ved jeg ikke.  Hvis du har troet at du besøgte Mette, men mødte en pige på 75 kg, så har du været kørt forkert...... er du derimod sikker på at det er Mette du har besøgt, vil jeg anbefale dig en tur omkring Louis Nielsen.
Begrebet slank er jo også lidt flydende, det har man vel lidt forskellig opfattelse af.  Det er vel lidt ligesom, hvor stram skal en elastik være for at du har købt en meter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Craw skrev, for 22 minutter siden:

Jeg vil skyde hende til 75 kg. i virkeligheden. Det vil jeg ikke betegne som slank. 
 

På billederne vil jeg skyde hende til 55 kg. Hvilket jeg vil beskrive som slank 

Hun kan da have taget på siden jeg besøgte hende, men jeg hat aldrig mødt hende som 75 kg, meget nærmere de 55

Del dette indlæg


Link til indlæg
Otte skrev, for 1 minut siden:

Hun kan da have taget på siden jeg besøgte hende, men jeg hat aldrig mødt hende som 75 kg, meget nærmere de 55

Og sådan er det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.Djurs skrev, for 6 minutter siden:

Mette vejer med sikkerhed ikke 75 kg.
Billederne passer fint, men om vægten er 55 eller 60 kg ved jeg ikke.  Hvis du har troet at du besøgte Mette, men mødte en pige på 75 kg, så har du været kørt forkert...... er du derimod sikker på at det er Mette du har besøgt, vil jeg anbefale dig en tur omkring Louis Nielsen.
Begrebet slank er jo også lidt flydende, det har man vel lidt forskellig opfattelse af.  Det er vel lidt ligesom, hvor stram skal en elastik være for at du har købt en meter

Jeg har lige skrevet en PM :)

Jeg vil beskrive hende som chubby og billederne som slank. Mailen er tjekket og den er korrekt. Hun skriver sødt og med kærlige smileyer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Craw skrev, for 11 minutter siden:

Jeg har lige skrevet en PM :)

Jeg vil beskrive hende som chubby og billederne som slank. Mailen er tjekket og den er korrekt. Hun skriver sødt og med kærlige smileyer. 

Det ved jeg da godt, det var bare et forsøg på at være lidt sjov......
Du har bare lidt en anden opfattelse af vægt og chubby, end vi andre der har mødt Mette har, og det er jo egentlig ikke så galt.

Og så vil jeg ikke trække mere spalteplads til den diskussion.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.Djurs skrev, for 6 timer siden:

Har nogen af jer været der inden for de seneste dage? eller skal i weekenden?

Spørger du fordi hun ikke svarer på dine mails ? Jeg har været der mange gange, og var glad for at komme der, men er holdt op. Aftaler er ofte ikke blevet overholdt, og hun meldte hverken afbud eller skrev senere. Jeg kan også have svært ved at komme i kontakt med hende på mail. Så nu besøger jeg nogle andre piger, og det er også ok :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, den 10.5.2023 at 16:30:

Ja hun er dejlig slikkede du hende i dag? En gang jeg var der med mindst en uges mellemrum, havde ingen slikket hende siden jeg gjorde, jeg synes hun fortjener en god omgang slik-bare min menening

I min optik skal en pige slikkes hvergang og rigtig længe - jeg er nok også en slikkegris

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.Djurs skrev, den 13.5.2023 at 16:28:

Har nogen af jer været der inden for de seneste dage? eller skal i weekenden?

Hejsa

Jeg var der i går til en dejlig omgang mega fransk - jeg synes hun bliver bedre og bedre til og sutte/ slikke måske fordi hun kender mine lyster

Jeg  har haft lidt svær med, at få kontakt til hende, men hun har været syg af migræne 

go da til alle 

Redigeret af Servciesboy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...