Hop til indhold
Cords

Frækt møde - Mette ved Randers

Recommended Posts

DaJe8000 skrev, for 1 time siden:

Hvor henne i Randers er det af?

Mette bor udenfor Randers, du skal køre i bil selv

Skriv til hende, hun svarer normalt hurtigt

Del dette indlæg


Link til indlæg
sergent-254 skrev, for 21 timer siden:

vil hun også kneppe når man besøger hende

Nej, det er uden for sortiment. 

Men BJ, har jeg ikke kunnet finde bare tilnærmelsesvist så godt som hos hende. Jeg kan godt forstå, at der er flere, der vælger den lille ekstra smuttur fra Randers. 

:wub: Q.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Quatermain skrev, den 12.2.2023 at 02:07:

Det er 'kun' blow' og 69, sug og slug. Med det sagt, så klarer hun det på et niveau,  hvor få andre kan følge med.

;) Q.

Hejsa

Jeg var lige omkring Mette i søndags, og enig i, at den måde hun kæler,sutter og tømmer en pik på, savner man ikke et samlege.

Hendes koncept er unik- bare ligge sig på sengen, og Mette siger:nu skal du bare slappe af og nyde det”, det er en fantatisk oplevelse, bare ligge der og få suttet pik i op til 30 min.

Men hun klager lidt over manglende kunder -det forstår jeg ikke, for der er fuld balance mellem pris og ydelse, det vil være ærgerligt, hvis hun dropper ud af branchen ,så på hende venner

knus og god uge til alle 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Akasut@ skrev, for 3 timer siden:

27

Hun skriver selv 28 år, og det må ligge der omkring , en sjov type meget hvid i huden, ingen pormopatter,men sød og rar, og giver et fantatisk blowjob 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, den 6.3.2023 at 06:57:

Hejsa

Jeg var lige omkring Mette i søndags, og enig i, at den måde hun kæler,sutter og tømmer en pik på, savner man ikke et samlege.

Hendes koncept er unik- bare ligge sig på sengen, og Mette siger:nu skal du bare slappe af og nyde det”, det er en fantatisk oplevelse, bare ligge der og få suttet pik i op til 30 min.

Men hun klager lidt over manglende kunder -det forstår jeg ikke, for der er fuld balance mellem pris og ydelse, det vil være ærgerligt, hvis hun dropper ud af branchen ,så på hende venner

knus og god uge til alle 

Hej.. 

Hvordan med lejligheden.  Er det stadig den der er meget tilrøget ? Sidst jeg besøgte hende, lugtede jeg meget af røg ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Håbet skrev, for 7 timer siden:

Hej.. 

Hvordan med lejligheden.  Er det stadig den der er meget tilrøget ? Sidst jeg besøgte hende, lugtede jeg meget af røg ...

Hejsa

Nogen gange lugter der mere af røg end andre gange, men skriv til Mette og bed om hun lufter ud før du kommer- altså ikke i sengen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Håbet skrev, for 7 timer siden:

Hej.. 

Hvordan med lejligheden.  Er det stadig den der er meget tilrøget ? Sidst jeg besøgte hende, lugtede jeg meget af røg ...

Jeg har været der et par gange nu, begge gangene er i denne måned, og jeg har ikke bemærket nogen røglugt overhovedet. Hvordan det har været tidligere kan jeg ikke vide noget om. Jeg synes det er et pænt og ordentligt sted....... javel, der ligger lidt ting i værelset, men gør der ikke det hos de fleste af os?
Ud over det, så kan jeg kun give alle dem ret, som i denne tråd siger at Mette yder en rigtig god service, samtidig med at hun er sød og rar, hun er måske lidt stille, men vil gerne snakke om alt muligt, når man lige får åbnet op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu heller ikke bemærket noget.

Mette synes at være pertentlig og nyvasket hver gang. Sengen er ren, og hendes service er altid til UG+.

Der er ingen røg i 'bageriet' der. 

:wub: Q.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Mette "nogen gange". Røglugten, som var der tidligere, er ikke længere fremtrædende. Den nye seng er også mere komfortabel.

Behandlingen er fantastisk!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da ferie mand… Besøgte Mette i tirsdags til en omgang Megafransk.

Hurtig svar på mail og fine anvisninger og aftalen kom i hus I løbet af 10-15 min.

Vejnavn gives og nr på bopælen fåes når man ankommer og skriver man er klar. 
Hun åbner døren uden tøj på. Ind på sengen og hun tager den i munden. Går dybt, i forskellige tempi.. det blow her er på min top 3 liste… og jeg har fået rigtig MANGE af dem.

hun bliver ved til enden og sutter videre forsigtig og tømmer en fuldstændigt.

Prisen er helt fair og er nok også fastsat af hun bor på landet uden at der er noget forkert i det.

Dejlig oplevelse jeg kommer helt sikkert igen.

/BUNDGAARD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, hun forstår til fulde hvad et blowjob med følelse og intensivitet betyder

Fremfor så mange af de udenlandske gold diggers, der nærmest bobber op og ned som en lufthammer, mens de tænker på hvad pengene skal bruges til

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det kun afslutning i mund, eller er det ok at komme i ansigtet på hende med efterfølgende cumplay/blow leg med cum. Har lyst til at prøve dette hos en der nyder dette. Evt link til andre der vil dette

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bosse1910 skrev, for 1 minut siden:

Er det kun afslutning i mund, eller er det ok at komme i ansigtet på hende med efterfølgende cumplay/blow leg med cum. Har lyst til at prøve dette hos en der nyder dette. Evt link til andre der vil dette

Prøv og hør hende om hun vil. Hurtig svar på mail 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bosse1910 skrev, den 24.3.2023 at 17:44:

Er det kun afslutning i mund, eller er det ok at komme i ansigtet på hende med efterfølgende cumplay/blow leg med cum. Har lyst til at prøve dette hos en der nyder dette. Evt link til andre der vil dette

Jeg kunne ikke forestille mig, at hun ikke ville det. Men ja, bedre at spørge hende, når det ikke står der explicit.

Det ville til gengæld være selvmål at opsøge andre, før du er sikker, for Mettes blow er sgu intet mindre end amazing, og jeg har ikke set tilsvarende andetsteds. Jeg har ikke været alle steder, selvfølgelig, men hendes reviews på EG peger jo også på, at jeg absolut ikke er den eneste, der er 'nede Med Det ... nede Mette ... Whatever.

:lol: Q.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Otte skrev, for 10 timer siden:

Jeg fik lige en ny behandling af Mette, for pokker hun kan sit kran, en stor fornøjelse

Hejsa

Jeg var omkring hende i går, måske jeg lige kom bagefter dig- hun var ihvertfald tændt.

Mette giver et fantatisk godt blow, men derudover er hun også god og snakke med, jeg spurgte lidt teknikken og hendes svar var, at hun holder vores pikke med hånden, så kan hun styre pikken i munden , så der altid er læbe mellem pik og tænder!! Wow, jeg kom til at tænke på, at alle de timer hun har haft min pik i munden - jeg kommer der ca en gang om ugen/14 dagen, så har jeg aldrig haft en eneste rift på pikhovedet

Hun havde lidt ondt i lænden i går, så hun kunne ikke bruge begge hænder, hun skulle bruge den ene arm som støtte, så jeg fik ikke min favorit behandling: Hvor hun spiller, og sutter på min pik, mens den anden hånd leger blidt og giver mine nosser blide klem, - det er bare så super.

Jeg har ved andre GP’er kommet hjem med en pik der ligner en rabarber, som nogen har trådt på, når jeg kommer hjem fra Mette, er min pik faktisk finere end før mit besøg.. Jeg besøger også andre GP’er, men fortryder altid jeg ikke brugte Mette

God fornøjelse, hold hende varm til jeg kan igen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Serviceboyhar du prøvet at slikke hende?

Hvis du gør det rigtigt på hende, kan jeg love dig hun kommer op at ringe, desværre kan hun kun holde til en slikketur

Del dette indlæg


Link til indlæg
Otte skrev, for 3 timer siden:

@Serviceboyhar du prøvet at slikke hende?

Hvis du gør det rigtigt på hende, kan jeg love dig hun kommer op at ringe, desværre kan hun kun holde til en slikketur

Hvordan oppe og ringe stønner hun højt … eller… ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
BUNDGAARD skrev, for 17 minutter siden:

Hvordan oppe og ringe stønner hun højt … eller… ?

Hun kan virkelig få en orgasme, ja hun stønner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Otte skrev, for 6 timer siden:

@Serviceboyhar du prøvet at slikke hende?

Hvis du gør det rigtigt på hende, kan jeg love dig hun kommer op at ringe, desværre kan hun kun holde til en slikketur

Jeps, hun er rigtig lækker og slikke, hendes fisse smager altid godt, og hendes lille knop vokser sig hurtigt stor, og hun kommer hurtigt- jeg har som nævnt besøgt hende mange gange, og sommetider har hun ikke fået slikket fisse før sidste gang jeg var der, mærkeligt i brødre kan lade være 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...