Hop til indhold
Cords

Frækt møde - Mette ved Randers

Recommended Posts

Jeg har besøgt Mette en del gange, hun har nu fået billeder på.

Desværre yder billederne ikke det fulde billede af hende, hun er meget kønnere i virkeligheden.

Mette giver et fantastisk blowjob og hvis du som jeg elsker at slikke, så kan du virkelig få hende op at ringe, desværre kun en gang, jeg elsker nemlig at ligge mellem et par kvindeben og selv nyde at mærke hendes orgasme.

At hun ikke tilbyder sex gør ikke mig noget, Mette er meget fokuseret på at man skal have en dejlig oplevelse.

Der har været andre tråde om Mette, de fleste  synes som jeg at hun er en fantastisk ung kvinde, der er fokuseret på dig.

Jeg kan kun sige, besøg hende og oplev selv

Prisen får du når du skriver til hende, men den er fair

https://annoncelight.dk/showad/338940

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cords skrev, den 17.9.2022 at 09:25:

Jeg har besøgt Mette en del gange, hun har nu fået billeder på.

Jeg kan kun sige, besøg hende og oplev selv

 

https://annoncelight.dk/showad/338940

 

Jeg har også besøgt hende et par gange, fantastisk services, det eneste negative er, at jeg synes hendes seng 90*200 er for lille, jeg gad godt have hende med hjem i min dobbeltseng 

knus

Redigeret af Servciesboy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, den 24.9.2022 at 17:53:

Jeg har også besøgt hende et par gange, fantastisk services, det eneste negative er, at jeg synes hendes seng 90*200 er for lille, jeg gad godt have hende med hjem i min dobbeltseng 

knus

Jeg var omkring. Eget igen her i weekenden, hun giver altid en god oplevelse, og sjovt koncept, hun modtager en helt nøgen, - sommetider tænker jeg på, hvordan hun ser ud med en t,shirt på, og så,sidder hun bare på sengen og er så klar, af med tøjet og så starter hun

Nu har jeg været der et par gange og Mette kan kunsten med og sutte/ slikke, lige indtil jeg næsten kommer, og så bare lidt nusseri , og så tager Hun fat igen, jeg mistede fuldstændig fornemmelsen af tid, lå bare og nød behandlingen, det tog 30 min super dejligt , jeg kunne næsten ikke stå på benene bagefter.

Hun klager lidt over manglende kunder , men vi har jo også mærket inflationen , men besøg hende nu, så hun stadig er i branchen 

knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også oplevet Mette og som serviceboy siger, hun forstår det ned at sutte pik.

Jeg har med vilje ikke skrevet anmeldelse - konceptet er beskrevet flere gange, oplevelse er i top hver gang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stedet : Er lidt nusset og der lugter af røg. Lille seng og der er ikke gjort meget ud af hygge

Pigen : Hun er egentlig meget stille og der er ikke meget smil og udadvendthed. Hun er absolut ikke en grim pige og kroppen er ganske OK, specielt brysterne er dejlige

Sutteturen : FANTASTISK!! Damn hun kan sutte pik. Jeg har aldrig nydt det så meget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Akasut@ skrev, for 8 timer siden:

Stedet : Er lidt nusset og der lugter af røg. Lille seng og der er ikke gjort meget ud af hygge

Pigen : Hun er egentlig meget stille og der er ikke meget smil og udadvendthed. Hun er absolut ikke en grim pige og kroppen er ganske OK, specielt brysterne er dejlige

Sutteturen : FANTASTISK!! Damn hun kan sutte pik. Jeg har aldrig nydt det så meget

Ja enig, jeg forstår ikke sådan et bollerum, ikke er mere smagfuldt indrettet , jeg savner så meget en dobbeltseng ,så der er flere muligheder.

Og jeg har prøvet og betale for 69, men synes kke rigtig det var godt,men jeg havde en snak med hende om priser, og h is man betaler de 200kr ekstra så er der også 10 min mere  med i prisen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke prøvet 69 med hende, men jeg har slikket hende...... jeg skal da lige love for hun kom op at ringe, og hvis du så samtidig forsigtigt giver hende finger i røven, så virker det kraftigere på hende

Desværre er hun tyen der kun kan få en orgasme

Del dette indlæg


Link til indlæg

Good day, can I ask how long did it take for Mette to reply you? It has been a few days since I have emailed her but still no reply...any comments are really appreciated!

Also, is the place easy to get to by bus or cycle? I heard that Mette is out by hvisten, north of Randers, is this true?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, den 24.10.2022 at 22:04:

Jeg var omkring. Eget igen her i weekenden, hun giver altid en god oplevelse, og sjovt koncept, hun modtager en helt nøgen, - sommetider tænker jeg på, hvordan hun ser ud med en t,shirt på, og så,sidder hun bare på sengen og er så klar, af med tøjet og så starter hun

Nu har jeg været der et par gange og Mette kan kunsten med og sutte/ slikke, lige indtil jeg næsten kommer, og så bare lidt nusseri , og så tager Hun fat igen, jeg mistede fuldstændig fornemmelsen af tid, lå bare og nød behandlingen, det tog 30 min super dejligt , jeg kunne næsten ikke stå på benene bagefter.

Hun klager lidt over manglende kunder , men vi har jo også mærket inflationen , men besøg hende nu, så hun stadig er i branchen 

knus

“Klager over manglende kunder”..

Så skulle hun tag og besvare hendes mails 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.Djurs skrev, for 14 timer siden:

Hej gutter
Hvordan har Mette det med kys og kram? er der noget af det, eller er det bare lige på og hårdt, og slut i en fart?

Er ikke sikker, tror ikke det er noget hun gør, men det er ikke slut i en fart, hun ligger og hyggeslikker dig, efter du er kommet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cords skrev, den 17.9.2022 at 09:25:

Jeg har besøgt Mette en del gange, hun har nu fået billeder på.

Desværre yder billederne ikke det fulde billede af hende, hun er meget kønnere i virkeligheden.

Mette giver et fantastisk blowjob og hvis du som jeg elsker at slikke, så kan du virkelig få hende op at ringe, desværre kun en gang, jeg elsker nemlig at ligge mellem et par kvindeben og selv nyde at mærke hendes orgasme.

At hun ikke tilbyder sex gør ikke mig noget, Mette er meget fokuseret på at man skal have en dejlig oplevelse.

Der har været andre tråde om Mette, de fleste  synes som jeg at hun er en fantastisk ung kvinde, der er fokuseret på dig.

Jeg kan kun sige, besøg hende og oplev selv

Prisen får du når du skriver til hende, men den er fair

https://annoncelight.dk/showad/338940

 

hun ser da dejlig ud...
hvorfor skal prisen være hemmelig her inde ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sliksyg skrev, for 9 timer siden:

hun ser da dejlig ud...
hvorfor skal prisen være hemmelig her inde ? 

Fordi hun ikke selv har nævnt den, "ban"s flyver af og til lavt, så jeg skriver kun min oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er 'kun' blow' og 69, sug og slug. Med det sagt, så klarer hun det på et niveau,  hvor få andre kan følge med.

;) Q.

Redigeret af Quatermain

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, den 24.9.2022 at 17:53:

Jeg har også besøgt hende et par gange, fantastisk services, det eneste negative er, at jeg synes hendes seng 90*200 er for lille, jeg gad godt have hende med hjem i min dobbeltseng 

knus

Sengeforholdene blevet væsentligt forbedret siden. En 90'er er ikke god nok til en 69'er. 

:wub: Q.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Quatermain skrev, for 7 timer siden:

Sengeforholdene blevet væsentligt forbedret siden. En 90'er er ikke god nok til en 69'er. 

:wub: Q.

Til en 2 x 34,5 er den fin ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cords skrev, for 4 timer siden:

Til en 2 x 34,5 er den fin ;-)

 

Er det, hvor man slikker navle gensidigt.?

Jeg er sikker på, at Mette er med på at udvide menuen med den service :rolleyes:.

:huh: Q.

Redigeret af Quatermain

Del dette indlæg


Link til indlæg
Quatermain skrev, for 5 timer siden:

Er det, hvor man slikker navle gensidigt.?

Jeg er sikker på, at Mette er med på at udvide menuen med den service :rolleyes:.

:huh: Q.

vil hun også kneppe når man besøger hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Quatermain skrev, for 17 timer siden:

Sengeforholdene blevet væsentligt forbedret siden. En 90'er er ikke god nok til en 69'er. 

:wub: Q.

Jeg var omkring i søndags, en fin blød 3/4 dobbelt seng, jeg havde slet ikke lyst til og rejse mig bagefter en super duper behandling af Mettte -kommer igen JA

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...